StoryEditor
Producenci
30.09.2019 00:00

READY TO WEAR by BI-ES - z miłości do mody!

Wiemy, że moda wymaga poświęceń, dlatego BI-ES ułatwia Ci wybór perfum! Skroiliśmy na miarę Twoich stylizacji kilka zapachów, które w całości stworzyły kolekcję, jakiej jeszcze nie było!

Do jej powstania zainspirowały nas miłośniczki barwnej i zaskakującej mody ulicznej. W jej skład wchodzi 5 zapachów, z których każdy jest odzwierciedleniem innego modowego nurtu.

Poznaj każdy z nich i wybierz najlepszy dla Siebie!

DENIM- Lekko orzeźwiająca kompozycja, w której wybija się nuta mandarynki lekko przełamanej esencją zielonej herbaty. Jeśli podstawą Twojej garderoby są dobrze skrojone jeansy, a zamiast eleganckiego trenczu wybierasz jasną, oversizową kurtkę to zapach DENIM jest stworzony właśnie dla Ciebie!

BLISS OF JOY — ciepła, pudrowa i słodka kompozycja pozwali Ci poczuć błogość i spokój w nawet najbardziej zwariowany dzień. To kompozycja stworzona w stylu GLAMOUR kierowana dla kobiet sukcesu. Nienagannie dopasowana elegancka sukienka i dobrze skrojony garnitur są na górze twojej listy „must have”? Koniecznie musisz do niej dopisać także BLISS OF JOY!

WILD SOUL — nietypowe połączenie orzeźwiającej mandarynki z wanilią. To pierwszy wybór dla Ciebie, jeśli jesteś osobą, która w życiu widzi możliwości, a nie przeszkody, a gdy wybiegasz z domu towarzyszy Ci wygodna dresowa bluza zestawiona z ulubionymi, wysokimi szpilkami.

HART OF REBEL — to zmysłowy i tajemniczy zapach, pełen uwodzicielskiego wdzięku. Kwiatowo-orientalna kompozycja, która idealnie sprawdzi się u pewnej siebie i niezależnej kobiety. Jeśli nie wyobrażasz sobie swojej stylizacji bez skórzanej ramoneski i ciężkich botek, to jest to zapach właśnie dla Ciebie!

ROSES FOR WOMAN — delikatna jak płatki róży i słodka niczym soczysty owoc. Wyjątkowo wdzięczna i subtelna kompozycja idealnie podkreśli twój kobiecy wdzięk. Jeśli jesteś miłośniczką zwierzęcych, kwiatowych, geometrycznych printów to właśnie ten zapach powinien towarzyszyć Ci każdego dnia!

Zainspiruj się naszymi zapachami, pokaż nam i światu jak Ty czujesz modę — ubierz się w zapach #bewearBIES!

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2025 13:32
L’Oréal zwiększa zaangażowanie w chiński rynek beauty i inwestuje w markę Lan
L’Oréal zaznacza wyraźniej swoją obecność na chińskim rynku.StudioPhotoLoren

L’Oréal poinformował o objęciu mniejszościowego pakietu udziałów w chińskiej marce pielęgnacyjnej Lan, działającej w segmencie masowym. To już druga inwestycja koncernu w lokalną markę w ostatnich miesiącach, co podkreśla rosnące znaczenie Chin w globalnej strategii firmy. Szczegóły dotyczące wielkości i wartości udziałów nie zostały ujawnione, jednak – jak podkreślił Vincent Boinay, prezes L’Oréal North Asia i CEO L’Oréal China – inwestycje na tym rynku są kluczowe dla przyszłego wzrostu grupy.

Decyzja zapadła krótko po tym, jak L’Oréal nabył 6,67 proc. udziałów w marce Chando za 442 mln juanów (62 mln dolarów), co zostało ujawnione w prospekcie emisyjnym spółki przygotowywanym do IPO w Hongkongu. Inwestycje te wpisują się w strategię głębszego wejścia w segment C-Beauty – dynamicznie rosnącej kategorii marek krajowych, które zdobyły istotne udziały w wartym 75 mld dolarów chińskim rynku kosmetyków i produktów higieny osobistej.

Rynek ten jest obecnie wyzwaniem dla międzynarodowych koncernów: lokalne marki zyskują przewagę dzięki szybkim iteracjom produktów oraz agresywnej komunikacji nowych składników i koncepcji pielęgnacyjnych. Jak zauważa Ben Cavender z China Market Research Group, zakup udziałów w rozpoznawalnych chińskich markach może być dla L’Oréal sposobem na skorzystanie z tempa wzrostu C-Beauty bez bezpośredniej konkurencji na najbardziej dynamicznych segmentach rynku.

Mimo trudniejszego otoczenia makroekonomicznego – spowolnienia wzrostu, obniżonego nastroju konsumenckiego oraz kryzysu na rynku nieruchomości – wyniki L’Oréal w Chinach wykazują oznaki stabilizacji. W trzecim kwartale biznes firmy w tym kraju wzrósł o około 3 proc., co stanowi pierwszy wzrost od dwóch lat. Jednocześnie najwięksi gracze krajowi, tacy jak Proya i Chicmas, utrzymują szybkie tempo wzrostu, a Chando jest obecnie trzecim największym lokalnym producentem kosmetyków według danych Frost & Sullivan.

Dla L’Oréal strategiczna może być obecność Chando i Lan w segmencie masowym, gdzie ceny produktów mieszczą się głównie w przedziale 49–390 juanów. Jak podkreśla cytowany przez Reutersa Yang Hu z Euromonitor International, ich silna pozycja w mniejszych chińskich miastach daje koncernowi dostęp do nowych grup konsumentów, wspierając odbudowę sprzedaży bez kanibalizowania portfolio marek premium należących do grupy.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2025 13:02
Niemiecka Cosnova zaczyna dystrybucję swoich kosmetyków w Indiach
Produkty Essence zawierają w 100 proc. wegańskie składnikiCosnova Beauty

Cosnova, niemiecki producent kosmetyków (m.in. marki Essence), nawiązał współpracę dystrybucyjną z Reliance Retail w celu wprowadzenia na rynek indyjski swoich produktów. Wejście na rynek w Indiach będzie wzmocnieniem przystępnej cenowo, globalnej oferty kosmetyków Reliance Retail i umożliwi sprzedaż detaliczną produktów Essence za pośrednictwem wielokanałowej sieci sprzedaży.

Asortyment kosmetyków makijażowych Essence będzie dostępny online na terenie całego kraju, jak również w drogeriach sieci Reliance oraz w partnerskich punktach sprzedaży detalicznej.

Reliance jako oficjalny dystrybutor będzie odpowiadać za zwiększenie zasięgu marki w Indiach. Essence jest postrzegane przez dystrybutora z Indii za wiodącą markę kosmetyków, wyróżniającą się w Europie pod względem liczby sprzedanych sztuk. Ponad 80 proc. swoich produktów Essence produkuje w Europie.

image

Isabelle Tambue, Essence: Reagowanie na trendy mamy wpisane w DNA marki

Marka charakteryzuje się młodzieżową estetyką, a jej produkty zawierają w 100 proc. wegańskie składniki, są produkowane w ekologicznych opakowaniach i nie zawierają mikroplastiku.

image

Indie – rynkiem z największym potencjałem sprzedaży kosmetyków na świecie? Potwierdzają to wyniki Nykaa

Wprowadzając markę Essence na rynek indyjski, chcemy zainspirować nową falę kreatywnego wyrażania siebie poprzez eksperymenty z urodą, zachęcając konsumentów do łączenia, dopasowywania i zabawy produktami, które sprawią, że makijaż stanie się radosnym elementem codziennego życia każdego z nas – stwierdzili przedstawiciele Reliance Retail, dodając, że premiera ta “odzwierciedla zaangażowanie Reliance Retail w oferowanie indyjskim konsumentom najlepszych globalnych doświadczeń kosmetycznych, łącząc zabawę, inkluzywność i zrównoważony rozwój pod jedną marką”.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. listopad 2025 04:30