StoryEditor
Producenci
06.02.2023 00:00

Witamina C przeżywa renesans. Do korzystania z jej właściwości zachęca Sesderma

Anna Kwaśnik – head of marketing marki Sesderma, Dr Monika Rogala – specjalistka dermatolog, wenerolog, ekspertka marki Sesderma oraz Elżbieta Skalska – global business director podczas premiery serum liposomowego Sesderma C-VIT 5 / fot. materiały prasowe
Witamina C potrafi rozjaśnić przebarwienia, odmłodzić, dodać elastyczności i blasku, wzmocnić i naprawić skórę. Nic dziwnego, że sięga po nią coraz więcej marek. Sesderma właśnie poszerzyła ofertę swojej serii z witaminą C o serum liposomowe, w którym znalazło się aż pięć form tego składnika .  

Witamina C jest jednym z najlepiej przebadanych składników kosmetycznych.

– Skuteczność jej działania została potwierdzona zarówno w badaniach klinicznych, jak i w wieloletniej praktyce lekarzy dermatologów. Nie bez powodu przeżywa obecnie swoisty renesans – potrafi bowiem efektywnie rozjaśnić przebarwienia, odmłodzić, dodać elastyczności i blasku, wzmocnić i naprawić skórę – zwróciła uwagę z dr Monika Rogala, dermatolog i ekspertką marki Sesderma podczas premiery serum liposomowego Sesderma C-VIT 5.

Dodała, że kosmetyk zaproponowany przez hiszpańskie laboratorium dermokosmetyczne powstał dzięki wykorzystaniu zaawansowanej nanotechnologii, która umożliwia uzyskanie stabilnej, liposomalnej formy witaminy C.  

– W nowym C-VIT 5 serum liposomowym, które jest dla skóry bombą witaminową, mamy aż pięć jej stabilnych form: 3-o-etylowy kwas askorbinowy, glukozyd askorbylu, sól sodowa askorbylu, sól magnezowa fosforanu askorbylu, palmitynian askorbylu. Taka kombinacja to najlepsza gwarancja promiennego blasku cery – zapewniła dr Monika Rogala w rozmowie z Elżbietą Skalską, global business director Sesdermy. 

Serum liposomowe Sesderma C-VIT 5 zawiera też inne kluczowe aktywne składniki przeciwstarzeniowe, takie jak: kompleks napinający, kwas hialuronowy, proteoglikany i wąkrotkę azjatycką. Dają one kompleksowy i natychmiastowy efekt, zapewniając skórze blask i jędrność już od pierwszego dnia stosowania produktu.

Premiera serum liposomowego Sesderma C-VIT odbyła się 1 lutego 2023 r. w Starej Pomarańczarni w Warszawie, przyozdobionej w tym dniu w energetyczny kolor pomarańczowy. W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele marki w Polsce, Czechach i na Słowacji, a także dziennikarki i dziennikarze oraz influencerki i influencerzy.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2025 13:32
L’Oréal zwiększa zaangażowanie w chiński rynek beauty i inwestuje w markę Lan
L’Oréal zaznacza wyraźniej swoją obecność na chińskim rynku.StudioPhotoLoren

L’Oréal poinformował o objęciu mniejszościowego pakietu udziałów w chińskiej marce pielęgnacyjnej Lan, działającej w segmencie masowym. To już druga inwestycja koncernu w lokalną markę w ostatnich miesiącach, co podkreśla rosnące znaczenie Chin w globalnej strategii firmy. Szczegóły dotyczące wielkości i wartości udziałów nie zostały ujawnione, jednak – jak podkreślił Vincent Boinay, prezes L’Oréal North Asia i CEO L’Oréal China – inwestycje na tym rynku są kluczowe dla przyszłego wzrostu grupy.

Decyzja zapadła krótko po tym, jak L’Oréal nabył 6,67 proc. udziałów w marce Chando za 442 mln juanów (62 mln dolarów), co zostało ujawnione w prospekcie emisyjnym spółki przygotowywanym do IPO w Hongkongu. Inwestycje te wpisują się w strategię głębszego wejścia w segment C-Beauty – dynamicznie rosnącej kategorii marek krajowych, które zdobyły istotne udziały w wartym 75 mld dolarów chińskim rynku kosmetyków i produktów higieny osobistej.

Rynek ten jest obecnie wyzwaniem dla międzynarodowych koncernów: lokalne marki zyskują przewagę dzięki szybkim iteracjom produktów oraz agresywnej komunikacji nowych składników i koncepcji pielęgnacyjnych. Jak zauważa Ben Cavender z China Market Research Group, zakup udziałów w rozpoznawalnych chińskich markach może być dla L’Oréal sposobem na skorzystanie z tempa wzrostu C-Beauty bez bezpośredniej konkurencji na najbardziej dynamicznych segmentach rynku.

Mimo trudniejszego otoczenia makroekonomicznego – spowolnienia wzrostu, obniżonego nastroju konsumenckiego oraz kryzysu na rynku nieruchomości – wyniki L’Oréal w Chinach wykazują oznaki stabilizacji. W trzecim kwartale biznes firmy w tym kraju wzrósł o około 3 proc., co stanowi pierwszy wzrost od dwóch lat. Jednocześnie najwięksi gracze krajowi, tacy jak Proya i Chicmas, utrzymują szybkie tempo wzrostu, a Chando jest obecnie trzecim największym lokalnym producentem kosmetyków według danych Frost & Sullivan.

Dla L’Oréal strategiczna może być obecność Chando i Lan w segmencie masowym, gdzie ceny produktów mieszczą się głównie w przedziale 49–390 juanów. Jak podkreśla cytowany przez Reutersa Yang Hu z Euromonitor International, ich silna pozycja w mniejszych chińskich miastach daje koncernowi dostęp do nowych grup konsumentów, wspierając odbudowę sprzedaży bez kanibalizowania portfolio marek premium należących do grupy.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2025 13:02
Niemiecka Cosnova zaczyna dystrybucję swoich kosmetyków w Indiach
Produkty Essence zawierają w 100 proc. wegańskie składnikiCosnova Beauty

Cosnova, niemiecki producent kosmetyków (m.in. marki Essence), nawiązał współpracę dystrybucyjną z Reliance Retail w celu wprowadzenia na rynek indyjski swoich produktów. Wejście na rynek w Indiach będzie wzmocnieniem przystępnej cenowo, globalnej oferty kosmetyków Reliance Retail i umożliwi sprzedaż detaliczną produktów Essence za pośrednictwem wielokanałowej sieci sprzedaży.

Asortyment kosmetyków makijażowych Essence będzie dostępny online na terenie całego kraju, jak również w drogeriach sieci Reliance oraz w partnerskich punktach sprzedaży detalicznej.

Reliance jako oficjalny dystrybutor będzie odpowiadać za zwiększenie zasięgu marki w Indiach. Essence jest postrzegane przez dystrybutora z Indii za wiodącą markę kosmetyków, wyróżniającą się w Europie pod względem liczby sprzedanych sztuk. Ponad 80 proc. swoich produktów Essence produkuje w Europie.

image

Isabelle Tambue, Essence: Reagowanie na trendy mamy wpisane w DNA marki

Marka charakteryzuje się młodzieżową estetyką, a jej produkty zawierają w 100 proc. wegańskie składniki, są produkowane w ekologicznych opakowaniach i nie zawierają mikroplastiku.

image

Indie – rynkiem z największym potencjałem sprzedaży kosmetyków na świecie? Potwierdzają to wyniki Nykaa

Wprowadzając markę Essence na rynek indyjski, chcemy zainspirować nową falę kreatywnego wyrażania siebie poprzez eksperymenty z urodą, zachęcając konsumentów do łączenia, dopasowywania i zabawy produktami, które sprawią, że makijaż stanie się radosnym elementem codziennego życia każdego z nas – stwierdzili przedstawiciele Reliance Retail, dodając, że premiera ta “odzwierciedla zaangażowanie Reliance Retail w oferowanie indyjskim konsumentom najlepszych globalnych doświadczeń kosmetycznych, łącząc zabawę, inkluzywność i zrównoważony rozwój pod jedną marką”.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
20. listopad 2025 18:45