StoryEditor
Producenci
02.08.2023 15:46

Rituals promuje nową linię produktów i relaksuje mieszkańców Wiednia

Dzięki marce Rituals przystanek tramwajowu przed wiedeńskim ratuszem pachnie lotosem i białą herbatą 
Dzięki marce Rituals przystanek tramwajowu przed wiedeńskim ratuszem pachnie lotosem i białą herbatą  / linkedin.com/company/gewista/
Dzięki marce Rituals przystanek tramwajowu przed wiedeńskim ratuszem pachnie lotosem i białą herbatą 
/ Gewista
Dzięki marce Rituals przystanek tramwajowu przed wiedeńskim ratuszem pachnie lotosem i białą herbatą 
/ Gewista
Dzięki marce Rituals przystanek tramwajowu przed wiedeńskim ratuszem pachnie lotosem i białą herbatą 
/ Gewista
Dzięki marce Rituals przystanek tramwajowu przed wiedeńskim ratuszem pachnie lotosem i białą herbatą 
Dzięki marce Rituals przystanek tramwajowu przed wiedeńskim ratuszem pachnie lotosem i białą herbatą 
Dzięki marce Rituals przystanek tramwajowu przed wiedeńskim ratuszem pachnie lotosem i białą herbatą 
Dzięki marce Rituals przystanek tramwajowu przed wiedeńskim ratuszem pachnie lotosem i białą herbatą 
Gallery
Marka Rituals zamontowała w centrum Wiednia na przystanku tramwajowym City Light wyposażony w dozownik zapachu. W ten sposób promuje nową linie produktową Rituals of Karma oraz zapewnia relaks podróżnym oczekującym na transport.

Rituals w odstresowującej kampanii promuje swoją nową letnią linię pielęgnacyjną Rituals of Karma. Marka zaanektowała cały przystanek tramwajowy znajdujący się przed ratuszem w Wiedniu. W jego szybach zawisły plakaty City Light, ale to nie wszytko. W jednym z nich zainstalowano system zbliżeniowy, który po aktywacji ręką uruchamia dozownik emitujący kojący zapach lotosu i białej herbaty. Tak pachną wszystkie produkty z nowej linii. 

Za tę niekonwencjonalną reklamę odpowiada Gewista - austriacka firma reklamy zewnętrznej. 

 

W kład linii Rituals of Karma wchodzą m.in. kremy do twarzy z filtrem SPF, pianki i olejki pod prysznic, mleczko do opalania, mgiełka do włosów, antyperspirant, peeling do ciała, mydło do rąk, szampon i zapach do domu oraz zapach do samochodu, a także płyn zmiękczający do tkanin.

W Polsce produkty Rituals są dystrybuowane przez perfumerie Sephora i Douglas oraz rosnącą sieć sklepów własnych marki. Czytaj także: Rituals Cosmetics coraz bliżej otwarcia 30 sklepu w Polsce    

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
28.08.2025 14:54
Paul Mitchell stawia na Paris Hilton jako globalną ambasadorkę
Paris Hilton została twarzą marki produktów do stylizacji i pielęgnacji włosów.Paul Mitchell

Marka Paul Mitchell ogłosiła wybór Paris Hilton – przedsiębiorczyni, ikony popkultury i filantropki – na nową globalną ambasadorkę. Współpraca została zaprezentowana w wielokanałowej kampanii, której centralnym motywem jest połączenie piękna, pewności siebie i idei ciągłego odradzania się. Kampania obejmuje zarówno działania cyfrowe i społecznościowe, jak i aktywacje w sklepach.

Projekt Paul Mitchell x Paris Hilton przewiduje m.in. modernizację opakowań oraz wprowadzenie innowacji produktowych. Za nowe stylizacje odpowiada znana stylistka fryzur gwiazd, Sienree Du – absolwentka szkoły Paul Mitchell. Stylistka przygotuje materiały zza kulis, wskazówki krok po kroku oraz inspiracje pokazujące, jak odtworzyć fryzury Hilton i jej codzienną pielęgnację włosów.

Ważnym elementem inicjatywy jest także podkreślenie historii Paris Hilton, która – według kampanii – przechodziła własną drogę w branży beauty i fryzjerskiej. Marka stawia na narrację pokazującą nie tylko produkty, ale także doświadczenie i wiedzę stojącą za każdą metamorfozą. W ten sposób Paul Mitchell chce połączyć świat celebrytów z profesjonalnym rzemiosłem stylistów fryzur.

Nowa kampania jest także platformą dla projektu XO Your Pro, który ma na celu uhonorowanie profesjonalnych fryzjerów. Inicjatywa celebruje więź między klientem a stylistą oraz kreatywność, jaka towarzyszy pracy za salonowym fotelem. Paul Mitchell podkreśla w ten sposób znaczenie sztuki fryzjerskiej jako fundamentu wszystkich transformacji, które marka prezentuje w swoich działaniach marketingowych.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
28.08.2025 09:23
Givaudan poinformował o strategii firmy do 2030 oraz zmianie na stanowisku CEO

Givaudan, producent perfum i aromatów ze Szwajcarii, podał informację o przyjętych celach rozwoju firmy na najbliższe pięć lat. Firma przedstawiła również plan sukcesji, dotyczący długoletniego CEO Gillesa Andriera, który uda się na emeryturę w marcu 2026 roku – po 20 latach spędzonych za sterami firmy.

Następcą Andriera zostanie Christian Stammkoetter, dyrektor wykonawczy Danone. Firma poinformowała również, że prezes Calvin Grieder ustąpi ze stanowiska w 2026 roku, a Andrier zastąpi go po uzyskaniu akceptacji przez akcjonariuszy.

Givaudan przedstawił również nową strategię na lata 2026-2030. Zakłada ona średni wzrost sprzedaży porównywalnej na poziomie 4-6 proc., co stanowi wzrost w porównaniu z obecnym celem (4-5 proc.). 

image

Givaudan notuje niższy niż oczekiwany wzrost sprzedaży – akcje spadają o 6 proc.

Nowa strategia Givaudan zakłada m.in. rozszerzenie zasięgu klientów i pogłębienie globalnej obecności, a ponadto wejście w segmenty o wysokiej wartości dodanej, takie jak kosmetyki i karmy dla zwierząt.

Dyrektor finansowy Stewart Harris dodał, że nakłady inwestycyjne wzrosną do 4-5 proc. – w planie jest finansowanie rozwoju i modernizacji produkcji.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
28. sierpień 2025 18:24