Dr Irena Eris Beauty Partner to nowy projekt skierowany do hoteli 4 i 5-gwiazdkowych chcących stworzyć idealne SPA. Hotel powinien znajdować się w malowniczych rejonach Polski i oferować luksusowy wypoczynek. Musi posiadać nowoczesne zaplecze a także najwyższą jakość usług. – To nowy etap w naszej działalności. Rozpoczynamy współpracę z hotelami, do czego przygotowywaliśmy się bardzo starannie. Nasze logo pojawia się w miejscach, które uważamy, że są tego warte – podkreśliła dr Irena Eris.
Włoska marka Kiko Milano, której globalną ambasadorką została niedawno międzynarodowa gwiazda Emma Roberts, zaprezentowała pierwszą kampanię z jej udziałem.
Emma Roberts to amerykańska aktorka, modelka, producentka i przedsiębiorczyni. W rozpoczętej właśnie kampanii promuje nową odsłonę kultowej pomadki w płynie Unlimited Double Touch. Kampania została zrealizowana w najmodniejszych lokalizacjach Mediolanu. Zdjęcia wykonała Sarah Silver, film wyreżyserował Damien Krisl.
Unlimited Double Touch to dwuetapowa płynna pomadka będąca połączeniem bazy i błyszczyku. Kolor utrwala się na ustach i utrzymuje się do 16 godzin. Kampania z Emmą Roberts wprowadza limitowaną serię sześciu dodatkowych odcieni (w sumie będzie ich 30), obejmującą bogate czerwienie, głębokie, ciemne fiolety i delikatne odcienie nude, wszystkie z charakterystycznym wykończeniem o wysokim połysku.
Czytaj także: L Catterton przejmuje większościowe udziały w Kiko Milano
Cirque du Soleil słynie z ekstrawaganckich, cyrkowo-burleskowych pokazów wizualnych, ale marka stawia na bardziej zmysłowe doświadczenia, wprowadzając na rynek debiutancki zapach. Cirque du Soleil nawiązał współpracę z DSM-Firmenich i perfumiarzem Alexisem Grugeonem, aby stworzyć L’eau de parfum. Grugeon miał także swój udział w tworzeniu zapachów takich marek jak Ralph Lauren, Michael Kors i Amouage, a także gwiazd, takich jak R.E.M. autorstwa Ariany Grande. Nuty zapachowe obejmują bergamotkę, czerwone jabłko, watę cukrową, irys i frezję, popcorn, drzewo sandałowe, laskę wanilii i karmelizowaną ambrę.
Dyrektor ds. licencji i współpracy w Cirque du Soleil Entertainment Group, Eleni Planet, powiedziała:
Nosem odpowiedzialnym za ten zapach jest Alexis Grugeon. L‘eau de Parfum marki Cirque du Soleil to kwiatowo-owocowo-gourmandowy zapach dla kobiet i mężczyzn. Zdjęcia do kampanii wykonała w Paryżu fotografka Elizaveta Porodina wraz z modelką Alydą Grace.
Czytaj także: Pierwsze produkty należącej do Belli Hadid marki Ôrəbella już na rynku