StoryEditor
Producenci
28.04.2022 00:00

Prezes DOZ.pl odwołany. Remigiusz Chrzanowski pożegnał się ze stanowiskiem

Remigiusz Chrzanowski nie jest już prezesem DOZ.pl. Jak poinformowała spółka, został odwołany ze stanowiska 26 kwietnia 2022 r.

Remigiusz Chrzanowski dołączył do Grupy Pelion na początku br.  1 stycznia 2022 r. zgromadzenie wspólników DOZ.pl zadecydowało o powierzeniu mu funkcji prezesa spółki. Zadaniem Chrzanowskiego był rozwój działalności spółki w nowych strategicznych obszarach.

Wczoraj pojawiła się nieoficjalna wiadomość, że na stanowisku prezesa DOZ.pl nastąpiła zmiana. Dziś Grupa Perlon, do której należy DOZ.pl potwierdziła tę informację.

- Pan Remigiusz Chrzanowski z dniem 26.04.2022 r. został odwołany z funkcji Prezesa Zarządu DOZ.pl. – poinformowała Olga Rosłonek z biura prasowego Pelion SA. Nie podano, czy został powołany nowy menedżer na to stanowisko.

Przed objęciem stanowiska prezesa DOZ.pl Remigiusz Chrzanowski odpowiadał za rozwój obszaru digital, zasiadając w zarządzie Super-Pharm Poland w latach 2019-2021, a wcześniej w latach 2017-2019 w zarządach spółek odpowiedzialnych za rozwój e-commerce Apteki Gemini.

DOZ.PL to największy polski portal o zdrowiu, który łączy fachową wiedzę profilaktyce zdrowotnej oraz opiece farmaceutycznej i medycznej z szeroką ofertą produktów. Spółka DOZ jest częścią grupy Pelion. Pod szyldem DOZ działa sieć ponad tysiąca aptek. W ramach grupy Pelion działa również sieć ok. 300 drogerii Natura.

Przypomnijmy, że niedawno nastąpiła zmiana w innej spółce wchodzącej w skład Grupy Pelion. Stanowisko prezesa Natury objął Marcin Bojarski.

Czytaj więcej: Marcin Bojarski nowym prezesem Drogerii Natura

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
06.12.2024 13:42
Ziaja otwiera sklep w warszawskich Złotych Tarasach
Ziaja wprowadza się do Złotych Tarasów.Ziaja

Galeria Złote Tarasy w centrum Warszawy wzbogaci się o nowego najemcę. Już wkrótce w kompleksie pojawi się sklep polskiej marki Ziaja, oferujący kosmetyki na bazie naturalnych składników. To kolejny krok w rozwoju tej firmy, która działa na rynku od ponad 30 lat.

Nowy sklep Ziaji, który powstanie w Złotych Tarasach, będzie oferował pełną gamę kosmetyków, a także profesjonalną pomoc w ich doborze. Lokalizacja galerii – w sąsiedztwie dworca Warszawa Centralna, Pałacu Kultury i Nauki oraz hotelu Intercontinental – zapewnia dogodny dostęp dla mieszkańców miasta i turystów. Ziaja, jako polski producent kosmetyków naturalnych, od lat cieszy się uznaniem klientów, a jej produkty są dostępne zarówno w sprzedaży stacjonarnej, jak i online.

Nowy lokal marki Ziaja znajdzie się w prestiżowym sąsiedztwie – obok sklepu Chantelle Old Havana cigars & accessories, który słynie z eleganckich akcesoriów i cygar. Złote Tarasy, które przyciągają rocznie miliony odwiedzających, stają się coraz bardziej zróżnicowane pod względem oferty handlowej.

Ziaja została założona w 1989 roku przez farmaceutów Aleksandrę i Zenona Ziaję, a jej oferta obejmuje dziś szeroki wachlarz produktów – od kremów i balsamów po specjalistyczne preparaty pielęgnacyjne.

Czytaj także: Dove, Ziaja, DOZ i Rossmann wśród najbardziej klientocentrycznych marek wg. badania OpinionWay CEE

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
06.12.2024 12:42
The Body Shop wraca na rynek holenderski po ogłoszeniu upadłości
The Body Shop wraca na niderlandzki rynek.WestportWiki, CC BY-SA 3.0, via Wikimedia Commons

Po zeszłomiesięcznym ogłoszeniu upadłości w Holandii, znana marka kosmetyków etycznych The Body Shop zapowiedziała ponowne otwarcie co najmniej pięciu sklepów w tym kraju. Nowym właścicielem lokalnych operacji będzie SHG Retail, co wpisuje się w szeroko zakrojony plan restrukturyzacji.

 The Body Shop, po ogłoszeniu upadłości w Holandii, zmuszony był zamknąć 27 sklepów na terenie kraju. Decyzja ta wpłynęła zarówno na klientów, jak i pracowników marki, znanej z promowania etycznych wartości w branży kosmetycznej. Teraz, dzięki przejęciu przez SHG Retail, firma planuje powrót na holenderski rynek poprzez otwarcie co najmniej pięciu nowych lokalizacji.

SHG Retail, operator 21 oddziałów The Body Shop w Niemczech, przejął holenderskie operacje marki, co pozwala na dalszy rozwój działalności w Europie. Oprócz otwarcia nowych sklepów, firma planuje także wznowienie działalności holenderskiego sklepu internetowego. Według raportu NL Times, SHG Retail rozważa przejęcie kolejnych lokalizacji w Holandii, co może oznaczać dalszą ekspansję marki.

Przejęcie holenderskich operacji The Body Shop przez SHG Retail jest częścią szerszego planu restrukturyzacji, realizowanego przez Aurea, która w lipcu br. nabyła markę w Wielkiej Brytanii od administratorów. To kolejny krok w przywracaniu stabilności znanej sieci kosmetycznej po trudnym okresie finansowym, który wpłynął na jej działalność na kluczowych europejskich rynkach.

Czytaj także: The Body Shop stoi na finansowym rozdrożu — również w Polsce

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
07. grudzień 2024 09:37