StoryEditor
Producenci
18.09.2018 00:00

Rozświetlenie – mocny trend w koloryzacji włosów

Coraz więcej kobiet interesuje się częściowym rozjaśnianiem włosów. W ciągu ostatnich pięciu lat w internecie  pojawiło się 10 razy więcej wyszukań hasła „baleyage” w porównaniu do tak pożądanego kiedyś „platynowego blondu”. Na Instagramie popularne hashtagi to #contouring, #baleyage, #highlights, #sombre, #ombre, #framing. Reakcją marki L’Oréal Professionnel na te trendy jest system Instatnt Highlights oraz linia profesjonalnej pielęgnacji Blondifier.

– Z naszych badań wynika, że 95 proc. brunetek marzy, aby choć raz zostać blondynką. Od czasów Marylin Monroe ten kolor włosów pociąga kobiety – mówi Irena Miksa, specjalista ds. szkoleń, kierownik Akademii L’Oréal Professionnel.

Niestety nie każdemu w blondzie do twarzy. Za to teraz coraz wyraźniejszym trendem jest rozjaśnianie pasm, którym zainteresowane są zarówno blondynki, jak i brunetki. Poszukiwane są wiec sposoby na częściowe rozjaśnienie – counturung, baleyage, ombre, sombre czy pasemka.

 – Widać to jeszcze wyraźniej jesienią, gdy kobiety zaczynają przyciemniać włosy, aby dać im odpocząć od letniego rozjaśniania. Tęsknią jednak za blaskiem. Tu z pomocą przychodzi rozjaśnianie pasm, mające za zadanie rozświetlić fryzurę i nadać jej świetlistych refleksów i świeżości – dodaje Irena Miksa.

Odpowiedzią marki L’Oréal Professionnel na te potrzeby kobiet jest Instatnt Highlights – system profesjonalnego rozjaśniania włosów z użyciem kremu rozjaśniającego i urządzenia, które równomiernie rozprowadza ciepło na rozjaśnianych pasmach. Pozwala to na szybką metamorfozę, którą można wykonać w salonie fryzjerskim nawet podczas przerwy na lunch.

Usługa już jest dostępna, podobnie jak preparaty do pielęgnacji włosów rozjaśnianych L’Oréal Professionnel Blondifier. W skład linii wchodzą szampon i odżywka, a także maska i trzy rodzaje boosterów, dodawanych do niej w zależności od potrzeb – by wydobyć chłodne refleksy, zneutralizować miedziane odcienie, lub wydobyć blask ciepłych blondów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
18.09.2025 08:53
L’Oréal Paris rozszerza współpracę z drużyną Arsenal London
Francuski koncern został Oficjalnym Partnerem drużyny ArsenalArsenal.com

L’Oréal Paris zdecydował się na rozszerzenie współpracy z drużyną angielskiej Premier League – Arsenal London. Tym samym francuski koncern został Oficjalnym Partnerem drużyny po krótkim okresie “testowej” współpracy z początku 2025 roku. Partnerstwo będzie obejmować gamę produktów L’Oréal Paris, w tym linię do pielęgnacji włosów Elvive i linię kosmetyków dla mężczyzn – Men Expert.

Arsenal będzie wspierał wprowadzanie nowych produktów marki w 2026 roku poprzez kampanie promocyjne z udziałem zawodników.

To, co sprawiło, że nasza początkowa współpraca była tak znacząca, to silna więź, jaka została zbudowana między naszą marką, zawodnikami i kibicami – wyjaśnia Amélie Fortier-Cyr, dyrektor generalna L‘Oréal Paris, Wielka Brytania i Irlandia.

L’Oréal Paris współpracował wcześniej z Arsenalem przy promocji linii kosmetyków Elvive Growth Booster. Kampania obejmowała reklamy na stadionie Arsenalu i w social mediach, posty na oficjalnych kanałach klubu oraz płatną kampanię na TikToku i Meta z udziałem kluczowych zawodników drużyny.

image

Znany polski piłkarz zadebiutował kolekcją pięciu perfum

Z przyjemnością nawiązujemy długoterminową współpracę z L’Oréal Paris jako następstwo udanej kampanii, przeprowadzonej na początku tego roku – komentuje Juliet Slot, dyrektor ds. handlowych Arsenalu. Jej zdaniem, obydwie strony partnerstwa cechują wspólne wartości: innowacyjność oraz nieustanne dążenie do doskonałości.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
16.09.2025 16:37
Zara wchodzi na rynek pielęgnacji włosów
Należąca do Inditexu sieciówka wchodzi w nową kategorię prdouktową.Zara

Hiszpańska sieć Zara zaprezentowała swoją pierwszą kolekcję produktów do pielęgnacji włosów, ogłaszając premierę na Instagramie. Linia obejmuje szampony, odżywki oraz maski, które mają odpowiadać na różnorodne potrzeby konsumentów. To kolejny krok marki w poszerzaniu oferty w segmencie beauty, po wcześniejszych wejściach w kategorie makijażu, pielęgnacji skóry i perfum.

Nowa kolekcja została opracowana tak, aby uwzględniać wszystkie typy włosów – od cienkich i średnich po grube oraz kręcone. Formuły mają zapewniać oczyszczanie, nawilżenie i odżywienie, a tym samym wpisują się w trend inkluzywności, który coraz częściej kształtuje globalny rynek kosmetyczny. Wybór asortymentu ma podkreślać uniwersalność oferty i przyciągnąć szeroką grupę odbiorców.

Wejście Zary w segment pielęgnacji włosów to element strategii dywersyfikacji. Według danych Euromonitor, globalny rynek produktów do pielęgnacji włosów wart był ponad 80 miliardów dolarów w 2023 r., a prognozy wskazują na stabilny wzrost o około 4–5 proc. rocznie do 2028 r. Rozszerzenie portfolio pozwala sieci odzieżowej konkurować nie tylko w segmencie fast fashion, lecz także w coraz bardziej dochodowej branży beauty.

Ruch ten wpisuje się również w szerszą tendencję marek modowych, które coraz mocniej inwestują w kosmetyki i produkty pielęgnacyjne, starając się zdobyć udział w rynku tzw. „affordable luxury”. Dzięki rozpoznawalności i globalnej obecności Zara ma szansę na szybkie zbudowanie pozycji w kategorii hair care, a jej najnowsza kolekcja może stać się kolejnym filarem rozwoju oferty poza odzieżą.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. wrzesień 2025 09:02