StoryEditor
Producenci
18.09.2023 16:08

Rozpoczął się Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni. Jego partnerem po raz kolejny jest Dr Irena Eris

47. Festiwal Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni. Na zdjęciu m.in. Karolina Porcari, laureatka nagrody głównej Konkursu Filmów Krótkometrażowych za film ”Victoria”, Małgorzata Bogdańska, Katarzyna Figura, Piotr Cyrwus oraz Joanna Łodygowska, szefowa działu komunikacji Dr Irena Eris / Anna Bobrowska/KFP
Dr Irena Eris po raz kolejny aktywnie wsparła polską kinematografię – tym razem ponownie w roli partnera strategicznego Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni. Festiwal jest największym świętem rodzimego kina oraz jednym z najstarszych wydarzeń filmowych w Europie. Z tej okazji marka przygotowała też specjalną propozycję dla internautów.

Rozpoczynająca się, 48. edycja festiwalu, potrwa do 23 września. Wśród filmów walczących o Złote Lwy znalazł się w tym roku m.in. film "Różyczka 2". Główną rolę odgrywa w nim Magdalena Boczarska, od ubiegłego roku będąca również ambasadorką marki Dr Irena Eris. 

Zobacz też: Magdalena Boczarska nową ambasadorką marki Dr Irena Eris

image

Magda Boczarska na Festiwalu w Gdyni w 2022 r. 

Anna Bobrowska/KFP

Firma wsparła produkcję „Różyczki 2” m.in. poprzez zapewnienie kosmetyków do charakteryzacji bohaterów.

image
Dr Irena Eris

Z tej okazji marka na czas trwania festiwalu przygotowała specjalną ofertę w sklepie on-line - 15 proc. na hasło "festiwal" (wpisane w procesie składania zamówienia). Kod jest ważny do 25 września 2023 r. (oferta obejmuje niemal pełen asortyment z wyłaczeniem kosmetyków Prosystem Home Care oraz voucherów podarunkowych).

Dr Irena Eris wspiera Festiwal w Gdyni od 2017 roku. W tej edycji już po raz kolejny wręczy prestiżową nagrodę dla twórcy lub twórczyni za najodważniejszą i najpiękniej opowiedzianą filmową historię. W przeszłości nagrodę za "Najodważniejsze Spojrzenie" zdobyły m.in. Karolina Porcari i Katarzyna Figura, Aleksandra Terpińska, Olga Chajdas oraz Olga Bołądź.

Tradycyjnie marka zaprosi też gości do specjalnej Strefy Piękna na terenie Festiwalu, gdzie doświadczone wizażystki będą przygotowywać artystki i artystów do codziennych premier i debat, a także zadbają o ich perfekcyjny wizerunek podczas Gali Finałowej.

Joanna Łodygowska, szefowa działu komunikacji Dr Irena Eris, mówi:

Na przestrzeni ostatnich lat jesteśmy świadkami niesamowitego rozwoju polskiej kinematografii, a nasi rodzimi twórcy coraz częściej zdobywają uznanie nie tylko w kraju, ale również na arenie międzynarodowej. Naszymi działaniami i zaangażowaniem w obszarze kultury, również poprzez wsparcie wydarzeń takich jak Festiwal Filmowy w Gdyni chcemy pokazywać, że biznes może naprawdę przyczyniać się do rozwoju i promocji polskiej kultury i sztuki

Dr Irena Eris od lat aktywnie wspiera polską branżę filmową. W lipcu tego roku już po raz kolejny była partnerem Międzynarodowego Festiwalu Filmowego mBank Nowe Horyzonty, gdzie patronowała polskim premierom. Dodatkowo, marka była zaangażowana w produkcje polskich twórców. Należą do nich m.in. zaprezentowany podczas 75. edycji Festiwalu w Cannes oraz nagrodzony w Konkursie Głównym na zeszłorocznym Festiwalu w Gdyni głośny film pt. „The Silent Twins” w reżyserii Agnieszki Smoczyńskiej, jak również nagrodzona Grand Prix w konkursie głównym na tegorocznym Festiwalu w Cannes brytyjsko-polska produkcja pt. „The Zone of Interest”.

Marka Dr Irena Eris wsparła też produkcję wyreżyserowanego przez Małgorzatę Szumowską i Michała Englerta filmu „Kobieta z…”, którego światowa premiera odbyła się podczas 80. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Wenecji, gdzie film nominowany był w Konkursie Głównym. Produkty marki obecne były również na planie filmu „Iluzja” – reżyserskiego debiutu Marty Minorowicz. Ze względu na filozofię wyznawaną przez odgrywającą w filmie główną rolę Agatę Buzek, wegański skład kosmetyków marki, użytych na planie do charakteryzacji bohaterów, potwierdzony został w Centrum Naukowo-Badawczym Dr Irena Eris.

 

FPFF w Gdyni ma status narodowego festiwalu filmowego i jest najważniejszą polską imprezą filmową. Pełni kluczową rolę w upowszechnianiu kultury, promocji polskiego dorobku filmowego oraz ugruntowania pozycji i odbioru rodzimej kinematografii. 48. edycja Festiwalu odbędzie się w dniach 18-23 września 2022 roku.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Twarz
22.05.2025 09:55
Psychokosmetologia i pielęgnacja w duchu pro-age
Filozofia pro-age zachęca do akceptacji naturalnych zmian. Są to codzienne, drobne wybory: regularne nawilżanie, stosowanie ochrony przeciwsłonecznejAvene mat.pras.

Większość kobiet ma negatywny stosunek do starzenia się skóry, blisko 60 proc. z nich wskazuje, że m.in. kurze łapki czy zmarszczki na czole są trudne do zaakceptowania. Czy pielęgnacja może być czymś więcej, niż tylko sposobem na młodszy wygląd?

Pielęgnacja w ujęciu psychokosmetologii to przede wszystkim troska i świadoma opieka, obecna na każdym etapie życia. Zamiast intensywnych zabiegów, wdrażanych w odpowiedzi na pierwsze oznaki starzenia, warto budować relację ze swoją skórą znacznie wcześniej. Jak? Dbając o naturalne procesy regencji, pielęgnację dopasowaną do potrzeb czy ochronę przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi.

Psychokosmetologia to stosunkowo nowa dyscyplina z pogranicza kosmetologii i psychologii, która dotyczy holistycznej opieki nad organizmem człowieka ze szczególnym uwzględnieniem stresu, psychosomatyki oraz naturalnych metod spowalniających proces starzenia się organizmu. Niezwykle ważne jest w niej promowanie zdrowia i piękna w ujęciu pro-age, troska o siebie, akceptacja własnego wyglądu i świadoma pielęgnacja. Promowane w psychokosmetologii holistyczne podejście jest kluczowe w celu osiągnięcia dobrostanu i lepszej jakości naszego życia

– wyjaśnia Marta-Kolankowska Trzcińska, prekursorka psychokosmetologii w Polsce i prezeska Polskiego Stowarzyszenia Psychokosmetologii.

W parze z tym podejściem idzie również filozofia pro-age, która zachęca do akceptacji naturalnych zmian. Są to codzienne, drobne wybory – jak regularne nawilżanie czy stosowanie ochrony przeciwsłonecznej – mające kluczowe znaczenie dla jej kondycji w dłuższej perspektywie.

Fotoprotekcja to nie chwilowy trend, lecz fundament świadomej pielęgnacji – promieniowanie UV to jeden z głównych czynników odpowiedzialnych za przedwczesne starzenie się skóry. Podobnie nawilżenie – nie tylko przywraca komfort, ale również wspiera barierę hydrolipidową, chroniąc skórę przed utratą jędrności i blasku.

Dla wielu kobiet pielęgnacja to coś więcej niż tylko dbanie o skórę i wygładzanie zmarszczek. Jest to rytuał, dzięki któremu wzmacniają relację z własnym ciałem, emocjami i tożsamością. Jako marka zachęcamy kobiety do odkrywania ich pewności siebie na nowo oraz do dbania o skórę holistycznie przez całe życie - począwszy od fotoprotekcji, przez nawadnianie, aż po wspieranie elastyczności – podkreśla Izabella Lesieur, Marketing Director w Pierre Fabre Polska.

image
Dermokosmetyki DermAbsolu działają na trzy podstawowe objawy starzenia się: suchość, strukturę i nierówny koloryt
Avene mat.pras.

Jak zadbać o skórę i jej dobrostan zgodnie z filozofią pro – age i nurtem psychokosmetologii – o tym 13 maja w Warszawie opowiadały ekspertki marki Eau Thermale Avène podczas premiery prasowej kultowej gamy DermAbsolu w nowym, odświeżonym wydaniu, dopasowanym do potrzeb nowoczesnych kobiet. Dermokosmetyki DermAbsolu działają na trzy podstawowe objawy starzenia się: suchość, strukturę i nierówny koloryt. Intensywnie ujędrniają skórę i poprawiają kontur twarzy. Ważnym wyróżnikiem gamy jest obecność wysoko skoncentrowanych składników aktywnych, takich jak: bakuchiol, niacynamid i glikooleol (pro-ceramidy).

Zobacz też: Koncentrat na utrwalone zaczerwienienia EAU Thermale Avène Antirougeurs ROSAMED nagrodzony srebrną Perłą Rynku Kosmetycznego

W odpowiedzi na współczesne wyzwania, laboratoria Eau Thermale Avene od niemal 30 lat opracowują innowacyjne rozwiązania dla pielęgnacji skóry wrażliwej tj. kwas hialuronowy o niskiej masie cząsteczkowej obecny w gamie Hyaluron Activ B3, glukozyd askorbylu (wysoce stabilna forma witaminy C) używany w dermokosmetykach Vitamin Activ Cg czy przełomowy filtr TriAsorB™ obecny w produktach z linii SUN.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
22.05.2025 09:47
Nowe inwestycje w fabryce Unilever w Bydgoszczy warte ponad 150 mln zł
Aby modernizacja części produkcyjnej mogła być zrealizowana, konieczna okazała się również budowa w pełni zautomatyzowanego magazynu wysokiego składowania.Unilever Polska

Unilever zakończył kluczową inwestycję w swojej fabryce w Bydgoszczy, jednej z najbardziej kompleksowych placówek koncernu na świecie. Projekt, którego wartość przekroczyła 150 mln zł, obejmował budowę w pełni zautomatyzowanego magazynu wysokiego składowania oraz uruchomienie dwóch nowoczesnych linii do produkcji dezodorantów w sztyfcie. Uroczyste otwarcie inwestycji odbyło się 21 maja z udziałem władz miasta i przedstawicieli zarządu firmy.

Decyzję o rozbudowie zakładu podjęto w 2021 roku. W trakcie inauguracji Unilever podkreślił strategiczne znaczenie bydgoskiej fabryki jako centrum produkcyjnego obsługującego nie tylko Europę, ale także inne rynki globalne. Obiekt specjalizuje się w produkcji kosmetyków i artykułów higieny osobistej, z czego ponad 90 proc. trafia na eksport. Nowe linie produkujące dezodoranty w sztyfcie mają kluczowe znaczenie – blisko 20 proc. wolumenu produkcji zakładu pochodzi właśnie z tych linii, a głównymi odbiorcami są Wielka Brytania, Włochy i Niemcy.

Realizacja inwestycji była ogromnym wyzwaniem logistycznym. W projekcie uczestniczyło 700 osób spoza organizacji, współpracowano z 50 dostawcami, zrealizowano ponad 300 zamówień. Niektóre elementy dostarczono drogą morską z odległości ponad 11 tys. mil, inne – transportem lotniczym. Zainstalowano 5 km rurociągów, 30 km kabli, wykorzystano 150 ton stali i 600 metrów sześciennych betonu – liczby te obrazują skalę przedsięwzięcia.

image
Inwestycja zakończyła się sukcesem dzięki pasji, profesjonalizmowi i zaangażowaniu ludzi, którzy ją tworzyli, dlatego podziękowania należą się przede wszystkim załodze - powiedziała Dorota Maskiewicz, dyrektorka fabryki Unilever w Bydgoszczy
Unilever Polska

Nowa inwestycja wzmacnia pozycję bydgoskiej fabryki jako jednej z najbardziej elastycznych i zautomatyzowanych jednostek produkcyjnych Unilever. Zakład wyróżnia się możliwością przetwarzania wielu formatów opakowań i typów etykiet, co pozwala na szybkie dostosowanie się do zmieniających się potrzeb rynkowych. Dzięki nowym liniom i infrastrukturze Bydgoszcz staje się kluczowym ogniwem globalnej strategii produkcyjnej firmy.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. maj 2025 22:18