StoryEditor
Producenci
30.07.2021 00:00

Rób to co kochasz - wspólna akcja Hebe, Gliss i Fundacji Sukces Pisany Szminką

5 tys. zł to nagroda w plebiscycie „Rób to, co kochasz“, który organizują wspólnie drogerie Hebe, marka produktów do włosów Gliss oraz Fundacja Sukces Pisany Szminką. Ta wyjątkowa inicjatywa realizowana będzie w sklepach Hebe w całej Polsce, a na celu ma wyróżnienie kobiet, które wykazują się przedsiębiorczością, realizują swoje pasje i angażują się w działalność charytatywną.

Fundacja Sukces Pisany Szminką skupia się na promowaniu przedsiębiorczych postaw i kompleksowym wspieraniu kobiet oraz młodzieży. Dziś, wraz z marką Gliss oraz drogeriami Hebe, Fundacja chce wyrazić uznanie dla kobiet, których postawa idzie w parze z wyznawanymi przez nią wartościami.

Akcja „Rób to, co kochasz“ obejmie całą Polskę i będzie składać się z dwóch etapów. Pierwszy z nich rozpocznie się 29 lipca, a zakończy 25 sierpnia i będzie to czas na zgłoszenie swojej kandydatury. Drugi etap potrwa od 26 sierpnia do 21 września kiedy odbędzie się  głosowanie. W październiku zostaną ogłoszone wyniki plebiscytu.

W akcji „Rób to, co kochasz“ wyłonione zostaną trzy zwyciężczynie w kategoriach: „pomoc innym“, „pasje“ i „biznes“. Każda z nich otrzyma nagrodę finansową  w wysokości 5 tys. zł. Ogłoszenie wyników odbędzie się podczas transmisji LIVE z Małgorzatą Rozenek-Majdan, która jest ambasadorską marki Gliss i akcji „Rób to, co kochasz“.

– Od zawsze kibicuję kobiecej odwadze, kreatywności i przedsiębiorczości. Wokół nas jest tak wiele niesamowitych dziewczyn, cichych bohaterek codzienności, które często nie afiszują się ze swoją dzialalnością. Plebiscyt „Rób to, co kochasz“ pozwoli nam je docenić – mówi Małgorzata Rozenek-Majdan.  

Plebiscyt ruszył 29 lipca. Zgłoszenia będą przyjmowane do 25 sierpnia 2021 roku. Warunkiem zgłoszenia kandydatki do plebiscytu jest zakup produktu marki Gliss w drogerii Hebe i rejestracja paragonu na stronie www.glissrobtocokochasz.pl. Głosowanie otwarte będzie dla wszystkich. Na każdego głosującego czeka rabat na zakup produktów marki Gliss w Hebe.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
03.07.2025 14:42
PZ Cussons odstępuje od sprzedaży marki St. Tropez
St. Tropez to marka produktów do samoopalania należąca do PZ Cussons.St. Tropez

W kwietniu 2024 r. Grupa PZ Cussons ogłosiła zamiar sprzedaży marki St. Tropez i rozpoczęła szeroki proces aukcyjny, który przyciągnął „liczne oferty”. Decyzja zapadła w momencie, gdy segment Beauty notował spadek wycen, a przychody spółki w USA w roku obrotowym FY25 malały. Mimo szczegółowej analizy propozycji zarząd ostatecznie postanowił markę zatrzymać i nadać jej nowy kierunek rozwoju.

Kluczowym elementem nowej strategii jest powołanie dedykowanego zespołu, którego rezultaty będą mierzone trzema wskaźnikami: skutecznością działań handlowych (w tym aktywności cyfrowych), tempem wdrażania innowacji oraz odświeżeniem wizerunku St. Tropez. Ma to pozwolić na lepsze wykorzystanie potencjału marki w międzynarodowym portfolio PZ Cussons.

Istotnym krokiem będzie również partnerstwo z amerykańską firmą The Emerson Group. Emerson przejmie obsługę kluczowych sieci detalicznych w USA, oferując zarządzanie klientem, logistykę i wsparcie marketingowe. Model ten ma zniwelować problem „niedoskalowanego” biznesu PZ Cussons w Stanach Zjednoczonych i ponownie wprowadzić markę na ścieżkę wzrostu dzięki połączeniu zasięgu dystrybucyjnego Emersona i kapitału marki St. Tropez.

Ze względu na ostatnie wyniki St. Tropez (marka wypracowała 7,5 mln funtów skorygowanego zysku operacyjnego w FY25) Grupa spodziewa się ujęcia odpisu aktualizującego o charakterze niepieniężnym, który zostanie zaprezentowany w wynikach za FY25 we wrześniu 2025 r. Szczegółowy plan dalszego rozwoju marki ma zostać przedstawiony również we wrześniu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 16:35
Kosmetyki marki Runmageddon? Marka eventowo-sportowa wkracza w nowe segmenty
Czy Runmageddon stanie się konkurentem globalnych graczy w segmencie kosmetyków sportowych?DALL-E

Do zarządu spółki Runmageddon S.A. wszedł Milivoj Puškar, obejmując nowo utworzone stanowisko chief commercial & brand officera (CC&BO). To pierwszy od dwóch lat awans na poziomie zarządu i jednocześnie jedyna zmiana personalna ogłoszona w 2025 r. przez organizatora największych w Polsce biegów z przeszkodami.

Wprowadzenie Puškara zbiega się z wdrożeniem nowej strategii biznesowej. Runmageddon deklaruje odejście od modelu stuprocentowo eventowego na rzecz kompleksowego rozwoju marki i jej filarów. – „Uświadomienie sobie wartości brandu skłoniło mnie do komercjalizacji Runmageddonu” – podkreśla założyciel spółki Jarosław Bieniecki. Firma zamierza uporządkować portfolio tak, aby przychody nie zależały wyłącznie od kalendarza imprez.

Założyciel marki Runmageddon w wypowiedzi dla Wirtualnemedia.pl tłumaczy swoje zamierzenia:

Filary naszego brandu można podzielić na dwie kategorie [...] Po pierwsze to retail, w którym chcemy wprowadzać na rynek produkty z brandem Runmageddon, takie jak żywność funkcjonalna, suplementy, zdrowe słodycze, kosmetyki. Po drugie — stawiamy mocno na Generację Runmageddonu, pod którą kryje się m.in. organizacja darmowych wydarzeń dla ponad 40 tys. dzieci w 2026 roku.

Kluczowym krokiem jest przesunięcie 7 obszarów kompetencyjnych – komunikacji, brandingu, sprzedaży, SSC, B2C, B2B oraz IT – do holdingu Runmageddon. Natomiast spółka zależna Extreme Events skoncentruje się wyłącznie na logistyce cyklu biegów w kilkunastu lokalizacjach w całym kraju. Pozwoli to, według zarządu, ograniczyć koszty operacyjne nawet o kilkanaście procent i równolegle zwiększyć tempo prac nad nowymi przedsięwzięciami.

Jednocześnie spółka buduje fundamenty pod przyszłe projekty w obszarach sportu, rekreacji, edukacji oraz e-commerce, deklarując, że pierwsze nowe inicjatywy zostaną ogłoszone w II półroczu 2026 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
04. lipiec 2025 05:08