StoryEditor
Producenci
03.10.2023 15:32

Sylveco edukuje na temat samobadania piersi. Wzorem ubiegłego roku sprzedaje też produkt-cegiełkę

Łagodząca pomadka ochronna VIANEK w wersji limitowanej to produkt-cegiełka na rzecz fundacji Oko w Oko z Rakiem / Sylveco
Sylveco rok temu przekazało fundacji Oko w Oko z Rakiem 25 tys. zł. Podczas tegorocznego różowego miesiąca firma znów organizuje sprzedaż produktu-cegiełki, a do każdego zamówienia złożonego w e-sklepie w październiku dołącza fiszkę z instrukcją samobadania piersi.

Sylveco z okazji Różowego Miesiąca przygotowało pomadkę-cegiełkę. Cały dochód z jej sprzedaży przekaże fundacji Oko w Oko z Rakiem, która wspiera osoby z chorobą nowotworową i ich rodziny, zarówno w trakcie, jak i po przebyciu choroby onkologicznej. Jej celem jest także edukowanie młodzieży i dorosłych odnośnie profilaktyki nowotworowej i zdrowego stylu życia.

Rok temu firma przeprowadziła podobną akcję. Dzięki zakupom swoich klientów przekazała na rzecz fundacji 25 tys. zł.  

W tym roku do pomadki, ale też do każdego innego produktu zamówionego w e-sklepie, przez cały październik dodawać będzie fiszkę z instrukcją samobadania piersi.

image
Sylveco

Akcję Sylveco wspierać będzie Aga Szuścik, która w kreatywny sposób objaśnia zagadnienia z dziedziny ginekologii, profilaktyki onkologicznej i edukuje na temat przechodzenia choroby. Na swoim Instagramie oraz stronie internetowej dzieli się swoimi doświadczeniami z przebytej choroby – jest wsparciem i inspiracją dla wielu kobiet po leczeniu onkologicznym oraz dla tych, które dopiero zaczynają swoją walkę z rakiem. Edukuje na temat samobadania, zachęca do zdrowego stylu życia i pomaga zrozumieć, jak ważna jest profilaktyka.

Europejski Dzień Walki z Rakiem Piersi przypada w dniu 15 października. Powodem obchodów jest ogromna zachorowalność na tę chorobę i wysoka jej śmiertelność. Co roku ponad 16 tysięcy kobiet i około 100 mężczyzn otrzymuje diagnozę: rak piersi. Niestety, aż 30 proc. pacjentów dowiaduje się o tym zbyt późno.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2025 13:32
L’Oréal zwiększa zaangażowanie w chiński rynek beauty i inwestuje w markę Lan
L’Oréal zaznacza wyraźniej swoją obecność na chińskim rynku.StudioPhotoLoren

L’Oréal poinformował o objęciu mniejszościowego pakietu udziałów w chińskiej marce pielęgnacyjnej Lan, działającej w segmencie masowym. To już druga inwestycja koncernu w lokalną markę w ostatnich miesiącach, co podkreśla rosnące znaczenie Chin w globalnej strategii firmy. Szczegóły dotyczące wielkości i wartości udziałów nie zostały ujawnione, jednak – jak podkreślił Vincent Boinay, prezes L’Oréal North Asia i CEO L’Oréal China – inwestycje na tym rynku są kluczowe dla przyszłego wzrostu grupy.

Decyzja zapadła krótko po tym, jak L’Oréal nabył 6,67 proc. udziałów w marce Chando za 442 mln juanów (62 mln dolarów), co zostało ujawnione w prospekcie emisyjnym spółki przygotowywanym do IPO w Hongkongu. Inwestycje te wpisują się w strategię głębszego wejścia w segment C-Beauty – dynamicznie rosnącej kategorii marek krajowych, które zdobyły istotne udziały w wartym 75 mld dolarów chińskim rynku kosmetyków i produktów higieny osobistej.

Rynek ten jest obecnie wyzwaniem dla międzynarodowych koncernów: lokalne marki zyskują przewagę dzięki szybkim iteracjom produktów oraz agresywnej komunikacji nowych składników i koncepcji pielęgnacyjnych. Jak zauważa Ben Cavender z China Market Research Group, zakup udziałów w rozpoznawalnych chińskich markach może być dla L’Oréal sposobem na skorzystanie z tempa wzrostu C-Beauty bez bezpośredniej konkurencji na najbardziej dynamicznych segmentach rynku.

Mimo trudniejszego otoczenia makroekonomicznego – spowolnienia wzrostu, obniżonego nastroju konsumenckiego oraz kryzysu na rynku nieruchomości – wyniki L’Oréal w Chinach wykazują oznaki stabilizacji. W trzecim kwartale biznes firmy w tym kraju wzrósł o około 3 proc., co stanowi pierwszy wzrost od dwóch lat. Jednocześnie najwięksi gracze krajowi, tacy jak Proya i Chicmas, utrzymują szybkie tempo wzrostu, a Chando jest obecnie trzecim największym lokalnym producentem kosmetyków według danych Frost & Sullivan.

Dla L’Oréal strategiczna może być obecność Chando i Lan w segmencie masowym, gdzie ceny produktów mieszczą się głównie w przedziale 49–390 juanów. Jak podkreśla cytowany przez Reutersa Yang Hu z Euromonitor International, ich silna pozycja w mniejszych chińskich miastach daje koncernowi dostęp do nowych grup konsumentów, wspierając odbudowę sprzedaży bez kanibalizowania portfolio marek premium należących do grupy.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2025 13:02
Niemiecka Cosnova zaczyna dystrybucję swoich kosmetyków w Indiach
Produkty Essence zawierają w 100 proc. wegańskie składnikiCosnova Beauty

Cosnova, niemiecki producent kosmetyków (m.in. marki Essence), nawiązał współpracę dystrybucyjną z Reliance Retail w celu wprowadzenia na rynek indyjski swoich produktów. Wejście na rynek w Indiach będzie wzmocnieniem przystępnej cenowo, globalnej oferty kosmetyków Reliance Retail i umożliwi sprzedaż detaliczną produktów Essence za pośrednictwem wielokanałowej sieci sprzedaży.

Asortyment kosmetyków makijażowych Essence będzie dostępny online na terenie całego kraju, jak również w drogeriach sieci Reliance oraz w partnerskich punktach sprzedaży detalicznej.

Reliance jako oficjalny dystrybutor będzie odpowiadać za zwiększenie zasięgu marki w Indiach. Essence jest postrzegane przez dystrybutora z Indii za wiodącą markę kosmetyków, wyróżniającą się w Europie pod względem liczby sprzedanych sztuk. Ponad 80 proc. swoich produktów Essence produkuje w Europie.

image

Isabelle Tambue, Essence: Reagowanie na trendy mamy wpisane w DNA marki

Marka charakteryzuje się młodzieżową estetyką, a jej produkty zawierają w 100 proc. wegańskie składniki, są produkowane w ekologicznych opakowaniach i nie zawierają mikroplastiku.

image

Indie – rynkiem z największym potencjałem sprzedaży kosmetyków na świecie? Potwierdzają to wyniki Nykaa

Wprowadzając markę Essence na rynek indyjski, chcemy zainspirować nową falę kreatywnego wyrażania siebie poprzez eksperymenty z urodą, zachęcając konsumentów do łączenia, dopasowywania i zabawy produktami, które sprawią, że makijaż stanie się radosnym elementem codziennego życia każdego z nas – stwierdzili przedstawiciele Reliance Retail, dodając, że premiera ta “odzwierciedla zaangażowanie Reliance Retail w oferowanie indyjskim konsumentom najlepszych globalnych doświadczeń kosmetycznych, łącząc zabawę, inkluzywność i zrównoważony rozwój pod jedną marką”.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. listopad 2025 07:27