StoryEditor
Producenci
03.10.2018 00:00

Sephora Polska zatrudnia dwóch nowych dyrektorów

Od września do Sephora Polska dołączyła nowa dyrektor ds. rozwoju – Agnieszka Rozborska, zastępując na tym stanowisku Kamilę Jaroszyńską, oraz nowy dyrektor ds. łańcucha dostaw i logistyki – Michał Niechaj, którego obowiązki pełnił wcześniej Wojciech Gondek.

Agnieszka Rozborska jest ekspertem w obszarze nieruchomości komercyjnych – z rynkiem nieruchomości związana od ponad 20 lat.  Posiada bogate doświadczenie w realizowaniu ekspansji i rozwoju po stronie deweloperów, zarządców nieruchomości oraz sieci handlowych na polskim rynku. Odpowiedzialna była za prowadzenie inwestycji dla takich sieci jak IKEA, Super-Pharm czy Burger King.

Z wykształcenia jest magistrem handlu zagranicznego zdobytym na Uniwersytecie Gdańskim. Doskonaliła swoje umiejętności w obszarze zarządzania nieruchomościami na Warszawskiej Wyższej Szkole Zarządzania oraz na AGH w Krakowie. Prywatnie miłośniczka żeglarstwa.

W Sephora Polska do jej głównych zadań należy realizacja obranej przez Sephora strategii opartej na ekspansji sieci w najbardziej atrakcyjnych pod względem potencjału lokalizacjach oraz na dbaniu o istniejące perfumerie, w tym na ich systematycznej modernizacji w nowym koncepcje, zaprezentowanym przez markę w 2017 roku.

Michał Niechaj posiada kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze zarządzania łańcuchem dostaw i procesów logistycznych, zdobyte w takich firmach jak Unilever czy Bacardi-Martini, w którym odpowiadał za zarządzanie łańcuchem dostaw dla Rosji i ponad 30 krajów Europy Wschodniej, a przez ostatnie 3 lata pełnił funkcję Dyrektora Sieci Dostaw w firmie Samsung Electronics.

Pochodzi z Kazimierza Dolnego, z wykształcenia jest magistrem ekonomii, zdobytym na UMCS w Lublinie, od 2010 posiada również certyfikacje APICS. Na co dzień pasjonat kolarstwa szosowego i kolekcjoner płyt winylowych.

Jego misją w Sephora Polska jest kontynuacja implementacji nowoczesnych rozwiązań i procesów logistycznych, które wyznaczają standardy na rynku retail.

Sephora obecna na polskim rynku od 1999 roku posiada 94 perfumerie w największych miastach Polski. Sephora jest częścią koncernu LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, wiodącej na świecie grupy dóbr luksusowych.

wiadomoscihandlowe.pl
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 16:35
Kosmetyki marki Runmageddon? Marka eventowo-sportowa wkracza w nowe segmenty
Czy Runmageddon stanie się konkurentem globalnych graczy w segmencie kosmetyków sportowych?DALL-E

Do zarządu spółki Runmageddon S.A. wszedł Milivoj Puškar, obejmując nowo utworzone stanowisko chief commercial & brand officera (CC&BO). To pierwszy od dwóch lat awans na poziomie zarządu i jednocześnie jedyna zmiana personalna ogłoszona w 2025 r. przez organizatora największych w Polsce biegów z przeszkodami.

Wprowadzenie Puškara zbiega się z wdrożeniem nowej strategii biznesowej. Runmageddon deklaruje odejście od modelu stuprocentowo eventowego na rzecz kompleksowego rozwoju marki i jej filarów. – „Uświadomienie sobie wartości brandu skłoniło mnie do komercjalizacji Runmageddonu” – podkreśla założyciel spółki Jarosław Bieniecki. Firma zamierza uporządkować portfolio tak, aby przychody nie zależały wyłącznie od kalendarza imprez.

Założyciel marki Runmageddon w wypowiedzi dla Wirtualnemedia.pl tłumaczy swoje zamierzenia:

Filary naszego brandu można podzielić na dwie kategorie [...] Po pierwsze to retail, w którym chcemy wprowadzać na rynek produkty z brandem Runmageddon, takie jak żywność funkcjonalna, suplementy, zdrowe słodycze, kosmetyki. Po drugie — stawiamy mocno na Generację Runmageddonu, pod którą kryje się m.in. organizacja darmowych wydarzeń dla ponad 40 tys. dzieci w 2026 roku.

Kluczowym krokiem jest przesunięcie 7 obszarów kompetencyjnych – komunikacji, brandingu, sprzedaży, SSC, B2C, B2B oraz IT – do holdingu Runmageddon. Natomiast spółka zależna Extreme Events skoncentruje się wyłącznie na logistyce cyklu biegów w kilkunastu lokalizacjach w całym kraju. Pozwoli to, według zarządu, ograniczyć koszty operacyjne nawet o kilkanaście procent i równolegle zwiększyć tempo prac nad nowymi przedsięwzięciami.

Jednocześnie spółka buduje fundamenty pod przyszłe projekty w obszarach sportu, rekreacji, edukacji oraz e-commerce, deklarując, że pierwsze nowe inicjatywy zostaną ogłoszone w II półroczu 2026 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 13:30
Yves Rocher zamyka zakłady produkcyjne swojej marki w Izraelu – 270 osób straci pracę
Plaza Poznań

Marka kosmetyczna Sabon, należąca do francuskiego koncernu Yves Rocher, ogłosiła decyzję o zamknięciu swojego zakładu produkcyjnego, centrum logistycznego oraz globalnej siedziby w Izraelu. Zmiany te wiążą się z likwidacją około 270 miejsc pracy i mają na celu konsolidację działalności produkcyjnej w już istniejącym zakładzie we Francji.

Zamknięcie obejmie zakład produkcyjny i globalne centrum logistyczne w Kiryat Gat. Operacje logistyczne zostaną zakończone do października 2025 roku, natomiast całkowite zamknięcie planowane jest na czerwiec 2026 roku. Firma prowadzi rozmowy w sprawie sprzedaży zakładu i podpisała niewiążący list intencyjny z potencjalnym nabywcą. W przypadku niepowodzenia transakcji, zakład zostanie całkowicie zamknięty.

Sabon planuje również sprzedaż swoich 22 sklepów detalicznych w izraelskich centrach handlowych. Zgodnie z planem, przyszły nabywca miałby pełnić rolę wyłącznego dystrybutora produktów marki Sabon na rynku izraelskim. Na ten moment nie wiadomo, czy negocjacje zakończą się podpisaniem wiążącej umowy.

Zamknięcie izraelskich struktur obejmie 60 pracowników centrali, 104 osoby zatrudnione w fabryce, 16 pracowników logistyki oraz około 90 pracowników sklepów, których przyszłość zależy od powodzenia procesu sprzedaży. Firma uzasadnia swoją decyzję koniecznością redukcji kosztów i uproszczenia działalności poprzez likwidację dwóch równoległych ośrodków produkcyjnych – w Izraelu i we Francji.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. lipiec 2025 06:48