StoryEditor
Producenci
28.12.2017 00:00

Semilac utrzymał pozycję lidera w lakierach hybrydowych

Od kilku lat rośnie popularność manicure hybrydowego wśród Polek. – Ten rodzaj stylizacji wymaga jednak wiedzy i umiejętności, dlatego stawiamy na szkolenia. Naszą działalność edukacyjną będziemy prowadzić m.in. w Akademii Semilac, ale także poprzez media społecznościowe nowej marki – hi hybrid. Zależy nam bowiem na popularyzacji tej metody stylizacji paznokci wśród kobiet, które do tej pory nie odkryły przewagi manicure hybrydowego nad klasycznym – mówi Paulina Piątek, PR manager firmy Nesperta.

Dla spółki Nesperta rok 2017 był szczególnie ważny z dwóch powodów. Po pierwsze marka Semilac, utrzymała pozycję lidera, zwiększając przewagę nad konkurencją (badanie przeprowadzone przez Kantar Millward Brown w listopadzie 2017 roku). – Po drugie z końcem roku wprowadziliśmy do portfolio Nesperty drugą markę lakierów hybrydowych hi hybrid. Jest ona skierowana dla młodych dziewczyn, które rozpoczynają  przygodę z manicure hybrydowym. Mamy więc nadzieję, że przyszły rok będzie dla nas czasem zdobywania kolejnych fanek oraz rozwoju sieci dystrybucji. Chcemy aby nasza marka hi hybrid była szeroko dostępna w kanale drogeryjnym – mówi Paulina Piątek, PR manager firmy Nesperta.

Jej zdaniem w 2018 roku głównymi czynnikami mającymi wpływ na rynek kosmetyczny będzie marketing rekomendacji i opinii. W handlu kluczowe stanie się podkreślanie polskości marek. W relacjach z konsumentem ważne będą natomiast certyfikaty potwierdzające bezpieczeństwo i jakość produktów.

– Jeśli chodzi o Semilaca, to planujemy dalszy rozwój sieci franczyzowej. Rozwijać będziemy również naszą placówkę edukacyjno-szkoleniową czyli Akademię Semilac, z której jesteśmy bardzo dumni. Planujemy również, co jest jednym z naszych priorytetów, rozwinąć dystrybucję hi hybrid poprzez drogerie – podsumowuje Paulina Piątek.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
08.05.2025 11:44
Unilever zainwestuje 30 miliardów pesos m.in. w budowę fabryki w Meksyku do 2028 roku
Na zdj. biuro firmy Unilever.BalazsSebok/Shutterstock

Unilever ogłosił plan znaczącej inwestycji w Meksyku, której łączna wartość wyniesie 1,5 miliarda dolarów amerykańskich, czyli około 30 miliardów pesos. Informację potwierdzono podczas konferencji prasowej z udziałem prezydentki Meksyku, Claudii Sheinbaum. Inwestycje będą realizowane w latach 2025–2028 i mają objąć szereg inicjatyw w różnych regionach kraju.

Jednym z kluczowych elementów planu jest budowa nowego zakładu produkcyjnego w stanie Nuevo León. Na ten cel przeznaczono 8 miliardów pesos, co odpowiada około 407,4 milionom dolarów. Nowy obiekt będzie wyspecjalizowany w produkcji kosmetyków i artykułów do pielęgnacji osobistej, co ma odpowiadać na rosnące zapotrzebowanie konsumentów w regionie.

W ramach szerszego planu inwestycyjnego Unilever przewiduje również stworzenie około 1 200 miejsc pracy. Nowe etaty mają powstać nie tylko w nowym zakładzie, ale także w ramach innych projektów realizowanych przez firmę na terenie Meksyku. Inwestycja ma przyczynić się do wzmocnienia lokalnego rynku pracy oraz rozwoju zaplecza przemysłowego.

Decyzja o ulokowaniu inwestycji w Meksyku wpisuje się w rządowy program „Plan Mexico”, mający na celu przyciąganie bezpośrednich inwestycji zagranicznych. Dla Unilever przedsięwzięcie to stanowi element strategii nearshoringu w Ameryce Północnej, umożliwiającej skrócenie łańcuchów dostaw i szybsze reagowanie na potrzeby rynku.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
08.05.2025 08:55
Paris Hilton wprowadza na rynek markę kosmetyków Parívie
Marka Parívie zainicjowała również projekt społeczny Parívie GivesIG parishilton i pariviebeauty

Kosmetyki Parívie powstały we współpracy z Alexandrą Marsh (prezes i współzałożycielka Parívie). Linia opiera się na technologii inPHinite Youth Technology, zastrzeżonej i dostępnej na wyłączność nowej marki Paris Hilton. Ta nowa formuła obejmuje peptydy nowej generacji, ochronę antyoksydacyjną i ekstrakty fermentowane przez probiotyki, które mają zwalczać czynniki stresogenne dla skóry.

Wiem, jak to jest być zawsze aktywnym, zawsze w ruchu, i nie chciałabym tego zmieniać – wyjaśniła Paris Hilton. Jak zdradziła, przygotowywanie Parívie zajęło dwa lata. Zależało jej na stworzeniu kosmetyków, które mają pomóc “wzmocnić te chwile, które poświęcamy sobie, niezależnie czy jest to pięć minut, czy pełna rutyna”.

Celem była innowacja, która działa, piękno które pomaga wzmocnić poczucie pewności siebie, promienność i bezkompromisowość – podkreśliła Hilton.

Debiutancka linia Parívie obejmuje sześć produktów, m.in. piankę do mycia twarzy z BHA i ceramidami, rozjaśniającą esencję z kwasami owocowymi i składnikami wzmacniającymi barierę skóry, wielozadaniowe serum z dodatkiem inPHinite Youth, które redukuje zmarszczki i ujędrnia skórę.

Kolekcję uzupełnia bogaty krem ​​nawilżający, który zatrzymuje nawilżenie i przywraca skórze siłę, a także luksusowy krem ​​na noc do regeneracji i odnowy skóry.

Spędziłam życie, poruszając się między wieloma rolami: aktywistki, bizneswoman, artystki, a teraz mamy. Przez lata glamour pomógł mi przetrwać. Teraz mogę potwierdzić, że wewnątrz jest nadal Paris – moja najpiękniejsza i najbardziej pewna siebie wersja – podkreśliła Hilton.

Marka Parívie zainicjowała również projekt społeczny Parívie Gives – zobowiązanie, że 1 proc. zysków ze sprzedaży zostanie przeznaczone na wzmocnienie pozycji kobiet.  

Paris Hilton jest obecna w branży beauty od kilkunastu lat, jako jedna z pierwszych z sukcesem promowała swoje linie perfum. Ostatnio współpracowała z Tan-Luxe nad kolekcją produktów samoopalających

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. maj 2025 02:39