Na początku listopada PIH wziął udział w spotkaniu Grupy ds. Bezpieczeństwa POHiD, na której byli obecni reprezentanci Ministerstwa Sprawiedliwości i Ministerstwa Spraw Wewnętrznych, Komendy Głównej Policji oraz przedstawiciele handlu. Grupa chce doprowadzić do powstania Ogólnopolskiego Rejestru Wykroczeń, regulacji ustawowej monitoringu wizyjnego oraz wprowadzenia Systemu Certyfikacji Firm Ochrony Mienia i Osób w celu poprawienia jakości usług.
Procter & Gamble, globalny koncern działający w branży dóbr konsumpcyjnych, wyemitował obligacje o łącznej wartości 1,25 miliarda dolarów amerykańskich. Informacja ta została ujawniona w dokumentacji złożonej do amerykańskiej Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (SEC). Spółka zdecydowała się na emisję obligacji niezabezpieczonych (senior unsecured notes), co wskazuje na chęć pozyskania kapitału bez ustanawiania zabezpieczeń rzeczowych.
Emisja obejmuje dwie serie obligacji: pierwszą o wartości 700 milionów dolarów z oprocentowaniem 4,050 proc. i terminem wykupu przypadającym na 1 maja 2030 roku, oraz drugą o wartości 550 milionów dolarów z oprocentowaniem 4,600 proc. i wykupem zaplanowanym na 1 maja 2035 roku. Sprzedaż papierów wartościowych została przeprowadzona w ramach publicznej oferty subskrybowanej, korzystając z wcześniej zarejestrowanego prospektu emisyjnego spółki.
W złożonych dokumentach uwzględniono także opinie prawne i szczegółową dokumentację związaną z emisją. Przejrzystość i zgodność z regulacjami wskazują na wysokie standardy operacyjne spółki. Procter & Gamble jest właścicielem wielu znanych marek z sektora pielęgnacji osobistej i urody, w tym Olay, SK-II, Pantene, Head & Shoulders, Old Spice oraz Secret.
Decyzja o emisji obligacji zbiegła się w czasie z działaniami firmy w zakresie ograniczania kosztów i zwiększania efektywności operacyjnej. W obliczu wolniejszego tempa wzrostu i niepewności związanej z taryfami w kluczowych regionach, pozyskany kapitał może posłużyć do zabezpieczenia płynności i utrzymania konkurencyjności na globalnych rynkach kosmetycznych.
L’Oréal Paris poinformował, że najnowszą globalną ambasadorką tej marki zostaje Ariana Greenblatt. 16-letnia aktorka jest najmłodszą ambasadorką francuskiej marki, ma docierać z przekazem do najmłodszego pokolenia konsumentów kosmetyków
Ta nominacja jest zgodna z filozofią biznesową L’Oréal, aby rozwijać portfolio ambasadorów, którzy będą docierać do “cyfrowego”, świadomego społecznie konsumenta.
– Ariana Greenblatt, mimo młodego wieku osiągnęła już tak wiele w młodym życiu, a jako gwiazda nadal rośnie. Przez cały ten czas pozostaje skromna i twardo stąpa po ziemi, jednocześnie odważnie dzieląc się swoim talentem ze światem. Jest ona wspaniałym uzupełnieniem rodziny L’Oréal Paris: utalentowaną aktorką, która ma świadomość otaczającego ją świata, co sprawia, że jej głos będzie mocnym orędownikiem poczucia własnej wartości dla nowego pokolenia kobiet – uzasadnia Delphine Viguier-Hovasse, globalna prezes L’Oréal Paris.
Greenblatt pojawiła się w wielu filmowych hitach, od Barbie po Avengers: Infinity War.
– Jako ambasadorka L’Oréal Paris chcę pokazać, że piękno jest nieustraszone, ponadczasowe i daje mnóstwo frajdy. Dla mnie L’Oréal Paris to nie tylko jedna z najbardziej kultowych marek kosmetycznych na świecie: to marka, która pozwala nam być sobą. Jestem zachwycona, że mogę być częścią rodziny L’Oréal Paris i nie mogę się doczekać, aby dołączyć do grona utalentowanych i inspirujących globalnych ambasadorów – mówi Greenblatt.
Pracę ambasadorki Greenblatt rozpoczyna od maja 2025 roku, stając na czele globalnych kampanii Revitalift Vitamin C i Elvive Glycolic Gloss.
Młoda aktorka, z pochodzenia Latynoska, dołącza do grona innych znanych twarzy firmy, są wśród nich m.in. Gillian Anderson, Reneé Rapp, Viola Davis i Jane Fonda.
Zobacz też: L’Oréal mianował Harolda Jamesa na stanowisko swojego głównego wizażysty
W zeszłym miesiącu L’Oréal Group (właściciel L’Oréal Group) poinformował, że odnotował wzrost sprzedaży o 4,4 proc. do 11,73 mld euro w pierwszym kwartale 2025 roku.