StoryEditor
Producenci
30.09.2019 00:00

READY TO WEAR by BI-ES - z miłości do mody!

Wiemy, że moda wymaga poświęceń, dlatego BI-ES ułatwia Ci wybór perfum! Skroiliśmy na miarę Twoich stylizacji kilka zapachów, które w całości stworzyły kolekcję, jakiej jeszcze nie było!

Do jej powstania zainspirowały nas miłośniczki barwnej i zaskakującej mody ulicznej. W jej skład wchodzi 5 zapachów, z których każdy jest odzwierciedleniem innego modowego nurtu.

Poznaj każdy z nich i wybierz najlepszy dla Siebie!

DENIM- Lekko orzeźwiająca kompozycja, w której wybija się nuta mandarynki lekko przełamanej esencją zielonej herbaty. Jeśli podstawą Twojej garderoby są dobrze skrojone jeansy, a zamiast eleganckiego trenczu wybierasz jasną, oversizową kurtkę to zapach DENIM jest stworzony właśnie dla Ciebie!

BLISS OF JOY — ciepła, pudrowa i słodka kompozycja pozwali Ci poczuć błogość i spokój w nawet najbardziej zwariowany dzień. To kompozycja stworzona w stylu GLAMOUR kierowana dla kobiet sukcesu. Nienagannie dopasowana elegancka sukienka i dobrze skrojony garnitur są na górze twojej listy „must have”? Koniecznie musisz do niej dopisać także BLISS OF JOY!

WILD SOUL — nietypowe połączenie orzeźwiającej mandarynki z wanilią. To pierwszy wybór dla Ciebie, jeśli jesteś osobą, która w życiu widzi możliwości, a nie przeszkody, a gdy wybiegasz z domu towarzyszy Ci wygodna dresowa bluza zestawiona z ulubionymi, wysokimi szpilkami.

HART OF REBEL — to zmysłowy i tajemniczy zapach, pełen uwodzicielskiego wdzięku. Kwiatowo-orientalna kompozycja, która idealnie sprawdzi się u pewnej siebie i niezależnej kobiety. Jeśli nie wyobrażasz sobie swojej stylizacji bez skórzanej ramoneski i ciężkich botek, to jest to zapach właśnie dla Ciebie!

ROSES FOR WOMAN — delikatna jak płatki róży i słodka niczym soczysty owoc. Wyjątkowo wdzięczna i subtelna kompozycja idealnie podkreśli twój kobiecy wdzięk. Jeśli jesteś miłośniczką zwierzęcych, kwiatowych, geometrycznych printów to właśnie ten zapach powinien towarzyszyć Ci każdego dnia!

Zainspiruj się naszymi zapachami, pokaż nam i światu jak Ty czujesz modę — ubierz się w zapach #bewearBIES!

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
27.08.2025 14:27
Beiersdorf inwestuje 350 milionów euro w rozbudowę zakładu w Meksyku
Siedziba Beiersdorf w HamburguBeiersdorf

Beiersdorf, niemiecki koncern kosmetyczny znany z marek takich jak Nivea czy Eucerin, ogłosił inwestycję o wartości 350 milionów euro w rozbudowę swojej fabryki w Silao, w stanie Guanajuato. Informację potwierdziło Ministerstwo Gospodarki Meksyku, wskazując, że projekt wzmocni rolę kraju jako kluczowego centrum produkcyjnego i eksportowego w regionie.

Obecnie około 70 proc. produkcji z zakładu w Silao trafia na rynki zagraniczne, co czyni go istotnym elementem globalnego łańcucha dostaw Beiersdorf. Rozbudowa pozwoli zwiększyć moce produkcyjne i wdrożyć zaawansowane technologie wytwórcze, co ma zaspokoić rosnące zapotrzebowanie międzynarodowe na kosmetyki i produkty do pielęgnacji skóry.

Według władz Meksyku, inwestycja przyniesie również znaczące efekty lokalne – stworzenie nowych, wysokiej jakości miejsc pracy oraz transfer know-how w zakresie nowoczesnych procesów przemysłowych. Projekt wpisuje się także w strategię długoterminową firmy, zakładającą osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2045 roku, poprzez m.in. ograniczanie emisji i wdrażanie rozwiązań zrównoważonej produkcji.

Rozbudowa fabryki w Silao podkreśla rosnące znaczenie Meksyku w globalnej strategii Beiersdorf. Kraj, dzięki swojemu położeniu i rozwiniętej infrastrukturze, staje się nie tylko ważnym ośrodkiem zaopatrzeniowym dla Ameryki Łacińskiej, ale także istotnym punktem eksportowym na inne rynki światowe. Inwestycja w wysokości 350 milionów euro stanowi jedną z największych w historii działalności firmy w regionie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
27.08.2025 13:43
Boom w branży kosmetycznej poprawia zyski VBH – marki Victorii Beckham
Victoria Beckham ugruntowała swoje miejsce na globalnym rynku dóbr luksusowych dzięki konsekwentnemu budowaniu marki i innowacyjnym produktom kosmetycznymVictoria Beckham mat.pras.

Firma należąca do Victorii Beckham odnotowała solidny, dwucyfrowy wzrost – już czwarty rok z rzędu. To efekt boomu w branży beauty. Za 2024 rok wzrost przychodów zwiększył się o 26 proc. – do 112,7 mln funtów, pomimo bardzo dużej konkurencji na rynku dóbr luksusowych i kosmetycznych.

Firma, prowadząca proces długoterminowej restrukturyzacji, osiągnęła dodatni zysk EBITDA w wysokości 2,2 mln funtów – wobec 1,8 mln funtów w roku 2023. Zysk EBITDA (z wyłączeniem niedawno uruchomionego działu perfum) wzrósł o 47 proc.

Eksperci wskazują, że jest to już czwarty, kolejny z rzędu rok, kiedy firma borykająca się wcześniej z wysokimi stratami notuje dwucyfrowe wzrosty przychodów. Reset strategii został zapoczątkowany w 2019 roku.

Główne motory wzrostu dla marki to kanały bezpośredniej sprzedaży konsumenckiej, flagowy butik w londyńskiej dzielnicy Mayfair, a także kanał e-commerce. Generują one obecnie w sumie 62 proc. sprzedaży netto.

VBH notuje wzrosty w obydwu kategoriach: fashion oraz beauty. W kategorii kosmetyków do makijażu oczu bestsellerem jest Satin Kajal Liner, sprzedający się co 30 sekund. Popularnością cieszą się też kosmetyki pielęgnacyjne marki, które powstały we współpracy z  a pielęgnacja skóry została wzmocniona dzięki dwuetapowemu oczyszczaniu i korektorowi w formie pisaka The Concealer Pen opracowanemu we współpracy z marką luksusowych kosmetyków Augustinus Bader.

Jeszcze w tym roku Victoria Beckham Beauty zapowiada rynkowy debiut swojego pierwszego podkładu, który ma stać się kamieniem milowym marki w segmencie kosmetyków do twarzy. Kategoria ta do końca 2025 roku ma generować ponad 20 proc. całkowitej sprzedaży. 

Media branżowe przypominają, że marka Victorii Beckham była początkowo postrzegana jako marka typowa celebrycka, oparta na nazwisku swojej założycielki. Z czasem jednak ugruntowała swoje miejsce na globalnym rynku dóbr luksusowych dzięki konsekwentnemu budowaniu marki i innowacyjnym produktom kosmetycznym. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
28. sierpień 2025 02:37