Po raz pierwszy od dwóch lat Super-Pharm realizuje kampanię telewizyjną. Fima zachęca w niej do zakupów online i informuje o darmowej dostawie dla wszystkich zamówień. Niezależnie od wartości zamówienia, czy miejsca dostawy, wszystkie zakupy będą dostarczane do klientów kurierem do domu, bez obciążania ich kosztami wysyłki, z zachowaniem wszystkich procedur bezpieczeństwa.
Spot jest animowany. Opowiada o tym, jak nie wychodząc z domu, można nadal realizować zarówno codzienne, niezbędne zakupy, jak i sprawiać sobie drobne przyjemności. Każda ze stron działająca przy tworzeniu kampanii wykonała swoją pracę w warunkach home office.
Start kampanii zaplanowano na 11 kwietnia 2020 roku. Spot reklamowy zostanie wyemitowany w największych stacjach telewizyjnych, takich jak: TVP2, Polsat, TVN oraz na kanałach tematycznych. Kampania wspierana będzie w serwisach VoD oraz online. Emisja spotu potrwa do końca miesiąca.