StoryEditor
Producenci
01.04.2022 00:00

Sieć Hebe zorganizowała program stażowy dla wychowanków domów dziecka

„Odkryj siebie z Hebe” to program edukacyjno-zawodowy współtworzony przez Hebe oraz fundację One Day, wspierający wychowanków domów dziecka w usamodzielnieniu się. 15 i 16 marca 2022 w Warszawie odbyły się warsztaty, podczas których młodzież z placówek wychowawczych przygotowywała się do rozpoczęcia pracy w drogeriach Hebe w całej Polsce. Inicjatywa to dla nich szansa na wejście w dorosłość ze stabilną pracą.

Program stażowy „Odkryj siebie z Hebe“ umożliwia młodzieży przejście do nowego etapu związanego z zawodowym, dorosłym życiem, a sam udział w stażu stanowi okazję na pozyskanie stałej pracy. Grupa 16 młodych ludzi otrzymała szansę rozpoczęcia pracy w drogeriach Hebe w postaci trzymiesięcznego stażu, po którym istnieje możliwość stałego zatrudnienia.

Dwudniowe warsztaty przygotowawcze, które odbyły się w Pałacyku Konopackiego na warszawskiej Pradze, miały na celu poznanie podopiecznych fundacji One Day z mentorami Hebe, na których pomoc i zaangażowanie mogli liczyć przez cały czas trwania stażu.

W dalszej części programu jego uczestnicy będą mieli szansę zobaczyć, jak wygląda siedziba Hebe, poznać zakresy odpowiedzialności poszczególnych działów i zatrudnionych tam osób, a także dowiedzieć się jak będzie wyglądała ich praca oraz z jakich szkoleń mogą skorzystać w ramach stażu. Podczas wizyty w jednej z drogerii Hebe podopieczni programu poznali pracę konsultantów, którą już wkrótce sami będą wykonywać.

Dzięki programowi „Odkryj siebie z Hebe”, młodzież w wieku 19-23 lata już od początku kwietnia rozpocznie (często swoją pierwszą) pracę. W akcję zostały włączone drogerie Hebe w całej Polsce, tak aby umożliwić pracę podopiecznym jak najbliżej ich miejsca pobytu. Już wkrótce będzie ich można spotkać w drogeriach Hebe w Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Toruniu, Zamościu, Sochaczewie oraz Piasecznie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
03.07.2025 14:42
PZ Cussons odstępuje od sprzedaży marki St. Tropez
St. Tropez to marka produktów do samoopalania należąca do PZ Cussons.St. Tropez

W kwietniu 2024 r. Grupa PZ Cussons ogłosiła zamiar sprzedaży marki St. Tropez i rozpoczęła szeroki proces aukcyjny, który przyciągnął „liczne oferty”. Decyzja zapadła w momencie, gdy segment Beauty notował spadek wycen, a przychody spółki w USA w roku obrotowym FY25 malały. Mimo szczegółowej analizy propozycji zarząd ostatecznie postanowił markę zatrzymać i nadać jej nowy kierunek rozwoju.

Kluczowym elementem nowej strategii jest powołanie dedykowanego zespołu, którego rezultaty będą mierzone trzema wskaźnikami: skutecznością działań handlowych (w tym aktywności cyfrowych), tempem wdrażania innowacji oraz odświeżeniem wizerunku St. Tropez. Ma to pozwolić na lepsze wykorzystanie potencjału marki w międzynarodowym portfolio PZ Cussons.

Istotnym krokiem będzie również partnerstwo z amerykańską firmą The Emerson Group. Emerson przejmie obsługę kluczowych sieci detalicznych w USA, oferując zarządzanie klientem, logistykę i wsparcie marketingowe. Model ten ma zniwelować problem „niedoskalowanego” biznesu PZ Cussons w Stanach Zjednoczonych i ponownie wprowadzić markę na ścieżkę wzrostu dzięki połączeniu zasięgu dystrybucyjnego Emersona i kapitału marki St. Tropez.

Ze względu na ostatnie wyniki St. Tropez (marka wypracowała 7,5 mln funtów skorygowanego zysku operacyjnego w FY25) Grupa spodziewa się ujęcia odpisu aktualizującego o charakterze niepieniężnym, który zostanie zaprezentowany w wynikach za FY25 we wrześniu 2025 r. Szczegółowy plan dalszego rozwoju marki ma zostać przedstawiony również we wrześniu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 16:35
Kosmetyki marki Runmageddon? Marka eventowo-sportowa wkracza w nowe segmenty
Czy Runmageddon stanie się konkurentem globalnych graczy w segmencie kosmetyków sportowych?DALL-E

Do zarządu spółki Runmageddon S.A. wszedł Milivoj Puškar, obejmując nowo utworzone stanowisko chief commercial & brand officera (CC&BO). To pierwszy od dwóch lat awans na poziomie zarządu i jednocześnie jedyna zmiana personalna ogłoszona w 2025 r. przez organizatora największych w Polsce biegów z przeszkodami.

Wprowadzenie Puškara zbiega się z wdrożeniem nowej strategii biznesowej. Runmageddon deklaruje odejście od modelu stuprocentowo eventowego na rzecz kompleksowego rozwoju marki i jej filarów. – „Uświadomienie sobie wartości brandu skłoniło mnie do komercjalizacji Runmageddonu” – podkreśla założyciel spółki Jarosław Bieniecki. Firma zamierza uporządkować portfolio tak, aby przychody nie zależały wyłącznie od kalendarza imprez.

Założyciel marki Runmageddon w wypowiedzi dla Wirtualnemedia.pl tłumaczy swoje zamierzenia:

Filary naszego brandu można podzielić na dwie kategorie [...] Po pierwsze to retail, w którym chcemy wprowadzać na rynek produkty z brandem Runmageddon, takie jak żywność funkcjonalna, suplementy, zdrowe słodycze, kosmetyki. Po drugie — stawiamy mocno na Generację Runmageddonu, pod którą kryje się m.in. organizacja darmowych wydarzeń dla ponad 40 tys. dzieci w 2026 roku.

Kluczowym krokiem jest przesunięcie 7 obszarów kompetencyjnych – komunikacji, brandingu, sprzedaży, SSC, B2C, B2B oraz IT – do holdingu Runmageddon. Natomiast spółka zależna Extreme Events skoncentruje się wyłącznie na logistyce cyklu biegów w kilkunastu lokalizacjach w całym kraju. Pozwoli to, według zarządu, ograniczyć koszty operacyjne nawet o kilkanaście procent i równolegle zwiększyć tempo prac nad nowymi przedsięwzięciami.

Jednocześnie spółka buduje fundamenty pod przyszłe projekty w obszarach sportu, rekreacji, edukacji oraz e-commerce, deklarując, że pierwsze nowe inicjatywy zostaną ogłoszone w II półroczu 2026 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
04. lipiec 2025 03:04