StoryEditor
Producenci
11.03.2022 00:00

Velvet Care przekazał 37 tys. produktów na pomoc dla Ukrainy

Velvet Care przekazał 33 palety ręczników papierowych i papierów toaletowych (to ponad 37 tys. rolek tych produktów) do magazynu centralnego Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego. Stamtąd produkty wyjadą jako transport humanitarny dla Ukrainy. W pomoc angażują się też pracownicy firmy.`

Z zakładu Velvet Care w Kluczach wyjechał wczoraj tir pełen produktów higienicznych – ręczników papierowych i papierów toaletowych. Na 33 paletach zmieściło się 37 tys. rolek. Transport trafi do magazynu centralnego Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego, a stamtąd produkty pojadą jako pomoc humanitarna dla Ukrainy.

Velvet Care na bieżąco współpracuje też z samorządem lokalnym w okolicy swojej fabryki (powiat olkuski, zawierciański).

– Pomoc organizowana jest w Kluczach, Bydlinie, Jaroszowcu i innych okolicznych miejscowościach. Tam właśnie przybywają kolejne rodziny, organizowane są kolejne miejsca noclegowe – pomagamy i wspieramy ich naszymi produktami higienicznymi – informuje frma w mediach społecznościowych.

Również pracownicy Velvet Care organizują akcje pomocowe. Przyjmują pod swój dach uchodźców z Ukrainy, zapewniając im pełną opiekę. Natomiast firma wspiera każdą taką inicjatywę. Niedawno kilka osób pojechało do Przemyśla, aby pomagać na miejscu. Zawieźli zebrane wśród załogi dary oraz przekazane przez Velvet produkty higieniczne.

– W planach jest kolejny taki wyjazd. Wiemy, że pomoc w tej postaci jest bardzo potrzebna, dlatego popieramy angażowanie się naszych pracowników w wolontariat i oferujemy im możliwość skorzystania z dnia wolnego w tym celu – informuje firma.

W warszawskim biurze Velvet Care, zlokalizowanym obok Dworca Centralnego, na który codziennie przybywają uchodźcy, także organizowana jest pomoc. Pracownicy przygotowali wczoraj ponad 100 kanapek. Rozdystrybuowali je zaraz potem wraz z wodą, sokami, musami owocowymi wśród osób, które spotkali na dworcu. Dzieciom z Ukrainy wręczyli firmowe maskotki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
09.05.2024 14:36
Zmarła Hanna Kurcińska, pomysłodawczyni i założycielka marki Hagi
Hanna Kurcińska, pomysłodawczyni i współzałożycielka firmy Hagi, zmarła 6 maja 2024 r.LinkedIn Hagi
Zmarła Hanna Kurcińska – pomysłodawczyni i współzałożycielka marki Hagi, chemiczka, kosmetolożka z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie tworzenia i badania formulacji kosmetycznych. Informację tę podali bliscy Hanny Kurcińskiej w mediach, podkreślając, że to ona była sercem firmy.

Hanna Kurcińska była pomysłodawczynią marki Hagi i głównym specjalistą w dziedzinie recepturowania i technologii. Założyła firmę w 2014 r. i prowadziła ją wraz z dwoma córkami Agatą (prezeska firmy, odpowiedzialna za sprzedaż i marketing) i Gabrielą (odpowiedzialna za produkcję). To od imion ich trzech powstała nazwa firmy.

Informację o śmierci Hanny Kurcińskiej podali jej bliscy w mediach społecznościowych na oficjalnym profilu firmy podkreślając, jak była ciepłą i mądrą osobą.  

 

 

Hanna Kurcińska ukończyła Chemię na Uniwersytecie Warszawskim i Kosmetologię na Politechnice Łódzkiej. Już w latach 90. marzyła o stworzeniu firmy produkującej kosmetyki naturalne. W 2000 roku utworzyła laboratorium badawcze zajmujące się analityką oraz produkcją przeciwutleniaczy. Od 2014 r. współtworzyła markę Hagi, była głównym specjalistą w dziedzinie recepturowania i technologii.

Hanna Kurcińska zmarła 6 maja 2024 r. Rodzinie i bliskim składamy wyrazy głębokiego współczucia. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
09.05.2024 08:00
Rexona oficjalnym partnerem Reprezentacji Polski w Piłce Siatkowej
Sebastian Świderski, prezes Polskiego Związku Piłki Siatkowej; Tomasz Suffner, Personal Care Business Unit Lead Poland, Baltics & Ukraine, członek Zarządu Unilever; Piotr Janiak, siatkarz
Rexona dołącza do sponsorów Polskiego Związku Piłki Siatkowej. Jest teraz oficjalnym partnerem Polskiej Piłki Siatkowej. Logo marki pojawi się na stadionach podczas rozgrywek i w materiałach marketingowych związku. Rexona ma możliwość wykorzystania wizerunku zawodników i logo PZPS i Polskiej Siatkówki w kampaniach reklamowych.

Marka Rexona (Unilever) została oficjalnym partnerem Polskiego Związku Piłki Siatkowej.

W ramach umowy na 2024 rok, Rexona uzyskała prawo posługiwania się tytułem „Partnera Polskiej Siatkówki”, „Partnera Reprezentacji Polski w Piłce Siatkowej” oraz prawo do wykorzystywania w działalności marketingowej oficjalnego logotypu reprezentacji Polski.

Umowa gwarantuje również ekspozycję stadionową oraz możliwość wykorzystania wizerunku zawodników i logo PZPS i Polskiej Siatkówki w kampaniach reklamowych. Logo marki Rexona pojawi się także w materiałach marketingowych związku, na ściankach sponsorskich w czasie konferencji prasowych oraz na stronie internetowej PZPS.

Współpraca marki Rexona z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej to jeden z wielu przykładów działań podejmowanych przez koncern Unilever, którego celem jest promowanie zrównoważonego, zdrowego i aktywnego stylu życia – czytamy w komunikacie.

Partnerstwo z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej jest dla nas powodem do dumy. Siatkówka to źródło inspiracji i wartości, które wyznajemy i wspieramy jako marka – łączy nas nie tylko sportowa pasja, ale także determinacja, skuteczność i pewność siebie. (...) Jesteśmy przekonani, że dzięki naszej współpracy zapewnimy fanom nowy wymiar zaangażowania i siatkarskich emocji – mówi Tomasz Suffner, Personal Care Business Unit Lead Poland, Baltics & Ukraine, członek Zarządu Unilever z ramienia części biznesu odpowiedzialnej za środki higieny osobistej (Personal Care Business Group) dla Europy Wschodniej.

Niezmiernie cieszymy się, że do grona naszych sponsorów i najbliższych partnerów dołącza globalna marka tej klasy co Rexona. (...) Mówimy podobnym językiem o naszej misji i wizji, a sport jest dla nas wspólnym, naturalnym środowiskiem. To daje nam nadzieję na doskonałą współpracę, z korzyścią dla nas wszystkich, w tym naszych niezastąpionych kibiców – podkreśla Sebastian Świderski, prezes Polskiego Związku Piłki Siatkowej.

Unilever (założony ponad 100 lat temu) jest jednym z największych przedsiębiorstw w branży dóbr konsumpcyjnych na świecie. Dostarcza produkty Beauty & Wellbeing, Personal Care, Home Care, Nutrition i Ice Cream. Prowadzi sprzedaż w 190 krajach, dociera do 3,4 mld konsumentów dziennie. Zatrudnia 128 tys. pracowników. Przychody ze sprzedaży w 2022 r. wyniosły 60,1 mld euro.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. maj 2024 16:30