StoryEditor
Producenci
23.08.2022 00:00

The Body Shop sprzedaje w USA za pośrednictwem Uber Eats

The Body Shop – marka kosmetyków naturalnych sieć sklepów z naturalnymi kosmetykami – rozszerzyła współpracę z USA z Uber Technologies. Do aplikacji Uber Easts trafiły wszystkie sklepy The Body Shop.

Uber Technologies i The Body Shop ogłosiły rozszerzenie współpracy o prawie wszystkie sklepy detaliczne The Body Shop w całych Stanach Zjednoczonych. Nowe lokalizacje są wprowadzane na platformę Uber, a w nowych miastach, takich jak Illinois, Nevada, Georgia, Pensylwania, a nawet Alaska i Hawaje, dostają możliwość kupowania ulubionych produktów The Body Shop za pośrednictwem Uber Eats.

Współpraca pomiędzy firmami rozpoczęła się w 2020 r. Wtedy do aplikacji Uber Eats i Cornershop trafiło sześć pilotażowych lokalizacji, oferujących produkty z The Body Shop do pielęgnacji włosów, ciała i skóry.

Natomiast od 10 sierpnia br. w aplikacji Uber Eats jest dostępnych 75 sklepów The Body Shop z ponad 2 tys. najpopularniejszych produktów, w tym masłem do ciała Shea, szamponem imbirowym i gamą drzewek herbacianych. Członkowie Uber One korzystają z bezpłatnej dostawy przy wszystkich zamówieniach The Body Shop przy minimalnym zakupie 15 USD.

Czytaj także: Natura&Co, właściciel Avon i The Body Shop, inwestuje w technologie przyszłości

O The Body Shop

Założona w 1976 roku w Brighton w Anglii przez Dame Anitę Roddick, The Body Shop to globalna marka kosmetyczna posiadająca certyfikat B Corp. The Body Shop stara się dokonać pozytywnych zmian na świecie, oferując wysokiej jakości produkty do pielęgnacji skóry, ciała, włosów i makijażu inspirowane naturalnymi zasadami, produkowane w sposób etyczny i zrównoważony. Będąc pionierem filozofii, że biznes może być siłą napędową dobra, etos ten nadal jest siłą napędową marki.

The Body Shop obsługuje około 3000 punktów sprzedaży detalicznej w ponad 70 krajach. Wraz z Aēsop, Avon i Natura, The Body Shop jest częścią Natura & Co, globalnej, wielokanałowej i wielomarkowej grupy kosmetycznej, której celem jest wywieranie pozytywnego wpływu na gospodarkę, społeczeństwo i środowisko. Cztery firmy tworzące grupę są zaangażowane w generowanie pozytywnego wpływu ekonomicznego, społecznego i środowiskowego.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
10.12.2025 12:08
L‘Oreal zwiększa swoje udziały w Galdermie
Cetaphil mat.pras.

Francuski koncern L‘Oreal zwiększa swoje udziały w szwajcarskiej marce dermatologicznej Galderma z około 10 proc. do 20 proc. – potwierdziła szwajcarska firma. Kwota transakcji nie została ujawniona.

L‘Oreal zakupił udziały od szwedzkiego konsorcjum private equity EQT, w skład której wchodzą m.in. Abu Dhabi Investment Authority. Transakcja ma zostać sfinalizowana w pierwszym kwartale 2026 roku. 

W wyniku tych zmian Galderma rozważa zastąpienie członków zarządu reprezentujących konsorcjum dwoma niezależnymi kandydatami z L‘Oreal już na najbliższym walnym zgromadzeniu spółki w 2026 roku.

Galderma nadal zapewnia imponujący wzrost, silną innowacyjność i pozycję lidera w swojej szerokiej, opartej na badaniach naukowych ofercie dermatologicznej – oświadczył w komunikacie prasowym Flemming Ørnskov, prezes Galdermy. – Dzięki wzmocnionej strategii komercyjnej, ciągłej ekspansji platformy i portfolio oraz coraz mocniej zorientowanemu na konsumenta podejściu do innowacji, szybko stajemy się potęgą w dziedzinie dermatologii. Cieszymy się ze zwiększonych inwestycji L‘Oréal, które potwierdzają kierunek naszych działań. Wkraczając w rok 2026, nadal w pełni koncentrujemy się na naszej zintegrowanej strategii dermatologicznej i obsłudze naszych klientów, konsumentów i pacjentów – dodał prezes szwajcarskiej firmy.

Rozważane są dodatkowe projekty badań naukowych będące przedmiotem wspólnego zainteresowania, koncentrujące się na pielęgnacji i zdrowiu skóry, innowacjach i długoterminowym rozwoju. Galderma pierwotnie powstała jako spółka joint venture między Nestle i L‘Oréal.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
09.12.2025 09:32
Chappell Roan nową globalną ambasadorką MAC Cosmetics
Piosenkarka dołączyła do zacnego grona ambasadorek MAC.MAC Cosmetics

MAC Cosmetics ogłosił, że od 2026 roku nową globalną ambasadorką marki zostanie Chappell Roan, laureatka nagrody Grammy i jedna z najgłośniejszych artystek młodego pokolenia. Piosenkarka będzie twarzą kampanii prowadzonych na wszystkich kluczowych rynkach, co oznacza znaczące wzmocnienie globalnego wizerunku marki i dalsze inwestycje w segment celebryckich partnerstw, które w ostatnich latach generują rosnący udział w sprzedaży wielu koncernów kosmetycznych.

Artystka podkreśliła, że współpraca z MAC ma dla niej wymiar symboliczny. Jak powiedziała, marka „od zawsze robiła miejsce dla takich osób jak ona”, wspierając sztukę, queerowość, drag i ekspresję własną. Wypowiedź Roan wpisuje się w strategię firmy, która od początku lat 90. buduje swoją tożsamość wokół inkluzywności i społeczności LGBTQIA+, m.in. poprzez programy charytatywne i aktywacje w przestrzeni kultury popularnej.

Nicola Formichetti, globalny dyrektor kreatywny MAC, zwrócił uwagę na skalę wpływu artystki na młode pokolenie. Jak podkreślił, Roan reprezentuje generację ceniącą autentyczność i „queer joy”, co idealnie współgra z misją marki „All Ages, All Races, All Genders”. Podkreślenie tych wartości wskazuje, że partnerstwo będzie miało nie tylko wymiar komercyjny, lecz także wizerunkowy, wzmacniający długoletnie zaangażowanie MAC w tematy równościowe.

Według Aïdy Moudachirou-Rebois, wiceprezeski i globalnej dyrektor zarządzającej MAC, współpraca z artystką zaczęła się jeszcze przed jej międzynarodowym sukcesem. Marka wspierała makijaż i koncepcje wizualne wokół kilku kluczowych momentów jej kariery, co przełożyło się na decyzję o długoterminowym partnerstwie. Moudachirou-Rebois oceniła, że historia Roan – oparta na determinacji i konsekwencji – wzmacnia autentyczność komunikacji marki.

Debiut artystki w kampaniach zaplanowany na 2026 rok sugeruje, że projekty są już w przygotowaniu, a MAC zamierza wykorzystać rosnący zasięg piosenkarki. W 2024 i 2025 roku jej obecność w mediach społecznościowych i na listach przebojów rosła w tempie dwucyfrowym, a koncerty regularnie przyciągały dziesiątki tysięcy fanów. Dla marki oznacza to potencjalnie znaczące wzmocnienie przekazu i dotarcie do nowych grup odbiorców.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
11. grudzień 2025 21:37