StoryEditor
Producenci
11.04.2023 00:00

Vichy: Kuracje retinolem nie są zarezerwowane dla cer dojrzałych

Pielęgnacja skóry z myślą o jej wyglądzie w wieku dojrzałym była tematem przewodnim eventu zorganizowanego 5 kwietnia przez markę Vichy / fot. materiały prasowe
Marka Vichy zorganizowała spotkanie, podczas którego wraz z ekspertami przekonywała, że o wyglądzie skóry w przyszłości decyduje jej pielęgnacja za młodu. Równocześnie zaprezentowała linię produktów z retinolem, wyjaśniając, że jest on jednym z najsilniejszych i najlepiej sprawdzonych składników przeciwstarzeniowych.

Marka Vichy, wprowadzając nową serię produktów z retinolem, postanowiła rozprawić się z mitami na temat pielęgnacji anti-aging. Jeden z ich jest taki, że kuracje przeciwstarzeniowe są przeznaczone tylko dla kobiet w wieku dojrzałym.

– Dziś wiemy, że warto je wprowadzić po 25. roku życia, ponieważ już wtedy zaczyna ubywać kolagenu w skórze – wyjaśniła dr n. med. Agnes Frankel, podczas panelu dyskusyjnego z udziałem Aleksandry Migdy, eksperki naukowej marki Vichy oraz influencerek: Klaudii Owczarek i Agnieszki Wolszczyk (Ciocia Liestyle).

Zachęcała równocześnie do włączenia do swojej rutyny preparatów z retinolem, który jest jednym z najsilniejszych i najlepiej sprawdzonych składników przeciwstarzeniowych.

Badania kliniczne nad retinolem wykorzystanym w naszym serum trwały pięć miesięcy i były jednymi z najdłużej prowadzonych nad jednym składnikiem – zapewniła Aleksandra Migda.

Wyjaśniła też na czym polega działanie aktywnej postaci witaminy A. Przede wszystkim pobudza ona produkcję kolagenu w skórze, delikatnie złuszcza, reguluje wydzielanie sebum, poprawia cykl odnowy komórkowej. Skóra staje się gęstsza, bardziej jędrna, rozjaśniona, promienna, bez zaskórników, ma ładne napięcie i płytsze zmarszczki, i to wszystkie ich rodzaje, nawet te najgłębsze.

– Jednak ważne jest, jako że retinol ma właściwości fotouczulające, aby stosować go na noc. Dodatkowo pamiętać należy o stosowanie kremu z wysokim filtrem SPF 50+ – przestrzegała  dr Agnes Frankel.

Dlatego oprócz serum na noc Vichy Liftactiv Retinol Specialist marka zaprezentowała także Vichy Capital Soleil UV Age Daily SPF50+ – fluid przeciw fotostarzeniu się skóry. Dzięki zawartości wody wulkanicznej, ale też frakcji probiotycznych, peptydów oraz niacynamidu działa przeciwzmarszczkowo, przeciw przebarwieniom oraz przeciw stresowi oksydacyjnemu. Równocześnie zapewnia bardzo wysoką ochronę przeciw promieniowaniu UVA oraz UVB.

Kolejnym bohaterem spotkania był bestseller marki Vichy, czyli krem na dzień Vichy Liftactiv Collagen Specialis, który zawiera kolagenowe peptydy, niacynamid i witaminę Cg. Jego stosowanie spowalnia utratę kolagenu w skórze przywracając jędrność, redukując zmarszczki i wyrównując koloryt skóry. I to właśnie ten krem w wersji XXL był najchętniej fotografowanym obiekt wydarzenia.

Wielkie zainteresowanie wzbudziły też specjalne strefy: gabinetowa, gdzie chętni mogli sprawdzić stan swojej skóry

i laboratoryjna, gdzie poznawali szczegóły składników aktywnych dermokosmetyków marki.

W strefie „Apteka Vichy” można było dowiedzieć się wszystkiego o działaniu produktów z gamy Liftactiv, bliżej je poznać i przetestować.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.07.2024 15:00
Solidne wyniki LVMH pomimo spadku zysku: 41,7 miliarda euro przychodu w 1. połowie 2024
Do wyników LVMH przyczyniły się również produkty do makijażu i pielęgnacji skóry, przy czym koncern wyróżnił Rouge Dior i Capture Totale.Jernej Furman from Slovenia, CC BY 2.0, via Wikimedia Commons

LVMH osiągnęło przychody na poziomie 41,7 miliarda euro (45,2 miliarda dolarów) w pierwszej połowie 2024 roku, mimo spadku zysku netto o 14 proc. Drugi kwartał przyniósł wzrost przychodów o 1 proc., ale sprzedaż w Azji, głównie w Chinach (z wyłączeniem Japonii), spadła o. Jednakże segmenty kosmetyczne marek i Sephora odnotowały pozytywne wyniki.

W pierwszej połowie 2024 roku segment Perfumes & Cosmetics zanotował organiczny wzrost przychodów o 6 proc., co było wynikiem dynamicznego rozwoju kluczowych linii produktów oraz selektywnej polityki dystrybucji. Christian Dior osiągnął „solidne wyniki” we wszystkich kategoriach produktowych, z Sauvage jako „wiodącym globalnie zapachem.” Kobiecy zapach J’adore kontynuował swoje sukcesy, a nowa edycja Miss Dior Parfum zanotowała „silny wzrost.”

Prezes LVMH, Bernard Arnault, podkreślił, że wyniki za pierwszą połowę roku odzwierciedlają wyjątkową odporność LVMH, wspieraną przez siłę swoich marek i elastyczność zespołów w obliczu ekonomicznej i geopolitycznej niepewności. Grupa osiągnęła wzrost na stałej skali konsolidacji i na bazie walutowej w Europie i USA, podczas gdy Japonia odnotowała dwucyfrowy wzrost przychodów.

LVMH osiągnęło zysk operacyjny na poziomie 10,7 miliarda euro (11,6 miliarda dolarów), co stanowiło marżę operacyjną na poziomie 25,6 proc., przewyższającą poziomy sprzed pandemii COVID-19. Fluktuacje kursów walut miały znaczący negatywny wpływ na wyniki za półrocze, a udział LVMH w zysku netto wyniósł 7,3 miliarda euro (7,9 miliarda dolarów). Arnault zaznaczył, że grupa z pewnością patrzy w przyszłość, licząc na zwinność i talent swoich zespołów, aby dalej wzmacniać swoją globalną pozycję lidera w sektorze dóbr luksusowych w 2024 roku.

Motywowani jak zawsze naszym podwójnym skupieniem na pożądaniu [produktów] i odpowiedzialności, nadal pracowaliśmy nad osiągnięciem celów w naszych programach działań środowiskowych i społecznych. W roku wyróżnionym naszym partnerstwem z Igrzyskami Olimpijskimi i Paraolimpijskimi Paryż 2024, jesteśmy zaszczyceni, że możemy dzielić się naszą kreatywnością, doskonałym rzemiosłem i głębokim zaangażowaniem w społeczeństwo, aby to wydarzenie odniosło ogromny sukces i było okazją dla Francji, aby zabłysnąć na światowej scenie

- powiedział Arnault.

Czytaj także: Bloomberg: Menadżerowie finansowi odpierają spanikowane telefony od najbogatszych Francuzów i Francuzek — powodem ostatnie wybory.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.07.2024 11:08
Marka Chopin, należąca do Miraculum, ponownie partnerem Międzynarodowego Festiwalu Chopinowskiego
Marka Chopin po raz szósty sponsoruje Międzynarodowy Festiwal Chopinowskifort. Miraculum

Marka Chopin należąca do polskiej firmy Miraculum po raz szósty została oficjalnym partnerem Międzynarodowego Festiwalu Chopinowskiego w Dusznikach-Zdroju. Poprzez zaangażowanie w to wydarzenie marka wspiera polską kulturę, ale także buduje rozpoznawalność swoich perfum na świecie.

Marka Chopin ogłosiła, że po raz szósty została oficjalnym partnerem Międzynarodowego Festiwalu Chopinowskiego w Dusznikach-Zdroju.

"Poprzez zaangażowanie w to prestiżowe wydarzenie kontynuujemy swoją misję promocji polskiej kultury i dziedzictwa Fryderyka Chopina. Jako marka inspirowana życiem i twórczością najwybitniejszego polskiego kompozytora, aktywnie wspieramy inicjatywy kulturalne, które kultywują jego spuściznę. Część dochodu ze sprzedaży naszych perfum, dostępnych w Drogeriach Hebe, przekazujemy na rzecz Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina, przyczyniając się do rozwoju badań nad twórczością kompozytora i promocji jego muzyki na całym świecie" – podaje w komunikacie firma Miraculum, do której należy marka Chopin.

Międzynarodowy Festiwal Chopinowski w Dusznikach-Zdroju odbędzie się już po raz 79. Wydarzenie to przyciąga artystów i miłośników muzyki polskiego kompozytora z całego świata. Jest najstarszym na świecie nieprzerwanie działającym festiwalem pianistycznym i zarazem najstarszym polskim festiwalem muzycznym.

16-letni Fryderyk Chopin przybył do Dusznik (wówczas Reinerz) w 1826 roku, by w górskim uzdrowisku nabierać sił. Zagrał tu dwa dobroczynne koncerty. Pierwszy festiwal odbył się w 120 rocznicę tych koncertów, w 1946 r. i od tamtej pory trwał zdobywając coraz większą rangę.

Na festiwalu występowali najznakomitsi współcześni pianiści i wykonawcy muzyki Chopina, m.in. Vladimir Askenazy, Bella Dawidowicz, Halina Czerny-Stefańska, Wiktor Mierżanow, Stefan Askenazy, Światosław Richter, Emanuel Ax, Garrick Ohlsson, Arcadi Volodos, Grigory Sokolow, Nelson Freire, Nikolai Lugansky, Nikolai Demidenko, Brigitte Engerer, Boris Berezovsky, laureaci Konkursu Chopinowskiego w Warszawie, laureaci prestiżowych międzynarodowych konkursów pianistycznych m.in. Van Cliburna (Fort Worth), Królowej Elżbiety (Bruksela), Czajkowskiego (Moskwa), Rubinsteina (Tel Awiw), Hamamatsu, Leeds, Cleveland i wielu innych.

Marka Chopin od 6 lat jest sponsorem festiwalu. W ten sposób właściciel marki – firma Miraculum – buduje także jej rozpoznawalność na świecie (perfumy Chopin trafiają także na rynki azjatyckie). W 2023 r. to właśnie ta marka przyczyniła się w dużym stopniu do dobrych wyników firmy, czego Miraculum od lat odbudowujące swoją pozycję na rynku, bardzo potrzebowało. W trzecim kwartale dynamika wzrostu przychodów w marce wyniosła 82 proc. rok do roku.

Czytaj więcej: Perfumy ciągną wyniki Miraculum w górę. W III kwartale spółka wypracowała ponad 10 mln zł przychodów

Perfumy Chopin były promowane podczas najważniejszych wydarzeń kulturalnych odbywających się w Filharmonii Narodowej i Teatrze Wielkim m.in. „Chopin i jego Europa” i „Szalone Dni Muzyki”. Miraculum było także sponsorem płyty „Czułe struny” z muzyką Chopina i trasy koncertowej Natalii Kukulskiej.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
27. lipiec 2024 04:15