StoryEditor
Producenci
05.10.2023 10:15

Różowy październik z polską marką eeny meeny

Ujędrniający krem do biustu eeny meeny / eeny meeny
Marka eeny meeny od 2020 roku wspiera Federację Stowarzyszeń Amazonki, przekazując na jej rzecz 5 zł ze sprzedaży każdego opakowania kremu ujędrniającego do biustu. Tak będzie i w tym roku. Dodatkowo w mediach społecznościowych odbywać się będą cykle edukacyjne m.in. na temat samobadania piersi, a także spotkanie z Agnieszką Nalewczyńską, lekarką, specjalistką w dziedzinie ginekologii i położnictwa, która omówi popularne mity, związane z profilaktyką raka piersi.

Polska marka kosmetyków naturalnych – eeny meeny, dedykowana skórze wrażliwej, skłonnej do podrażnień i alergii, zawsze była blisko kobiet, w szczególności mam. Swoje początki w świecie kosmetycznym rozpoczynała właśnie od produktów skierowanych do kobiet w ciąży i karmiących piersią. I choć teraz eeny meeny znacznie powiększyło swoje portfolio i grupę odbiorców – wciąż aktywnie bierze udział w akcjach społecznych i nie pozostaje obojętna wobec kobiecych spraw. Dlatego też od 2020 roku marka nieustannie wspiera Federację Stowarzyszeń AMAZONKI, przekazując 5 zł od każdego sprzedanego w dowolnym kanale dystrybucji kremu ujędrniającego do biustu.

Jest to kosmetyk z misją, który dzięki różowej barwie, prócz działania pielęgnacyjnego, ma też przypominać o potrzebie samobadania i badaniach profilaktycznych. Nie bez znaczenia była też data premiery kosmetyku. Ujędrniający krem do biustu pojawił się w sprzedaży w październiku 2020 r. – czyli w miesiącu świadomości raka piersi. Co roku o tej porze marka eeny meeny przygotowuje w swoich Social Mediach [@eenymeenycosmetics] cykl edukacyjnych treści związanych m.in. z tym, jak prawidłowo badać się w warunkach domowych, na co zwrócić szczególną uwagę, a także kiedy wybrać się do lekarza w celu wykonania USG piersi i badań mammograficznych.

W tym roku eeny meeny zaplanowało też spotkanie LIVE na Instagramie z gościem specjalnym: dr n. med. Agnieszką Nalewczyńską [@drnalewczynska] – lekarką, specjalistką w dziedzinie ginekologii i położnictwa, a także założycielką Fundacji Jeszcze [@fundacja_jeszcze], której misją jest niesienie wszechstronnej pomocy kobietom w zakresie dostępu do edukacji ginekologicznej. Transmisja odbędzie się 09.10.2023 r. o godzinie 20.00 na profilu marki.

Uczestnicy będą mogli dowiedzieć się m.in. o tym, jak obecnie wygląda sytuacja w Polsce, jeśli chodzi o dostęp do nowoczesnych terapii, a także czy warto wykonywać profilaktyczną mastektomię. Omówione zostaną również popularne mity, związane z profilaktyką raka piersi, które powodują, że kobiety unikają badań bądź uważają, że nie warto ich wykonywać, ponieważ nie znajdują się w grupie ryzyka. Będzie też możliwość zadawania pytań Pani dr n. med. Agnieszce Nalewczyńskiej.

Marka eeny meeny serdecznie zaprasza do wzięcia udziału w spotkaniu. Jest to zdecydowanie temat ważny, o którym warto rozmawiać.

Promocja
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
22.05.2024 11:46
Stara Mydlarnia otwiera kolejne firmowe sklepy
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl
Stara Mydlarnia, rodzinna firma produkująca naturalne kosmetyki, inwestuje w kolejne firmowe sklepy. Najnowszy otworzy w warszawskiej Galerii Północnej, gdzie dołączy do takich najemców, jak Sephora, Douglas, Hebe i Rossmann.

Stara Mydlarnia jest dużą rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Ważną częścią jej działalności jest produkcja ręcznie wyrabianych mydeł w blokach, muffinek, creamersów i kul do kąpieli - „hand made by Stara Mydlarnia".  

Swoje kosmetyki firma sprzedaje online i w firmowych sklepach. Na dziś dysponuje siecią 24 stacjonarnych salonów, większość z nich jest ulokowana w popularnych centrach handlowych m.in. w Krakowie, Bydgoszczy, Warszawie, Poznaniu, Gdańsku czy Rzeszowie.

Wkrótce kolejny sklep dołączy do lifestylowej oferty warszawskiej Galerii Północnej. 

– Rozwój oferty lifestylowej, zwłaszcza o nowe marki kosmetyczne, jest jednym z ważniejszych aspektów naszej strategii leasingowej. Obok doskonale znanych na rynku sieciowych marek drogeryjnych i perfumeryjnych, które obecne są u nas od lat, coraz częściej w ofercie Północnej pojawiają się nowe, rodzime koncepty, które wyróżnia pomysł, jakość produktów oraz szeroki asortyment. Stara Mydlarnia, która coraz wyraźniej zaznacza się na polskim rynku centrów handlowych, jest tego najlepszym przykładem – stwierdza Katarzyna Żuchowska, leasing manager w GTC S.A.

Stara Mydlarnia produkuje kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów oraz produkty do aromaterapii. W ofercie sklepu, który powstanie w Północnej znajdą się produkty takich serii, jak m.in. Eco Botanica, Eco Trendy, Eco Receptura, Home Spa, For Men czy Handmade. Będą to także akcesoria, produkty do aromaterapii i zapachy do domu.  

– Brand wpisuje się w obecne trendy i rosnącą świadomość konsumenta. Fakt, że w jego ofercie znaleźć można naturalne produkty, kierowane do osób ceniących sobie ekologię i wysoką jakość, jest mocnym atutem najemcy. Wzbogaca także naszą ofertę kosmetyczną o kolejny wyróżnik – dodaje Katarzyna Żuchowska.

W Galerii Północnej Stara Mydlarnia zmierzy się ze sporą konkurencją. W kategorii zdrowia i urody działają tu takie marki jak m.in. Sephora (w tym roku zwiększyła powierzchnię najmu z 286 m kw. do 320 m kw.), Douglas, Rossmann, Hebe, Inglot, Ziaja, Super-Pharm. Dodatkowo można taki asortyment kupić w salonach TK Maxx, HalfPrice, czy Sinsay. 

Otwarcie Starej Mydlarni zaplanowano na lipiec. W kwietniu w Północnej został otwarty mający aż 1,5 tys. m kw. sklep marki JYSK. Ponadto od początku 2024 roku leasing przedłużył umowy z 9 najemcami, opiewające łącznie na 1627 m kw. W gronie tym była także Sephora, która dodatkowo zwiększyła powierzchnię najmu z 286 m kw. do 320 m kw. 

Galeria Północna należąca do Grupy GTC to centrum handlowe położone w północnej części Warszawy. Ma  powierzchnię 64,8 tys. mkw., około 200 najemców oraz 11-salowe kino. Posiada jedne z jednej z największych w stolicy ogrody na dachu, w których można znaleźć m.in. unikalną w skali światowej tężnię solankową, ogromne murale, w tym 3D i place zabaw dla dzieci. W obiekcie można podziwiać także światowej klasy sztukę - w centralnym punkcie galerii wznosi się najwyższa w Polsce, 22-metrowa rzeźba ze stali nierdzewnej „Wir” autorstwa Oskara Zięty. Obiekt posiada środowiskowy certyfikat LEED (Leadership in Energy & Environmental Design).

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.05.2024 17:10
Paryski event Vichy połączył lekarzy i medinfluencerów
Do Paryża zostali zaproszeni twórcy współpracujący z marką. Ambasadorka Liftactiv B3 – Aleksandra Żebrowska oraz Liftactiv Collagen Specialist – Paulina Krupińska, a także influencerzy i osobowości medialne, takie jak Lila Grochowska, Klaudia El Dursi oraz Łukasz Trochonowicz.fot. Stephane Sby Balmy
Ponad 250 osób z 20 krajów wzięło udział w międzynarodowym evencie V.I.C (Vichy Integrative Center) w Paryżu, którego celem było stworzenie przestrzeni do dyskusji o dążeniu do kompleksowego podejścia do zdrowia. Organizująca event marka Vichy Laboratoires zaprezentowała także swoje innowacje, w tym narzędzie diagnostyczne oparte na sztucznej inteligencji.

Francuska marka dermokosmetyczna Vichy Laboratoires, działająca na rynku od 93 lat, zorganizowała w Paryżu dwudniowe wydarzenie V.I.C (Vichy Integrative Center), by podjąć dyskusję o kompleksowym podejściu do zdrowia. W międzynarodowym evencie wzięło udział ponad 250 osób z 20 krajów.

Celem V.I.C (Vichy Integrative Center) było stworzenie przestrzeni do dyskusji o kompleksowym podejściu do zdrowia.  

image
fot. Stephane Sby Balmy
Edukacyjny panel “Integrative Talks" otworzył globalny prezes Vichy, Vincent Chauvière, omawiając misję marki, którą jest wspieranie w dążeniu do poprawy zdrowia skóry, niezależnie od etapu życia. Pochodząca z Polski międzynarodowa dyrektor komunikacji medycznej Vichy, Paulina Andrycz, wyjaśniła, w jaki sposób marka realizuje swoją misję w obszarze integracyjnego podejścia do zdrowia. Jessie Inchauspé,  biochemiczka i autorka bestsellera Glucose Revolution, która w social mediach występuje jako @glucosegoddesl, odpowiedziała na najważniejsze pytania dotyczące zdrowia i odżywiania.

Medfluencerzy: dr Mamina Turegano (dermatolożka i internistka), dr Luke J. Maxfield (dermatolog), dr Aamna Adel (dermatolożka), a także psychiatra dr Judith Joseph dzielili scenę  z zespołem komunikacji medycznej Vichy, wspólnie obalając mity na temat kolagenu w pielęgnacji skóry i wypadaniu włosów.

image
Stephane Sby Balmy
Na paryskim wydarzeniu polską medycynę reprezentowali dr n. med. Marcin Zakrzewski, dermatolog oraz lekarz medycyny estetycznej, dr n.med. Joanna Kuschill-Dziurda, lekarka medycyny estetycznej, a także farmaceutki – Magdalena WieliczkoKatarzyna Silczuk.

Czytaj także: Dermokosmetyki na fali. Apteki rozszerzają asortyment beauty

Uczestnicy spotkania poznali także innowacje, które Vichy Laboratoires właśnie wprowadza na rynek. Wśród nich znalazło się narzędzie diagnostyczne oparte na sztucznej inteligencji z 50-krotnym przybliżeniem oraz trzema różnymi trybami oświetlenia ScalpConsult Pro, które ma za zadanie pomóc farmaceutom i dermatologom analizować osiem najczęstszych problemów związanych z włosami i skórą głowy, wesprzeć w diagnozowaniu ich i rekomendowaniu najbardziej dopasowanych do potrzeb produktów.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. maj 2024 03:27