1 października wystartowała najnowsza akcja konsumencka i zarazem konkurs „KoliBEREK” dla klientów sieci Drogerie Koliber. Klienci zbierają naklejki za zakupy i wykonują zadania konkursowe, a nagrodami są 3x Thermomix TM6, 10x bon o wartości 100 zł i 10 x bon o wartości 50 zł na zakupy w Drogerii Koliber,
Ponieważ październik jest miesiącem walki z rakiem piersi, to przez cały najbliższy miesiąc organizator sieci – firma Ambra będzie wspierać edukację i zachęcać do profilaktyki w tym zakresie. Z tego tytułu m.in. przygotowane zostały dla pracowników Ambry oraz personelu i klientów Drogerii Koliber przypinki z różową wstążką, a w drogeriach zostaną umieszone zawieszki z materiałem „Samobadanie Piersi".
Dodatkowo, każda osoba zapisująca się do newslettera Drogerii Koliber, oprócz aktualnych ofert, otrzyma darmowego e-booka „Profilaktyka ma moc”.
Koliber to franczyzowa sieć drogerii skupiająca ok. 200 placówek. Jej organizatorem jest firma Ambra działająca w ramach Grupy Eurocash.