StoryEditor
Producenci
19.09.2023 11:00

Rituals Cosmetics ma kolejne sklepy w Polsce

Otwarcie sklepu Rituals w Focus Mail w Zielonej Górze / Linkedin
Marka Rituals Cosmetics otworzyła kolejny sklepy – w Magnolia Park we Wrocławiu i w Focus Mail w Zielonej Górze. Firma ma już 34 sklepy w Polsce.

Marka Rituals Cosmetics na 2023 r. zaplanowała otwarcie siedmiu nowych sklepów w Polsce i konsekwentne realizuje swoje plany.

Najnowsze sklep został otwarte w centrum handlowym Magnolia Park we Wrocławiu oraz w Focus Mail w Zielonej Górze. Obecnie Ritauls Cosmetics ma w Polsce 34 sklepy.

image
Otwarcie sklepu Rituals w Magnolia Park we Wrocławiu
Linkedin

Na 27 września zaplanowane jest otwarcie sklepu w Galerii Strefa w Bielsku-Białej.

W tym roku planowane są jeszcze cztery otwarcia nowych salonów Rituals. Nie są znane ich loklaizacje.

Rituals Cosmetics to luksusowa marka oferująca produkty do pielęgnacji ciała, twarzy oraz włosów oraz zapachy do domu. Firma powstała w 2000 roku w Amsterdamie. Jej produkty, poprzez sieć ponad 1 tys. sklepów, 3 tys. punktów w ramach shop-in-shop oraz pięciu obiektów spa, obecne są w ponad 36 krajach.

Pierwszy stacjonarny sklep Rituals w Polsce został otwarty w sierpniu 2021 r. w warszawskim centrum Westfield Arkadia. Obecnie produkty Rituals są u nas dystrybuowane przez perfumerie Sephora i Douglas oraz rosnącą sieć sklepów własnych marki. Do końca roku ma ich być 40.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
16.07.2024 14:40
Unilever zwolni tysiące pracowników biurowych
Unilever (fot. unilever.pl)
Unilever do końca przyszłego roku zwolni ponad 3 tys. pracowników biurowych w swoich spółkach w Europie – podał Financial Times. Docelowo jednak redukcje zatrudnienia będą jeszcze większe. To konsekwencja słabszych wyników finansowych koncernu i planu restrukturyzacji, który pod koniec 2023 r. zapowiedział Hein Schumacher, dyrektor generalny koncernu.

Wyniki finansowe Unilevera za trzeci kwartał 2023 r. nie były zadowalające dla zarządu i akcjonariuszy firmy. Obroty koncernu spadły o -3,8 proc. do 15,2 miliarda euro. Hein Schumacher, dyrektor generalny koncernu, stwierdził wówczas, że wyniki firmy nie odpowiadają jej potencjałowi i ogłosił nowy plan działania, skupiający się na szybszym rozwoju, większej wydajności i produktywności oraz prostocie. Jak zapowiedział, szybszy wzrost ma być napędzany poprzez innowacje i inwestycje w najsilniejsze marki.

Czytaj więcej: Szef Unilevera niezadowolony z wyników przedstawia nowy plan na szybszy wzrost

Plan ten wiąże się także z redukcją zatrudnienia. Financial Times podał właśnie, że Unilever do końca 2025 r. zwolni 3200 pracowników z około 10-11 tys. zatrudnionych w biurach w Europie. Cięcia mają nie obejmować osób zatrudnionych w fabrykach. Jak pisze brytyjski dziennik „spółka znajduje się pod presją akcjonariuszy, w tym inwestora-aktywisty Nelsona Peltza” i dyrektor generalny będzie realizował swój plan pobudzenia wzrostu.

Unilever nie poinformował, jak będą przebiegać zwolnienia, wiadomo jedynie, że proces konsultacji z pracownikami rozpocznie się w ciągu kilku najbliższych tygodni.

Natomiast wg Financial Times, Hermann Soggeberg, przewodniczący Europejskiej Rady Zakładowej Unilever, powiedział, że prawie wszystkie europejskie spółki zostaną dotknięte w równym stopniu, ale szczególnie centra korporacyjne w Londynie i Rotterdamie.

Na tym jednak się nie skończy. Program restrukturyzacji docelowo obejmie redukcję aż 7500  stanowisk na całym świecie. Unilever zatrudnia łącznie obecnie 128 tys. pracowników.

Jak pisalismy, koncern zredukował zatrudnienie także w swoich fabrykach i magazynach w USA.

Czytaj więcej: Unilever zaczyna zwolnienia w związku z restrukturyzacją i optymalizacją portfolio

Unilever jest jednym z największych światowych koncernów działających na rynku FMCG. W swoim portfolio posiada blisko 400 marek, jednak koncentruje się na trzynastu swoich najbardziej zyskownych markach – tzw. bilion-dollar brands, których średnia roczna sprzedaż przekracza miliard dolarów.  25 najlepszych marek daje firmie Unilever ponad 70 proc. całego rocznego dochodu. Poprzez swoje spółki i fundusze firma inwestuje także w innowacyjne marki i start-upy. 

Czytaj także:

Unilever inwestuje w markę Luna Daily

Unilever sprzedawał. Teraz kupuje – biotechnologiczną markę do włosów K18

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
16.07.2024 13:51
Nivea dołączyła do grona marek, które wspierają Pride
Nowe, tęczowe puszki to ukłon w stronę queerowej flagi.Beiersdorf
Nivea Polska dołączyła do kampanii #BeYou, promującej tolerancję i akceptację, wprowadzając specjalną edycję kremu Nivea Creme. Działania te mają na celu szerzenie szacunku i akceptacji dla różnorodności wśród klientów i pracowników marki.

Nivea Polska dołącza do globalnych działań marki, koncentrujących się na promowaniu akceptacji i szacunku dla wszystkich ludzi, niezależnie od ich różnic. Marka od dawna wspiera różnorodność na wielu rynkach światowych, zarówno przez indywidualne programy lokalne, jak i wewnętrzne wsparcie dla pracowników. W ramach kampanii #BeYou wprowadza na rynek limitowaną edycję kremu Nivea Creme, symbolizującą troskę, szacunek i akceptację siebie oraz innych. Krem dostępny jest w wybranych sklepach internetowych.

Kampania #BeYou ma na celu promowanie pielęgnacji skóry z miłością i czułością, które należą się każdemu, niezależnie od wieku, koloru skóry czy innych cech. Nivea Polska, poprzez swoje działania, stara się szerzyć przesłanie akceptacji i szacunku dla innych, zachęcając do traktowania innych w taki sam sposób, w jaki traktujemy siebie. Specjalna edycja kremu Nivea Creme z hasłem #BeYou przypomina o prawie każdego człowieka do bycia sobą.

W ramach kampanii #BeYou, Nivea Polska nawiązała współpracę z fundacją Stonewall, organizując specjalne szkolenia dla pracowników oraz wspierając Marsz Równości w Poznaniu. Te działania są częścią szerszej strategii marki, mającej na celu promowanie inkluzywności, szacunku i akceptacji różnorodności zarówno w komunikacji zewnętrznej, jak i wewnętrznej. Inicjatywy te pokazują zaangażowanie Nivea w budowanie społeczeństwa opartego na wzajemnym szacunku i akceptacji.

Czytaj także: Vagaro: 65 proc. osób LGBTQIA+ czuje się reprezentowanych w branży kosmetycznej

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
17. lipiec 2024 12:33