StoryEditor
Producenci
30.09.2019 00:00

READY TO WEAR by BI-ES - z miłości do mody!

Wiemy, że moda wymaga poświęceń, dlatego BI-ES ułatwia Ci wybór perfum! Skroiliśmy na miarę Twoich stylizacji kilka zapachów, które w całości stworzyły kolekcję, jakiej jeszcze nie było!

Do jej powstania zainspirowały nas miłośniczki barwnej i zaskakującej mody ulicznej. W jej skład wchodzi 5 zapachów, z których każdy jest odzwierciedleniem innego modowego nurtu.

Poznaj każdy z nich i wybierz najlepszy dla Siebie!

DENIM- Lekko orzeźwiająca kompozycja, w której wybija się nuta mandarynki lekko przełamanej esencją zielonej herbaty. Jeśli podstawą Twojej garderoby są dobrze skrojone jeansy, a zamiast eleganckiego trenczu wybierasz jasną, oversizową kurtkę to zapach DENIM jest stworzony właśnie dla Ciebie!

BLISS OF JOY — ciepła, pudrowa i słodka kompozycja pozwali Ci poczuć błogość i spokój w nawet najbardziej zwariowany dzień. To kompozycja stworzona w stylu GLAMOUR kierowana dla kobiet sukcesu. Nienagannie dopasowana elegancka sukienka i dobrze skrojony garnitur są na górze twojej listy „must have”? Koniecznie musisz do niej dopisać także BLISS OF JOY!

WILD SOUL — nietypowe połączenie orzeźwiającej mandarynki z wanilią. To pierwszy wybór dla Ciebie, jeśli jesteś osobą, która w życiu widzi możliwości, a nie przeszkody, a gdy wybiegasz z domu towarzyszy Ci wygodna dresowa bluza zestawiona z ulubionymi, wysokimi szpilkami.

HART OF REBEL — to zmysłowy i tajemniczy zapach, pełen uwodzicielskiego wdzięku. Kwiatowo-orientalna kompozycja, która idealnie sprawdzi się u pewnej siebie i niezależnej kobiety. Jeśli nie wyobrażasz sobie swojej stylizacji bez skórzanej ramoneski i ciężkich botek, to jest to zapach właśnie dla Ciebie!

ROSES FOR WOMAN — delikatna jak płatki róży i słodka niczym soczysty owoc. Wyjątkowo wdzięczna i subtelna kompozycja idealnie podkreśli twój kobiecy wdzięk. Jeśli jesteś miłośniczką zwierzęcych, kwiatowych, geometrycznych printów to właśnie ten zapach powinien towarzyszyć Ci każdego dnia!

Zainspiruj się naszymi zapachami, pokaż nam i światu jak Ty czujesz modę — ubierz się w zapach #bewearBIES!

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
16.05.2025 14:59
Zmiany personalne na szczycie Novo Nordisk – producenta Ozempicu i Wegovy

Lars Jorgensen, dyrektor generalny koncernu Novo Nordisk, ustąpi ze stanowiska. Firma, produkująca m.in. Ozempic i Wegovy, znajduje się w trudnej sytuacji, wynikającej ze wzrostu konkurencji w USA.

Lars Jorgensen pracował w Novo Nordisk od 1991 roku, dyrektorem generalnym był roku 2017. W ostatnich latach kierowany przez niego koncern stał się globalnym liderem w leczeniu cukrzycy i otyłości dzięki wprowadzeniu na rynek takich preparatów jak Ozempic i Wegovy.

Ostatnie miesiące to dla duńskiego koncernu czas zmagań z konkurencją - głównie ze strony amerykańskiej firmy Eli Lilly, produkującej preparat Zepbound. Ten ostatni wyprzedził w marcu na amerykańskim rynku Wegovy pod względem ilości wystawianych recept.

O problemach firmy pisaliśmy w artykule Ozempic przestaje być lekiem-cudem? Nowe kłopoty w raju dla Novo Nordisk

Od początku 2025 roku wycena akcji Novo Nordisk spadła o 32 proc., dodatkowo po ogłoszeniu decyzji o rezygnacji Jorgensena spadek pogłębił się o kolejne 2,2 proc. Jak wyjaśniają Duńczycy, zmiany na szczycie firmy są odpowiedzią na wyzwania rynkowe, mają też spowodować wzmocnienie pozycji europejskiego producenta.

Jorgensen będzie pełnił swoje zadania do czasu wyznaczenia następcy. Jak podaje CNBC, jego poszukiwania już trwają.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
14.05.2025 12:17
Nivea pozwana za mylące oznaczenia składników naturalnych
Siedziba Beiersdorf w Hamburgumat. prasowe

Beiersdorf Inc., właściciel marki Nivea, stanął w obliczu pozwu zbiorowego złożonego 25 kwietnia 2025 roku w sądzie federalnym w Kalifornii. Sprawa dotyczy rzekomo wprowadzających w błąd oznaczeń produktów do pielęgnacji skóry z linii Nourish by Nature oraz Naturally Good. Pięciu powodów twierdzi, że zakupiło kosmetyki z etykietami informującymi o „X proc. składników pochodzenia naturalnego”, mimo że produkty miały zawierać głównie substancje syntetyczne.

W pozwie podniesiono, że Beiersdorf oparł swoje deklaracje o normę ISO 16128 – wytyczną opracowaną przez branżę kosmetyczną, która nie ma mocy prawnej i nie została stworzona z myślą o marketingu konsumenckim. Norma ta pozwala klasyfikować niektóre składniki chemicznie przetworzone jako „pochodne naturalnie”, co – zdaniem powodów – wprowadza konsumentów w błąd, zwłaszcza tych kierujących się troską o środowisko i wrażliwą skórę.

Powodowie domagają się odszkodowania, przeprowadzenia procesu przed ławą przysięgłych oraz nadania sprawie statusu pozwu zbiorowego. Grupa miałaby objąć wszystkich konsumentów z Kalifornii, którzy kupili wskazane produkty Nivea od 25 kwietnia 2021 roku do dziś. Skala sprawy może być znaczna, biorąc pod uwagę wielkość rynku kosmetycznego w Kalifornii i rosnące zainteresowanie produktami „naturalnymi”.

Sprawa zwraca uwagę na szerszy problem braku jednoznacznych regulacji dotyczących stosowania pojęć takich jak „naturalny” czy „pochodzenia naturalnego” w przemyśle kosmetycznym. Wynik postępowania może mieć istotne konsekwencje dla całego sektora w USA – zarówno pod kątem ewentualnych rekompensat, jak i wprowadzenia bardziej restrykcyjnych przepisów dotyczących transparentności etykietowania produktów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
17. maj 2025 05:22