Według prognoz, Phlur osiągnie w tym roku sprzedaż detaliczną przekraczającą 150 milionów dolarów. W ciągu ostatnich dwóch lat marka odnotowała trzycyfrowe wzrosty sprzedaży w sieciach takich jak Sephora i Space NK. Jej flagowy zapach „Missing Person” stał się bestsellerem, a Phlur jest obecnie drugą najszybciej rosnącą marką zapachową w Sephora w Ameryce Północnej oraz znajduje się w pierwszej dziesiątce sprzedaży perfum luksusowych.
Choć szczegóły finansowe transakcji nie zostały ujawnione, TSG jako główne powody inwestycji wskazało wysoką dynamikę sprzedaży detalicznej i silny odbiór marki wśród konsumentów. Przejęcie wpisuje się w szerszą strategię firmy, która konsekwentnie wspiera marki założone przez influencerów, dostrzegając ich potencjał rynkowy przy odpowiedniej jakości produktów i wsparciu dystrybucyjnym.
Phlur dołącza tym samym do portfolio TSG, obejmującego m.in. marki Huda Beauty, Summer Fridays i E.l.f. Beauty. W warunkach selektywnej aktywności na rynku przejęć w branży kosmetycznej, Phlur wyróżnił się wyjątkowym pozycjonowaniem, emocjonalnym brandingiem i szybkim sukcesem sprzedażowym.