StoryEditor
Producenci
17.02.2015 00:00

Seminarium deklaracje marketingowe 31 marca, Warszawa

Deklaracje marketingowe oraz dobre praktyki reklamy kosmetyków będą tematem seminarium, które przygotowuje Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego (PZPK). Wśród prelegentów znajdą się eksperci między innymi z Rady Reklamy, Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz Grupy Roboczej Claims Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego.

W części wykładowej pojawią się informacje o aktualnych działaniach Komisji Europejskiej oraz najczęściej popełnianych przez przedsiębiorców błędach w tworzeniu komunikacji marketingowej. Natomiast w części warsztatowej będzie okazja, by sprawdzić świeżo zdobytą wiedzę w praktyce, a także zweryfikować swoje wątpliwości. Pretekstem do organizacji konferencji są niezwykle istotne dla branży wydarzenia, które będą miały miejsce w tym roku. Komisja Europejska opracuje raport w sprawie zgodności rynku z kryteriami, który następnie zostanie przedstawiony Parlamentowi Europejskiemu. The European Advertising Standards Alliance (EASA), na zlecenie Cosmetics Europe, dokona audytu rynku reklamy kosmetyków w mediach i druku w celu oceny jakości wdrożenia Karty Odpowiedzialnej Reklamy sygnowanej przez Związek w 2012 roku oraz nadrzędnych zasad samoregulacji w reklamie kosmetyków. – Polski rynek reklamy kosmetyków, obok takich krajów jak Francja, Włochy, Szwecja i Węgry, zostanie poddany takiej kontroli. Niezależny audyt będzie miał miejsce w marcu, czerwcu i wrześniu 2015. Nie musimy chyba podkreślać jak mocno ocena EASA może zaważyć na końcowym raporcie Komisji w 2016 roku – mówi Blanka Chmurzyńska-Brown, dyrektor generalny PZPK. Seminarium odbędzie się we wtorek, 31 marca, w Rezydencji Belweder Klonowa przy ul. Flory 2 w Warszawie. Więcej informacji na: http://www.kosmetyczni.pl/aktualnosc.php?f=483
Patronem wydarzenia są Wiadomości Kosmetyczne

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
17.06.2025 14:30
Bartosz Olejarski nowym dyrektorem handlowym Kenvue na Polskę i kraje bałtyckie
Bartosz Olejarski jest nowym decydentem w Kenvue.Profil Linkedin Bartosz Olejarski

Z dniem 1 kwietnia 2025 roku Bartosz Olejarski objął stanowisko Dyrektora Handlowego na Polskę oraz kraje bałtyckie – Estonię, Łotwę i Litwę – w firmie Kenvue, odpowiedzialnej m.in. za marki Nicorette, Neutrogena i Listerine. Nowy dyrektor będzie pracować z siedziby w Warszawie i odpowiadać za rozwój działalności spółki w regionie, koncentrując się na wzmocnieniu współpracy z partnerami detalicznymi, aptekami oraz w sektorze e-commerce.

Kenvue, globalny producent produktów zdrowotnych i pielęgnacyjnych, stawia na dalszą ekspansję w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Wybór Bartosza Olejarskiego na nowe stanowisko ma związek z ambicjami firmy dotyczącymi wzrostu sprzedaży i umacniania relacji w kluczowych kanałach dystrybucji – zarówno w klasycznym handlu, jak i w kanałach cyfrowych. Polska oraz kraje bałtyckie to rynki, które w ostatnich latach dynamicznie rozwijają się pod względem sprzedaży produktów FMCG i farmaceutycznych.

Bartosz Olejarski wnosi do Kenvue ponad 25 lat doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą i rozwojem marek konsumenckich. Pracował na stanowiskach kierowniczych w firmach takich jak Henkel, GSK czy Procter & Gamble, gdzie odpowiadał za rozwój biznesu zarówno w segmencie produktów OTC, jak i w handlu detalicznym. Jego kompetencje obejmują m.in. budowanie strategii sprzedażowych, zarządzanie zespołami i wdrażanie innowacji rynkowych.

Nowy dyrektor handlowy jest absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego w Gorzowie Wielkopolskim i Poznaniu oraz Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Jego doświadczenie, zdobyte zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych, ma pomóc w realizacji ambitnych celów Kenvue w regionie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
17.06.2025 13:30
Pożar w laboratorium Hamilton w Gdyni. Ewakuowano 259 pracowników
Strażacy ugasili pożar w gdyńskim laboratorium.Shutterstock

Firma Hamilton prowadzi badania w wielu obszarach – od żywności i pasz, przez kosmetyki i suplementy diety, aż po substancje lecznicze i paliwa. Budynek laboratorium, w którym doszło do pożaru, ma powierzchnię około 4,5 tys. mkw i mieści się na terenie przemysłowym w Gdyni.

W piątek rano w laboratorium firmy Hamilton w Gdyni doszło do niebezpiecznego zdarzenia – wybuchła substancja chemiczna, która po upadku jednej z próbek na podłogę wywołała pożar. Zgłoszenie wpłynęło do dyżurnego o godzinie 9:43. Na miejsce natychmiast wysłano 10 zastępów straży pożarnej, co oznaczało zaangażowanie około 30 strażaków. Dodatkowo do akcji skierowano specjalistyczną grupę ratownictwa chemicznego z Gdyni.

Jeszcze przed przybyciem służb ratunkowych z budynku ewakuowano wszystkich 259 pracowników. Jak poinformował st. bryg. Łukasz Płusa z Komendy Miejskiej PSP w Gdyni, nikt nie odniósł obrażeń. Podkreślił również, że ewakuacja została przeprowadzona sprawnie i profesjonalnie. Działania strażaków skupiły się na zabezpieczeniu terenu i przeszukaniu obiektu.

Ogień został już ugaszony, a pomieszczenia są aktualnie oddymiane. Strażacy zakończyli akcję gaśniczą, ale prace na miejscu nadal trwają. Przyczyny pożaru zbada teraz policja we współpracy z biegłym z zakresu pożarnictwa, którzy ustalą, co dokładnie doprowadziło do wybuchu i ognia w laboratorium.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
17. czerwiec 2025 17:27