StoryEditor
Producenci
13.08.2020 00:00

W Hebe znów promocja kosmetyków naturalnych

Hebe po raz kolejny zaprasza klientów na „zielone” zakupy. Naturalne kosmetyki do pielęgnacji i makijażu objęte zostały specjalną akcją promocyjną i zebrane w jednym katalogu.

Od 13 sierpnia do końca września 2020 r. we wszystkich stacjonarnych drogeriach Hebe oraz w sklepie internetowym obowiązuje promocja #hebenaturalnie. Oferta kosmetyków naturalnych i wegańskich została zebrana w jednym katalogu promocyjnym.  Znajdziemy w nim produkty marek takich jak:  Hebe Professional, Inglot, Gosh, Nacomi, Miya, Feel Free, Sylveco, Jowaé, Biolaven, Only Bio, Bielenda, Bandi, Dermofuture, Cosnature, Yasumi, Orientana i wielu, wielu innych. Kosmetyki zostały podzielone na kilka kategorii, m.in. pielęgnacja twarzy (oczyszczanie, toniki, kosmetyki peelingujące, olejki, serum, kremy pod oczy, kremy i pielęgnacja koreańska), pielęgnacja ciała (w tym: balsamy i kremy do rąk, żele, peelingi oraz mydła do rąk), higiena jamy ustnej (pasty i szczoteczki) oraz włosy (szampony, maski i odżywki). Jest też szeroki wybór produktów i kosmetyków do makijażu – pudrów, pędzli, rozświetlaczy, pomadek, podkładów, kremów BB, czy tuszy.

Katalog dostępny jest w wersji drukowanej w każdej drogerii Hebe (do wyczerpania nakładu) oraz w wersji online.

Obecnie oferta kosmetyków naturalnych Hebe obejmuje ponad 1000 produktów, w tym: 245 do twarzy, 320 do makijażu, 280 do ciała, 100 do pielęgnacji włosów. To aż 50 naturalnych oraz wegańskich marek, w tym wiele dostępnych jest tylko w Hebe.

Oferta #hebeaturalnie obowiązuje od 13 sierpnia do 30 września 2020 r., lub do wyczerpania zapasów i nie  e łączy się z innymi promocjami.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
07.07.2025 14:35
Kosmetyczne imperium Kate Moss upada po niespełna trzech latach działalności
Kosmetyki Cosmoss od Kate Moss zadebiutowały na rynku w 2022 r.Shutterstock

Marka Cosmoss, założona przez supermodelkę Kate Moss, wystartowała we wrześniu 2022 r. z bardzo kameralnym portfolio: łącznie sześć produktów – trzy preparaty do pielęgnacji skóry, dwie mieszanki ziołowych herbat oraz jedną mgiełkę zapachową Sacred Mist. Projekt powstał przy wsparciu przyjaciół Moss: dietetyczki Rose Ferguson i homeopatki Victorii Young, a od początku celował w segment premium.

Ceny należały do najwyższych w swojej kategorii: za pojedynczy kosmetyk do pielęgnacji trzeba było zapłacić do 105 funtów, a za 100-ml flakon Sacred Mist – 120 funtów. Dla porównania, średnia cena kremu do twarzy w brytyjskich drogeriach sieciowych wynosi dziś około 20 funtów, co oznaczało pięcio- lub sześciokrotną różnicę.

Choć początkowe zainteresowanie było spore, sygnały ostrzegawcze pojawiły się już w 2024 r. W ciągu ostatnich kilku tygodni oficjalna strona internetowa marki przestała działać, a użytkownicy zgłaszali trudności z zakupem. Ostatni wpis w mediach społecznościowych został opublikowany 18 tygodni temu, co ograniczyło kontakt z odbiorcami i podkopało wiarygodność brandu.

W czerwcu 2025 r. powołano oficjalnych likwidatorów, a Cosmoss weszła w stan dobrowolnej likwidacji – zaledwie 33 miesiące po premierze. Eksperci wskazują, że marka zderzyła się z wyjątkowo konkurencyjnym rynkiem wellness oraz presją kosztów życia, która ograniczyła popyt na drogie kosmetyki. Z wysoką ceną i wąską dystrybucją trudno było zbudować masową skalę; jedynie zapach Sacred Mist zdołał zgromadzić lojalną, lecz niewielką grupę fanów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
07.07.2025 13:31
W ich butach walczył Bruce Lee, a teraz – zadebiutują z perfumami
Onitsuka Tiger mat.pras.

Kultowajapońska marka Onitsuka Tiger wprowadzi na rynek jesienią swoją pierwszą kolekcję czterech perfum. Ich twórcą będzie ceniony perfumarz Mark Buxton. Informację podano przy okazji otwarcia nowego, flagowego butiku na paryskich Polach Elizejskich.

Kultowa marka (najbardziej kojarzona z modelem obuwia sportowego, spopularyzowanym przez Bruce’a Lee w “Wejściu smoka”, a później – w wersji zółtej – przez Umę Thurman w “Kill Bill”), prezentuje swoje pierwsze perfumy. Zgodnie z zasadami japońskiego minimalizmu i prostoty, nazwy poszczególnych kompozycji to Onitsuka Tiger One, Two, Three i Four.

Kolekcja ma swoje hasło przewodnie „Wearing Quiet Radiance”. Twórcą kompozycji zapachowych jest ceniony perfumiarz Mark Buxton.

Kreacje Buxtona dla Onitsuka Tiger są opisywane jako „odważne i śmiałe”. Brytyjczyk ma w swoim portfolio blisko 180 kompozycji, wykreowanych dla takich marek jak Burberry, Comme des Garcons, House of Sillage, Le Labo, posiada też własną markę niszową (Mark Buxton).

Cały proces tworzenia zapachów dla Onitsuka Tiger – od doboru składników, ekstrakcję, po mieszanie i butelkowanie – odbywa się wyłącznie w Grasse w Prowansji, znanej w świecie stolicy perfum.

Cztery zapachy Onitsuka Tiger zostaną wprowadzone na rynek jesienią tego roku. Wiadomo, że będą zamknięte w żółtych flakonach, w charakterystycznym dla marki kolorze.

image
Onitsuka Tiger mat.pras.

Także wokół żółtego koloru zaaranżowany został 2-poziomowy butik marki, otwarty na prestiżowych Polach Elizejskich. W sklepie dostępna jest kolekcja fashion Onitsuka Tiger, w tym odzież jeansowa Denivita i obuwie.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
08. lipiec 2025 10:49