StoryEditor
Producenci
03.03.2022 00:00

Poznaj nasz produktowy TOP 10 lutego 2022!

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl prezentuje nowości produktowe Z myślą o drogeriach poszukujących informacji o interesujących, zgodnych z najnowszymi trendami kosmetykach. Zobacz które z nich cieszyły się w największym zainteresowaniem czytelników w pierwszym miesiącu 2022 roku. Zapraszamy producentów i dystrybutorów do zamówienia poszerzonej informacji o produkcie wraz z bezpośrednim kontaktem do swojego działu handlowego.

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl od początku swojego istnienia prezentuje nowości kosmetyczne z myślą o drogeriach poszukujących informacji o interesujących, zgodnych z najnowszymi trendami produktach.

Czytelnikami strefy z nowościami są także konsumenci, a ich oceny i komentarze to świetna wskazówka dla osób odpowiedzialnych za asortyment w drogeriach lub działach kosmetycznych sklepów i aptek. Na ich podstawie łatwiej podjąć decyzję o tym, czy nowość spełnia oczekiwania coraz bardziej wymagających klientów.

W strefie z nowościami staramy się zamieszczać jak najwięcej premier przesyłanych nam przez producentów i dystrybutorów. Standardowo (bezpłatnie) publikujemy tu zdjęcia z bardzo krótką informacją.

Jednak nasza zakładka z produktami to też świetne miejsce, aby mocniej wyróżnić swoją ofertę (odpłatnie) – zamieścić poszerzoną informację o produkcie lub linii, pochwalić się zdobytymi nagrodami, umieścić przekierowania do swoich mediów społecznościowych oraz wskazać bezpośredni kontakt do osób odpowiedzialnych za zamówienia.

Tylko z poszerzonych publikacji w strefie z nowościami powstają produktowe newslettery.

Tą drogą informacje o marce, produktach, innowacjach docierające bezpośrednio do menedżerów odpowiadających za zakupy i za to, co pojawi się w hurtowniach, w sklepach, w sieciach handlowych.

Kto konkretnie znajduje się wśród odbiorców? Kierownicy działu zakupów, kierownicy sprzedaży i sprzedaży internetowej, catmani, menedżerowie działu kosmetyka, menedżerowie odpowiedzialni za marki własne, prezesi sieci i właściciele sklepów oraz salonów kosmetycznych, analitycy rynku kosmetycznego.

Jeżeli chcecie Państwo skorzystać z takiego bezpośredniego dotarcia i poszerzenia zasięgów poprzez newsletter, zapraszamy do kontaktu z naszym biurem sprzedaży (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. i Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.).

Tymczasem dzielimy się naszym produktowym TOP 10 za luty 2022 (analiza Google Analytics).

  1. Tusz do rzęs Paese Eyegasm

2. Luba Naturalne ściereczki czyszczące Eco Dom

3. Naturalny dezodorant Zew for Men z ekstraktem z czarnej huby

4. Zapach Attraction Game for Her

5. Naturalny bloker zapachu Nivelazione Sensitive Care

6. Naturalny kremik ochronny dla dzieci Miodziś

7. Damskie perfumy Victorinox Forget Me Not

8. Serum olejowe Herbapol Polana Odmładzanie

9. Wodoodporny eyeliner Delia Bling Bling

  1. Odmładzająca linia Sunewmed+ Essence+ w nowej odsłonie

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
23.10.2025 12:07
Zaskakujące wyniki sprzedażowe Unilever - prym wiodą segmenty beauty & body care
Unilever JHVEPhoto/Shutterstock

Gigant dóbr konsumpcyjnych Unilever odnotował wyższą niż prognozowano sprzedaż w trzecim kwartale 2025. Przyczynił się do tego rosnący popyt konsumpcyjny w Ameryce Północnej, a także wyższe ceny produktów. Z drugiej strony producent marek Dove i Always odnotował spadek obrotów w tym okresie, związany ze spadkiem kursów walut i sprzedaży marek.

Unilever poinformował, że ​​obroty koncernu spadły o 3,5 proc. do 14,7 mld euro w trzecim kwartale 2025 roku w porównaniu z rokiem poprzednim. Był to m.in. efekt spadku o 6,1 proc., będącego wynikiem wahań kursów walut.

Firma podała jednak, że wzrost sprzedaży bazowej wyniósł 3,9 proc. rok do roku – co stało się dzięki wzrostowi sprzedaży marek kosmetycznych i produktów do pielęgnacji ciała. Sprzedaż kosmetyków i produktów do pielęgnacji urody wzrosła do 5,1 proc. w ciągu kwartału, w tym wzrostu cen o 2,7 proc.

Unilever potwierdził, że wzrost ten obejmował znaczącą sprzedaż produktów do pielęgnacji włosów Dove, a także kosmetyków pielęgnacyjnych marek Vaseline, Liquid IV i Nutrafol.

Jeśli chodzi o kategorię home care, dwucyfrowy wzrost odnotowały marki Cif i Domestos.

W trzecim kwartale nadal osiągaliśmy ponadprzeciętne wyniki na rynkach rozwiniętych, napędzane przez nasz silny program innowacji, a po zdecydowanych interwencjach poprawiliśmy wyniki na rynkach wschodzących, powracając do wzrostu w Indonezji i Chinach – skomentował Fernando Fernandez, dyrektor generalny Unilever.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
22.10.2025 16:01
Nowość! Limitowana seria Volume OnlyBio- idealny blowout bez zniszczeń
NOWOŚĆ! Limitowana seria Volume OnlyBio- idealny blowout bez zniszczeń
NOWOŚĆ! Limitowana seria Volume OnlyBio- idealny blowout bez zniszczeń / materiał partnera
NOWOŚĆ! Limitowana seria Volume OnlyBio- idealny blowout bez zniszczeń
/ materiał partnera
NOWOŚĆ! Limitowana seria Volume OnlyBio- idealny blowout bez zniszczeń
/ materiał partnera
NOWOŚĆ! Limitowana seria Volume OnlyBio- idealny blowout bez zniszczeń
/ materiał partnera
NOWOŚĆ! Limitowana seria Volume OnlyBio- idealny blowout bez zniszczeń
NOWOŚĆ! Limitowana seria Volume OnlyBio- idealny blowout bez zniszczeń
NOWOŚĆ! Limitowana seria Volume OnlyBio- idealny blowout bez zniszczeń
NOWOŚĆ! Limitowana seria Volume OnlyBio- idealny blowout bez zniszczeń
Gallery

OnlyBio wchodzi na nowy poziom pielęgnacji i stylizacji włosów! Marka prezentuje limitowaną linię Hair in Balance Volume OnlyBio, z której flagowy produkt Volume Spray termoochronny jest rekomendowany przez markę Shark Beauty – światowego eksperta od stylizacji włosów. To połączenie nauki, natury i technologii, które pozwala uzyskać maksymalną objętość, blask i ochronę bez ryzyka zniszczeń – nawet przy stylizacji na gorąco.

Nowa linia Hair in Balance Volume OnlyBio została opracowana z myślą o kobietach, które chcą cieszyć się efektem profesjonalnego blowoutu w domowym zaciszu. Wszystkie produkty dają efekt mega objętości. Oferują skuteczną termoochronę, regenerują włosy i utrwalają efekt stylizacji. Dzięki synergii kosmetyków OnlyBio i rekomendowanych przez markę urządzeń Shark Beauty, stylizacja włosów na gorąco nigdy nie była tak bezpieczna i efektowna.

Wierzymy, że piękne włosy zaczynają się od zdrowych włosów.Stworzyliśmy linię Volume Hair in Balance OnlyBio – stworzoną, by nadać mega objętość włosom i wspierać ich ochronę przed wysoką temperaturą – podkreśla Marta Iwanowska-Giler, Dyrektor ds. kreacji OnlyBio.life

Konkurs z Rossmannem

Wraz z premierą limitowanej edycji Hair in Balance Volume OnlyBio, rusza wyjątkowy konkurs w drogeriach Rossmann, w którym do wygrania jest multistyler Shark Glam marki Shark Beauty. Szczegóły akcji dostępne są w drogeriach Rossmann po zeskanowaniu kodu QR. To doskonała okazja, by połączyć codzienną pielęgnację z profesjonalnym efektem fryzjerskim!

W skład limitowanej serii Volume OnlyBio wchodzą:

image
materiał partnera
  • Volume Wałki modelujące objętość włosów (3 szt.). Delikatne, bezpieczne dla włosów, z aluminiowym rdzeniem równomiernie rozprowadzającym ciepło. Gwarantują spektakularną objętość bez zniszczeń.

  • Volume Suchy szampon bez efektu obciążenia. Natychmiast odświeża i unosi włosy, pozostawiając je lekkie i pełne objętości.

  • Volume Lakier nabłyszczający o bardzo mocnym utrwaleniu. Zapewnia długotrwały efekt i połysk bez sklejania pasm. Idealny do utrwalenia fryzury typu blowout.

  • Volume Spray termoochronny. Skuteczna ochrona przed wysoką temperaturą. Chroni, wygładza i nadaje włosom jedwabisty blask. Rekomendacja Shark Beauty: niezbędny element każdej stylizacji na gorąco!

  • Volume Krem ekstremalnie wygładzający strukturę włosa. Wygładza i nadaje efekt tafli bez prostownicy – wystarczy aktywować go ciepłem suszarki.

  • Volume Pianka Bombshell Volume. Nadaje włosom pełnię objętości i sprężystości, zapewniając trwały efekt „mega volume”.

  • Hair In Balance by OnlyBio Volume Odżywka wygładzająco-nabłyszczająca

  • Lekka, wegańska formuła przywraca blask i wygładzenie bez obciążania włosów.

  • Volume Top Coat nabłyszczający o działaniu antystatycznym. Tworzy ochronną warstwę przed puszeniem i elektryzowaniem. Idealne wykończenie stylizacji.

  • Volume Maska wzmacniająca włókna włosa. Intensywnie regeneruje i odbudowuje włosy narażone na działanie wysokiej temperatury.

  • Volume Odżywka ekstremalnie regenerująca. Przywraca miękkość, elastyczność i zdrowy blask zniszczonym pasmom.

  • Volume Szampon oczyszczający. Skutecznie usuwa zanieczyszczenia, nadmiar sebum i resztki stylizacji, przygotowując włosy do pielęgnacji.

Stylizacja bez kompromisów

Z OnlyBio i Shark Beauty możesz stylizować włosy na gorąco bez ryzyka zniszczeń. Limitowana seria Volume to innowacyjne podejście do codziennej pielęgnacji i stylizacji – idealny blowout bez zniszczeń, dzięki sile natury i nowoczesnej technologii.

SHARK GLAM – to urządzenie dla wszystkich typów włosów – bo wiemy, że aby uzyskać piękne loki glam lub połyskującą taflę włosów – powietrze to za mało!

Shark Glam to pierwszy taki multistyler, który łączy mocny strumień powietrza z ceramicznymi płytkami, z możliwością regulacji temperatury - umożliwia suszenie, kręcenie, prostowanie i nadawanie połysku każdemu rodzajowi włosów – zarówno mokrym, jak i suchym, bez ryzyka ich uszkodzenia przez wysoką temperaturę.

Seria jest dostępna w Drogeriach Rossmann i na www.onlybio.life tylko od 18.10 do 4.11.2025 r. 

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
24. październik 2025 08:49