StoryEditor
Producenci
27.08.2024 14:31

Tom Ford prezentuje nową kampanię z Angeliną Jolie w roli głównej

Aktorka, modelka i filantropka uświetniła kampanię medialną pomadek Tom Ford. / Tom Ford

Tom Ford, znany projektant mody i wizjoner w świecie luksusowych kosmetyków, zaprezentował swoją najnowszą kampanię promującą linię szminek Runway Lip Color. W kampanii występuje wielokrotnie nagradzana aktorka Angelina Jolie, która wciela się w rolę postaci o nieodpartym uroku i pewności siebie, symbolizowanej przez głęboki odcień Scarlet Rouge.

W kampanii, której premiera zaplanowana jest na 3 września, Angelina Jolie ukazuje się jako kobieta, która swobodnie żongluje uwagą kamery, wydobywając z niej wszystko, co najlepsze. Przedstawiona jako ikona kobiecej siły, Jolie staje się uosobieniem elegancji i zdecydowania, a jej obraz ma być “portretem kobiety, która wszystko, co znajdzie się w jej spojrzeniu, czyni swoim”. W centrum kampanii znajduje się odcień Scarlet Rouge – intensywna, klasyczna czerwień, która ma stać się nowym znakiem rozpoznawczym współczesnych kobiet.

Nowa linia Runway Lip Color obejmuje 18 odcieni, z których 10 to kolory znane już z poprzednich kolekcji, a 8 to zupełnie nowe propozycje. Szminki zostały stworzone z myślą o luksusie i komforcie użytkowania – zawierają nawilżający kompleks, który zapewnia ustom głęboką pielęgnację oraz intensywny, odporny na blaknięcie kolor. Kampanię uchwycił duet fotografów Mert Alas i Marcus Piggott.

Tom Ford SA to amerykański dom mody luksusowej założony przez projektanta Toma Forda w 2005 roku. Linia produktów obejmuje odzież prêt-à-porter i szytą na miarę, a także obuwie, akcesoria i torebki. Firma była własnością Toma Forda do 2023 roku. Obecnie marka Tom Ford należy do The Estée Lauder Companies, natomiast działalność modowa jest prowadzona przez grupę Ermenegildo Zegna za pośrednictwem Tom Ford International.

Czytaj także: Ciara, Camila Morrone i Pom Klementieff nowymi ambasadorkami NARS

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Włosy
18.07.2025 14:07
Grzebień do włosów pod prysznic jako synergia beauty i designu
Wspólny projekt UAUproject i OnlyBio wyróżnia się nowoczesnym podejściem do designu użytkowegoOnlyBio mat.pras.

Marka kosmetyczna OnlyBio połączyła siły z artystycznym studiem projektowym UAUproject, tworząc grzebień do włosów pod prysznic, ułatwiający świadomą pielęgnację, łączący przy tym funkcjonalność i estetykę. To dobry przykład synergii między światem beauty a designem użytkowym, który odpowiada na realne potrzeby konsumentów, ale też wyróżnia się formą.

Chcieliśmy stworzyć coś więcej niż zwykły grzebień: akcesorium, które ułatwi pielęgnację, ale też będzie na tyle dobrze zaprojektowane, że stanie się naturalną częścią łazienkowej przestrzeni. Właśnie dlatego zaprosiliśmy do współpracy artystów z UAUproject – wyjaśnia Marta Iwanowska-Giler, dyrektor kreatywna OnlyBio.life.

Jak dodaje, wspólny projekt UAUproject i OnlyBio wyróżnia się nowoczesnym podejściem do designu użytkowego – łączy funkcję z estetyką i budowaniem codziennego doświadczenia.

Nie projektujemy po to, by stworzyć kolejny ładny przedmiot. Naszym celem jest emocjonalna użyteczność – coś, co poprawia komfort i zostaje z użytkownikiem na dłużej. Taki właśnie jest grzebień dla OnlyBio: prosty, ale znaczący i funkcjonalny detal – dodaje Justyna Fałdzińska z UAUproject.

Grzebień został wykonany z lekkiego i łatwego do czyszczenia materiału, posiada ergonomiczny kształt, szeroko rozstawione ząbki, a nawet praktyczny hak do zawieszenia w kabinie prysznicowej. Doskonale sprawdzi się podczas aplikacji masek i odżywek, minimalizując uszkodzenia włosów, szczególnie kręconych i falowanych. 

Grzebień będzie dostępny czasowo, jedynie w ramach edycji limitowanej.

Warto przypomnieć, że jest to kolejny (w krótkim czasie) przykład współpracy marki OnlyBio z inną firmą, której celem jest stworzenie oryginalnych, unikalnych akcesoriów do włosów: Marki OnlyBio i Invisibobble połączyły siły w ramach międzynarodowej współpracy

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
18.07.2025 11:55
Puig: sprzedaż kosmetyków znowu wzrasta – we wszystkich kategoriach i regionach
Uriage jest największą marką w segmencie kosmetyków do pielęgnacji skóry w portfolio Puig IG Uriage

Koncern Puig odnotował w pierwszej połowie bieżącego roku 7,6-procentowy wzrost przychodów (2,299 mld euro). Jak podkreśla firma, wzrosty nastąpiły we wszystkich segmentach. Właściciel takich marek jak Byredo i Charlotte Tilbury odnotował wzrosty przychodów we wszystkich regionach: o 10,9 proc. w obu Amerykach, 16,5 proc. w regionie Azji i Pacyfiku oraz 3,6 proc.w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).

W segmencie mody i perfum Puig odnotował wzrost sprzedaży o 8,6 proc. like-for-like, co stanowi 73 proc. całkowitych przychodów koncernu.

Kategoria kosmetyków powróciła do fazy wzrostu, osiągając przychód netto w wysokości 339 mln euro i wzrost o 2 proc. Stanowiło to w pierwszej połowie 2025 roku 15 proc. przychodów dla Puig. To ożywienie było napędzane synergią kluczowych premier oraz poszerzania kanałów sprzedaży oraz zasięgu geograficznego.

Kategoria pielęgnacji skóry nadal dawała solidne przychody, rosnące o  8,1 proc. (do 276 mln euro). Ta kategoria odpowiadała za 12 proc. całkowitych przychodów Puig. Wzrost napędzany był dwucyfrowymi wynikami, osiąganymi przez markę Uriage – największą w tym segmencie, dodatkowo wspieranymi wynikami kosmetyków pielęgnacyjnych marki Charlotte Tilbury.

Jeśli chodzi o prognozy na 2025 rok, Puig uważa za realny wzrost przychodów o 6-8 proc. oraz dalszy wzrostu skorygowanej marży EBITDA.

Osiągnęliśmy solidne wyniki we wszystkich naszych segmentach i regionach, co odzwierciedla kondycję i odporność naszego portfolio na rozwijającym się globalnym rynku kosmetycznym. Jesteśmy przekonani o naszej zdolności do dalszego wzrostu na rynku kosmetyków premium i podtrzymujemy naszą prognozę na cały rok – komentuje Marc Puig, prezes i dyrektor generalny hiszpańskiego koncernu.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
19. lipiec 2025 01:08