StoryEditor
Producenci
14.02.2019 00:00

Victoria Beckham wprowadza swoją linię kosmetyków

Była angielska gwiazda pop i projektantka planuje jeszcze w tym roku zintegrować swoją działalność online na kanale YouTube z szeroką gamą autorskich produktów beauty. 

Trzy lata temu Victoria Beckham po raz pierwszy zanurzyła się w świat piękna współpracując z Estee Lauder przy linii makijażu składającego się z cieni do powiek, szminek i rozświetlaczy. To doświadczenie okazało się sukcesem i powtórzono je w 2017 roku.

Projektantka mody będzie teraz współpracować z Sarah Creal, byłą menedżerką  ds. międzynarodowego rozwoju i marketingu makijażu Estee Lauder. Wybrała ją do roli partnera i CEO swojej firmy Victoria Beckham Beauty. Podobnie jak w branży mody, Victoria Beckham Beauty będzie wspierana przez Neo Investment Partners.

Była Spice Girl zagłębia się w nowy projekt z zaangażowaniem, bo chce spróbować czegoś więcej niż makijażu.

- Chcę dbać o kobiety wewnątrz i na zewnątrz, dostarczając produktów must-have do makijażu i pielęgnacji twarzy oraz zapachy i dobre samopoczucie, których potrzebuję w swoim życiu – tak Victoria Beckham skomentowała swoje plany w oświadczeniu.

- Victoria ma wrodzoną pasję do piękna od najmłodszych lat i to się nie zmieniło. Ta autentyczność znajduje odzwierciedlenie w całej strategii biznesowej, a ponieważ wszystko będzie bezpośrednio nadzorowane przez nią, linia ta będzie nienagannie zorganizowana i bardzo zadbana - dodała Sarah Creal.

Victoria Beckham Beauty zostanie uruchomiona jako marka „digital native” i sprzedawane na victoriabeckham.com. Kluczowe będzie pełne wykorzystanie  mediów społecznych w celu interakcji z klientami za pośrednictwem Instagrama i YouTube. 

Nowy kanał projektantki w serwisie YouTube, który został uruchomiony w listopadzie 2018 roku, będzie istotnym kanałem marketingowym dla tej linii. Victoria oferuje w nim porady kosmetyczne i tutoriale do stylizacji włosów. 


 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.04.2024 15:33
Oriflame ruszyło z pierwszą kampanią na platformie Twitch
Kadr ze streamu shini_waifu na którym pokazuje produkty Oriflame.shini_waifu
Marka Oriflame zainicjowała swoją debiutancką kampanię na Twitchu, promując nową platformę wizerunkową o nazwie „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma streamerami z Polski, Oriflame motywuje młodą, dynamiczną społeczność graczy do poszukiwania ich własnych „szczęśliwych miejsc”.

Kampania "Reach Your Happy Place" prowadzona przez Oriflame na Twitchu jest rozwijana również na Instagramie i TikToku przez influencerów, którzy publikują dodatkowe materiały wideo. Firma Stor9_ odpowiada za opracowanie kreatywnej koncepcji, produkcję oraz koordynację współpracy z influencerami. Aktywności na Twitchu są wzmocnione automatyczną kampanią w inStreamly z udziałem setek streamerów, którzy prezentują specjalnie przygotowane kreacje.

Podczas transmisji na żywo twórcy prezentują produkty Oriflame poprzez unboxing, a za pomocą linków w czacie zachęcają widzów do przystąpienia do Klubu Oriflame, oferując nowym członkom 15% zniżki na pierwsze zakupy oraz 15% cashback na kolejne. Ta nowatorska kampania stanowi element strategii Oriflame mającej na celu poszerzenie cyfrowej obecności i zwiększenie zaangażowania młodszych konsumentów szukających produktów beauty online.Do grona streamerów którzy biorą udział w kampanii należą Paulina Gorczyńska (@shini_waifu), Dominika Nguyen Van (@maailinh), Dawid Bączkowicz (@bonkol), Patrycja Wesołowska (@wpatka), Nikola Szczudlińska (@namaenonaii), Wojciech Bąk (@ortis) oraz Kamil Zawodny (@mrsetokami).

Jesteśmy jedną z pierwszych marek beauty, która na taką skalę zdecydowała się na wejście do świata gier. Nasza obecność na Twitchu otwiera nowe możliwości do interakcji Oriflame z młodszą, aktywną społecznością graczy, która ceni sobie autentyczność i bezpośredni kontakt z markami

- powiedziała portalowi Nowy Marketing Paulina Tablewska, marketing activation project manager Poland w firmie Oriflame.

Czytaj także: Kampania marki Stars from The Stars rusza na Twitchu

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.04.2024 14:05
Nie żyje Krystyna Wilsz, właścicielka firmy NOREL Dr Wilsz
NOREL Dr Wilsz
Informację zamieścił w sieci Jakub Wilsz. Dr Krystyna Wilsz była wieloletnią członkinią polskiej społeczności skupionej wokół branży urodowej.

Dr Krystyna Wilsz, posiadaczka doktoratu z biologii, od 1982 roku była właścicielką NOREL Dr Wilsz, jednej z pierwszych trzech prywatnych firm kosmetycznych w Polsce. Firma ta była kontynuatorem działalności laboratorium założonego przez mgr. farm. A. Makowską w 1961 roku. Dr Wilsz miała znaczący wpływ na rozwój profesjonalnej kosmetyki w Polsce jako autorka pierwszych programów nauczania dla szkół kosmetycznych. Była pionierką w stosowaniu składników aktywnych, takich jak ceramidy czy kwas hialuronowy, które później stały się powszechne w branży. Wprowadziła i rozwinęła w Polsce mezoterapię mikroigłową jako kosmetyczny zabieg, który obecnie jest jednym z najczęściej stosowanych zabiegów w salonach kosmetycznych w kraju.

Zajmowała się również kosmetologią genetyczną, polegającą na indywidualnym dobieraniu kosmetyków i zabiegów na podstawie analiz genetycznych. Dzięki jej wizji, pasji, niezwykłej energii i charyzmie, NOREL Dr Wilsz stał się wiodącą marką w branży kosmetyków profesjonalnych, zarówno w Polsce, jak i w Europie, z produktami dostępnymi w 35 krajach. Instytuty Kosmetyczne NOREL Dr Wilsz działają w Warszawie, Dubaju, a pod marką NOREL Dr Wilsz funkcjonuje także 40 gabinetów kosmetycznych w Singapurze.

Uroczystości pogrzebowe odbędą się w Warszawie 10 maja o godzinie 13:00 w Kościele Pokamedulskim w Lasku Bielańskim.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
29. kwiecień 2024 21:47