Z oczywistych względów organizacyjnych musimy mieć listę „pewniaków”, czyli osób, które przyjadą na pewno, którym zarezerwujemy miejsca w DW Zameczek w Ustroniu. Oczywiście przewidujemy pewną rezerwę miejsc, ale gwarancją przyjęcia rezerwacji jest wpłata 250 zł. Kwota ta, na zasadzie all inclusiv, pokrywa koszty całego pobytu: od kolacji w piątek 22 września, po śniadanie w niedzielę 24 września, jak i noclegi, grille i inne posiłki, transfery, dyskotekę oraz zwiedzanie różnych obiektów. Opłata uwzględnia nawet „poprawiacze” nastroju. DW Zameczek (ul. Gościradowiec 4-6, www.zameczek-ustron.pl), który będzie naszą bazą główną, położony jest w przepięknym miejscu Ustronia, na zboczu Równicy wśród łąk i lasów, a równocześnie kwadrans piechotą do centrum tej perły Beskidów Cieszyńskich. Dojazd asfaltem na miejsce ułatwi dotarcie właścicielom „kredensów” i ciężkich choperów, a trafić będzie łatwo, ponieważ dodatkowo umieścimy wskazówki, gdzie skręcić. Tu będziemy nocować, bawić się, tu w sobotę posłuchamy prelekcji Przemka Salety, który jest nie tylko słynnym bokserem i miłośnikiem motocykli, ale również podróżnikiem i uroczym gawędziarzem. Stąd wyruszy bus, którym osoby, chcące odpocząć od jednośladu, udadzą się na zwiedzanie okolicy.
W sobotę ruszymy na trasę wycieczkową, zatrzymując się przy najciekawszych atrakcjach regionu, m.in. wjedziemy na szczyt skoczni narciarskiej, z której skakał „Orzeł z Wisły”.
ZAPRASZAMY!
VII zlot motocyklistów handlowców 22-24 września – czas na decyzje
W kwietniu 2024 r. Grupa PZ Cussons ogłosiła zamiar sprzedaży marki St. Tropez i rozpoczęła szeroki proces aukcyjny, który przyciągnął „liczne oferty”. Decyzja zapadła w momencie, gdy segment Beauty notował spadek wycen, a przychody spółki w USA w roku obrotowym FY25 malały. Mimo szczegółowej analizy propozycji zarząd ostatecznie postanowił markę zatrzymać i nadać jej nowy kierunek rozwoju.
Kluczowym elementem nowej strategii jest powołanie dedykowanego zespołu, którego rezultaty będą mierzone trzema wskaźnikami: skutecznością działań handlowych (w tym aktywności cyfrowych), tempem wdrażania innowacji oraz odświeżeniem wizerunku St. Tropez. Ma to pozwolić na lepsze wykorzystanie potencjału marki w międzynarodowym portfolio PZ Cussons.
Istotnym krokiem będzie również partnerstwo z amerykańską firmą The Emerson Group. Emerson przejmie obsługę kluczowych sieci detalicznych w USA, oferując zarządzanie klientem, logistykę i wsparcie marketingowe. Model ten ma zniwelować problem „niedoskalowanego” biznesu PZ Cussons w Stanach Zjednoczonych i ponownie wprowadzić markę na ścieżkę wzrostu dzięki połączeniu zasięgu dystrybucyjnego Emersona i kapitału marki St. Tropez.
Ze względu na ostatnie wyniki St. Tropez (marka wypracowała 7,5 mln funtów skorygowanego zysku operacyjnego w FY25) Grupa spodziewa się ujęcia odpisu aktualizującego o charakterze niepieniężnym, który zostanie zaprezentowany w wynikach za FY25 we wrześniu 2025 r. Szczegółowy plan dalszego rozwoju marki ma zostać przedstawiony również we wrześniu.
Do zarządu spółki Runmageddon S.A. wszedł Milivoj Puškar, obejmując nowo utworzone stanowisko chief commercial & brand officera (CC&BO). To pierwszy od dwóch lat awans na poziomie zarządu i jednocześnie jedyna zmiana personalna ogłoszona w 2025 r. przez organizatora największych w Polsce biegów z przeszkodami.
Wprowadzenie Puškara zbiega się z wdrożeniem nowej strategii biznesowej. Runmageddon deklaruje odejście od modelu stuprocentowo eventowego na rzecz kompleksowego rozwoju marki i jej filarów. – „Uświadomienie sobie wartości brandu skłoniło mnie do komercjalizacji Runmageddonu” – podkreśla założyciel spółki Jarosław Bieniecki. Firma zamierza uporządkować portfolio tak, aby przychody nie zależały wyłącznie od kalendarza imprez.
Założyciel marki Runmageddon w wypowiedzi dla Wirtualnemedia.pl tłumaczy swoje zamierzenia:
Kluczowym krokiem jest przesunięcie 7 obszarów kompetencyjnych – komunikacji, brandingu, sprzedaży, SSC, B2C, B2B oraz IT – do holdingu Runmageddon. Natomiast spółka zależna Extreme Events skoncentruje się wyłącznie na logistyce cyklu biegów w kilkunastu lokalizacjach w całym kraju. Pozwoli to, według zarządu, ograniczyć koszty operacyjne nawet o kilkanaście procent i równolegle zwiększyć tempo prac nad nowymi przedsięwzięciami.
Jednocześnie spółka buduje fundamenty pod przyszłe projekty w obszarach sportu, rekreacji, edukacji oraz e-commerce, deklarując, że pierwsze nowe inicjatywy zostaną ogłoszone w II półroczu 2026 r.