StoryEditor
Producenci
12.08.2022 00:00

Sephora wspiera młodzież w programie Fun.Tech.Future

Sephora uczestniczy w programie Fun.Tech.Future organizowanym przez Fundację Sukces Pisany Szminką. Fun.Tech. Future to pomoc zawodowa dla młodzieży opuszczającej pieczę zastępczą i z rodzin funkcjonujących w bardzo trudnej sytuacji ekonomicznej, która właśnie wkracza w dorosłość.

Trwa 4 edycja programu Fun.Tech.Future, który jest pomocą dla młodych ludzi wkraczających w dorosłość, opuszczających pieczę zastępczą lub wywodzących się z rodzin będących w bardzo trudnej sytuacji ekonomicznej.

Program organizuje Fundacja Sukces Pisany Szminką. Został on stworzony z myślą o młodych ludziach w wieku 18-21 lat, którzy potrzebują̨ motywacji, konkretnej wiedzy oraz profesjonalnego wsparcia, by zbudować kompetencje potrzebne do wejścia na rynek pracy. Ma im pomóc im w usamodzielnieniu się.

Do programu przyłączyła się także sieć perfumerii Sephora Polska. Jak informuje na swoim biznesowym profilu w mediach społecznościowych, w tegorocznej edycji działania Sephory i jej pracowników były kilkutorowe:

  • Za nami seria webinarów, podczas których eksperci Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką spotkali się tegorocznymi uczestnikami, by przekazać im pigułki wiedzy wpierające w stawianiu pierwszych kroków na rynku pracy.
  • W czerwcu w wybranych perfumeriach Sephora odbyły się bezpłatne warsztaty makijażu do pracy, a nasza ekspertka poprowadziła również grupową lekcję makijażu on-line.
  • Największym zainteresowaniem uczestników cieszył się w tym roku program płatnych stażów w naszych perfumeriach. Od sierpnia gościmy w wybranych lokalizacjach kilka młodych talentów, które pod skrzydłami swoich mentorów Sephora, stawiają pierwsze kroki w pracy w branży retail.

Program Fun.Tech.Future jest realizowany od 2019 r. Udział w programie jest bezpłatny. Niebawem zostanie otwarta rejestracja na kolejne warsztaty online i stacjonarne. Do programu można się zarejestrować: TUTAJ

Sukces Pisany Szminką działa od 2008 roku tworząc społeczność przedsiębiorczych kobiet w Polsce. Działa aktywnie za pomocą mediów społecznościowych oraz portalu sukcespisanyszminka.pl, także a realizuje innowacyjne programy i szeroko zasięgowe kampanie społeczne. Do flagowych projektów organizacji należą: program aktywizacji zawodowej kobiet Sukces TO JA, ogólnopolski konkurs Bizneswoman Roku, program Fun.Tech.Future oraz YEP.Academy aktywizujący młodych ludzi, a także kampanie społeczne #StaćMnieNaSukces, #SukcesWMojejNaturze, #NiePrzepraszamZa, #PozwolWybrać.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2025 13:32
L’Oréal zwiększa zaangażowanie w chiński rynek beauty i inwestuje w markę Lan
L’Oréal zaznacza wyraźniej swoją obecność na chińskim rynku.StudioPhotoLoren

L’Oréal poinformował o objęciu mniejszościowego pakietu udziałów w chińskiej marce pielęgnacyjnej Lan, działającej w segmencie masowym. To już druga inwestycja koncernu w lokalną markę w ostatnich miesiącach, co podkreśla rosnące znaczenie Chin w globalnej strategii firmy. Szczegóły dotyczące wielkości i wartości udziałów nie zostały ujawnione, jednak – jak podkreślił Vincent Boinay, prezes L’Oréal North Asia i CEO L’Oréal China – inwestycje na tym rynku są kluczowe dla przyszłego wzrostu grupy.

Decyzja zapadła krótko po tym, jak L’Oréal nabył 6,67 proc. udziałów w marce Chando za 442 mln juanów (62 mln dolarów), co zostało ujawnione w prospekcie emisyjnym spółki przygotowywanym do IPO w Hongkongu. Inwestycje te wpisują się w strategię głębszego wejścia w segment C-Beauty – dynamicznie rosnącej kategorii marek krajowych, które zdobyły istotne udziały w wartym 75 mld dolarów chińskim rynku kosmetyków i produktów higieny osobistej.

Rynek ten jest obecnie wyzwaniem dla międzynarodowych koncernów: lokalne marki zyskują przewagę dzięki szybkim iteracjom produktów oraz agresywnej komunikacji nowych składników i koncepcji pielęgnacyjnych. Jak zauważa Ben Cavender z China Market Research Group, zakup udziałów w rozpoznawalnych chińskich markach może być dla L’Oréal sposobem na skorzystanie z tempa wzrostu C-Beauty bez bezpośredniej konkurencji na najbardziej dynamicznych segmentach rynku.

Mimo trudniejszego otoczenia makroekonomicznego – spowolnienia wzrostu, obniżonego nastroju konsumenckiego oraz kryzysu na rynku nieruchomości – wyniki L’Oréal w Chinach wykazują oznaki stabilizacji. W trzecim kwartale biznes firmy w tym kraju wzrósł o około 3 proc., co stanowi pierwszy wzrost od dwóch lat. Jednocześnie najwięksi gracze krajowi, tacy jak Proya i Chicmas, utrzymują szybkie tempo wzrostu, a Chando jest obecnie trzecim największym lokalnym producentem kosmetyków według danych Frost & Sullivan.

Dla L’Oréal strategiczna może być obecność Chando i Lan w segmencie masowym, gdzie ceny produktów mieszczą się głównie w przedziale 49–390 juanów. Jak podkreśla cytowany przez Reutersa Yang Hu z Euromonitor International, ich silna pozycja w mniejszych chińskich miastach daje koncernowi dostęp do nowych grup konsumentów, wspierając odbudowę sprzedaży bez kanibalizowania portfolio marek premium należących do grupy.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2025 13:02
Niemiecka Cosnova zaczyna dystrybucję swoich kosmetyków w Indiach
Produkty Essence zawierają w 100 proc. wegańskie składnikiCosnova Beauty

Cosnova, niemiecki producent kosmetyków (m.in. marki Essence), nawiązał współpracę dystrybucyjną z Reliance Retail w celu wprowadzenia na rynek indyjski swoich produktów. Wejście na rynek w Indiach będzie wzmocnieniem przystępnej cenowo, globalnej oferty kosmetyków Reliance Retail i umożliwi sprzedaż detaliczną produktów Essence za pośrednictwem wielokanałowej sieci sprzedaży.

Asortyment kosmetyków makijażowych Essence będzie dostępny online na terenie całego kraju, jak również w drogeriach sieci Reliance oraz w partnerskich punktach sprzedaży detalicznej.

Reliance jako oficjalny dystrybutor będzie odpowiadać za zwiększenie zasięgu marki w Indiach. Essence jest postrzegane przez dystrybutora z Indii za wiodącą markę kosmetyków, wyróżniającą się w Europie pod względem liczby sprzedanych sztuk. Ponad 80 proc. swoich produktów Essence produkuje w Europie.

image

Isabelle Tambue, Essence: Reagowanie na trendy mamy wpisane w DNA marki

Marka charakteryzuje się młodzieżową estetyką, a jej produkty zawierają w 100 proc. wegańskie składniki, są produkowane w ekologicznych opakowaniach i nie zawierają mikroplastiku.

image

Indie – rynkiem z największym potencjałem sprzedaży kosmetyków na świecie? Potwierdzają to wyniki Nykaa

Wprowadzając markę Essence na rynek indyjski, chcemy zainspirować nową falę kreatywnego wyrażania siebie poprzez eksperymenty z urodą, zachęcając konsumentów do łączenia, dopasowywania i zabawy produktami, które sprawią, że makijaż stanie się radosnym elementem codziennego życia każdego z nas – stwierdzili przedstawiciele Reliance Retail, dodając, że premiera ta “odzwierciedla zaangażowanie Reliance Retail w oferowanie indyjskim konsumentom najlepszych globalnych doświadczeń kosmetycznych, łącząc zabawę, inkluzywność i zrównoważony rozwój pod jedną marką”.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
20. listopad 2025 18:42