StoryEditor
Producenci
17.06.2022 00:00

Światowe imprezy branżowe na drugą połowę roku 2022 [LISTA]

Pandemia trochę ustąpiła i życie na całym świecie wraca do nowej normy. Objawem tego jest coraz więcej imprez, targów i spotkań branżowych, które odbywają na całym świecie. Portal Beauty Matter przygotował listę najważniejszych światowych targów i konferencji związanych z urodą, kosmetykami i wellness na najbliższe miesiące 2022 roku. Wybraliśmy dla Państwa niektóre z nich. Proszę sprawdzić, które wydarzenia są godne Państwa uwagi.

CZERWIEC

Czerwiec14-17 Expo Pack - Meksyk
Czerwiec 14-17 CI Korea - Korea Południowa
Czerwiec 15 -18 Esxence The Art of Perfumery - Mediolan, Włochy
Czerwiec 15-17 BeautyEurasia - Istambuł, Turcja
Czerwiec 15-16 Luxepack New York - Nowy York, USA
Czerwiec 16-17 Make Up In Paris - Paryż, Francja
Czerwiec 21 Global Beauty Tech Forum - Nowy York, USA
Czerwiec 23 FounderMade D2C Executive Summit - Nowy York, USA
Czerwiec 24 FounderMade Discovery Show East - Nowy York, USA
Czerwiec 25-27 IBS Las Vegas - Las Vegas, USA
Czerwiec 25-27 IECSC Las Vegas - Las Vegas, USA
Czerwiec 28-30 Sustainable Cosmetic Summit Latin America - Sao Paulo, Brazylia
Czerwiec 29-1 lipca World Perfumery Congress - Miami, Floryda

LIPIEC

Lipiec 6-7 Innocos Beauty Innovation Summit - Monako
Lipiec 7-8 LuxePack Shanghai - Shanghai, Chinay
Lipiec 10 -12 Cosmetics Expo - Shanghai, Chinay
Lipiec 12-14 Cosmoprof North America - Las Vegas, USA
Lipiec 13-15 in-cosmetics - Korea Południowa

SIERPIEŃ

Sierpień 11-15 Beauty & Wellness Expo - Hong Kong
Sierpień 14-17 NowNY - Nowy York, USA

WRZESIEŃ

Wrzesień 6-8 Natural & Organic Asia - Hong Kong
Wrzesień 12-13 Innocos Beauty Innovation Summit - Austin, USA
Wrzesień 14 -15 MakeUp in NewYork - Nowy York, USA
Wrzesień 15-17 Cosmoprof ASEAN - Bangkok, Tajlandia
Wrzesień 16-18 Fragranze - Florencja, Włochy
Wrzesień 19-22 32nd Internal Federation of Societies of Cosmetic Chemists (IFSCC) Congress - London, Anglia
Wrzesień 20 -23 Spatech Europe - Algarve, Portugalia
Wrzesień 21-23 InterCHARM Korea - Korea Południowa
Wrzesień 27-29 Pack Expo Vegas - Las Vegas, USA
Wrzesień 27-28 Flavors and Fragrances - Washington, USA
Wrzesień 28-30 Cosme Tech 2022 International Cosmetic Development Expo - Osaka, Japonia

PAŹDZIERNIK

Październik 1-2 Beauty Forum Munich - Monachium, Niemcy
Październik 2-3 Beauty Forum Paris - Paryż, Francja
Październik 3-5 Luxepack Monaco - Monako
Październik 6-8 K-Beauty Expo - Korea Południowa 
Październik 8-10 Cosmoprof India - Mumbai, Indie 
Październik 12 FounderMade D2C Executive Summit - Los Angeles, USA
Październik 13-15 Beauty Istanbul - Istanbul, Turcja
Październik 23-25 Expo Beauty Show (EBS) - Meksyk
Październik 23-26 Pack Expo - Chicago, USA
Październik 24-26 Beautyworld Japan - Osaka, Japonia
Październik 28-29 Cosmetica Frankfurt - Frankfurt, Niemcy
Październik 31-2 listopada Beautyworld Middle East - Dubai

LISTOPAD

Listopad 1-3 in-cosmetics BITEC - Bangkok, Thailand
Listopad 7-9 Sustainable Cosmetic Summit Europe - Paryż, Francja
Listopad 12-13 Cosmetica Berlin - Berlin, Niemcy
Listopad 14-15 Sustainable Cosmetics Summit Asia - Hong Kong
Listopad 16-17 Eco Life Scandinavia - Malmo, Szwecja
Listopad 16-18 Cosmoprof Asia - Hong Kong

GRUDZIEŃ

Grudzień 2-4 China International Nail Expo - Pekin, Chiny
Grudzień 13-14 Society of Cosmetic Chemists HQ Annual Scientific Meeting - Los Angeles, USA
Grudzień 20-24 Professional Beauty Mumbai - Indie
Grudzień 22-24 Shanghai International Beauty Hairdressing and Cosmetics Expo - Shanghai, Chiny

Przeczytaj również: Blanka Chmurzyńska-Brown, Kosmetyczni.pl podsumowuje Cosmoprof 2022: Polskie firmy kosmetyczne będą budować siłę na lokalności

Przegląd prasy
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
13.11.2025 10:50
Katarzyna Paciorkowska i Jarosław Brzozowski dołączają do zespołu Floslek
Stanowisko marketing managera w firmie Floslek obejmuje Katarzyna Paciorkowska, od ponad 15 lat związana z branżą beautymat.pras.

Floslek, polska marka dermokosmetyczna z ponad 30-letnim doświadczeniem, wchodzi w nowy etap rozwoju. Do zespołu dołączyły dwie osoby, które wzmocnią działania w obszarze sprzedaży i marketingu. Są to Jarosław Brzozowski - nowy dyrektor sprzedaży w firmie, a także Katarzyna Paciorkowska, obejmująca stanowisko marketing managera.

Wzmocnienie kompetencji w sprzedaży

Jarosław Brzozowski, nowy dyrektor sprzedaży Floslek, będzie odpowiadał za rozwój sprzedaży w Polsce oraz współpracę z kluczowymi partnerami handlowymi.

Wspólnie z zespołem chcemy budować jeszcze bliższe relacje z partnerami handlowymi i konsekwentnie rozwijać potencjał marki Floslek w nowoczesnych kanałach sprzedaży – podkreśla Jarosław Brzozowski. Jest on od ponad 20 lat związany z branżą kosmetyczną i farmaceutyczną, odpowiadał za sprzedaż i strategię rozwoju wielu polskich marek, m.in. Soraya, Dermika, Salvequick, Bio-Oil, Natura Siberica, Organic Shop, Janda czy Rosa Impex.

image
Jarosław Brzozowski - nowy dyrektor sprzedaży Floslek
mat.pras.

W Spółce Floslek odpowiada za przygotowanie i wdrożenie nowej strategii sprzedażowej i cenowej w poszczególnych kanałach dystrybucji – w pełnej synergii z nowoczesnym wymiarem marketingowym produktów.

Nowoczesny marketing z emocją

Stanowisko marketing managera zajmie Katarzyna Paciorkowska, od ponad 15 lat związana z branżą beauty. Ma ona na swoim koncie ma liczne sukcesy w kreacji, wdrożeniach i rozwoju marek z segmentów: makijaż, pielęgnacja skóry i włosów oraz perfumeria. Odpowiadała za strategie marketingowe i komunikację 360° w firmach Verona Products Professional oraz Tenex. Jest też twórczynią start up’u Yolyn, zrealizowanego kompleksowo od pomysłu do odsprzedaży.

WSspółce Floslek zajmie się strategią komunikacji, trade marketingiem oraz wdrażaniem nowoczesnych i angażujących działań wspierających sprzedaż i wizerunek brandów w duchu new Floslek – marki nowoczesnej, otwartej i bliskiej konsumentom.

Chcemy, by Floslek był postrzegany nie tylko jako ekspert w dziedzinie dermokosmetyków, ale również jako brand nowoczesny, inspirujący i autentyczny. Naszym celem jest połączenie naukowej rzetelności z emocjonalnym, angażującym językiem komunikacji. To dla nas moment nowego otwarcia – mówi Katarzyna Paciorkowska.

Floslek z nową energią

Wzmocnienie działów sprzedaży i marketingu to element szerszej transformacji, jaką przechodzi Spółka Floslek. Firma stawia na nowoczesną komunikację, digitalowe formaty, współpracę z influencerami oraz rozbudowę oferty produktowej dopasowanej do współczesnych potrzeb konsumentów.

Floslek to marka z silnym DNA i ogromnym zaufaniem klientów. Teraz czas na jej nowy rozdział, łączący doświadczenie z nową energią i świeżym spojrzeniem – podsumowuje Katarzyna Furmanek, Prezes Zarządu Floslek Sp. z o.o.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
13.11.2025 10:28
Marka odzieży sportowej zadebiutuje z kolekcją zapachów
Silne dziedzictwo Champion i jego kulturowe znaczenie czynią go solidnym partnerem dla Revlon – mówi Michelle Peluso, CEO RevlonRevlon mat.pras.

Koncern Revlon podpisał globalną umowę licencyjną na perfumy z Champion – kultową amerykańską marką odzieży sportowej, należącą do Authentic Brands Group (ABG). Umowa obejmuje wprowadzenie na rynek pierwszej w historii kolekcji zapachów, wydanej pod marką Champion. Produkty mają trafić na rynek w 2027 roku.

Planowana kolekcja zapachów ma nawiązywać do charakterystycznego ducha marki Champion – odważnego, pewnego siebie i bezkompromisowo oryginalnego i będzie obejmować wyraziste zapachy dla mężczyzn i kobiet, inspirowane dziedzictwem marki oraz nowoczesną estetyką. Więcej szczegółów będzie ujawnianych w nadchodzących miesiącach.

Partnerstwo z Revlon jest naturalnym przedłużeniem ewolucji Champion – komentuje Jarrod Weber, globalny prezes ds. sportu i stylu życia w Authentic Brands Group. – W miarę jak rozszerzamy naszą obecność w modzie i lifestyle’u, zapachy stają się kolejnym obszarem naszego zainteresowania. Revlon, wieloletni, zaufany i sprawdzony partner Authentic, ma wyjątkową pozycję, aby pomóc nam stworzyć sensoryczne doznania, które rezonują z naszą globalną publicznością – dodaje prezes.

Partnerstwo jest zgodne z celem Revlon, jakim jest ożywienie działalności perfumeryjnej poprzez zbudowanie portfolio zapachów inspirowanych stylem życia, które trafia do współczesnych konsumentów.

Silne dziedzictwo Champion i jego kulturowe znaczenie czynią go solidnym partnerem dla Revlon – dodaje Michelle Peluso, CEO Revlon. – Z radością witamy Champion w naszym portfolio marek w tym kluczowym momencie zarówno dla Champion, jak i Revlon. Koncentrując się na dotarciu do kolejnego pokolenia, z radością wnosimy energię Champion do świata zapachów, co stanowi kolejny krok w odrodzeniu Revlon – podkreśla Peluso.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
14. listopad 2025 03:16