StoryEditor
Producenci
28.12.2017 00:00

Semilac utrzymał pozycję lidera w lakierach hybrydowych

Od kilku lat rośnie popularność manicure hybrydowego wśród Polek. – Ten rodzaj stylizacji wymaga jednak wiedzy i umiejętności, dlatego stawiamy na szkolenia. Naszą działalność edukacyjną będziemy prowadzić m.in. w Akademii Semilac, ale także poprzez media społecznościowe nowej marki – hi hybrid. Zależy nam bowiem na popularyzacji tej metody stylizacji paznokci wśród kobiet, które do tej pory nie odkryły przewagi manicure hybrydowego nad klasycznym – mówi Paulina Piątek, PR manager firmy Nesperta.

Dla spółki Nesperta rok 2017 był szczególnie ważny z dwóch powodów. Po pierwsze marka Semilac, utrzymała pozycję lidera, zwiększając przewagę nad konkurencją (badanie przeprowadzone przez Kantar Millward Brown w listopadzie 2017 roku). – Po drugie z końcem roku wprowadziliśmy do portfolio Nesperty drugą markę lakierów hybrydowych hi hybrid. Jest ona skierowana dla młodych dziewczyn, które rozpoczynają  przygodę z manicure hybrydowym. Mamy więc nadzieję, że przyszły rok będzie dla nas czasem zdobywania kolejnych fanek oraz rozwoju sieci dystrybucji. Chcemy aby nasza marka hi hybrid była szeroko dostępna w kanale drogeryjnym – mówi Paulina Piątek, PR manager firmy Nesperta.

Jej zdaniem w 2018 roku głównymi czynnikami mającymi wpływ na rynek kosmetyczny będzie marketing rekomendacji i opinii. W handlu kluczowe stanie się podkreślanie polskości marek. W relacjach z konsumentem ważne będą natomiast certyfikaty potwierdzające bezpieczeństwo i jakość produktów.

– Jeśli chodzi o Semilaca, to planujemy dalszy rozwój sieci franczyzowej. Rozwijać będziemy również naszą placówkę edukacyjno-szkoleniową czyli Akademię Semilac, z której jesteśmy bardzo dumni. Planujemy również, co jest jednym z naszych priorytetów, rozwinąć dystrybucję hi hybrid poprzez drogerie – podsumowuje Paulina Piątek.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
13.05.2024 13:19
Marka Handy Lab. w drugie urodziny zapowiada kolejne nowości
Iwona Wójcik, założycielka, prezes Handy Lab. podczas urodzinowego spotkania z mediamiHandy Lab.
Marka Handy Lab. w kolejny rok działalności wchodzi z nowym produktem do pielęgnacji dłoni. Iwona Wójcik, założycielka marki chce jednak rozszerzyć nie tylko dystrybucję marki, ale też wprowadzić ją w nową kategorię.

Handy Lab. to polska marka, której udało się wejść do sieci drogeryjnych mając zaledwie jeden rodzaj produktów – maski do rąk zamknięte w jednorazowych rękawiczkach. Od nich wszystko się zaczęło. Kolejnym produktem był krem do dłoni z filtrami UV,  a nowością jest pielęgnacyjne mydło do rąk zawierające 98 proc. składników pochodzenia naturalnego, w tym prebiotyk z cykorii, kompleks olejków i mleczko migdałowo-ryżowe. W tym Handy Lab. chce się specjalizować – produktach do dłoni, które mają je głęboko pielęgnować i dawać przyjemność z ich używania.

W tym roku marka obchodzi dopiero drugą rocznicę działania. Założycielka i prezes marki, Iwona Wójcik, mówi o planach na kolejne miesiące: W najbliższych planach mamy wprowadzenie nie tylko nowych produktów, ale także zupełnie nowej kategorii, a także nieustanne poszerzanie dystrybucji o kolejne punkty w kraju i zagranicą.  

Marka zaprosiła gości na wspólną celebrację urodzin podczas śniadania w Bistro Green Table w Warszawie. Po części oficjalnej zorganizowano warsztat w duchu less waste przy współpracy z Ceramiką Paradyż. Podczas warsztatu każdy uczestnik przygotował własny spersonalizowany wazon z użyciem elementów płytek ceramicznych, które ze względu na uszkodzenia nie trafiły do sprzedaży.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
13.05.2024 12:19
Francuskie firmy szukają dystrybutorów na polskim rynku
Spotkania biznesowe w Ambasadzie Francji w Polsce w ramach ”French Beauty Experience” z udziałem francuskich producentów kosmetyków oraz polskich dystrybutorów i importerów fot. Business France
Przedstawiciele francuskich firm kosmetycznych przyjechali do Polski na spotkania biznesowe poszukując dystrybutorów na naszym rynku. Meetingi w ramach „French Beauty Experience 2024” zorganizowała Business France – agencja rządu francuskiego przy Ambasadzie Francji w Polsce.

Francja jest światowym lider w eksporcie produktów kosmetycznych. Jak podaje Business France, w 2022 roku odnotowała rekordowy wzrost wartości eksportu kosmetyków rok do roku (+18,8 proc.), osiągając wartość 19,2 mld euro. Dla Polski Francja jest drugim największym dostawcą kosmetyków, a jej udział w polskim imporcie w tym sektorze wynosi około 18 proc. 

Nadal producenci z Francji poszukują partnerów na polskim rynku. Spotkania, które mają połączyć ich z polskimi importerami i dystrybutorami organizuje wspomniana Business France – agencja rządu francuskiego przy Ambasadzie Francji w Polsce, której rolą jest promocja międzynarodowego rozwoju francuskich firm.

Ostatnie tego typu wydarzenie pod hasłem „French Beauty Experience 2024” odbyło się 24-25 kwietna br. w siedzibie Ambasady Francji w Polsce i było częścią większego eventu, organizowanego wspólnie przez biura Business France w Warszawie oraz w Pradze – przedstawiciele francuskich firm przyjechali do Polski prosto z podobnych spotkań w stolicy Czech.

Przedstawiciele francuskich marek kosmetycznych wzięli udział w 30 biznesowych spotkaniach. Były to firmy specjalizujące się m.in. w produkcji dermokosmetyków, kosmetyków BIO, ekskluzywnych kosmetyków pielęgnacyjnych do twarzy, ciała i włosów oraz niszowych, ręcznie wytwarzanych perfum. Firmy te nie są jeszcze obecne w Polsce i poszukują partnerów handlowych na naszym rynku.

Importerzy i dystrybutorzy, którzy są zainteresowani wprowadzeniem do Polski francuskich marek, mogą również zapoznać się z ofertami z różnych kategorii na platformie marketplace stworzonej przez Business France: www.marketplace.businessfrance.fr

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
13. maj 2024 13:26