StoryEditor
Producenci
08.04.2022 00:00

Trwają zapisy na bieg Avon Kontra Przemoc

Ruszyły zapisy na XIII. edycję biegu „Avon Kontra Przemoc – biegnij w Garwolinie”, który odbędzie się 19 czerwca br. Po dwóch latach pandemii, kiedy wydarzenie było realizowane w formie najpierw online, a następnie hybrydowej, uczestnicy znowu pobiegną ulicami Garwolina. Część dochodu ze sprzedaży pakietów startowych zostanie przekazana Instytutowi Psychologii Zdrowia „Niebieska Linia”.

Bieg „Avon Kontra Przemoc – biegnij w Garwolinie” organizowany jest od 2010 roku przez Centrum Sportu i Kultury w Garwolinie oraz Stowarzyszenie Truchtacz.pl. Głównym sponsorem jest fabryka kosmetyków Avon Operations Polska. Wydarzenie co roku przyciąga ok. tysiąca biegaczy, nie tylko z Polski, ale i całego świata.

Ze względu na sytuację pandemiczną, w 2020 roku bieg odbywał się wyjątkowo w wersji online, natomiast rok temu – w hybrydowej. W 2022 roku wydarzenie powraca do formuły stacjonarnej. Dodatkowo, oprócz standardowych odcinków 2- i 10-kilometrowych, uruchomiona zostanie nowa trasa na dystansie 5 km. To świetna opcja dla osób, które chcą zmierzyć się z dłuższym dystansem, ale nie są jeszcze gotowe do pokonania 10 km.

Garwoliński bieg jest częścią ogólnopolskiej kampanii Avon Kontra Przemoc, w ramach której firma podejmuje działania na rzecz przeciwdziałania przemocy oraz wspierania doświadczających jej osób.

– Avon angażuje się w przeciwdziałanie przemocy w Polsce już od kilkunastu lat. Prowadzimy działania edukacyjne oraz przekazujemy środki finansowe na wsparcie osób doświadczających przemocy domowej, a zwłaszcza kobiet, które najczęściej padają jej ofiarami. Jedną z form pomocy, w którą może zaangażować się prawie każdy, jest udział w bieg „Avon Kontra Przemoc – biegnij w Garwolinie” – mówi Karol Eremowicz, dyrektor finansowy Avon Operations Polska w Garwolinie.

Bieg „Avon Kontra Przemoc – biegnij w Garwolinie” rozpocznie się o koło południa na moście przy rzece Wildze. Trasa będzie prowadziła głównymi ulicami miasta. Na uczestników będą czekały pakiety startowe z przypinką w kształcie znaku nieskończoności, który stał się symbolem walki z przemocą. Dochód ze sprzedaży przypinki zostanie przekazany Instytutowi Psychologii Zdrowia „Niebieska Linia” na wsparcie prawne i psychologiczne dla osób doświadczających przemocy domowej.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2025 13:32
L’Oréal zwiększa zaangażowanie w chiński rynek beauty i inwestuje w markę Lan
L’Oréal zaznacza wyraźniej swoją obecność na chińskim rynku.StudioPhotoLoren

L’Oréal poinformował o objęciu mniejszościowego pakietu udziałów w chińskiej marce pielęgnacyjnej Lan, działającej w segmencie masowym. To już druga inwestycja koncernu w lokalną markę w ostatnich miesiącach, co podkreśla rosnące znaczenie Chin w globalnej strategii firmy. Szczegóły dotyczące wielkości i wartości udziałów nie zostały ujawnione, jednak – jak podkreślił Vincent Boinay, prezes L’Oréal North Asia i CEO L’Oréal China – inwestycje na tym rynku są kluczowe dla przyszłego wzrostu grupy.

Decyzja zapadła krótko po tym, jak L’Oréal nabył 6,67 proc. udziałów w marce Chando za 442 mln juanów (62 mln dolarów), co zostało ujawnione w prospekcie emisyjnym spółki przygotowywanym do IPO w Hongkongu. Inwestycje te wpisują się w strategię głębszego wejścia w segment C-Beauty – dynamicznie rosnącej kategorii marek krajowych, które zdobyły istotne udziały w wartym 75 mld dolarów chińskim rynku kosmetyków i produktów higieny osobistej.

Rynek ten jest obecnie wyzwaniem dla międzynarodowych koncernów: lokalne marki zyskują przewagę dzięki szybkim iteracjom produktów oraz agresywnej komunikacji nowych składników i koncepcji pielęgnacyjnych. Jak zauważa Ben Cavender z China Market Research Group, zakup udziałów w rozpoznawalnych chińskich markach może być dla L’Oréal sposobem na skorzystanie z tempa wzrostu C-Beauty bez bezpośredniej konkurencji na najbardziej dynamicznych segmentach rynku.

Mimo trudniejszego otoczenia makroekonomicznego – spowolnienia wzrostu, obniżonego nastroju konsumenckiego oraz kryzysu na rynku nieruchomości – wyniki L’Oréal w Chinach wykazują oznaki stabilizacji. W trzecim kwartale biznes firmy w tym kraju wzrósł o około 3 proc., co stanowi pierwszy wzrost od dwóch lat. Jednocześnie najwięksi gracze krajowi, tacy jak Proya i Chicmas, utrzymują szybkie tempo wzrostu, a Chando jest obecnie trzecim największym lokalnym producentem kosmetyków według danych Frost & Sullivan.

Dla L’Oréal strategiczna może być obecność Chando i Lan w segmencie masowym, gdzie ceny produktów mieszczą się głównie w przedziale 49–390 juanów. Jak podkreśla cytowany przez Reutersa Yang Hu z Euromonitor International, ich silna pozycja w mniejszych chińskich miastach daje koncernowi dostęp do nowych grup konsumentów, wspierając odbudowę sprzedaży bez kanibalizowania portfolio marek premium należących do grupy.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2025 13:02
Niemiecka Cosnova zaczyna dystrybucję swoich kosmetyków w Indiach
Produkty Essence zawierają w 100 proc. wegańskie składnikiCosnova Beauty

Cosnova, niemiecki producent kosmetyków (m.in. marki Essence), nawiązał współpracę dystrybucyjną z Reliance Retail w celu wprowadzenia na rynek indyjski swoich produktów. Wejście na rynek w Indiach będzie wzmocnieniem przystępnej cenowo, globalnej oferty kosmetyków Reliance Retail i umożliwi sprzedaż detaliczną produktów Essence za pośrednictwem wielokanałowej sieci sprzedaży.

Asortyment kosmetyków makijażowych Essence będzie dostępny online na terenie całego kraju, jak również w drogeriach sieci Reliance oraz w partnerskich punktach sprzedaży detalicznej.

Reliance jako oficjalny dystrybutor będzie odpowiadać za zwiększenie zasięgu marki w Indiach. Essence jest postrzegane przez dystrybutora z Indii za wiodącą markę kosmetyków, wyróżniającą się w Europie pod względem liczby sprzedanych sztuk. Ponad 80 proc. swoich produktów Essence produkuje w Europie.

image

Isabelle Tambue, Essence: Reagowanie na trendy mamy wpisane w DNA marki

Marka charakteryzuje się młodzieżową estetyką, a jej produkty zawierają w 100 proc. wegańskie składniki, są produkowane w ekologicznych opakowaniach i nie zawierają mikroplastiku.

image

Indie – rynkiem z największym potencjałem sprzedaży kosmetyków na świecie? Potwierdzają to wyniki Nykaa

Wprowadzając markę Essence na rynek indyjski, chcemy zainspirować nową falę kreatywnego wyrażania siebie poprzez eksperymenty z urodą, zachęcając konsumentów do łączenia, dopasowywania i zabawy produktami, które sprawią, że makijaż stanie się radosnym elementem codziennego życia każdego z nas – stwierdzili przedstawiciele Reliance Retail, dodając, że premiera ta “odzwierciedla zaangażowanie Reliance Retail w oferowanie indyjskim konsumentom najlepszych globalnych doświadczeń kosmetycznych, łącząc zabawę, inkluzywność i zrównoważony rozwój pod jedną marką”.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. listopad 2025 11:32