StoryEditor
Producenci
03.03.2022 00:00

Poznaj nasz produktowy TOP 10 lutego 2022!

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl prezentuje nowości produktowe Z myślą o drogeriach poszukujących informacji o interesujących, zgodnych z najnowszymi trendami kosmetykach. Zobacz które z nich cieszyły się w największym zainteresowaniem czytelników w pierwszym miesiącu 2022 roku. Zapraszamy producentów i dystrybutorów do zamówienia poszerzonej informacji o produkcie wraz z bezpośrednim kontaktem do swojego działu handlowego.

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl od początku swojego istnienia prezentuje nowości kosmetyczne z myślą o drogeriach poszukujących informacji o interesujących, zgodnych z najnowszymi trendami produktach.

Czytelnikami strefy z nowościami są także konsumenci, a ich oceny i komentarze to świetna wskazówka dla osób odpowiedzialnych za asortyment w drogeriach lub działach kosmetycznych sklepów i aptek. Na ich podstawie łatwiej podjąć decyzję o tym, czy nowość spełnia oczekiwania coraz bardziej wymagających klientów.

W strefie z nowościami staramy się zamieszczać jak najwięcej premier przesyłanych nam przez producentów i dystrybutorów. Standardowo (bezpłatnie) publikujemy tu zdjęcia z bardzo krótką informacją.

Jednak nasza zakładka z produktami to też świetne miejsce, aby mocniej wyróżnić swoją ofertę (odpłatnie) – zamieścić poszerzoną informację o produkcie lub linii, pochwalić się zdobytymi nagrodami, umieścić przekierowania do swoich mediów społecznościowych oraz wskazać bezpośredni kontakt do osób odpowiedzialnych za zamówienia.

Tylko z poszerzonych publikacji w strefie z nowościami powstają produktowe newslettery.

Tą drogą informacje o marce, produktach, innowacjach docierające bezpośrednio do menedżerów odpowiadających za zakupy i za to, co pojawi się w hurtowniach, w sklepach, w sieciach handlowych.

Kto konkretnie znajduje się wśród odbiorców? Kierownicy działu zakupów, kierownicy sprzedaży i sprzedaży internetowej, catmani, menedżerowie działu kosmetyka, menedżerowie odpowiedzialni za marki własne, prezesi sieci i właściciele sklepów oraz salonów kosmetycznych, analitycy rynku kosmetycznego.

Jeżeli chcecie Państwo skorzystać z takiego bezpośredniego dotarcia i poszerzenia zasięgów poprzez newsletter, zapraszamy do kontaktu z naszym biurem sprzedaży (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. i Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.).

Tymczasem dzielimy się naszym produktowym TOP 10 za luty 2022 (analiza Google Analytics).

  1. Tusz do rzęs Paese Eyegasm

2. Luba Naturalne ściereczki czyszczące Eco Dom

3. Naturalny dezodorant Zew for Men z ekstraktem z czarnej huby

4. Zapach Attraction Game for Her

5. Naturalny bloker zapachu Nivelazione Sensitive Care

6. Naturalny kremik ochronny dla dzieci Miodziś

7. Damskie perfumy Victorinox Forget Me Not

8. Serum olejowe Herbapol Polana Odmładzanie

9. Wodoodporny eyeliner Delia Bling Bling

  1. Odmładzająca linia Sunewmed+ Essence+ w nowej odsłonie

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
18.03.2025 13:15
Coty rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii #UndefineBeauty
Coty rozpoczęło kampanię #UndefineBeauty w 2023 rokuCoty mat.pras.

Coty, jedna z największych firm kosmetycznych na świecie, organizuje w Nowym Jorku panel dyskusyjny z udziałem ekspertów. Cel to obalenie mitów, dotyczących piękna. Do wydawców słowników języka angielskiego zaapelowano o aktualizowanie “przestarzałych definicji piękna”.

Firma Coty, posiadająca w swoim portfolio marki z kategorii zapachów, kosmetyków kolorowych oraz produktów do pielęgnacji skóry i ciała, zorganizowała interdyscyplinarne spotkanie ekspertów, aby przedyskutować restrykcyjne ideały i definicje piękna. W ramach kolejnej odsłony kampanii #UndefineBeauty, panel obala mity dotyczące piękna i przedstawia perspektywy i opinie z zakresu neuronauki, sztuki, mediów społecznościowych, socjologii oraz zdrowia psychicznego, podkreślając potrzebę podjęcia wspólnych działań na rzecz zmian.

Nie istnieje jedna, obiektywna definicja piękna; nasze postrzeganie piękna jest nabyte, a nie ewolucyjne – mówi naukowiec zajmujący się badaniem mózgu i psycholog, profesor John-Dylan Haynes z Uniwersytetu Medycznego Charité w Berlinie.

Jako globalna firma kosmetyczna rozumiemy naszą odpowiedzialność za promowanie różnorodnych wizji piękna – powiedziała Sue Nabi, CEO Coty. – Nasze nieustające zaangażowanie w tę kampanię, w tym zorganizowany przez nas panel dyskusyjny z udziałem ekspertów z różnych dziedzin, podkreśla naszą determinację, by tworzyć piękno dla wszystkich. Naszym celem jest sprawienie, aby każda osoba czuła się najpiękniejszą wersją siebie – podkreśliła Sue Nabi.

Coty rozpoczęło kampanię #UndefineBeauty w 2023 roku, publikując list otwarty do głównych wydawców słowników języka angielskiego, w którym wzywa do aktualizacji definicji słowa "beauty" (piękno). W słownikach, często przywoływanym przykładem użycia tego słowa jest zdanie: "she was considered a great beauty in her youth" ("uważano ją za wielką piękność w młodości"). Kampania #UndefineBeauty uważa tego rodzaju przykłady za ograniczające i wykluczające. Do tej pory wydawcy słowników nie odpowiedzieli na to wezwanie, dlatego Coty ponownie apeluje o zmianę definicji, aby lepiej odzwierciedlała ona wartości współczesnego społeczeństwa.

Coty zachęca wszystkich do przyłączenia się do kampanii #UndefineBeauty i wspólnego działania na rzecz zmian poprzez podpisanie petycji na stronie change.org.

Więcej informacji na temat kampanii #UndefineBeauty można znaleźć na stronie coty.com/undefine-beauty

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
18.03.2025 11:51
Coach przedłuża umowę licencyjną na swoje perfumy z Interparfums
Coach współpracuje z Interparfums od 2015 rokuIG Interparfums_official

Interparfums SA i Coach poinformowały, że odnawiają swoją globalną umowę licencyjną, zawartą na wyłączność, dotyczącą tworzenia, produkcji i dystrybucji zapachów amerykańskiej marki do do 2031 roku.

Obydwie firmy potwierdziły również, że w efekcie kontynuowania współpracy jeszcze w tym roku na rynek trafią dwa nowe zapachy.

W ciągu niecałych dziesięciu lat udało nam się zbudować spójną ofertę zapachów, opartą na marce wysokiej jakości, rozpoznawalnej zarówno ze względu na swój wizerunek, jak i produkty – stwierdził Philippe Benacin, prezes i dyrektor generalny Interparfums SA. – Jesteśmy niezwykle ambitni oraz pewni dalszego wzrostu marki w perspektywie krótkoterminowej, średnioterminowej i długoterminowej, szczególnie napędzanego przez jej komplementarność, gdzie równie popularne są zapachy męskie, jak i damskie – dodał Benacin.

Coach, należący do nowojorskiej firmy Tapestry, po raz pierwszy nawiązał współpracę z Interparfums w 2015 roku w obszarze linii zapachów. Wcześniej firma specjalizowała się w wyłącznie w galanterii skórzanej.

Sprzedaż zapachów marki Coach wzrosła z zaledwie 10 mln euro w 2015 roku do ok. 190 mln euro w roku 2024.

Czytaj też: COS poszerza ofertę i debiutuje z linią perfum oraz świec zapachowych

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. marzec 2025 14:48