Natural Performance to marka stworzona przez Ane Ivanovic. Swoją przygodę ze sportem zaczęła po tym jak wieku 4 lat zobaczyła w telewizji serbską tenisistkę, a później modelkę Monikę Seles. O jej determinacji świadczy fakt, że jej treningi odbywały się w czasie wojny w Kosowie, często podczas nalotów. Niezrażona trudnymi warunkami szybko awansowała w światowych rankingach.
W 2008 roku wygrała French Open i w wieku 21 lat została najlepiej notowaną tenisistką. Czterokrotnie zwyciężyła Wielkiego Szlema, po czym pożegnała się z karierą sportową, by poświęcić się działaniom jako ambasador UNICEF, rodzinie, a teraz też swojej ekologicznej marce: Ana Ivanović Natural Performance.
Kosmetyki oparte są na naturalnych składnikach, takich jak komórki roślinne i hydrolaty. Są też wolne od okrucieństwa i nie zawierają składników pochodzenia zwierzęcego. Brak w nich PEG-ów, silikonów, parabenów i nanomateriałów. Dzięki innowacyjnemu procesowi pozyskiwania komórek roślinnych producentowi udało się zmniejszyć zużycie wody i emisje CO₂.
Podstawą oferty są kosmetyki z serii Essential Care. Zawiera ona produkt do oczyszczania, pielęgnacji oczu i odżywczy krem na dzień. Oprócz tego marka oferuje również specjalne sera z serii Special Care, które uzupełniają linię podstawową. Wszystkie sprzedawane są w opakowaniach nadających się do recyklingu.

