StoryEditor
Producenci
12.09.2022 00:00

Tenex, po długiej przerwie, wprowadza na rynek nową markę. To Yolyn

Polska firma kosmetyczna Tenex wprowadza na rynek nową, wegańską markę pielęgnacyjną Yolyn. To pierwsza nowość firmy po długiej przerwie, wpisana w wiodące trendy na rynku kosmetycznym. Oficjalna premiera i kampania marki zaplanowana jest na październik.

Tenex – polski producent i dystrybutor kosmetyków – wprowadza na rynek zupełnie nową markę pielęgnacyjną Yolyn. To wegańskie kosmetyki utrzymane w minimalistycznym trendzie. Minimalna liczba produktów ma dawać maksymalne efekty.

Prapremierowo na rynku pojawiły się już kosmetyki pielęgnacyjne do ciała: shoty kąpielowe i mgiełki, a także świece zapachowe do masażu. Można je kupić w sieciach hipermarketów, m.in. Kaufland i Auchan, a także w e-drogeriach, np cocolita, ezebra.  

Docelowo marka skierowana jest przede wszystkim do drogerii i jej najważniejszą kategorią będą kosmetyki pielęgnacyjne do twarzy. Wiadomo, że będą to trzy linie produktów z fermentem oraz naturalnymi ekstraktami z  maliny, borówki i brzoskwini. Marka stawia na ekorozwój i promowanie proekologicznych działań.

– Będziemy zachęcać konsumentów, by dali drugie życie opakowaniom. Tu nie tylko mowa o ekologii, ale o wdrożeniu opakowania w obieg i o kreatywności, którą tak wiele osób wykazuje się w dobie nurtu DIY – mówi Katarzyna Paciorkowska, od lutego br. marketing director w firmie Tenex (wcześniej przez 11 lat związana z firmą Verona Products Professional).

Główna kampania oraz flagowa linia pielęgnacyjna z fermentem Greenbiotic startuje jesienią. Zaplanowana strategia komunikacji, skupiona wokół działań marketingu 360 stopni, stawia przede wszystkim na współpracę z influencerami, na działania w social mediach, public relations oraz niestandardowe akcje promocyjne.

Yolyn to pierwsza nowość w portfolio firmy Tenex po długiej przerwie, firma od dawna nie wprowadzała nowych marek. 

Tenex jest polskim producentem oraz dystrybutorem kosmetyków. Firma działa na rynku od 30 lat. Ma własne linie produkcyjne i magazyny. Jest producentem marki Dermofuture i wyłącznym dystrybutorem marki Hegron.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.04.2024 15:33
Oriflame ruszyło z pierwszą kampanią na platformie Twitch
Kadr ze streamu shini_waifu na którym pokazuje produkty Oriflame.shini_waifu
Marka Oriflame zainicjowała swoją debiutancką kampanię na Twitchu, promując nową platformę wizerunkową o nazwie „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma streamerami z Polski, Oriflame motywuje młodą, dynamiczną społeczność graczy do poszukiwania ich własnych „szczęśliwych miejsc”.

Kampania "Reach Your Happy Place" prowadzona przez Oriflame na Twitchu jest rozwijana również na Instagramie i TikToku przez influencerów, którzy publikują dodatkowe materiały wideo. Firma Stor9_ odpowiada za opracowanie kreatywnej koncepcji, produkcję oraz koordynację współpracy z influencerami. Aktywności na Twitchu są wzmocnione automatyczną kampanią w inStreamly z udziałem setek streamerów, którzy prezentują specjalnie przygotowane kreacje.

Podczas transmisji na żywo twórcy prezentują produkty Oriflame poprzez unboxing, a za pomocą linków w czacie zachęcają widzów do przystąpienia do Klubu Oriflame, oferując nowym członkom 15% zniżki na pierwsze zakupy oraz 15% cashback na kolejne. Ta nowatorska kampania stanowi element strategii Oriflame mającej na celu poszerzenie cyfrowej obecności i zwiększenie zaangażowania młodszych konsumentów szukających produktów beauty online.Do grona streamerów którzy biorą udział w kampanii należą Paulina Gorczyńska (@shini_waifu), Dominika Nguyen Van (@maailinh), Dawid Bączkowicz (@bonkol), Patrycja Wesołowska (@wpatka), Nikola Szczudlińska (@namaenonaii), Wojciech Bąk (@ortis) oraz Kamil Zawodny (@mrsetokami).

Jesteśmy jedną z pierwszych marek beauty, która na taką skalę zdecydowała się na wejście do świata gier. Nasza obecność na Twitchu otwiera nowe możliwości do interakcji Oriflame z młodszą, aktywną społecznością graczy, która ceni sobie autentyczność i bezpośredni kontakt z markami

- powiedziała portalowi Nowy Marketing Paulina Tablewska, marketing activation project manager Poland w firmie Oriflame.

Czytaj także: Kampania marki Stars from The Stars rusza na Twitchu

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.04.2024 14:05
Nie żyje Krystyna Wilsz, właścicielka firmy NOREL Dr Wilsz
NOREL Dr Wilsz
Informację zamieścił w sieci Jakub Wilsz. Dr Krystyna Wilsz była wieloletnią członkinią polskiej społeczności skupionej wokół branży urodowej.

Dr Krystyna Wilsz, posiadaczka doktoratu z biologii, od 1982 roku była właścicielką NOREL Dr Wilsz, jednej z pierwszych trzech prywatnych firm kosmetycznych w Polsce. Firma ta była kontynuatorem działalności laboratorium założonego przez mgr. farm. A. Makowską w 1961 roku. Dr Wilsz miała znaczący wpływ na rozwój profesjonalnej kosmetyki w Polsce jako autorka pierwszych programów nauczania dla szkół kosmetycznych. Była pionierką w stosowaniu składników aktywnych, takich jak ceramidy czy kwas hialuronowy, które później stały się powszechne w branży. Wprowadziła i rozwinęła w Polsce mezoterapię mikroigłową jako kosmetyczny zabieg, który obecnie jest jednym z najczęściej stosowanych zabiegów w salonach kosmetycznych w kraju.

Zajmowała się również kosmetologią genetyczną, polegającą na indywidualnym dobieraniu kosmetyków i zabiegów na podstawie analiz genetycznych. Dzięki jej wizji, pasji, niezwykłej energii i charyzmie, NOREL Dr Wilsz stał się wiodącą marką w branży kosmetyków profesjonalnych, zarówno w Polsce, jak i w Europie, z produktami dostępnymi w 35 krajach. Instytuty Kosmetyczne NOREL Dr Wilsz działają w Warszawie, Dubaju, a pod marką NOREL Dr Wilsz funkcjonuje także 40 gabinetów kosmetycznych w Singapurze.

Uroczystości pogrzebowe odbędą się w Warszawie 10 maja o godzinie 13:00 w Kościele Pokamedulskim w Lasku Bielańskim.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
30. kwiecień 2024 09:06