StoryEditor
Producenci
28.12.2017 00:00

Semilac utrzymał pozycję lidera w lakierach hybrydowych

Od kilku lat rośnie popularność manicure hybrydowego wśród Polek. – Ten rodzaj stylizacji wymaga jednak wiedzy i umiejętności, dlatego stawiamy na szkolenia. Naszą działalność edukacyjną będziemy prowadzić m.in. w Akademii Semilac, ale także poprzez media społecznościowe nowej marki – hi hybrid. Zależy nam bowiem na popularyzacji tej metody stylizacji paznokci wśród kobiet, które do tej pory nie odkryły przewagi manicure hybrydowego nad klasycznym – mówi Paulina Piątek, PR manager firmy Nesperta.

Dla spółki Nesperta rok 2017 był szczególnie ważny z dwóch powodów. Po pierwsze marka Semilac, utrzymała pozycję lidera, zwiększając przewagę nad konkurencją (badanie przeprowadzone przez Kantar Millward Brown w listopadzie 2017 roku). – Po drugie z końcem roku wprowadziliśmy do portfolio Nesperty drugą markę lakierów hybrydowych hi hybrid. Jest ona skierowana dla młodych dziewczyn, które rozpoczynają  przygodę z manicure hybrydowym. Mamy więc nadzieję, że przyszły rok będzie dla nas czasem zdobywania kolejnych fanek oraz rozwoju sieci dystrybucji. Chcemy aby nasza marka hi hybrid była szeroko dostępna w kanale drogeryjnym – mówi Paulina Piątek, PR manager firmy Nesperta.

Jej zdaniem w 2018 roku głównymi czynnikami mającymi wpływ na rynek kosmetyczny będzie marketing rekomendacji i opinii. W handlu kluczowe stanie się podkreślanie polskości marek. W relacjach z konsumentem ważne będą natomiast certyfikaty potwierdzające bezpieczeństwo i jakość produktów.

– Jeśli chodzi o Semilaca, to planujemy dalszy rozwój sieci franczyzowej. Rozwijać będziemy również naszą placówkę edukacyjno-szkoleniową czyli Akademię Semilac, z której jesteśmy bardzo dumni. Planujemy również, co jest jednym z naszych priorytetów, rozwinąć dystrybucję hi hybrid poprzez drogerie – podsumowuje Paulina Piątek.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 16:35
Kosmetyki marki Runmageddon? Marka eventowo-sportowa wkracza w nowe segmenty
Czy Runmageddon stanie się konkurentem globalnych graczy w segmencie kosmetyków sportowych?DALL-E

Do zarządu spółki Runmageddon S.A. wszedł Milivoj Puškar, obejmując nowo utworzone stanowisko chief commercial & brand officera (CC&BO). To pierwszy od dwóch lat awans na poziomie zarządu i jednocześnie jedyna zmiana personalna ogłoszona w 2025 r. przez organizatora największych w Polsce biegów z przeszkodami.

Wprowadzenie Puškara zbiega się z wdrożeniem nowej strategii biznesowej. Runmageddon deklaruje odejście od modelu stuprocentowo eventowego na rzecz kompleksowego rozwoju marki i jej filarów. – „Uświadomienie sobie wartości brandu skłoniło mnie do komercjalizacji Runmageddonu” – podkreśla założyciel spółki Jarosław Bieniecki. Firma zamierza uporządkować portfolio tak, aby przychody nie zależały wyłącznie od kalendarza imprez.

Założyciel marki Runmageddon w wypowiedzi dla Wirtualnemedia.pl tłumaczy swoje zamierzenia:

Filary naszego brandu można podzielić na dwie kategorie [...] Po pierwsze to retail, w którym chcemy wprowadzać na rynek produkty z brandem Runmageddon, takie jak żywność funkcjonalna, suplementy, zdrowe słodycze, kosmetyki. Po drugie — stawiamy mocno na Generację Runmageddonu, pod którą kryje się m.in. organizacja darmowych wydarzeń dla ponad 40 tys. dzieci w 2026 roku.

Kluczowym krokiem jest przesunięcie 7 obszarów kompetencyjnych – komunikacji, brandingu, sprzedaży, SSC, B2C, B2B oraz IT – do holdingu Runmageddon. Natomiast spółka zależna Extreme Events skoncentruje się wyłącznie na logistyce cyklu biegów w kilkunastu lokalizacjach w całym kraju. Pozwoli to, według zarządu, ograniczyć koszty operacyjne nawet o kilkanaście procent i równolegle zwiększyć tempo prac nad nowymi przedsięwzięciami.

Jednocześnie spółka buduje fundamenty pod przyszłe projekty w obszarach sportu, rekreacji, edukacji oraz e-commerce, deklarując, że pierwsze nowe inicjatywy zostaną ogłoszone w II półroczu 2026 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 13:30
Yves Rocher zamyka zakłady produkcyjne swojej marki w Izraelu – 270 osób straci pracę
Plaza Poznań

Marka kosmetyczna Sabon, należąca do francuskiego koncernu Yves Rocher, ogłosiła decyzję o zamknięciu swojego zakładu produkcyjnego, centrum logistycznego oraz globalnej siedziby w Izraelu. Zmiany te wiążą się z likwidacją około 270 miejsc pracy i mają na celu konsolidację działalności produkcyjnej w już istniejącym zakładzie we Francji.

Zamknięcie obejmie zakład produkcyjny i globalne centrum logistyczne w Kiryat Gat. Operacje logistyczne zostaną zakończone do października 2025 roku, natomiast całkowite zamknięcie planowane jest na czerwiec 2026 roku. Firma prowadzi rozmowy w sprawie sprzedaży zakładu i podpisała niewiążący list intencyjny z potencjalnym nabywcą. W przypadku niepowodzenia transakcji, zakład zostanie całkowicie zamknięty.

Sabon planuje również sprzedaż swoich 22 sklepów detalicznych w izraelskich centrach handlowych. Zgodnie z planem, przyszły nabywca miałby pełnić rolę wyłącznego dystrybutora produktów marki Sabon na rynku izraelskim. Na ten moment nie wiadomo, czy negocjacje zakończą się podpisaniem wiążącej umowy.

Zamknięcie izraelskich struktur obejmie 60 pracowników centrali, 104 osoby zatrudnione w fabryce, 16 pracowników logistyki oraz około 90 pracowników sklepów, których przyszłość zależy od powodzenia procesu sprzedaży. Firma uzasadnia swoją decyzję koniecznością redukcji kosztów i uproszczenia działalności poprzez likwidację dwóch równoległych ośrodków produkcyjnych – w Izraelu i we Francji.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. lipiec 2025 12:02