StoryEditor
Producenci
19.03.2019 00:00

Polskie kosmetyki laureatami nagrody Cosmoprof Awards 2019

W piątek 15 marca ogłoszono w Bolonii zwycięzców Cosmoprof i Cosmopack Awards 2019. Wśród zwycięzców baza do paznokci polskiej marki Indigo Nails, a wśród finalistów - produkt do pielęgnacji skóry polskiej marki Arkana.

Nagrody te są inicjatywą Cosmoprof Worldwide Bologna zorganizowaną we współpracy z Beautystreams, która zajmuje się innowacjami i badaniami w branży kosmetycznej. Konkurs obejmuje wszystkie sektory kosmetyczne i zyskuje coraz większe uznanie wśród liderów opinii i kluczowych graczy w świecie kosmetyków.

Spośród 608 propozycji, 5 produktów otrzymało Cosmoprof Awards 2019 na bolońskich targach. Wszystkie produkty są oparte na innowacyjności swoich marek, ciekawych projektach komunikacyjnych, atrakcyjności rynkowej i aktywnym marketingu. 28 międzynarodowych ekspertów zasiadło w jury, wśród nich głos oddali czołowi przedstawiciele sektora kosmetycznego.

Jedną z głównych nagród - w kategorii pielęgnacji paznokci - otrzymała hybrydowa baza mineralna polskiej marki Indigo Nails. Mineral Base to baza, która nie jest transparentna -  jej poziom krycia wynosi około 75 proc. i nadaje paznokciom kolor.

Polska firma Indigo Nails Lab (znana także jako Indigo Nails lub Indigo)  to jedna z największych firm działających w kategorii lakierów hybrydowych, w branży branży profesjonalnej. Produkty firmy są dostępne w 44 krajach m.in. we Włoszech, Australii, Wielkiej Brytanii, Kanadzie czy Francji. Została założona w Łodzi w 2011 roku przez Dariusza i Magdalenę Malaczyńskich.

Natomiast w kategorii produktów pielęgnacyjnych, w czwórce finalistów, znalazł się inny polski produkt – liftingująca neuromaska Arkana z kwasem GABA&NANA  polskiego producenta dermokosmetyków z Wrocławia - firmy Arkana Cosmetics.

Oto zwycięskie projekty Cosmoprof Awards 2019:

Kategoria Produkt do włosów: szampon BULK HOMME Co., Ltd
Szampon powstał wg koncepcji pielęgnacji skóry „Piękno skóry głowy”. Szampon jest na bazie aminokwasów niesilikonowych z wysoką funkcją oczyszczania i wilgocią, dzięki czemu włosy gładko przesuwają się po palcach.

Kategoria Produkt do make-upu - baza zaprezentowana przez BASE OF SWEDEN
Makijaż, który cieszy się doskonałym uznaniem na rynku dzięki swoim  trwałym właściwościom.

Kategoria Produkt do paznokci: INDIGO MINERAL BASE, zgłoszony przez AD BEAUTY - włoskiego dystrybutora. 
Produkt 3 w 1, który skraca czas wykonania manicure hybrydowego do 45 minut. Produkt oparty na minerałach, może być bazą pod lakier hybrydowy, jak i samodzielnym produktem nadającym paznokciom naturalny wygląd i połysk.

Kategoria Naturalne i organiczne: ACTYVABIO, zaprezentowane przez KEMON
Pierwszy profesjonalny organiczny produkt do włosów posiadający certyfikat COSMOS ORGANIC, zawierający opatentowane fito-kompleksy. Zawiera 97 proc. surowców pochodzenia naturalnego i 86 proc. pochodzenia biologicznego.

Kategoria Produkt do pielęgnacji: WABUKI MOLECULAR DRONE POSTBIOTICS SERUM, zgłoszone przez WAREW
Opatentowana technologia z suszonymi dronami molekularnymi zasilanymi aktywnymi substancjami post-biotycznymi. Serum stosowane na skórę uwalnia tysiące cząsteczek dronów, które naprawiają naturalną barierę skóry. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.05.2024 15:57
Pierwsze produkty należącej do Belli Hadid marki Orebella już na rynku
Orebella należy do Belli Hadid, uznanej supermodelki i przedsiębiorczyni.Orebella
We wtorek marka należąca do modelki wprowadziła na rynek trzy inauguracyjne zapachy, zawierające dwufazową formułę „wstrząśnięcia w celu aktywacji”, wypełnioną olejkami eterycznymi i bez alkoholowej bazy, jaką zawiera większość tradycyjnych zapachów.

Hadid opracowała unisexowe zapachy marki – w cenach 35 dolarów za 10 ml, 72 dolarów za 50 ml i 100 dolarów za 100 ml – wraz ze światowymi domami zapachowymi Firmenich i Robertet. Window2Soul, kwiatowa woda, zawiera różę i jaśmin, akcentowane cytryną i fasolą tonka; Salted Muse to kompozycja z nutami soli morskiej, różowego pieprzu, drzewa oliwnego, lawendy, drewna i rześkiego bursztynu; Blooming Fire ma natomiast charakter tropikalny, z mieszanką kwiatu monoi z Tahiti, paczuli i bergamotki.

Działając równolegle z zapachami, fundacja Orebella‘s Alchemy Foundation ma na celu wspieranie konkretnych organizacji przekazując darowiznę w wysokości co najmniej 1 proc. całej sprzedaży netto. Pierwszymi partnerami fundacji są Lower East Side Girls Club i PATH International.

Koncepcja marki Orebella narodziła się z wrażliwości Hadid na zapachy na bazie alkoholu i jej skłonności do tworzenia własnych zapachów. Hadid twierdzi, że uprawiając lawendę i destylując olejki na rodzinnej farmie, stworzyła perfumy dla siebie i bliskich, co ostatecznie zainspirowało stworzenie Orebelli. Formuły Orebella zawierają bazę z grzybów śnieżnych oraz mieszankę olejków kamelii, migdałów, oliwek, jojoby i shea, aby wzmocnić trwałość zapachu – zwanego „Oreliksirem”.

Czytaj także: Bella Hadid zapowiada swoją nową markę urodową pod nazwą Orebella

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.05.2024 14:56
Youthforia w ogniu krytyki za wypuszczenie niemal całkowicie czarnego podkładu
Ultraciemny odcień podkładu Youthforia spotkał się z ogromną krytyką w sieci w związku ze swoim błędnie skomponowanym składem.Golloria George
Marka kosmetyków do makijażu Youthforia spotyka się z ostrym sprzeciwem w związku z najnowszą, nieudaną próbą zwiększenia inkluzywności w swojej linii produktów do makijażu. Najnowszy dodatek marki do linii podkładów Date Night, odcień 600, jest krytykowany za to, że wydaje się prawie nie do odróżnienia od czarnej farby.

W marcu Youthforia wprowadziła 10 dodatkowych odcieni do swojego podkładu Date Night po tym, jak w zeszłym roku marka spotkała się z ostrym sprzeciwem ze strony twórców internetowych, którzy skrytykowali firmę za brak inkluzywności, gdy marka wprowadziła na rynek pierwsze 15 odcieni podkładu w październiku. Golloria George, influencerka, która może pochwalić się 1,5 miliona obserwujących na TikTok, opublikowała w tym tygodniu film, w którym recenzuje najnowszy odcień podkładu wprowadzony na rynek przez Youthforię. Aby podkreślić skalę problemu, nałożyła czarną farbę do twarzy na jedną połowę twarzy i odcień „600” na drugą stronę. Na filmie farba i podkład wyglądały prawie identycznie.

Kiedy mówimy, że chcemy, żebyście zrobili dla nas odcienie [makijażu], nie mamy na myśli pójścia do laboratorium i poproszenia o czarny jak z tych farbek używanych do rasistowskich show [...] Nie tylko w 2024 r. jest to obrzydliwe i lekceważące, ale [produkt] trzeba zdjąć z półek

- powiedziała Golloria George.

@golloria

the darkest shade of the youthforia date night foundation.

♬ original sound - golloria

Zeszłej jesieni firma spotkała się z ostrymi reakcjami za wypuszczenie podkładu z ograniczoną gamą odcieni, oferującą tylko cztery podkłady dla ciemniejszej karnacji. Założycielka Fiona Co Chan przeprosiła, obiecując spotkać się z liderami społeczności w celu poprawy sytuacji. Nawet casting Youthforii, który miał na celu znaleźć modelkę pasującą odcieniem skóry do odcienia podkładu, nie powiódł się, podkreślając niepraktyczność koloru jako produktu do masowej sprzedaży. Marka opublikowała na Instagramie serię filmów w poszukiwaniu modelki, ponieważ podczas pierwszego castingu nie udało się znaleźć odpowiedniego odcienia. Pomimo wielu prób znalezienia odpowiedniej modelki, całość spaliła na panewce.

W filmie na TikToku chemik kosmetyczny Javon Ford potwierdził, że odcień 600 nie zawiera niezbędnych pigmentów półtonowych, a wykorzystuje jedynie pigmenty czarne i białe, wskutek czego nie może odpowiadać kolorowi skóry praktycznie nikogo, niezależnie od tego, jak ciemną ma skórę. Wiele głosów krytyki zwraca uwagę, że marka wypuściła na rynek praktycznie czarną farbkę do skóry, nie wykazując zrozumienia dla pracy z kolorem prawdziwej afrykańskiej skóry.

Czytaj także: Ministerstwo Spraw Zagranicznych Ukrainy: MAC, odejdźcie od nazwy Russian Red

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. maj 2024 00:18