StoryEditor
Producenci
05.03.2021 00:00

Ruszyła Piątka dla Natury – program edukacyjno-grantowy marki Velvet dla szkół

Piątka dla Natury – program edukacyjno-grantowy marki Velvet skierowany do szkół podstawowych – ma inspirować i zachęcać do działania na rzecz ochrony środowiska.

Program Piątka dla Natury to część strategii Eco Agenda 2025 realizowanej przez Velvet Care .W komunikacji marki Velvet strategię tę symbolizuje znak „Save Nature”, który oznacza podejmowane przez firmę działania dotyczące troski o drzewa, oszczędzanie wody, segregowanie odpadów, redukcję zużycia plastiku oraz zmniejszanie emisji gazów cieplarnianych. 

– Działamy dziś, z myślą o jutrze! Jesteśmy liderem rynku, więc naturalne jest to, że najwięcej wymagamy od siebie. Nieustannie pracujemy nad tym, aby ograniczać wpływ naszej działalności na środowisko, ulepszać oferowane produkty i metody ich wytwarzania oraz odpowiedzialnie pozyskiwać surowce używane do ich produkcji – powiedział Artur Pielak, prezes Velvet Care. 

Program Piątka dla Natury został stworzony, aby zachęcić dzieci na etapie edukacji wczesnoszkolnej (klasy 1-3) do poszerzania wiedzy na temat ochrony przyrody. Firma ma nadzieję, że w przyszłości  zaowocuje to nawykami działającymi na korzyść środowiska, przynosząc w tym aspekcie realną zmianę na lepsze.

Pierwsza, regionalna edycja programu jest dedykowana szkołom z powiatów olkuskiego i zawierciańskiego, znajdującym się w sąsiedztwie zakładu produkcyjnego Velvet Care. W ten sposób producent chce podkreślić związek firmy z lokalną społecznością oraz troskę o lokalne zasoby, z których wspólnie korzystają. 

Centrum programu jest platforma internetowa, na której nauczyciele mogą znaleźć scenariusze lekcji i materiały eksperckie do przeprowadzenia zajęć edukacyjnych. Każdy scenariusz zakończony jest ekowyzwaniem dla klasy.
 
Firma Velvet Care pomyślała także o nagrodach. Jury nagrodzi 20 klas, które zrealizują ekowyzwania ujęte w scenariuszach lekcji. Laureaci otrzymają nagrody indywidualne dla każdego ucznia oraz dla nauczyciela. Dodatkowo dyrektorzy szkół mają możliwość złożenia wniosku o dofinansowanie ekoprojektu realizowanego lub planowanego przez szkołę, nawiązującego do jednego z pięciu eko obszarów wskazanych w programie. Na szkoły czeka 5 grantów o wartości 10 ty. zł każdy.

W roku szkolnym 2021/2022 program będzie kontynuowany w formule ogólnopolskiej.

Velvet Care to polska firma, jeden z wiodących producentów celulozowych produktów higienicznych w Europie Środkowo-Wschodniej. Spółka jest producentem papieru toaletowego, ręczników kuchennych i chusteczek higienicznych marki Velvet. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
11.09.2024 12:20
Rossmann Polska oficjalnie ogłasza: od października kosmetyki Avon kupicie w naszych drogeriach
Rossmann w Polsce wprowadza kosmetyki Avon do 500 wybranych drogeriifot. Rossmann, Avon

Kosmetyki Avon po raz pierwszy w Polsce trafią do masowej sprzedaży w drogeriach. Od października będą dostępne w 500 wybranych drogeriach Rossmann oraz na rossmann.pl. Choć Avon, dotąd opierający się na sprzedaży bezpośredniej, będzie nadal współpracował z konsultantkami, to wejście do największej sieci drogeryjnej oznacza całkowitą zmianę strategii dystrybucyjnej i wizerunkowej firmy.

Rossmann Polska oficjalnie ogłasza: od października kosmetyki Avon kupicie w naszych drogeriach

Kosmetyki Avon po raz pierwszy w Polsce trafią do masowej sprzedaży w drogeriach. Od października będą dostępne w 500 wybranych drogeriach Rossmann oraz na rossmann.pl.

Od października kosmetyki Avon dotąd sprzedawane wyłącznie bezpośrednio przez konsultantki będą dostępne w Rossmannie. Produkty Avon trafią do mniej niż jednej trzeciej sklepów, którymi dysponuje największa działająca w Polsce sieć drogeryjna. Nadal jednak daje to Avonowi potężną skalę dystrybucyjną.  

Kosmetyki marki klienci znajdą na ekspozycjach w 500 wybranych drogeriach Rossmann. Żadna z innych sieci drogeryjnych konkurujących z Rossmannem nie doszła w Polsce do tej liczby sklepów.

Jak informuje Jakub Jankowski z działu marketingu i PR Rossmann SDP, w  Rossmannie dostępne będą wyselekcjonowane najpopularniejsze produkty Avon. Ofertę stworzono z myślą o klientach, którzy jeszcze nie mieli okazji wypróbować kosmetyków marki.

Będą to produkty z trzech kategorii: pielęgnacja twarzy, makijaż i zapachy. Wśród nich znajdą się m.in. serum Anew z Protinolem, szminka Hydramatic z nawilżającym środkiem z kwasem hialuronowym, kredki do oczu Glimmerstick, a także popularne zapachy, takie jak Far Away, Attraction czy Little Black Dress.

Co roku Rossmann wprowadza na półki około 7 tys. nowości. Często są to produkty marek własnych lub dostępnych na wyłączność. Kosmetyki Avon będą dostępne stacjonarnie w Polsce tylko w Rossmannie.

Jako pierwszy oddział Rossmanna kosmetyki Avon wprowadził Rossmann w Czechach.

Czytaj więcej: Avon idzie w stronę drogerii i wprowadza swoje kosmetyki do sieci Rossmann w Czechach

- Avon działa na światowym rynku od 137 lat, a od 33 lat w Polsce. Dotychczas kosmetyki tej marki były dostępne online oraz u konsultantek. Nowe kanały chcemy rozwijać wokół tego głównego, czyli sprzedaży bezpośredniej. Tę strategię rozwijamy już od lat i zarówno w Polsce, jak i na innych rynkach już sprawdziliśmy te rozwiązania. Jesteśmy dostępni w sklepie internetowym Amazon, w drogerii Superdrug w Wielkiej Brytanii i w kilkudziesięciu punktach stacjonarnych w Turcji. W Polsce od dłuższego czasu prowadzimy oficjalny sklep avon.pl, jesteśmy obecni w oficjalnej strefie marek na Allegro, a także na empik.pl - mówiła w wywiadzie dla wiadomoscikosmetyczne.pl Anneli Loorits, General Manager Avon Cosmetics Polska.

Czytaj więcej: Anneli Loorits, Avon Polska: wejście do Rossmanna nie oznacza rezygnacji z konsultantek

Jednak, chociaż firma nadal będzie współpracowała z konsultantkami i będą one mogły otwierać franczyzowe sklepy Avon, wprowadzenie marki do całej sieci Rossmann (jednej z największych w Europie) jest realizacją nowej, wielokanałowej i kompletnie innej niż dotychczas strategii firmy.

Avon potwierdza, że doświadczenia z innych rynków zagranicznych, na których firma już zaczęła sprzedawać swoje kosmetyki poprzez sklepy, pokazują, że rośnie sprzedaż oraz rozpoznawalność brandu.

Według Nielsena, Rossmann SDP ma 30 proc. udziału w rynku chemiczno-kosmetycznym w Polsce, a sam detalista podaje, że gdyby brać pod uwagę tylko ofertę beauty jest to nawet 50 proc. Obroty Rossmanna w Polsce w 2023 roku wyniosły 15,9 mld zł. Na polskim rynku nie ma podmiotu, który mógłby konkurować z Rossmannem na równym poziomie. Obecnie w Polsce sieć liczy ponad 1700 drogerii i prowadzi sprzedaż przez sklep internetowy oraz aplikację.

Rossmann jest niemiecką siecią założoną przez Dirka Rossmanna, obecnie zarządza nią syn założyciela Raul Rossmann. 50 proc. udziałów Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska należy do Rossmann GmbH (ponad 4 tys. drogerii w 9 krajach), drugie 50 proc. ma A.S. Watson Group - międzynarodowa grupa kapitałowa posiadająca 16 tys. sklepów, m.in. Watson (kraje azjatyckie), Superdrug (Wielka Brytania), Kruidvat (Belgia, Holandia), ICI Paris XL (Luxemburg, Belgia, Holandia).

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
10.09.2024 16:44
Oriflame wynajmie 25 tys. mkw w MDC2 Park Łódź South
Na terenie kompleksu znajduje się wiele przestrzeni magazynowej oraz udogodnienia dla pracowników.MDC2 Park Łódź South

Międzynarodowy holding kosmetyczny Oriflame Holding AG wynajął 25 000 mkw powierzchni magazynowej w MDC2 Park Łódź South. W nowoczesnym centrum logistycznym zlokalizowanym w pobliżu Łodzi firma rozpocznie działalność w pierwszym kwartale 2025 roku. Inwestycja, realizowana we współpracy z Fortress Real Estate Investments Limited, pozwoli Oriflame na sprawną dystrybucję produktów kosmetycznych na terenie Polski i Europy.

MDC2 Park Łódź South, położony w Głuchowie, 19 km na południe od granic Łodzi, jest strategicznie usytuowany przy autostradzie A1, co gwarantuje dogodny dostęp do kluczowych szlaków transportowych Polski i Europy. Oriflame Holding AG, wynajmując około 25 000 mkw powierzchni magazynowej, przeniesie swoje centrum logistyczne do tego nowoczesnego kompleksu. Dzięki tej lokalizacji firma będzie mogła efektywnie zarządzać dostawami swoich produktów na rynki europejskie, co jest kluczowe dla jej działalności.

Park logistyczny MDC2, zarządzany przez dewelopera MDC2 i należący do spółki Fortress Real Estate Investments Limited, składa się z dwóch budynków dystrybucyjno-logistycznych o planowanej łącznej powierzchni ponad 80 000 mkw. Przestrzeń wynajęta przez Oriflame będzie dostosowana do specyficznych potrzeb firmy, umożliwiając magazynowanie i dystrybucję szerokiej gamy produktów kosmetycznych. Inwestycja w MDC2 Park Łódź South podkreśla strategiczną rolę Łodzi jako węzła logistycznego w Europie Środkowo-Wschodniej.

Warto zaznaczyć, że nie tylko Oriflame wybrało MDC2 Park Łódź South jako swoją siedzibę. Wcześniej na ten sam krok zdecydowało się Notino, które będzie z tego miejsca prowadzić dystrybucję kosmetyków, perfum i leków bez recepty. Obecność dwóch tak dużych graczy z branży kosmetycznej w jednym centrum logistycznym świadczy o atrakcyjności tej lokalizacji i jej potencjale w sektorze dystrybucji i logistyki.

Czytaj także: Oriflame „zatrudniło” 400 robotów w swoim nowootwartym magazynie

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
11. wrzesień 2024 21:39