StoryEditor
Producenci
18.06.2013 00:00

VII zlot motocyklistów handlowców 22-24 września – czas na decyzje

Wszystkich motocyklistów, którzy zawodowo mają do czynienia z branżą FMCG – detalistów, hurtowników, logistyków, producentów, przedstawicieli handlowych – jeszcze raz serdecznie zapraszamy na VII Zlot. Gospodarzem wydarzenia jest w tym roku Ustronianka, a patronem jak zwykle „Wiadomości Handlowe” – nasz siostrzany tytuł.Nie zwlekajcie z decyzją – we wrześniu w górach jest pięknie, przygotowujemy atrakcyjny program!  Zgłaszajcie zamiar przyjazdu na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..


Z oczywistych względów organizacyjnych musimy mieć listę „pewniaków”, czyli osób, które przyjadą na pewno, którym zarezerwujemy miejsca w DW Zameczek w Ustroniu. Oczywiście przewidujemy pewną rezerwę miejsc, ale gwarancją przyjęcia rezerwacji jest wpłata 250 zł. Kwota ta, na zasadzie all inclusiv, pokrywa koszty całego pobytu: od kolacji w piątek 22 września, po śniadanie w niedzielę 24 września, jak i noclegi, grille i inne posiłki, transfery, dyskotekę oraz zwiedzanie różnych obiektów. Opłata uwzględnia nawet „poprawiacze” nastroju. DW Zameczek (ul. Gościradowiec 4-6, www.zameczek-ustron.pl), który będzie naszą bazą główną, położony jest w przepięknym miejscu Ustronia, na zboczu Równicy wśród łąk i lasów, a równocześnie kwadrans piechotą do centrum tej perły Beskidów Cieszyńskich. Dojazd asfaltem na miejsce ułatwi dotarcie właścicielom „kredensów” i ciężkich choperów, a trafić będzie łatwo, ponieważ dodatkowo umieścimy wskazówki, gdzie skręcić. Tu będziemy nocować, bawić się, tu w sobotę posłuchamy prelekcji Przemka Salety, który jest nie tylko słynnym bokserem i miłośnikiem motocykli, ale również podróżnikiem i uroczym gawędziarzem. Stąd wyruszy bus, którym osoby, chcące odpocząć od jednośladu, udadzą się na zwiedzanie okolicy.
W sobotę ruszymy na trasę wycieczkową, zatrzymując się przy najciekawszych atrakcjach regionu, m.in. wjedziemy na szczyt skoczni narciarskiej, z której skakał „Orzeł z Wisły”.
ZAPRASZAMY!






ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
03.07.2025 14:42
PZ Cussons odstępuje od sprzedaży marki St. Tropez
St. Tropez to marka produktów do samoopalania należąca do PZ Cussons.St. Tropez

W kwietniu 2024 r. Grupa PZ Cussons ogłosiła zamiar sprzedaży marki St. Tropez i rozpoczęła szeroki proces aukcyjny, który przyciągnął „liczne oferty”. Decyzja zapadła w momencie, gdy segment Beauty notował spadek wycen, a przychody spółki w USA w roku obrotowym FY25 malały. Mimo szczegółowej analizy propozycji zarząd ostatecznie postanowił markę zatrzymać i nadać jej nowy kierunek rozwoju.

Kluczowym elementem nowej strategii jest powołanie dedykowanego zespołu, którego rezultaty będą mierzone trzema wskaźnikami: skutecznością działań handlowych (w tym aktywności cyfrowych), tempem wdrażania innowacji oraz odświeżeniem wizerunku St. Tropez. Ma to pozwolić na lepsze wykorzystanie potencjału marki w międzynarodowym portfolio PZ Cussons.

Istotnym krokiem będzie również partnerstwo z amerykańską firmą The Emerson Group. Emerson przejmie obsługę kluczowych sieci detalicznych w USA, oferując zarządzanie klientem, logistykę i wsparcie marketingowe. Model ten ma zniwelować problem „niedoskalowanego” biznesu PZ Cussons w Stanach Zjednoczonych i ponownie wprowadzić markę na ścieżkę wzrostu dzięki połączeniu zasięgu dystrybucyjnego Emersona i kapitału marki St. Tropez.

Ze względu na ostatnie wyniki St. Tropez (marka wypracowała 7,5 mln funtów skorygowanego zysku operacyjnego w FY25) Grupa spodziewa się ujęcia odpisu aktualizującego o charakterze niepieniężnym, który zostanie zaprezentowany w wynikach za FY25 we wrześniu 2025 r. Szczegółowy plan dalszego rozwoju marki ma zostać przedstawiony również we wrześniu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 16:35
Kosmetyki marki Runmageddon? Marka eventowo-sportowa wkracza w nowe segmenty
Czy Runmageddon stanie się konkurentem globalnych graczy w segmencie kosmetyków sportowych?DALL-E

Do zarządu spółki Runmageddon S.A. wszedł Milivoj Puškar, obejmując nowo utworzone stanowisko chief commercial & brand officera (CC&BO). To pierwszy od dwóch lat awans na poziomie zarządu i jednocześnie jedyna zmiana personalna ogłoszona w 2025 r. przez organizatora największych w Polsce biegów z przeszkodami.

Wprowadzenie Puškara zbiega się z wdrożeniem nowej strategii biznesowej. Runmageddon deklaruje odejście od modelu stuprocentowo eventowego na rzecz kompleksowego rozwoju marki i jej filarów. – „Uświadomienie sobie wartości brandu skłoniło mnie do komercjalizacji Runmageddonu” – podkreśla założyciel spółki Jarosław Bieniecki. Firma zamierza uporządkować portfolio tak, aby przychody nie zależały wyłącznie od kalendarza imprez.

Założyciel marki Runmageddon w wypowiedzi dla Wirtualnemedia.pl tłumaczy swoje zamierzenia:

Filary naszego brandu można podzielić na dwie kategorie [...] Po pierwsze to retail, w którym chcemy wprowadzać na rynek produkty z brandem Runmageddon, takie jak żywność funkcjonalna, suplementy, zdrowe słodycze, kosmetyki. Po drugie — stawiamy mocno na Generację Runmageddonu, pod którą kryje się m.in. organizacja darmowych wydarzeń dla ponad 40 tys. dzieci w 2026 roku.

Kluczowym krokiem jest przesunięcie 7 obszarów kompetencyjnych – komunikacji, brandingu, sprzedaży, SSC, B2C, B2B oraz IT – do holdingu Runmageddon. Natomiast spółka zależna Extreme Events skoncentruje się wyłącznie na logistyce cyklu biegów w kilkunastu lokalizacjach w całym kraju. Pozwoli to, według zarządu, ograniczyć koszty operacyjne nawet o kilkanaście procent i równolegle zwiększyć tempo prac nad nowymi przedsięwzięciami.

Jednocześnie spółka buduje fundamenty pod przyszłe projekty w obszarach sportu, rekreacji, edukacji oraz e-commerce, deklarując, że pierwsze nowe inicjatywy zostaną ogłoszone w II półroczu 2026 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..", "articleSection": "Producenci", "datePublished": "2013-06-18T00:00:00+02:00", "dateModified": "2013-06-18T00:00:00+02:00", "author": { "@type": "Person", "name": "wiadomoscikosmetyczne.pl", "url": "https://www.wiadomoscikosmetyczne.pl/autor/wiadomoscikosmetycznepl-50192" }, "isAccessibleForFree": true, "hasPart": { "@type": "WebPageElement", "isAccessibleForFree": true, "cssSelector": ".itemFullText" }, "publisher": { "@type": "Organization", "name": "Wiadomoscikosmetyczne.pl – ... ", "image": "https://www.wiadomoscikosmetyczne.pl/templates/site/images/svgs/wk/wk_logo.svg" } }
04. lipiec 2025 16:52