StoryEditor
Producenci
10.09.2021 00:00

Rossmann wprowadzi na półki markę stworzoną przez influencerów z Tik-Toka

W ciągu kilku tygodni najbliższych tygodni na półki ponad 1500 drogerii trafi nowa marka kosmetyków Stars from the Stars. To projekt technologicznej spółki Stars.Space. W promocję produktów będzie zaangażowanych ponad 100 influencerów związanych z platformą społecznościową Tik-Tok, którzy także współpracowali przy tworzeniu marki.

Stars.Space to spółka technologiczna, która w swojej działalności skupia się na przewidywaniu trendów na rynku konsumenckim przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji, analizy Big Data oraz technologii VR. Stars from the Stars zostało stworzone jako bezpośrednia odpowiedź na trendy w social mediach, które spółka na bieżąco bada i analizuje używając do tego własnych narzędzi IT.

Marka powstaje i rozwija się w ścisłej współpracy z partnerami. Rossmann będzie wyłącznym sprzedawcą produktów w przestrzeni offline, a półki eksperymentalnie zostaną oznaczone logiem Tik-Toka. Oprócz kampanii promocyjnej, influencerzy z największej na świecie platformy społecznościowej są wsparciem merytorycznym przy tworzeniu i wdrożeniu produktów.

Stars from the Stars to marka od początku do końca stworzona przez influencerów skupionych wokół platformy Tik-Tok. Są oni zaangażowani nie tylko w działania promocyjne, ale także zostali włączeni do procesu kreowania produktów. Łącznie do współpracy zaprosiliśmy około 100 osób – komentuje Maciej Zegarski, prezes Stars.Space.

TikTok jest obecnie najszybciej rozwijającą się platformą na świecie. W 2020 r. był jedną z najczęściej pobieranych aplikacji w swojej kategorii. Umowa z Tik-Tokiem to strategiczny krok dla Stars.Space, który będzie związany z promocją produktów na skalę globalną.

Stars.Space to spółka zależna należąca do grupy Hub.Tech. Firma specjalizuje się w monetyzacji influencer marketingu. Stars.Space skupia się na przewidywaniu trendów na rynku konsumenckim przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji, analizy Big Data oraz technologii VR. Stars.Space ma umowę strategiczną z Tik-Tokiem.  Platforma społecznościowa zadeklarowała międzynarodowe partnerstwo marketingowo-technologiczne. Pierwszym wspólnie realizowanym projektem będą działania promocyjne nowej marki kosmetycznej
 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
14.06.2024 11:52
Rituals Cosmetics otworzył czterdziesty ósmy sklep w Polsce
Sklep Rituals Cosmetics w centrum handlowym Avenida Poznań został otwarty 12 czerwca 2024 r.Avenida Poznań
Marka Rituals Cosmetics uruchomiła swój czterdziesty ósmy sklep w Polsce. Został on otwarty w centrum handlowym Avenida Poznań. Na czerwiec planowane są jeszcze dwa kolejne otwarcia, zatem miesiąc zamknie 50 salonami.

Salon Rituals Cosmetics otwarty 12 czerwca w  centrum handlowym Avenida Poznań jest czterdziestym ósmym sklepem marki w Polsce. W tym roku jest to już trzecie otwarcie – dwa wcześniejsze miały miejsce w Opolu i Suwałkach. Na czerwiec planowane sa jeszcze dwa - w gliwickiej Galerii Forum oraz trzeci sklep w Krakowie – tym razem w Galerii Kazimierz. Zatem na koniec miesiaca marka będzie miała w Polsce 50 sklepów własnych.  

Na tym jednak ekspansja marki w naszym kraju się nie skończy,  Wiadomo już, że w planach jest uruchomienie salonu w Inowrocławiu.

 

Czytaj też: Rituals otworzy sklep w Inowrocławiu (wiadomoscikosmetyczne.pl)

 

Sklep Rituals Cosmetics w Avenida Poznań uzupełnił ofertę handlową marek kosmetycznych obecnych w centrum hadlowym. Dotychczas swoje produkty w sklepach własnych lub franczyzowych oferowały tu marki: Golden Rose, Inglot, Neonali, Sorvella Perfume, Yves Rocher i Ziaja. Klienci mogli też robić kosmetyczne zakupy w drogerii Rossmann, Hebe, Super-Pharm i Kontigo, a także w perfumeriach Douglas i Sephora. 

Salon Rituals znajduje się na poziomie +1. Oferuje kosmetyki do kąpieli, pielęgnacji oraz produkty z gamy home wear, a każdy z produktów jest inspirowany starożytną tradycją i pomaga przenieść się w świat pełen zapachów. Prócz tego w asortymencie znajdują się perfumowane świece i odświeżacze powietrza w formie pachnących patyczków.

Rituals Cosmetics otwiera w Polsce własne sklepy od 2021 r. W tej chwili ma ich ponad 40. Raymond Cloosterman, założyciel & CEO marki zapowiedział, że w 2024 r. firma planuje otwarcie kolejnych 250 sklepów na świecie, co oznacza, że będzie uruchamiać niemal 5 salonów tygodniowo. Plany sprzedażowe na ten rok mówią o 2 mld euro przychodów.

 

Więcej: Rituals Cosmetics rozwija sieć sprzedaży i notuje wzrost przychodów. W tym roku otworzy kolejnych 250 sklepów

 

Avenida Poznań to jedno z największych centrów handlowych w województwie wielkopolskim, które na trzech kondygnacjach o łącznej powierzchni niemal 60 tysięcy mkw. mieści blisko 200 lokali handlowych i użytkowych.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
13.06.2024 09:51
Miraculum notuje wzrosty. Największe w kanale nowoczesnym
Sławomir Ziemski, prezes Miraculummat. prasowe
Firma Miraculum osiągnęła w maju 4,5 mln zł przychodów, co stanowi wzrost o 29 proc. względem wyniku wypracowanego w analogicznym okresie rok wcześniej. Najszybciej rozwija się kanał nowoczesny, który w minionym miesiącu wygenerował 2,5 mln zł – jest to wzrost o 54 proc. r/r. Spółka konsekwentnie rozbudowuje ofertę produktową oraz kanały sprzedaży, co pozytywnie przekłada się na osiągane wyniki.

Od początku roku do końca maja Miraculum wygenerowało 21,1 mln zł przychodów. Narastająco, najlepszy wynik odnotowuje nowoczesny kanał dystrybucji, który obejmuje sieci drogerii, dyskonty oraz hipermarkety – w omawianym okresie wypracował 11,3 mln zł i jest to wzrost o 22 proc. w porównaniu do okresu styczeń-maj 2023 r.

Sławomir Ziemski, prezes Miraculum komentuje:

Nasze produkty i nowe wdrożenia spotykają się z dużym zainteresowaniem klientów. Aktualnie nasz zespół pracuje nad kolejnymi wdrożeniami, a już za chwilę zaprezentujemy nowy koncept perfumeryjny.

Miraculum umacnia też sprzedaż eksportową. W maju segment ten wygenerował przychody na poziomie 697 tys. zł – jest to wzrost o 16 proc. r/r. Na przełomie czerwca i maja spółka uczestniczyła w targach Beauty Expo Central Asia w Kazachstanie.

Podczas targów w Kazachstanie odbyliśmy wiele inspirujących rozmów biznesowych – umocniliśmy naszą pozycję w regionie Azji Centralnej i spodziewamy się, ze nasze rozmowy w najbliższym czasie zaowocują kolejnymi, zagranicznymi kontraktami

– dodaje Sławomir Ziemski.

Miraculum to notowana na GPW polska spółka kosmetyczna, która niedawno obchodziła 100-lecie istnienia. 

 

Czytaj też: Miraculum świętuje 100-lecie. Zarząd zapewnia o dobrej przyszłości spółki (wiadomoscikosmetyczne.pl)

 

Działalność społki koncentruje się na opracowywaniu i sprzedaży kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała, wyrobów perfumeryjnych, preparatów do depilacji oraz kosmetyków do makijażu. Skupia w portfolio dwanaście marek: Miraculum, Prasatra, Być Może.., Gracja, Pani Walewska, Wars, Lider, Tanita, Paloma, Joko, Chopin, Gracja Bio.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
15. czerwiec 2024 07:44