StoryEditor
Producenci
06.09.2023 11:21

Rituals Cosmetics otworzy w tym roku siedem nowych sklepów w Polsce

Do końca 2023 roku Ritals Cosmetics zamierza mieć w Polsce 40 sklepów / Rituals Cosmetics
​Rituals Cosmetics poszerza liczbę swoich sklepów. We wrześniu szykują się otwarcia we Wrocławiu, Zielonej Górze i Bielsku-Białej. To jednak nie koniec. W tym roku fani marki mogą się spodziewać jeszcze czterech kolejnych nowych miejsc oferujących pełen asortyment produktów – od kosmetyków, po akcesoria do domu.

​Rituals Cosmetics zapowiada otwarcie siedmiu nowych sklepów w tym roku. Trzy z nich rusza jeszcze we wrześniu. Pierwszy zostanie uruchomiony w galerii handlowej Mangolia Park we Wrocławiu (6 września). Kilka dni później (13 września) odbędzie się otwarcie sklepu w Focus Mall w Zielonej Górze, a kolejne (27 września) w Galerii Strefa w Bielsku-Białej.

Z okazji otwarcia trzech nowych miejsc, marka Rituals przewidziała dla swoich klientów prezenty – do pierwszych 50. zakupów w salonach dołączany będzie goodie bag zawierający kosmetyki oraz próbki. Natomiast wszyscy klienci, którzy tego dnia odwiedzą nowy sklep i zrobią zakupy za min. 190 zł, otrzymają w prezencie mini patyczki zapachowe. Cenową promocją zostaną natomiast objęte bestsellerowe pianki pod prysznic w żelu, których cena w dniu otwarcia została ustalona na 35 zł.  

W tym roku planowane są jeszcze cztery otwarcia nowych butków Rituals. Firma nie zdradza jednak ich lokalizacji. 

Rituals Cosmetics to luksusowa marka oferująca produkty do pielęgnacji ciała, twarzy oraz włosów oraz zapachy do domu. Firma powstała w 2000 roku w Amsterdamie. Jej produkty, poprzez sieć ponad 1 tys. sklepów, 3 tys. punktów w ramach shop-in-shop oraz pięciu obiektów spa, obecne są w ponad 36 krajach.  Pierwszy stacjonarny sklep Rituals w Polsce został otwarty w sierpniu 2021 r. w warszawskim centrum Westfield Arkadia. Obecnie produkty Rituals są u nas dystrybuowane przez perfumerie Sephora i Douglas oraz rosnącą sieć sklepów własnych marki. Do końca roku ma ich być 40. 

Czytaj też: Założyciel Rituals Cosmetics zapowiada otwarcie przynajmniej 40 sklepów w Polsce

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
28.08.2025 14:54
Paul Mitchell stawia na Paris Hilton jako globalną ambasadorkę
Paris Hilton została twarzą marki produktów do stylizacji i pielęgnacji włosów.Paul Mitchell

Marka Paul Mitchell ogłosiła wybór Paris Hilton – przedsiębiorczyni, ikony popkultury i filantropki – na nową globalną ambasadorkę. Współpraca została zaprezentowana w wielokanałowej kampanii, której centralnym motywem jest połączenie piękna, pewności siebie i idei ciągłego odradzania się. Kampania obejmuje zarówno działania cyfrowe i społecznościowe, jak i aktywacje w sklepach.

Projekt Paul Mitchell x Paris Hilton przewiduje m.in. modernizację opakowań oraz wprowadzenie innowacji produktowych. Za nowe stylizacje odpowiada znana stylistka fryzur gwiazd, Sienree Du – absolwentka szkoły Paul Mitchell. Stylistka przygotuje materiały zza kulis, wskazówki krok po kroku oraz inspiracje pokazujące, jak odtworzyć fryzury Hilton i jej codzienną pielęgnację włosów.

Ważnym elementem inicjatywy jest także podkreślenie historii Paris Hilton, która – według kampanii – przechodziła własną drogę w branży beauty i fryzjerskiej. Marka stawia na narrację pokazującą nie tylko produkty, ale także doświadczenie i wiedzę stojącą za każdą metamorfozą. W ten sposób Paul Mitchell chce połączyć świat celebrytów z profesjonalnym rzemiosłem stylistów fryzur.

Nowa kampania jest także platformą dla projektu XO Your Pro, który ma na celu uhonorowanie profesjonalnych fryzjerów. Inicjatywa celebruje więź między klientem a stylistą oraz kreatywność, jaka towarzyszy pracy za salonowym fotelem. Paul Mitchell podkreśla w ten sposób znaczenie sztuki fryzjerskiej jako fundamentu wszystkich transformacji, które marka prezentuje w swoich działaniach marketingowych.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
28.08.2025 09:23
Givaudan poinformował o strategii firmy do 2030 oraz zmianie na stanowisku CEO

Givaudan, producent perfum i aromatów ze Szwajcarii, podał informację o przyjętych celach rozwoju firmy na najbliższe pięć lat. Firma przedstawiła również plan sukcesji, dotyczący długoletniego CEO Gillesa Andriera, który uda się na emeryturę w marcu 2026 roku – po 20 latach spędzonych za sterami firmy.

Następcą Andriera zostanie Christian Stammkoetter, dyrektor wykonawczy Danone. Firma poinformowała również, że prezes Calvin Grieder ustąpi ze stanowiska w 2026 roku, a Andrier zastąpi go po uzyskaniu akceptacji przez akcjonariuszy.

Givaudan przedstawił również nową strategię na lata 2026-2030. Zakłada ona średni wzrost sprzedaży porównywalnej na poziomie 4-6 proc., co stanowi wzrost w porównaniu z obecnym celem (4-5 proc.). 

image

Givaudan notuje niższy niż oczekiwany wzrost sprzedaży – akcje spadają o 6 proc.

Nowa strategia Givaudan zakłada m.in. rozszerzenie zasięgu klientów i pogłębienie globalnej obecności, a ponadto wejście w segmenty o wysokiej wartości dodanej, takie jak kosmetyki i karmy dla zwierząt.

Dyrektor finansowy Stewart Harris dodał, że nakłady inwestycyjne wzrosną do 4-5 proc. – w planie jest finansowanie rozwoju i modernizacji produkcji.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
28. sierpień 2025 18:11