StoryEditor
Producenci
30.09.2021 00:00

Wella zatrudni 200 osób w swoim łódzkim centrum  

Wella Company rekrutuje pracowników do nowego Centrum Usług Wspólnych w Łodzi. W najbliższych miesiącach w nowym oddziale znajdzie zatrudnienie 200 osób w finansach i dziale IT.

Wella Company poszukuje pracowników do swojego Centrum Usług Wspólnych w Łodzi. Do aplikowania zachęca osoby z generacji Z, które chcą zdobywać doświadczenie i rozwijać swoje umiejętności, ale równocześnie znają swoją wartość i oczekują, że będą docenieni przez pracodawcę. Otrzymają m.in. możliwość elastycznej pracy.

Wella Company istnieje na rynku od niecałego roku (a w maju zapowiedziała otwarcie centrum usług finansowych i IT w Łodzi). Przekształciła się w niezależny start-up kosmetyczny, który jednak bazuje na 140-letniej spuściźnie znanych na całym świecie marek do włosów, paznokci i produktów do stylizacji, takich jak Wella Professionals, OPI, GHD, Londa czy Clairol. Zatrudnia ponad 6 tys. pracowników w ponad 100 krajach na całym świecie.

Łódź stanie się jednym z ośrodków firmy, w którym zatrudnienie w finansach i dziale IT znajdzie 200 osób.

– Poszukujemy osób nie tylko rzucających wyzwanie konwencjom, ale także osób, które dzięki swojej ciekawości świata proponują nowe sposoby myślenia i wspólnie szukają rozwiązań dla złożonych problemów. Poszukujemy liderów, którzy dążą do wyników, działają sprawnie, z łatwością dostosowują się do zmieniających się warunków i pasjonują się rozwojem ludzi. Pracujemy z otwartością umysłu i nastawieniem na niestandardowe działania – wyjaśnia Shalinee Basak, wiceprezes ds. globalnych talentów, Wella Human Resources.

Centrum Usług Wspólnych w Łodzi działa od 1 kwietnia 2021 r., a w lipcu Wella rozpoczęła rekrutację do swojego nowego centrum. Do tej pory zatrudnionych było w nim 40 osób, w tym 6 informatyków i 31 osób w dziale finansów. Celem Wella Company jest przyjęcie 200 osób na liczne stanowiska w dziale finansów, IT i HR.

– Wśród zatrudnionych przez nas osób jest wielu pracowników dopiero rozpoczynających swoją przygodę na rynku pracy – osoby te są zatrudnione przede wszystkim w dziale finansów Centrum Usług Wspólnych. To ogromna szansa dla nas jako firmy, ale także dla nich – Wella to świetne miejsce do rozpoczęcia kariery, zdobycia pierwszego doświadczenia zawodowego oraz poznania kultury pracy w dużej organizacji – zauważa Agata Kowalska-Pulit, SSC site leader.

Wella Company prowadzi rekrutację także wśród studentów.

– Otwierając nowe Centrum Usług Wspólnych w Łodzi i myśląc o specjalistach, których chcemy zatrudnić, nie mogliśmy pominąć studentów, których w Łodzi jest aż 76 tys. W celu usystematyzowania rekrutacji wśród studentów rozważamy nawiązanie współpracy z biurami karier dwóch kluczowych łódzkich uczelni – Uniwersytetem Łódzkim i Politechniką Łódzką – komentuje Maureen Davila, EE HR manager.

Nowe Centrum Usług Wspólnych należące do Wella Company będzie zlokalizowane w Bramie Miasta Łódź, nowoczesnym kompleksie biurowym, posiadającym zielony certyfikat LEED. Lokalizacja zapewnia też dogodny dojazd do pracy zarówno komunikacją miejską, jak i prywatną oraz dogodne połączenie z Warszawą. Siedziba Wella Company będzie znajdować się na 13 piętrze budynku, zapewniając widok na miasto.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.07.2024 15:00
Solidne wyniki LVMH pomimo spadku zysku: 41,7 miliarda euro przychodu w 1. połowie 2024
Do wyników LVMH przyczyniły się również produkty do makijażu i pielęgnacji skóry, przy czym koncern wyróżnił Rouge Dior i Capture Totale.Jernej Furman from Slovenia, CC BY 2.0, via Wikimedia Commons

LVMH osiągnęło przychody na poziomie 41,7 miliarda euro (45,2 miliarda dolarów) w pierwszej połowie 2024 roku, mimo spadku zysku netto o 14 proc. Drugi kwartał przyniósł wzrost przychodów o 1 proc., ale sprzedaż w Azji, głównie w Chinach (z wyłączeniem Japonii), spadła o. Jednakże segmenty kosmetyczne marek i Sephora odnotowały pozytywne wyniki.

W pierwszej połowie 2024 roku segment Perfumes & Cosmetics zanotował organiczny wzrost przychodów o 6 proc., co było wynikiem dynamicznego rozwoju kluczowych linii produktów oraz selektywnej polityki dystrybucji. Christian Dior osiągnął „solidne wyniki” we wszystkich kategoriach produktowych, z Sauvage jako „wiodącym globalnie zapachem.” Kobiecy zapach J’adore kontynuował swoje sukcesy, a nowa edycja Miss Dior Parfum zanotowała „silny wzrost.”

Prezes LVMH, Bernard Arnault, podkreślił, że wyniki za pierwszą połowę roku odzwierciedlają wyjątkową odporność LVMH, wspieraną przez siłę swoich marek i elastyczność zespołów w obliczu ekonomicznej i geopolitycznej niepewności. Grupa osiągnęła wzrost na stałej skali konsolidacji i na bazie walutowej w Europie i USA, podczas gdy Japonia odnotowała dwucyfrowy wzrost przychodów.

LVMH osiągnęło zysk operacyjny na poziomie 10,7 miliarda euro (11,6 miliarda dolarów), co stanowiło marżę operacyjną na poziomie 25,6 proc., przewyższającą poziomy sprzed pandemii COVID-19. Fluktuacje kursów walut miały znaczący negatywny wpływ na wyniki za półrocze, a udział LVMH w zysku netto wyniósł 7,3 miliarda euro (7,9 miliarda dolarów). Arnault zaznaczył, że grupa z pewnością patrzy w przyszłość, licząc na zwinność i talent swoich zespołów, aby dalej wzmacniać swoją globalną pozycję lidera w sektorze dóbr luksusowych w 2024 roku.

Motywowani jak zawsze naszym podwójnym skupieniem na pożądaniu [produktów] i odpowiedzialności, nadal pracowaliśmy nad osiągnięciem celów w naszych programach działań środowiskowych i społecznych. W roku wyróżnionym naszym partnerstwem z Igrzyskami Olimpijskimi i Paraolimpijskimi Paryż 2024, jesteśmy zaszczyceni, że możemy dzielić się naszą kreatywnością, doskonałym rzemiosłem i głębokim zaangażowaniem w społeczeństwo, aby to wydarzenie odniosło ogromny sukces i było okazją dla Francji, aby zabłysnąć na światowej scenie

- powiedział Arnault.

Czytaj także: Bloomberg: Menadżerowie finansowi odpierają spanikowane telefony od najbogatszych Francuzów i Francuzek — powodem ostatnie wybory.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.07.2024 11:08
Marka Chopin, należąca do Miraculum, ponownie partnerem Międzynarodowego Festiwalu Chopinowskiego
Marka Chopin po raz szósty sponsoruje Międzynarodowy Festiwal Chopinowskifort. Miraculum

Marka Chopin należąca do polskiej firmy Miraculum po raz szósty została oficjalnym partnerem Międzynarodowego Festiwalu Chopinowskiego w Dusznikach-Zdroju. Poprzez zaangażowanie w to wydarzenie marka wspiera polską kulturę, ale także buduje rozpoznawalność swoich perfum na świecie.

Marka Chopin ogłosiła, że po raz szósty została oficjalnym partnerem Międzynarodowego Festiwalu Chopinowskiego w Dusznikach-Zdroju.

"Poprzez zaangażowanie w to prestiżowe wydarzenie kontynuujemy swoją misję promocji polskiej kultury i dziedzictwa Fryderyka Chopina. Jako marka inspirowana życiem i twórczością najwybitniejszego polskiego kompozytora, aktywnie wspieramy inicjatywy kulturalne, które kultywują jego spuściznę. Część dochodu ze sprzedaży naszych perfum, dostępnych w Drogeriach Hebe, przekazujemy na rzecz Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina, przyczyniając się do rozwoju badań nad twórczością kompozytora i promocji jego muzyki na całym świecie" – podaje w komunikacie firma Miraculum, do której należy marka Chopin.

Międzynarodowy Festiwal Chopinowski w Dusznikach-Zdroju odbędzie się już po raz 79. Wydarzenie to przyciąga artystów i miłośników muzyki polskiego kompozytora z całego świata. Jest najstarszym na świecie nieprzerwanie działającym festiwalem pianistycznym i zarazem najstarszym polskim festiwalem muzycznym.

16-letni Fryderyk Chopin przybył do Dusznik (wówczas Reinerz) w 1826 roku, by w górskim uzdrowisku nabierać sił. Zagrał tu dwa dobroczynne koncerty. Pierwszy festiwal odbył się w 120 rocznicę tych koncertów, w 1946 r. i od tamtej pory trwał zdobywając coraz większą rangę.

Na festiwalu występowali najznakomitsi współcześni pianiści i wykonawcy muzyki Chopina, m.in. Vladimir Askenazy, Bella Dawidowicz, Halina Czerny-Stefańska, Wiktor Mierżanow, Stefan Askenazy, Światosław Richter, Emanuel Ax, Garrick Ohlsson, Arcadi Volodos, Grigory Sokolow, Nelson Freire, Nikolai Lugansky, Nikolai Demidenko, Brigitte Engerer, Boris Berezovsky, laureaci Konkursu Chopinowskiego w Warszawie, laureaci prestiżowych międzynarodowych konkursów pianistycznych m.in. Van Cliburna (Fort Worth), Królowej Elżbiety (Bruksela), Czajkowskiego (Moskwa), Rubinsteina (Tel Awiw), Hamamatsu, Leeds, Cleveland i wielu innych.

Marka Chopin od 6 lat jest sponsorem festiwalu. W ten sposób właściciel marki – firma Miraculum – buduje także jej rozpoznawalność na świecie (perfumy Chopin trafiają także na rynki azjatyckie). W 2023 r. to właśnie ta marka przyczyniła się w dużym stopniu do dobrych wyników firmy, czego Miraculum od lat odbudowujące swoją pozycję na rynku, bardzo potrzebowało. W trzecim kwartale dynamika wzrostu przychodów w marce wyniosła 82 proc. rok do roku.

Czytaj więcej: Perfumy ciągną wyniki Miraculum w górę. W III kwartale spółka wypracowała ponad 10 mln zł przychodów

Perfumy Chopin były promowane podczas najważniejszych wydarzeń kulturalnych odbywających się w Filharmonii Narodowej i Teatrze Wielkim m.in. „Chopin i jego Europa” i „Szalone Dni Muzyki”. Miraculum było także sponsorem płyty „Czułe struny” z muzyką Chopina i trasy koncertowej Natalii Kukulskiej.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
27. lipiec 2024 03:18