StoryEditor
Producenci
17.06.2021 00:00

Wars ma nową twarz. Ambasadorem marki został Mikołaj Roznerski

Mikołaj Roznerski, znany polski aktor teatralny, filmowy i serialowy został twarzą odświeżonej marki Wars. Działania promujące markę ruszą jesienią i obejmować będą miejsca sprzedaży, wsparcie PR, aktywność w  mediach społecznościowych ambasadora oraz marek Miraculum i Wars.

Mikołaj Roznerski sympatię widzów i uznanie środowiska artystycznego zdobył rolami w filmach: „Supermarket”, „Chce się żyć”, „Asymetria” i „Porady na zdrady”, a także spektaklach Teatru 6. Piętro: „Windnokrąg”, „Kłamstwo” i „Piękna Lucynda”. Serca telewidzów podbił natomiast rolą Marcina Chodakowskiego w serialu „M jak miłość”, dzięki której czterokrotnie, rok po roku, otrzymał nagrodę dla najlepszego aktora w plebiscycie Telekamery.

– Mikołaj jest znany z tego, że zawsze stawia na autentyczność. Jest człowiekiem wielu pasji, ceni prywatność i życie rodzinne, dlatego tym bardziej cieszymy się, że będziemy mieć okazje z nim współpracować – komentuje Sławomir Ziemski, członek zarządu Miraculum.

Marka Wars, której korzenie sięgają lat 70-tych XX w. przechodzi właśnie rebranding. Nie odcina się jednak od swoich korzeni – nowy logotyp nawiązuje do logo marki z 1972 roku, którego twórcą był Karol Śliwka – wybitny polski artysta, grafik. Jego projekt choć nowoczesny zachował stonowany, kultowy design.

– Zmiany wizualne, a także wzbogacone portfolio mają lepiej odzwierciedlać dzisiejszy charakter Warsa i przedstawiać go jako innowacyjną, otwartą i idącą w zgodzie z trendami kosmetycznymi markę dla wszystkich mężczyzn. Mają zachęcić odbiorców do nowego spojrzenia na kultowy już dziś brand – czytamy na profilu firmy Miraculum na LikedIn.

Czytaj też: Miraculum zapowiada nowości marki Wars

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.04.2024 15:33
Oriflame ruszyło z pierwszą kampanią na platformie Twitch
Kadr ze streamu shini_waifu na którym pokazuje produkty Oriflame.shini_waifu
Marka Oriflame zainicjowała swoją debiutancką kampanię na Twitchu, promując nową platformę wizerunkową o nazwie „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma streamerami z Polski, Oriflame motywuje młodą, dynamiczną społeczność graczy do poszukiwania ich własnych „szczęśliwych miejsc”.

Kampania "Reach Your Happy Place" prowadzona przez Oriflame na Twitchu jest rozwijana również na Instagramie i TikToku przez influencerów, którzy publikują dodatkowe materiały wideo. Firma Stor9_ odpowiada za opracowanie kreatywnej koncepcji, produkcję oraz koordynację współpracy z influencerami. Aktywności na Twitchu są wzmocnione automatyczną kampanią w inStreamly z udziałem setek streamerów, którzy prezentują specjalnie przygotowane kreacje.

Podczas transmisji na żywo twórcy prezentują produkty Oriflame poprzez unboxing, a za pomocą linków w czacie zachęcają widzów do przystąpienia do Klubu Oriflame, oferując nowym członkom 15% zniżki na pierwsze zakupy oraz 15% cashback na kolejne. Ta nowatorska kampania stanowi element strategii Oriflame mającej na celu poszerzenie cyfrowej obecności i zwiększenie zaangażowania młodszych konsumentów szukających produktów beauty online.Do grona streamerów którzy biorą udział w kampanii należą Paulina Gorczyńska (@shini_waifu), Dominika Nguyen Van (@maailinh), Dawid Bączkowicz (@bonkol), Patrycja Wesołowska (@wpatka), Nikola Szczudlińska (@namaenonaii), Wojciech Bąk (@ortis) oraz Kamil Zawodny (@mrsetokami).

Jesteśmy jedną z pierwszych marek beauty, która na taką skalę zdecydowała się na wejście do świata gier. Nasza obecność na Twitchu otwiera nowe możliwości do interakcji Oriflame z młodszą, aktywną społecznością graczy, która ceni sobie autentyczność i bezpośredni kontakt z markami

- powiedziała portalowi Nowy Marketing Paulina Tablewska, marketing activation project manager Poland w firmie Oriflame.

Czytaj także: Kampania marki Stars from The Stars rusza na Twitchu

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.04.2024 14:05
Nie żyje Krystyna Wilsz, właścicielka firmy NOREL Dr Wilsz
NOREL Dr Wilsz
Informację zamieścił w sieci Jakub Wilsz. Dr Krystyna Wilsz była wieloletnią członkinią polskiej społeczności skupionej wokół branży urodowej.

Dr Krystyna Wilsz, posiadaczka doktoratu z biologii, od 1982 roku była właścicielką NOREL Dr Wilsz, jednej z pierwszych trzech prywatnych firm kosmetycznych w Polsce. Firma ta była kontynuatorem działalności laboratorium założonego przez mgr. farm. A. Makowską w 1961 roku. Dr Wilsz miała znaczący wpływ na rozwój profesjonalnej kosmetyki w Polsce jako autorka pierwszych programów nauczania dla szkół kosmetycznych. Była pionierką w stosowaniu składników aktywnych, takich jak ceramidy czy kwas hialuronowy, które później stały się powszechne w branży. Wprowadziła i rozwinęła w Polsce mezoterapię mikroigłową jako kosmetyczny zabieg, który obecnie jest jednym z najczęściej stosowanych zabiegów w salonach kosmetycznych w kraju.

Zajmowała się również kosmetologią genetyczną, polegającą na indywidualnym dobieraniu kosmetyków i zabiegów na podstawie analiz genetycznych. Dzięki jej wizji, pasji, niezwykłej energii i charyzmie, NOREL Dr Wilsz stał się wiodącą marką w branży kosmetyków profesjonalnych, zarówno w Polsce, jak i w Europie, z produktami dostępnymi w 35 krajach. Instytuty Kosmetyczne NOREL Dr Wilsz działają w Warszawie, Dubaju, a pod marką NOREL Dr Wilsz funkcjonuje także 40 gabinetów kosmetycznych w Singapurze.

Uroczystości pogrzebowe odbędą się w Warszawie 10 maja o godzinie 13:00 w Kościele Pokamedulskim w Lasku Bielańskim.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
29. kwiecień 2024 19:11