StoryEditor
Producenci
27.08.2024 14:31

Tom Ford prezentuje nową kampanię z Angeliną Jolie w roli głównej

Aktorka, modelka i filantropka uświetniła kampanię medialną pomadek Tom Ford. / Tom Ford

Tom Ford, znany projektant mody i wizjoner w świecie luksusowych kosmetyków, zaprezentował swoją najnowszą kampanię promującą linię szminek Runway Lip Color. W kampanii występuje wielokrotnie nagradzana aktorka Angelina Jolie, która wciela się w rolę postaci o nieodpartym uroku i pewności siebie, symbolizowanej przez głęboki odcień Scarlet Rouge.

W kampanii, której premiera zaplanowana jest na 3 września, Angelina Jolie ukazuje się jako kobieta, która swobodnie żongluje uwagą kamery, wydobywając z niej wszystko, co najlepsze. Przedstawiona jako ikona kobiecej siły, Jolie staje się uosobieniem elegancji i zdecydowania, a jej obraz ma być “portretem kobiety, która wszystko, co znajdzie się w jej spojrzeniu, czyni swoim”. W centrum kampanii znajduje się odcień Scarlet Rouge – intensywna, klasyczna czerwień, która ma stać się nowym znakiem rozpoznawczym współczesnych kobiet.

Nowa linia Runway Lip Color obejmuje 18 odcieni, z których 10 to kolory znane już z poprzednich kolekcji, a 8 to zupełnie nowe propozycje. Szminki zostały stworzone z myślą o luksusie i komforcie użytkowania – zawierają nawilżający kompleks, który zapewnia ustom głęboką pielęgnację oraz intensywny, odporny na blaknięcie kolor. Kampanię uchwycił duet fotografów Mert Alas i Marcus Piggott.

Tom Ford SA to amerykański dom mody luksusowej założony przez projektanta Toma Forda w 2005 roku. Linia produktów obejmuje odzież prêt-à-porter i szytą na miarę, a także obuwie, akcesoria i torebki. Firma była własnością Toma Forda do 2023 roku. Obecnie marka Tom Ford należy do The Estée Lauder Companies, natomiast działalność modowa jest prowadzona przez grupę Ermenegildo Zegna za pośrednictwem Tom Ford International.

Czytaj także: Ciara, Camila Morrone i Pom Klementieff nowymi ambasadorkami NARS

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
03.07.2025 14:42
PZ Cussons odstępuje od sprzedaży marki St. Tropez
St. Tropez to marka produktów do samoopalania należąca do PZ Cussons.St. Tropez

W kwietniu 2024 r. Grupa PZ Cussons ogłosiła zamiar sprzedaży marki St. Tropez i rozpoczęła szeroki proces aukcyjny, który przyciągnął „liczne oferty”. Decyzja zapadła w momencie, gdy segment Beauty notował spadek wycen, a przychody spółki w USA w roku obrotowym FY25 malały. Mimo szczegółowej analizy propozycji zarząd ostatecznie postanowił markę zatrzymać i nadać jej nowy kierunek rozwoju.

Kluczowym elementem nowej strategii jest powołanie dedykowanego zespołu, którego rezultaty będą mierzone trzema wskaźnikami: skutecznością działań handlowych (w tym aktywności cyfrowych), tempem wdrażania innowacji oraz odświeżeniem wizerunku St. Tropez. Ma to pozwolić na lepsze wykorzystanie potencjału marki w międzynarodowym portfolio PZ Cussons.

Istotnym krokiem będzie również partnerstwo z amerykańską firmą The Emerson Group. Emerson przejmie obsługę kluczowych sieci detalicznych w USA, oferując zarządzanie klientem, logistykę i wsparcie marketingowe. Model ten ma zniwelować problem „niedoskalowanego” biznesu PZ Cussons w Stanach Zjednoczonych i ponownie wprowadzić markę na ścieżkę wzrostu dzięki połączeniu zasięgu dystrybucyjnego Emersona i kapitału marki St. Tropez.

Ze względu na ostatnie wyniki St. Tropez (marka wypracowała 7,5 mln funtów skorygowanego zysku operacyjnego w FY25) Grupa spodziewa się ujęcia odpisu aktualizującego o charakterze niepieniężnym, który zostanie zaprezentowany w wynikach za FY25 we wrześniu 2025 r. Szczegółowy plan dalszego rozwoju marki ma zostać przedstawiony również we wrześniu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 16:35
Kosmetyki marki Runmageddon? Marka eventowo-sportowa wkracza w nowe segmenty
Czy Runmageddon stanie się konkurentem globalnych graczy w segmencie kosmetyków sportowych?DALL-E

Do zarządu spółki Runmageddon S.A. wszedł Milivoj Puškar, obejmując nowo utworzone stanowisko chief commercial & brand officera (CC&BO). To pierwszy od dwóch lat awans na poziomie zarządu i jednocześnie jedyna zmiana personalna ogłoszona w 2025 r. przez organizatora największych w Polsce biegów z przeszkodami.

Wprowadzenie Puškara zbiega się z wdrożeniem nowej strategii biznesowej. Runmageddon deklaruje odejście od modelu stuprocentowo eventowego na rzecz kompleksowego rozwoju marki i jej filarów. – „Uświadomienie sobie wartości brandu skłoniło mnie do komercjalizacji Runmageddonu” – podkreśla założyciel spółki Jarosław Bieniecki. Firma zamierza uporządkować portfolio tak, aby przychody nie zależały wyłącznie od kalendarza imprez.

Założyciel marki Runmageddon w wypowiedzi dla Wirtualnemedia.pl tłumaczy swoje zamierzenia:

Filary naszego brandu można podzielić na dwie kategorie [...] Po pierwsze to retail, w którym chcemy wprowadzać na rynek produkty z brandem Runmageddon, takie jak żywność funkcjonalna, suplementy, zdrowe słodycze, kosmetyki. Po drugie — stawiamy mocno na Generację Runmageddonu, pod którą kryje się m.in. organizacja darmowych wydarzeń dla ponad 40 tys. dzieci w 2026 roku.

Kluczowym krokiem jest przesunięcie 7 obszarów kompetencyjnych – komunikacji, brandingu, sprzedaży, SSC, B2C, B2B oraz IT – do holdingu Runmageddon. Natomiast spółka zależna Extreme Events skoncentruje się wyłącznie na logistyce cyklu biegów w kilkunastu lokalizacjach w całym kraju. Pozwoli to, według zarządu, ograniczyć koszty operacyjne nawet o kilkanaście procent i równolegle zwiększyć tempo prac nad nowymi przedsięwzięciami.

Jednocześnie spółka buduje fundamenty pod przyszłe projekty w obszarach sportu, rekreacji, edukacji oraz e-commerce, deklarując, że pierwsze nowe inicjatywy zostaną ogłoszone w II półroczu 2026 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
07. lipiec 2025 02:00