Ćwierć wieku na półce
Kosmetyki Fa na polskim rynku pielęgnacyjnym goszczą na półkach już ponad 25 lat.
W swojej historii marka wprowadzała wiele produktów na rynek, które kojarzyły się z jakością, pięknymi zapachami produktów oraz korzystną ceną zakupu.
Marka Fa na przestrzeni lat wprowadzała kosmetyczne zmiany w swoim logo oraz sposobie komunikacji do konsumentów.
MOC RELAUNCHU
Po spektakularnym relaunchu, który miał miejsce w 2021 roku, w Fa zmieniło się prawie wszystko, oprócz 3 flagowych wartości — jakości, fantastycznych zapachów oraz korzystnej ceny.
Jesteśmy bardzo dumni z tej zmiany i liczymy, że konsumentom nowa odsłona żeli i dezodorantów Fa także przypadła do gustu.
Podczas transformacji przyświecał nam bardzo ważny cel. Nie tylko skupiliśmy się na wizualnej stronie relaunchu Fa, ale przede wszystkim na realizacji strategicznego kierunku naszej firmy – zrównoważonego rozwoju
Dzięki zmianom, które wprowadziliśmy, opakowania żeli pod prysznic są bardziej przyjazne środowisku- zawierają mniej tzw. dziewiczego plastiku oraz nadają się w 95% do recyklingu. Oprócz tego zarówno w opakowaniach żeli pod prysznic jak dezodorantach zmieniliśmy zatyczki, dzięki czemu zredukowaliśmy plastik.
Zmianie uległa także formuła żeli pod prysznic, która zawiera aż 95% składników pochodzenia naturalnego. W dezodorantach także zaszły kolosalne przemiany! Formuła nie zawiera alkoholu i cyklometikonu, dzięki czemu jest bardziej biodegradowalna.
BLIND TEST
Ważnym elementem transformacji marki, był pierwszy w historii BLIND TEST na portalu Wizaz.pl. Mechanizm był bardzo prosty. Wysłaliśmy produkty Fa w nieoznakowanych opakowaniach, bez brandingu..
To był ważny i stresujący dla nas test…. Ale czuliśmy, że Fa spełni oczekiwania konsumentów, tak jak spełnia nasze.
Bardzo cieszy nas jednak ogólna opinia uzyskana po tym wyzwaniu.
9/10 osób poleci żele i dezodoranty marki Fa swoim przyjaciołom, a jak wiemy propozycje i polecenia najbliższych są najważniejszą rekomendacją konsumencką.
NAGRODA
Nie ukrywamy, że zgłaszając markę Fa do konkursu, liczyliśmy na wyróżnienie, ale złoty medal przewyższył nasze oczekiwania!
Jest nam niezmiernie miło, że możemy pochwalić się takim spektakularnym wynikiem, dziękujemy za zaufanie! Tym samym marka Fa nie zwalnia tempa, przygotowujemy niesamowite nowości i promocje dla naszych konsumentów w 2022 roku. Apetyt rośnie w miarę jedzenia, więc liczymy, że jeszcze bardziej wzmocnimy pozycję żeli pod prysznic i dezodorantów marki w Fa w świecie pielęgnacji i higieny ciała.