StoryEditor
Producenci
13.07.2022 00:00

SunewMed+ pracuje w systemie czterodniowym i dzieli się doświadczeniami

Firma kosmetyczna SunewMed+ od marca 2022 r. pracuje w czterodniowym systemie. Po kilku miesiącach pilotażu zespół dzieli się swoimi doświadczeniami z branżą, bo czterodniowy tydzień pracy jest ciągle pionierskim rozwiązaniem i bardzo rzadko w Polsce spotykanym. 

Firma SunewMed+ w marcu br. pilotażowo wprowadziła czterodniowy tydzień pracy. Jak przyznała prezes firmy Anna Wochna, wzbudziło to ogromne zainteresowanie w branży, a także wśród kontrahentów i klientów firmy.

Po dwóch miesiącach testów można było projekt podsumować. Jak przyznała w rozmowie z nami Anna Wochna, czterodniowy tydzień pracy jest to rozwiązanie, które sprawdzi się w zgranym i zdyscyplinowanym zespole. W zespole który wie, że musi odpowiedzialnie zaplanować i wykorzystać ten czas. Środa nie może być małym czwartkiem, który rozpoczyna weekend – żartowała. Piątek nie oznacza też zupełnego odcięcia od firmy, kiedy klienci potrzebują kontaktu, musi on być możliwy.

Swoimi wnioskami firma podzieliła się też na profilu w mediach społecznościowych:

  • Jesteśmy dumni z naszego zespołu, który podszedł do zadania otwarcie i odpowiedzialnie i wierzymy, że jest to klucz do sukcesu. Na pewno zespół musi mieć poczucie obowiązku. Musimy być dostępni, aby klient nie został sam, ponieważ mamy dzień wolny.
  • Najbardziej pozytywnym wnioskiem, jaki widzimy, jest to, że jesteśmy bardziej zrelaksowani i stawiamy sobie fajne wyzwania w piątek w naszym życiu prywatnym, dzięki czemu jesteśmy bardziej zadowoleni z siebie.
  • Jesteśmy bardziej skoncentrowani i zdyscyplinowani przez resztę tygodnia. Chcemy utrzymać taką samą jakość pracy. Jednocześnie podczas pracy nie martwimy się o sprawy prywatne i brak czasu dla rodziny i przyjaciół.
  • Wreszcie, jesteśmy zdecydowanie bardziej kreatywni – mamy bardziej otwarte głowy, mamy do czynienia z większą ilością bodźców stymulujących rozwój naszej kreatywności i wracamy do pracy pełni pomysłów.

Krótszy tydzień pracy nie zawsze może być krótszy ze względu na specyfikę branży beauty i udział w targach i konferencjach handlowych. Wymaga też np. przeorganizowania harmonogramu urlopów. 

  • Szczerze mówiąc, musimy przyznać, że nie zawsze szło gładko, szczególnie na początku. Czy każdy wolny piątek był rzeczywiście wolny? Nie zawsze. Ze względu na targi, które odbywają się w weekendy, często wyjeżdżamy w piątek, aby przygotować stoisko. Nie jest to typowy dzień pracy i zwykle kończy się pysznym obiadem, który jemy razem, ale nie możemy nazwać tego wolnym piątkiem. Wciąż poszukujemy dobrego rozwiązania, aby połączyć targi z work life balance.
  • Kolejnym wyzwaniem było dla nas wprowadzenie rozwiązania w dziale obsługi klienta, gdzie nie jest możliwe, aby cały zespół miał wolne w samym czasie. Rozwiązaniem było to, że dziewczyny dzieliły się harmonogramem i każda miała inny dzień wolny.  

W ostatecznym rozrachunku wnioski po pierwszych miesiącach pracy w SunewMed+ w systemie czterodniowym są pozytywne i będzie on utrzymany.

Udało nam się  sprostać pierwszym wyzwaniom, sporo zyskaliśmy. Będziemy kontynuować projekt i dzielić się dalszymi przemyśleniami - zapowiedziała firma SunewMed+. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
08.12.2023 11:58
Kosmetyczni z nowym wiceprezesem. Został nim Grzegorz Glapa z Cetes Cosmetics
Grzegorz Glapa, od grudnia 2023 wiceprezes zarządu Polskiego Związku Przemysłu KosmetycznegoAgnieszka Murak
Do składu zarządu Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego, na stanowisko wiceprezesa został przyjęty Grzegorz Glapa, wiceprezes ds. operacji globalnych i wiceprezes Cetes Cosmetics. Decyzja została podjęta 7 grudnia, podczas wspólnego posiedzenia zarządu i rady nadzorczej PZPK.

Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego podjął decyzję o przyjęciu do zarządu Grzegorza Glapy, wiceprezesa ds. operacji globalnych i wiceprezesa Cetes Cosmetics. Podczas wspólnego posiedzenia zarządu i rady nadzorczej, które odbyło się 7 grudnia, organizacja obsadziła go na stanowisku wiceprezesa.

Wanda Stypułkowska, prezes Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego skomentowała:

Kończący się rok obfituje w zmiany, które znajdują odzwierciedlenie także w strukturze władz Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego. Po wielu latach owocnej pracy dla naszego sektora Joanna Popławska, moja poprzedniczka na stanowisku prezesa, ustępuje ze swojej funkcji. Jesteśmy jej bardzo wdzięczni za przewodzenie Kosmetycznym przez dwie kadencje i reprezentowanie przedsiębiorców w wielu kluczowych momentach. Jestem pewna, że zastępujący ją od dziś Grzegorz Glapa, dzięki doświadczeniu zdobywanemu w Polsce i Europie, wspaniale uzupełni kompetencje pozostałych członków zarządu i rady, co naszej organizacji pozwoli działać jeszcze efektywniej

Grzegorz Glapa nadzoruje obecnie wszystkie globalne operacje w pięciu fabrykach Cetes (Polska, Indie i Chiny), a także koordynuje działania zarządu Cetes. Do firmy dołączył w 1995 r. Od 2000 r. pełni funkcje kierownicze. 1 maja 2006 r. objął stanowisko dyrektora naczelnego Cetes Cosmetics Poland, a 16 lat później, tj. 1 września 2022 r. został oddelegowany do Luksemburga, gdzie mieści się główna siedziba Cetes Cosmetics AG. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej. We władzach Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego zastąpi on Joannę Popławską – wieloletnią prezes i obecną wiceprezes organizacji.

Prywatnie jego odskocznią od pracy jest rodzina, żeglarstwo, brydż i podróże.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
07.12.2023 16:46
Marka Guerlain otworzyła swój pierwszy butik w Polsce
<p>W Paryżu są dwa, a w Warszawie właśnie został otwarty pierwszy – butik marki Guerlain w galerii Westfield Mokotów</p>

W Paryżu są dwa, a w Warszawie właśnie został otwarty pierwszy – butik marki Guerlain w galerii Westfield Mokotów

/ wiadmoscikosmetyczne.pl
<p>W Paryżu są dwa, a w Warszawie właśnie został otwarty pierwszy – butik marki Guerlain w galerii Westfield Mokotów</p>
/ wiadmoscikosmetyczne.pl
<p>W Paryżu są dwa, a w Warszawie właśnie został otwarty pierwszy – butik marki Guerlain w galerii Westfield Mokotów</p>
/ wiadmoscikosmetyczne.pl
<p>W Paryżu są dwa, a w Warszawie właśnie został otwarty pierwszy – butik marki Guerlain w galerii Westfield Mokotów</p>
/ wiadmoscikosmetyczne.pl
<p>W Paryżu są dwa, a w Warszawie właśnie został otwarty pierwszy – butik marki Guerlain w galerii Westfield Mokotów</p>
<p>W Paryżu są dwa, a w Warszawie właśnie został otwarty pierwszy – butik marki Guerlain w galerii Westfield Mokotów</p>
<p>W Paryżu są dwa, a w Warszawie właśnie został otwarty pierwszy – butik marki Guerlain w galerii Westfield Mokotów</p>
<p>W Paryżu są dwa, a w Warszawie właśnie został otwarty pierwszy – butik marki Guerlain w galerii Westfield Mokotów</p>
Gallery
Francuska marka Guerlain, dotychczas sprzedająca w Polsce swoje produkty przez perfumerie Sephora i Douglas, zdecydowała się na otwarcie butiku w Warszawie. Na jego lokalizację wybrała galerię Westfield Mokotów. Fani kosmetyków i zapachów Guerlain mogą w nim zapoznać się pełną ofertą perfumeryjną, makijażową i pielęgnacyjną marki.

Dotychczas wybrane zapachy oraz produkty pielęgnacyjne i makijażowe Guerlain oferowane były w perfumeriach Sephora i Douglas. Jednak od teraz polscy konsumenci, dzieki otwarciu butiku marki w galerii Westfield Mokotów, mają dostęp do całej oferty kosmetycznej i perfumeryjnej, w tym do ofert limitowanych.

image
wiadmoscikosmetyczne.pl
image
wiadmoscikosmetyczne.pl
image
wiadmoscikosmetyczne.pl

Jedną z nich jest tegoroczna edycja wody Imagine Guerlain w specjalnie stworzonej na 2023 r. butelce. Na całym świecie jest 4515 sztuk tego produktu, z czego cztery zostały przeznaczone na rynek polski. Koszt tej wody to 4,5 tys. zł za 125 ml zapachu głównego w bogato zdobionej biżuterynej butelce + 30 ml w wersji do torebki.

Poza tym w butiku dostepna jest pełna oferta marki w zakresie perfum. Dodatkowo zapachy można personalizować, np. dobierając różne butelki Bee Bottle, ich zdobienia oraz zamawiając grawer.

image
wiadmoscikosmetyczne.pl
image
wiadmoscikosmetyczne.pl

Podobnie jest z pomadkami, dla których etui można wybierać spośród szerokiej oferty rozmaitych wzorów.

image
wiadmoscikosmetyczne.pl

Na ofertę kosmetyków pielęgnacyjnych składa się seria produktów z woskiem pszczelim oraz z wyciągiem z orchidei.

image
wiadmoscikosmetyczne.pl

Firmowy butik oferuje też najbardziej ekskluzywną linię z ekstraktem z czernej orchidei – Orchidée Impériale Black w ręcznie robionych porcelanowych opakowaniach. 

image
wiadmoscikosmetyczne.pl

Warszawski butik Guerlain oferuje także usługi pielegnacyjne oraz makijażowe (część z nich jest darmowa), a także doradztwo w zakresie doboru zapachów. Podczas specjalnego spotkania z perfumiarzem firmy można nawet skompomować własny, niepowtarzalny  zapach.       

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
10. grudzień 2023 01:51