StoryEditor
Producenci
29.11.2018 00:00

Szef Unilevera Paul Polman ustępuje ze stanowiska. Nowym prezesem firmy Alan Jope 

Prezes angielsko-holenderskiego giganta dóbr konsumpcyjnych i właściciel Simple, Dove i REN odchodzi na emeryturę po dekadzie pracy dla koncernu. Wyznaczono już jego następcę - to szef sektora beauty w firmie.

Holenderski biznesmen Paul Polman odchodzi ze znanego koncernu FMCG z końcem roku na emeryturę.  Dzisiaj podano, że jego następcą zostanie Alan Jope, President of Beauty & Personal Care w Unileverze.

Paul Polman pracował w branży FMCG ponad 40 lat. Karierę rozpoczął w Procter and Gamble w 1979 roku, zanim dołączył do Nestlé w 2006 roku. Informacja ta pojawiła się niecałe dwa miesiące po tym, jak Polman odrzucił plany Unilevera, aby działać w Holandii. Unilever ma siedziby w UK i w Holandii, a propozycja aby przekształcić firmę w pojedynczy holenderski biznes spotkała się z silnym sprzeciwem udziałowców i taki krok zdenerwował inwestorów.

Marijn Dekkers z zarządu Unilevera określił Polmana jako “wyjątkowego lidera biznesu, który przekształcił Unilever czyniąc z niego jedną z najlepiej radzących sobie firm na rynku i jeden z najbardziej podziwianych biznesów na świecie".

Jego następca, Alan Jope, przejmie dowodzenie Unileverem 1 stycznia 2019 roku. Ten lider segmentu beauty w koncernie dołączył do firmy jako stażysta po dyplomie z marketingu w 1985 roku i doszedł do zarządzania oddziałem koncernu w północnej Azji. Jope ponad 10 lat pracował na wyższych stanowiskach segmentu foods, home care i personal care w USA, UK i Tajlandii.

- To wielki przywilej prowadzić Unilever, prawdziwie globalną firmę pełną utalentowanych ludzi i wspaniałych marek. Ponad 30 lat pracuję dla Unilevera i widziałem na jak wiele sposobów nasze marki poprawiają życie ludzi, pozytywnie wpływając codziennie na ponad 2 mld obywateli - powiedział Jope.
 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
09.05.2024 14:36
Zmarła Hanna Kurcińska, pomysłodawczyni i założycielka marki Hagi
Hanna Kurcińska, pomysłodawczyni i współzałożycielka firmy Hagi, zmarła 6 maja 2024 r.LinkedIn Hagi
Zmarła Hanna Kurcińska – pomysłodawczyni i współzałożycielka marki Hagi, chemiczka, kosmetolożka z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie tworzenia i badania formulacji kosmetycznych. Informację tę podali bliscy Hanny Kurcińskiej w mediach, podkreślając, że to ona była sercem firmy.

Hanna Kurcińska była pomysłodawczynią marki Hagi i głównym specjalistą w dziedzinie recepturowania i technologii. Założyła firmę w 2014 r. i prowadziła ją wraz z dwoma córkami Agatą (prezeska firmy, odpowiedzialna za sprzedaż i marketing) i Gabrielą (odpowiedzialna za produkcję). To od imion ich trzech powstała nazwa firmy.

Informację o śmierci Hanny Kurcińskiej podali jej bliscy w mediach społecznościowych na oficjalnym profilu firmy podkreślając, jak była ciepłą i mądrą osobą.  

 

 

Hanna Kurcińska ukończyła Chemię na Uniwersytecie Warszawskim i Kosmetologię na Politechnice Łódzkiej. Już w latach 90. marzyła o stworzeniu firmy produkującej kosmetyki naturalne. W 2000 roku utworzyła laboratorium badawcze zajmujące się analityką oraz produkcją przeciwutleniaczy. Od 2014 r. współtworzyła markę Hagi, była głównym specjalistą w dziedzinie recepturowania i technologii.

Hanna Kurcińska zmarła 6 maja 2024 r. Rodzinie i bliskim składamy wyrazy głębokiego współczucia. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
09.05.2024 08:00
Rexona oficjalnym partnerem Reprezentacji Polski w Piłce Siatkowej
Sebastian Świderski, prezes Polskiego Związku Piłki Siatkowej; Tomasz Suffner, Personal Care Business Unit Lead Poland, Baltics & Ukraine, członek Zarządu Unilever; Piotr Janiak, siatkarz
Rexona dołącza do sponsorów Polskiego Związku Piłki Siatkowej. Jest teraz oficjalnym partnerem Polskiej Piłki Siatkowej. Logo marki pojawi się na stadionach podczas rozgrywek i w materiałach marketingowych związku. Rexona ma możliwość wykorzystania wizerunku zawodników i logo PZPS i Polskiej Siatkówki w kampaniach reklamowych.

Marka Rexona (Unilever) została oficjalnym partnerem Polskiego Związku Piłki Siatkowej.

W ramach umowy na 2024 rok, Rexona uzyskała prawo posługiwania się tytułem „Partnera Polskiej Siatkówki”, „Partnera Reprezentacji Polski w Piłce Siatkowej” oraz prawo do wykorzystywania w działalności marketingowej oficjalnego logotypu reprezentacji Polski.

Umowa gwarantuje również ekspozycję stadionową oraz możliwość wykorzystania wizerunku zawodników i logo PZPS i Polskiej Siatkówki w kampaniach reklamowych. Logo marki Rexona pojawi się także w materiałach marketingowych związku, na ściankach sponsorskich w czasie konferencji prasowych oraz na stronie internetowej PZPS.

Współpraca marki Rexona z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej to jeden z wielu przykładów działań podejmowanych przez koncern Unilever, którego celem jest promowanie zrównoważonego, zdrowego i aktywnego stylu życia – czytamy w komunikacie.

Partnerstwo z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej jest dla nas powodem do dumy. Siatkówka to źródło inspiracji i wartości, które wyznajemy i wspieramy jako marka – łączy nas nie tylko sportowa pasja, ale także determinacja, skuteczność i pewność siebie. (...) Jesteśmy przekonani, że dzięki naszej współpracy zapewnimy fanom nowy wymiar zaangażowania i siatkarskich emocji – mówi Tomasz Suffner, Personal Care Business Unit Lead Poland, Baltics & Ukraine, członek Zarządu Unilever z ramienia części biznesu odpowiedzialnej za środki higieny osobistej (Personal Care Business Group) dla Europy Wschodniej.

Niezmiernie cieszymy się, że do grona naszych sponsorów i najbliższych partnerów dołącza globalna marka tej klasy co Rexona. (...) Mówimy podobnym językiem o naszej misji i wizji, a sport jest dla nas wspólnym, naturalnym środowiskiem. To daje nam nadzieję na doskonałą współpracę, z korzyścią dla nas wszystkich, w tym naszych niezastąpionych kibiców – podkreśla Sebastian Świderski, prezes Polskiego Związku Piłki Siatkowej.

Unilever (założony ponad 100 lat temu) jest jednym z największych przedsiębiorstw w branży dóbr konsumpcyjnych na świecie. Dostarcza produkty Beauty & Wellbeing, Personal Care, Home Care, Nutrition i Ice Cream. Prowadzi sprzedaż w 190 krajach, dociera do 3,4 mld konsumentów dziennie. Zatrudnia 128 tys. pracowników. Przychody ze sprzedaży w 2022 r. wyniosły 60,1 mld euro.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
10. maj 2024 04:48