StoryEditor
Producenci
02.02.2022 00:00

Radość i duma!

Te słowa opisują to co czuliśmy po otrzymaniu informacji o zdobytej przez markę Fa nagrodzie.

Ćwierć wieku na półce

Kosmetyki Fa na polskim rynku pielęgnacyjnym goszczą na półkach już ponad 25 lat.

W swojej historii marka wprowadzała wiele produktów na rynek, które kojarzyły się z jakością, pięknymi zapachami produktów oraz korzystną ceną zakupu.

Marka Fa  na przestrzeni lat  wprowadzała kosmetyczne zmiany w swoim logo oraz sposobie komunikacji do konsumentów.

MOC RELAUNCHU

Po spektakularnym relaunchu, który miał miejsce w 2021 roku, w Fa zmieniło się prawie wszystko, oprócz 3 flagowych wartości — jakości, fantastycznych zapachów oraz korzystnej ceny.

Jesteśmy bardzo dumni z tej zmiany i liczymy, że konsumentom nowa odsłona żeli i dezodorantów Fa także przypadła do gustu.

Podczas transformacji przyświecał nam bardzo ważny cel. Nie tylko skupiliśmy się na wizualnej stronie relaunchu Fa, ale przede wszystkim na realizacji strategicznego kierunku naszej firmy – zrównoważonego rozwoju

Dzięki zmianom, które wprowadziliśmy, opakowania żeli pod prysznic są bardziej przyjazne środowisku- zawierają mniej tzw. dziewiczego plastiku oraz nadają się w 95% do recyklingu. Oprócz tego zarówno w opakowaniach żeli pod prysznic jak dezodorantach zmieniliśmy zatyczki, dzięki czemu zredukowaliśmy plastik.

 Zmianie uległa także formuła żeli pod prysznic, która zawiera aż 95% składników pochodzenia naturalnego. W dezodorantach także zaszły kolosalne przemiany! Formuła nie zawiera alkoholu i cyklometikonu, dzięki czemu  jest bardziej biodegradowalna.

BLIND TEST

Ważnym elementem  transformacji marki, był pierwszy w historii BLIND TEST na portalu Wizaz.pl. Mechanizm był bardzo prosty. Wysłaliśmy produkty Fa w nieoznakowanych opakowaniach, bez brandingu..

To był ważny i stresujący dla nas test…. Ale czuliśmy, że Fa spełni oczekiwania konsumentów, tak jak spełnia nasze.

  Bardzo cieszy nas jednak ogólna opinia uzyskana po tym wyzwaniu.

 9/10 osób poleci żele i dezodoranty marki Fa swoim przyjaciołom, a jak wiemy propozycje i polecenia najbliższych są najważniejszą rekomendacją konsumencką.

NAGRODA

Nie ukrywamy, że zgłaszając markę Fa do konkursu, liczyliśmy na wyróżnienie, ale złoty medal przewyższył nasze oczekiwania!

Jest nam niezmiernie miło, że możemy pochwalić się takim spektakularnym wynikiem, dziękujemy za zaufanie! Tym samym marka Fa nie zwalnia tempa, przygotowujemy  niesamowite nowości i promocje dla naszych konsumentów w 2022 roku. Apetyt rośnie w miarę jedzenia, więc liczymy, że jeszcze bardziej wzmocnimy pozycję  żeli pod prysznic i dezodorantów marki w Fa w świecie pielęgnacji i higieny ciała.

Fa

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
28.11.2025 09:32
Estée Lauder zamyka centrum technologiczne w Bukareszcie i redukuje zatrudnienie
Estée Lauder zapowiada poważne zmiany w strukturze firmy.M.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl

Estée Lauder Companies ogłosiła zamknięcie swojego bukareszteńskiego centrum technologicznego, co wiąże się ze zwolnieniem 150 pracowników. Decyzja wpisuje się w szeroko zakrojony program restrukturyzacyjny Beauty Turnaround, który firma realizuje w odpowiedzi na pogorszenie wyników sprzedażowych w ostatnich miesiącach.

Bukareszteński hub technologiczny został uruchomiony w kwietniu 2023 roku jako trzecie globalne centrum technologiczne ELC. Jak podaje serwis Profit.ro, obiekt został całkowicie zamknięty, choć decyzja ta nie obejmuje większego biura Estée Lauder w stolicy Rumunii, które kontynuuje działalność bez zmian. Zamknięcie tak niedawno uruchomionej jednostki podkreśla skalę i pilność bieżących działań oszczędnościowych.

Restrukturyzacja, zapowiedziana przez CEO Stéphane’a de La Faverie w lutym 2025 roku, przewiduje redukcję nawet do 7 000 etatów na całym świecie. Do tej pory zlikwidowano już 3 200 stanowisk, a zamknięcie rumuńskiego centrum stanowi kolejny krok w realizacji strategii cięcia kosztów i porządkowania globalnej struktury operacyjnej.

Program Beauty Turnaround został wdrożony po roku słabszych wyników sprzedaży, które skłoniły firmę do rewizji dotychczasowych działań i ograniczenia kosztów tam, gdzie jest to możliwe. Władze ELC podkreślają, że zmiany mają na celu przywrócenie dynamiki wzrostu oraz wzmocnienie efektywności technologicznej i operacyjnej przedsiębiorstwa.

Zamykanie wybranych jednostek i redukcje zatrudnienia są częścią szerszej strategii restrukturyzacyjnej obejmującej rynki na wielu kontynentach. Estée Lauder zapowiada, że kolejne etapy programu będą konsekwentnie wdrażane w 2025 roku, a firma koncentruje się na osiągnięciu stabilizacji finansowej po okresie osłabionych wyników sprzedaży.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
27.11.2025 14:28
Colgate-Palmolive obniża prognozę wzrostu mimo wyższych cen i wzrostu sprzedaży w Europie
Colgate-Palmolive Company opublikowało swoje wyniki finansowe.fot. shutterstock

Colgate-Palmolive zakończył trzeci kwartał z 2 proc. wzrostu sprzedaży netto, która osiągnęła 5,1 mld dolarów. Wzrost ten został wypracowany wyłącznie dzięki wyższym cenom, ponieważ wolumen sprzedaży spadł o 1,5 proc. Jednocześnie firma skorygowała w dół swoją prognozę rocznego wzrostu organicznego, co jest sygnałem ostrożniejszego podejścia do niepewnych warunków rynkowych.

W ujęciu organicznym sprzedaż wzrosła zaledwie o 0,4 proc., przy czym ceny zwiększono przeciętnie o 2,3 proc. Negatywnie na wynik wpłynęło ograniczenie sprzedaży marek własnych w segmencie żywienia zwierząt, co obniżyło organiczny wzrost o 0,8 proc. po wyjściu firmy z tej nierentownej i niestrategicznej działalności. Wyniki były bardzo zróżnicowane geograficznie, pokazując zmieniające się układy sił na rynkach konsumenckich.

W Ameryce Północnej sprzedaż netto spadła o 0,4 proc., a w regionie Azji i Pacyfiku o 1,5 proc. Odwrotną tendencję odnotowano w Ameryce Łacińskiej, gdzie sprzedaż wzrosła o 2 proc., oraz w Europie, która wyróżniła się dynamiką na poziomie 7,6 proc. Solidny wzrost – 6,8 proc. – zanotowano również w regionie Afryka/Eurazja.

Zysk operacyjny Colgate-Palmolive spadł w trzecim kwartale o 1 proc., do 1,059 mld dolarów. Zysk netto utrzymał się praktycznie na niezmienionym poziomie – 735 mln dolarów wobec 737 mln dolarów rok wcześniej. Wyniki pokazują stabilność rentowności mimo nacisku inflacyjnego i spadku wolumenu.

Na cały rok obrotowy firma nadal przewiduje jedynie „umiarkowany” wzrost sprzedaży netto. Prognoza wzrostu organicznego została jednak obniżona do 1–2 proc., podczas gdy wcześniej zakładano 2–4 proc. Prezes Noel Wallace podkreślił, że strategia rozwoju Colgate-Palmolive do 2030 roku stanowi kluczowy plan działania pozwalający firmie mierzyć się z coraz bardziej złożonym otoczeniem gospodarczym i wykorzystywać pojawiające się szanse.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
29. listopad 2025 00:39