StoryEditor
Producenci
01.08.2023 16:28

Prada, wchodząc na rynek kosmetyczny, pomyślała o ekologii

Prada zadebiutowała z produktami Prada Beauty 1 sierpnia 2023 roku.  / prada.com
Premierowe kosmetyki, które włoska marka odzieżowa zaproponowała dziś konsumentom, oferowane są w opakowaniach do ponownego uzupełniania refilami.

Zgodnie z wczorajszymi zapowiedziami marki Prada, o czym pisaliśmy w tekście Prada wchodzi na rynek kosmetyczny. Zaczyna od kolekcji produktów do makijażu i pielęgnacji twarzy, dziś na jej stronie jej sklepu internetowego  pojawiła się zakładka Beauty and Fragrances.

 

image
prada.com

Oprócz perfum, które w ofercie są od 2003 roku, pojawiły się tu kosmetyki do makijażu i pielęgnacji twarzy. Wśród nich odnajdziemy 13 odcieni matowych pomadek za 45 euro, 33 odcienie podkładów w cenie 60 euro oraz cienie do powiek oferowane w kasetkach zawierających trzy kolory w sześciu zestawach. Wszystkie te produkty oprócz podstawowej wersji dostępne są także jako nieco tańsze refille.

Opakowania szminek, podobnie jak i innych produktów do makijażu – zostały zaprojektowane tak, by móc je uzupełniać refilami. Na stronie marki czytamy:

Ten wkład został świadomie zaprojektowany, aby ponownie załadować pomadkę Hyper Matte, przyczyniając się do odpowiedzialnego wykorzystania zasobów. Kupując go zużywasz o 76 proc. mniej opakowania w porównaniu z zakupem pełnej szminki.

Podobne rozwiązania firma zaproponowała, oferując kosmetyki do pielęgnacji, takie jak  krem i serum.

W linii Beauty dostępny jest także produkt do demakijażu, pędzle do makijażu oraz kosmetyczki.    

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
18.07.2024 09:36
Hugo Boss obniża prognozy sprzedaży na 2024 rok
Hugo Boss ma w portfolio produktowym m.in. zapachy.Hugo Boss
Znana niemiecka marka modowa Hugo Boss, w obliczu niższego popytu na rynkach takich jak Chiny i Wielka Brytania, zmniejszyła swoje prognozy tegorocznej sprzedaży. Nowe szacunki mówią o przychodach w wysokości 4,2 – 4,35 miliarda euro, co jest niższym wynikiem w porównaniu do wcześniejszych prognoz sięgających 4,45 miliarda euro.

Firma Hugo Boss poinformowała również o przewidywanym zysku operacyjnym (EBIT) na poziomie od 350 do 430 milionów euro, w porównaniu do wcześniejszych oczekiwań wynoszących 430 do 475 milionów euro. Jest to już drugi raz w tym roku, kiedy marka obniżyła swoje prognozy sprzedażowe. Przedstawiciele firmy podkreślają, że spadek popytu i niepewna sytuacja ekonomiczna mają znaczący wpływ na osiągane wyniki finansowe.

Wyniki za pierwszy kwartał już wcześniej wskazywały na słabszy popyt w Chinach oraz obawy konsumentów w USA związane z nadchodzącymi wyborami prezydenckimi. Wstępne dane za drugi kwartał wykazują spadek sprzedaży o 1 proc. do 1,02 mld euro, a zysk operacyjny (EBIT) wyniósł około 70 milionów euro. Daniel Grieder, dyrektor generalny Hugo Boss, zauważył, że globalna niepewność makroekonomiczna miała wpływ na wyniki drugiego kwartału, ale firma nadal wierzy w swoją strategię:

Nie wiemy, kiedy na rynku nastąpi ożywienie, ale dzięki naszej strategii i konsekwentnym inwestycjom w nasze marki mamy przekonanie, że jesteśmy w stanie przezwyciężyć te niekorzystne trendy i zdobyć kolejne udziały w rynku. Musimy jeszcze bardziej skoncentrować się na efektywności operacyjnej, dzięki czemu mamy możliwość powrotu do rentownego wzrostu w drugiej połowie roku.

Obecnie Hugo Boss sprzedaje swoje produkty w 128 krajach poprzez sieć 451 sklepów stacjonarnych oraz w punktach sprzedaży typu shop-in-shop i outletach. Sprzedaż hurtowa obejmuje około 5600 punktów sprzedaży, a na stronach internetowych boss.com i hugo.com klienci mogą dokonywać zakupów w 59 krajach. Pomimo wyzwań, firma pozostaje skoncentrowana na efektywności operacyjnej i zdobywaniu nowych udziałów rynkowych.

Czytaj także: Hugo Boss i Coty odnawiają umowę licencyjną

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
17.07.2024 14:27
Max Factor wchodzi na rynek indyjski
Pomóc w wejściu na indyjski rynek ma Priyanka Chopra Jonas.Max Factor
Coty wprowadza markę kosmetyków Max Factor do Indii we współpracy z siecią House of Beauty. Ambasadorką marki została Priyanka Chopra Jonas, która pomoże w promowaniu bestsellerowych produktów Max Factor w tym kraju.

Coty, światowy lider w branży kosmetycznej, ogłosił wprowadzenie marki Max Factor na rynek indyjski. Dzięki strategicznej współpracy z detalistą House of Beauty, Coty planuje zaoferować indyjskim konsumentom swoje najpopularniejsze produkty. Kluczową rolę w kampanii promocyjnej odegra ambasadorka marki, Priyanka Chopra Jonas, która swoim autorytetem i rozpoznawalnością ma przyciągnąć uwagę do nowości na rynku.

Kristina Strunz, dyrektorka zarządzająca Coty w regionie Azji Południowo-Wschodniej i Indii, wyraziła swoje zadowolenie z tego kroku.

Max Factor wkracza w nową erę ekscytującego wzrostu w Indiach. Jesteśmy zachwyceni, że możemy wprowadzić nasze bestsellery na rynek indyjski, a Priyanka Chopra Jonas będzie przewodzić temu procesowi jako nasza globalna ambasadorka marki

- powiedziała Strunz.

Max Factor, znana jako “oryginalna hollywoodzka marka makijażowa” założona przez Polska żydowskiego pochodzenia, Maksymiliana Faktorowicza, od ponad stu lat wprowadza produkty kosmetyczne na rynek. Max Factor oferuje szeroki asortyment produktów kosmetycznych, w tym podkłady, korektory, pudry, tusze do rzęs, cienie do powiek, szminki oraz błyszczyki. Marka jest znana z wprowadzania innowacyjnych rozwiązań i formuł, które mają zapewnić trwałość i wysoką jakość makijażu. Produkty Max Factor są dedykowane zarówno użytkownikom indywidualnym, jak i profesjonalnym.

Czytaj także: Max Factor wprowadza na rynek kolekcję Priyanki Chopry Jonas

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. lipiec 2024 20:19