StoryEditor
Producenci
07.03.2018 00:00

Tołpa stworzyła dla sieci Lidl linię kosmetyków na wyłączność

Lidl wprowadza do działu drogeryjnego markę Nature Story, czyli nową linię kosmetyków dostępną wyłącznie w sklepach niemieckiego operatora w Polsce. Marka została opracowana we współpracy firmy Tołpa i sieci Lidl.

Jak wyjaśniają przedstawiciele sieci Lidl Polska linia siedmiu kosmetyków została stworzona z myślą o współczesnych kobietach, które chcą żyć zdrowo i naturalnie, szukają funkcjonalnych i łatwo dostępnych rozwiązań, które będą w zgodzie z najnowszymi trendami.

Głównymi składnikami linii Nature Story są roślinne ekstrakty z nasion bawełny, owoców limonki, figi, sok z liści mięty, mleczko sojowe i ryżowe – składniki bliskie i znane, choćby z codziennej zdrowej diety, które mają dobroczynny wpływ na naszą skórę.

Kosmetyki Nature Story to nowoczesne receptury oparte na przyjaznych i łagodnych formułach. Zawierają tylko potrzebne roślinne składniki aktywne, przez co zbędnie nie obciążamy skóry. To, czego w nich nie znajdziemy, to na pewno sztucznych barwników, więc kosmetyki mają naturalny kolor, oraz parabenów i donorów formaldehydu, co zapewnia bezpieczeństwo stosowania skórze wrażliwej. Orzeźwiający żel peelingujący Miętowa Limonka ma w składzie naturalne drobinki peelingujące z ryżu i pędów bambusa, dzięki czemu nie zanieczyszczamy środowiska – tłumaczy Natalia Michniewicz, kosmetolog i szkoleniowiec marki Tołpa.

I dodaje: - Dzięki Nature Story okazuje się, że używanie codziennych kosmetyków może sprawiać nam przyjemność każdego dnia. Dzieje się to za sprawą przyjemnych zapachów i aksamitnych konsystencji oraz głównych bohaterów – ekstraktów roślinnych.  Dodatkowo zamknięte są w opakowaniach ulegających procesowi recyklingu, dzięki czemu dbamy o środowisko.

wiadomoscihandlowe.pl
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Włosy
06.08.2025 08:57
Dyson prezentuje nową serię kosmetyków do włosów: stawia na naturalne składniki z własnych upraw
- Bardzo zainteresowałem się tym, jak farmy mogą przyczynić się do rozwoju kosmetyków opartych na składnikach, które wspomagają zdrowie włosów – mówi sir James Dyson, założyciel marki Dyson oraz Dyson FarmingDyson

Dyson, znany producent innowacyjnych urządzeń do stylizacji włosów, rozszerzył swoją ofertę kosmetyków do pielęgnacji i stylizacji włosów o dwa nowe produkty. Tym samym marka po raz pierwszy będzie wykorzystywać naturalne składniki, uprawiane we własnych gospodarstwach – m.in. olej słonecznikowy. Jak podkreśla brytyjski producent, nowe produkty to pochodna doświadczenia firmy – 13 lat w dziedzinie upraw roślin i 12 lat badań nad włosami.

Kluczowym składnikiem nowej serii kosmetyków jest tłoczony na zimno olej słonecznikowy, pochodzący z własnych farm Dysona w Lincolnshire. Kolekcja została zaprojektowana tak, aby odżywiać i przywracać włosom zdrowy wygląd, zwalczając takie niedogodności przy stylizacji, jak suchość, plątanie się i puszenie włosów.

W ofercie znajduje się nawilżający olejek do włosów – skoncentrowana formuła bez silikonu, która pielęgnuje, wygładza i zatrzymuje wilgoć, zapewniając jednocześnie ochronę przed stylizacją termiczną i promieniowaniem UV.

Drugi kosmetyk wchodzący w skład nowej linii to odżywka w sprayu, będąca produktem 8 w 1, który odżywia, rozczesuje, wygładza, redukuje puszenie, zapewnia ochronę przed ciepłem i promieniowaniem UV, minimalizuje łamliwość i nawilża, zapewniając kompleksową pielęgnację włosów.

image
Dyson

Od ponad dekady eksperymentujemy i inwestujemy w rolnictwo precyzyjne. Skupiamy się na uprawie najlepszych, najsmaczniejszych i najbardziej pożywnych produktów, uprawianych w sposób zrównoważony i efektywny, jednocześnie chroniąc środowisko i wspierając bioróżnorodność. To pasja, i w trakcie tego procesu bardzo zainteresowałem się tym, jak farmy mogą przyczynić się do rozwoju kosmetyków opartych na składnikach, które wspomagają zdrowie włosów – komentuje sir James Dyson, założyciel marki Dyson oraz Dyson Farming. – Patrząc w przyszłość, nadal jesteśmy pionierami nowych sposobów poprawy zdrowia włosów poprzez zastosowanie innowacji, technologii i wiedzy o składnikach.

Jeśli chodzi o kategorię produktów do pielęgnacji włosów, Dyson zadebiutował rok temu z linią kosmetyków do stylizacji włosów na mokro (były to kremy i serum). 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
05.08.2025 10:33
To koniec: Youthforia znika z rynku
Niezależna marka makijażowa znika z rynku.Youthforia

Youthforia, niezależna marka kosmetyczna założona w 2021 roku przez Fionę Co Chan, ogłosiła zakończenie działalności. Firma wycofuje się z rynku po serii kontrowersji, które doprowadziły do gwałtownego spadku sprzedaży i utraty kluczowych partnerów handlowych. Pozostałe produkty są obecnie dostępne jedynie w sprzedaży internetowej.

Marka zdobyła popularność dzięki innowacyjnemu różowi BYO Blush oraz inwestycji w wysokości 400 tys. dolarów od Marka Cubana w programie „Shark Tank”. Jednak początek końca Youthforii nastąpił w 2024 roku po premierze podkładu Date Night. Konsumenci skrytykowali markę za zbyt ograniczoną gamę kolorystyczną, a późniejsze wprowadzenie odcienia w kolorze głębokiej czerni wywołało oskarżenia o rasizm.

image

Youthforia w ogniu krytyki za wypuszczenie niemal całkowicie czarnego podkładu

Na fali krytyki główni partnerzy detaliczni, tacy jak Credo Beauty, Thirteen Lune i Revolve, zdecydowali się usunąć produkty Youthforii ze swojej oferty. Skutkiem tego był gwałtowny spadek sprzedaży oraz zaangażowania konsumentów – wskaźniki, które wcześniej rosły dzięki obecności marki w mediach społecznościowych, zaczęły systematycznie maleć.

Upadek Youthforii podkreśla, jak istotna jest dla współczesnych konsumentów autentyczność i inkluzywność w działaniach marek beauty. Nawet szybko zyskująca popularność firma może w krótkim czasie utracić zaufanie odbiorców, jeśli nie odpowie adekwatnie na oczekiwania dotyczące reprezentacji i wrażliwości społecznej.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
06. sierpień 2025 10:17