StoryEditor
Producenci
01.03.2021 00:00

Purella otworzyła własny zakład produkcyjny. Batony BeRaw tworzone są obecnie w Białymstoku

Po 2 latach intensywnych prac firma Purella otworzyła własny zakład produkcyjny, połączony z  laboratorium i częścią biurową. Całość zajmuje 3 tys. mkw. i zlokalizowana jest w strefie ekonomicznej w Białymstoku. To tutaj produkowane są obecnie batony oferowane m.in. w drogeriach Rossmann. 

 Zakład Purella został wyposażony w nowoczesny park maszynowy, w tym wysoce wydajną linię do produkcji batonów, która produkuje 15 tys. sztuk na godzinę.

– To daje nam możliwości produkcji ponad 30 milionów batonów rocznie na jednej zmianie – informuje firma Purella.

Pierwszy etap inwestycji zakończył się w styczniu 2021, a w lutym ruszyła produkcja batonów. Oprócz batonów, Purella w swoim zakładzie będzie produkować inne przekąski oferowane pod marką pod marką BeRaw, nową linię batonów dla dzieci BeRaw kids, a także produkty suche Purella Superfoods, takie jak musli czy mieszanki ziół i mixy. Wydajność maszyn do produktów w saszetkach to ponad 10 tysięcy sztyk na godzinę.

W ramach nowego zakładu będzie działał także dział Purella Innovation. Będzie on odpowiedzialny za prace badawczo-rozwojowe nad nowymi produktami, a także usprawnienia technologiczne. Zajmie się również rozwojem i produkcją marek własnych dla nowych, także zagranicznych klientów.

Aby w pełni wykorzystać potencjał inwestycji, Purella zamierza współpracowała ze start-upami technologii spożywczych.

Swoje słynne naturalne przekąski BeRaw firma stworzyła wspólnie z Ewą Chodakowską. Batony, kulki mocy oraz smoothies oferowane są w drogeriach Rossmann, a także w sieciach Carrefour, Żabka, Shell, BP, Kaufland, Tesco, Lidl oraz w e-commerce.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
13.12.2024 11:43
Nowa era wyszukiwania w Oriflame: 150 proc. wzrost efektywności dzięki sztucznej inteligencji
Oriflame

Firma Oriflame zrewolucjonizowała swoje narzędzie wyszukiwania w handlu internetowym, wprowadzając platformę opartą na sztucznej inteligencji. Dzięki współpracy z Lucidworks, firma osiągnęła imponujące rezultaty – wzrost wykorzystania popularnych haseł wyszukiwania o 150 proc., wyższe wskaźniki konwersji i zaangażowanie setek tysięcy użytkowników.

Oriflame, globalny lider w network marketingu obecny na ponad 60 rynkach świata, stanęło przed wyzwaniem związanym z różnorodnością swojej bazy klientów i języków. Firma potrzebowała narzędzia wyszukiwawczego, które poradzi sobie z obsługą ponad 50 języków, różnorodnymi synonimami oraz wymaganiami doświadczonych sprzedawców i zwykłych konsumentów. Dotychczasowe rozwiązanie, oparte na technologii Solr, nie spełniało oczekiwań – brak trafnych wyników wyszukiwania powodował frustrację klientów i negatywnie wpływał na wskaźniki konwersji.

Decyzja o współpracy z Lucidworks przyniosła rewolucyjne zmiany. Nowa platforma zapewniła stabilność i niezawodność, szczególnie istotne podczas sezonowych szczytów ruchu na międzynarodowych rynkach. Dodatkowo system został zoptymalizowany pod kątem nowo opracowanej aplikacji mobilnej. Wyniki wdrożenia mówią same za siebie – wykorzystanie popularnych haseł wzrosło o 150 proc., co znacząco poprawiło doświadczenie zakupowe użytkowników, a wzrost wskaźników konwersji wskazuje na efektywność w zwiększaniu sprzedaży.

Tylko w jednym kwartale z nowego narzędzia wyszukiwania skorzystało ponad 800 000 użytkowników, co dowodzi, jak kluczową rolę odgrywa wyszukiwarka w strategii internetowej Oriflame. Firma podkreśla, że zastosowanie technologii Lucidworks to nie tylko innowacja, ale również odpowiedź na konkretne potrzeby klientów w różnych częściach świata.

Czytaj także: Oriflame odnotowuje spadek sprzedaży w trzecim kwartale 2024 roku

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
13.12.2024 09:00
Bic przejmuje markę Tangle Teezer
Tangle Teezer

Francuska firma Bic, znana z produkcji artykułów piśmienniczych, zapalniczek i maszynek do golenia, ogłosiła przejęcie brytyjskiej marki Tangle Teezer. Londyńska marka, specjalizująca się w szczotkach do rozczesywania włosów, osiągnęła w 2024 roku imponującą sprzedaż na poziomie 70 milionów euro.

Założona w 2007 roku marka Tangle Teezer w ciągu ostatnich czterech lat podwoiła swoją wielkość, stając się jednym z liderów w swojej kategorii. Dzięki innowacyjnemu podejściu do pielęgnacji włosów, firma zyskała globalne uznanie za wysoką jakość i przystępne ceny produktów. Obecnie Tangle Teezer osiąga roczną sprzedaż na poziomie 70 mln euro, co jest wynikiem dynamicznego wzrostu i skutecznej strategii rynkowej.

Bic podkreśla, że przejęcie Tangle Teezer wpisuje się w strategię rozwijania produktów odpowiadających na potrzeby konsumentów. Prezes Bic, Gonzalve Bich, zaznaczył, że obie firmy łączy duch innowacji i przedsiębiorczości, a także wspólna wizja tworzenia przystępnych cenowo i łatwych w użyciu produktów. Dzięki globalnemu zasięgowi Bic, marka Tangle Teezer ma szansę na dalsze umacnianie pozycji na rynku i rozwój nowatorskich rozwiązań w pielęgnacji włosów.

Przejęcie oznacza również zakończenie współpracy Tangle Teezer z funduszem Mayfair Equity Partners, który był właścicielem marki od 2021 roku. Prezes Tangle Teezer, James Vowles, wyraził nadzieję na dalszy rozwój marki pod skrzydłami Bic.

Czytaj także: Tangle Teezer liczy na rozwój dzięki innowacjom

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
13. grudzień 2024 11:53