StoryEditor
Producenci
28.01.2020 00:00

Yoskine rusza z kampanią. Twarzą będzie Aneta Kręglicka

Dax Cosmetics rozpoczyna współpracę z Anetą Kręglicką. Wizerunek polskiej modelki firma wykorzysta  w kampanii promocyjnej kosmetyków Yoskine.

Aneta Kręglicka jest modelką, ale także businesswoman. Ma tytuł Miss World, a równocześnie, jako osoba kierująca własnymi firmami, dwukrotnie znalazła się w gronie najbogatszych Polaków show-biznesu według „Forbesa”.

Wizerunek marki Yoskine doskonale współgra z tak wyrazistą osobowością. Aneta Kręglicka jest kobietą o silnym charakterze, z pasją do działania, niebywale angażującą się w to, co robi. Czuję, że to będzie nieprzeciętna współpraca. Przed nami ważny okres w rozwoju marki – mówi Dorota Dobrzycka, dyrektor marketingu firmy Dax Cosmetics, będącej właścicielem marki.

Ambasadorka Yoskine będzie wspierać markę swoim wizerunkiem we wszystkich przedsięwzięciach. Promocja kosmetyków Yoskine z udziałem Anety Kręglickiej obejmie telewizję, prasę, internet. Spoty reklamowe pojawią się w największych kanałach telewizyjnych. W planie jest intensywna kampania reklamowa w luksusowych magazynach kobiecych, m.in. Vogue, Twój Styl. Planowane są też działania w internecie oraz aktywności PR. Kampania obejmie m.in. linie Yoskine, Yoskine Okinawa Green Caviar, Yoskine Tsubaki Slim Body, a także lansowane nowości. Pierwsza odsłona kampanii nastąpi już w lutym.

Współpraca ambasadorska z Anetą Kręglicką ma podkreślić prestiż marki Yoskine. Projekt ma także budować świadomość i wzmacniać wizerunek marki jako kosmetyków dla kobiet aktywnych i wymagających, dbających o harmonię w życiu i przykładających wagę do swoich wyborów – czytamy w materiałach przesłanych przez firmę

Yoskine to kosmetyki pielęgnacyjne z półki premium. Są tworzone we współpracy z laboratoriami japońskiej firmy-matki Rohto Pharmaceuticals. Szeroko dystrybuowane są w drogeriach i perfumeriach, ale w jej portfolio są też linie oferowane na wyłączność w perfumerii Douglas (Imperial, Moon Wakai, Matcha D-Stress).

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 16:35
Kosmetyki marki Runmageddon? Marka eventowo-sportowa wkracza w nowe segmenty
Czy Runmageddon stanie się konkurentem globalnych graczy w segmencie kosmetyków sportowych?DALL-E

Do zarządu spółki Runmageddon S.A. wszedł Milivoj Puškar, obejmując nowo utworzone stanowisko chief commercial & brand officera (CC&BO). To pierwszy od dwóch lat awans na poziomie zarządu i jednocześnie jedyna zmiana personalna ogłoszona w 2025 r. przez organizatora największych w Polsce biegów z przeszkodami.

Wprowadzenie Puškara zbiega się z wdrożeniem nowej strategii biznesowej. Runmageddon deklaruje odejście od modelu stuprocentowo eventowego na rzecz kompleksowego rozwoju marki i jej filarów. – „Uświadomienie sobie wartości brandu skłoniło mnie do komercjalizacji Runmageddonu” – podkreśla założyciel spółki Jarosław Bieniecki. Firma zamierza uporządkować portfolio tak, aby przychody nie zależały wyłącznie od kalendarza imprez.

Założyciel marki Runmageddon w wypowiedzi dla Wirtualnemedia.pl tłumaczy swoje zamierzenia:

Filary naszego brandu można podzielić na dwie kategorie [...] Po pierwsze to retail, w którym chcemy wprowadzać na rynek produkty z brandem Runmageddon, takie jak żywność funkcjonalna, suplementy, zdrowe słodycze, kosmetyki. Po drugie — stawiamy mocno na Generację Runmageddonu, pod którą kryje się m.in. organizacja darmowych wydarzeń dla ponad 40 tys. dzieci w 2026 roku.

Kluczowym krokiem jest przesunięcie 7 obszarów kompetencyjnych – komunikacji, brandingu, sprzedaży, SSC, B2C, B2B oraz IT – do holdingu Runmageddon. Natomiast spółka zależna Extreme Events skoncentruje się wyłącznie na logistyce cyklu biegów w kilkunastu lokalizacjach w całym kraju. Pozwoli to, według zarządu, ograniczyć koszty operacyjne nawet o kilkanaście procent i równolegle zwiększyć tempo prac nad nowymi przedsięwzięciami.

Jednocześnie spółka buduje fundamenty pod przyszłe projekty w obszarach sportu, rekreacji, edukacji oraz e-commerce, deklarując, że pierwsze nowe inicjatywy zostaną ogłoszone w II półroczu 2026 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 13:30
Yves Rocher zamyka zakłady produkcyjne swojej marki w Izraelu – 270 osób straci pracę
Plaza Poznań

Marka kosmetyczna Sabon, należąca do francuskiego koncernu Yves Rocher, ogłosiła decyzję o zamknięciu swojego zakładu produkcyjnego, centrum logistycznego oraz globalnej siedziby w Izraelu. Zmiany te wiążą się z likwidacją około 270 miejsc pracy i mają na celu konsolidację działalności produkcyjnej w już istniejącym zakładzie we Francji.

Zamknięcie obejmie zakład produkcyjny i globalne centrum logistyczne w Kiryat Gat. Operacje logistyczne zostaną zakończone do października 2025 roku, natomiast całkowite zamknięcie planowane jest na czerwiec 2026 roku. Firma prowadzi rozmowy w sprawie sprzedaży zakładu i podpisała niewiążący list intencyjny z potencjalnym nabywcą. W przypadku niepowodzenia transakcji, zakład zostanie całkowicie zamknięty.

Sabon planuje również sprzedaż swoich 22 sklepów detalicznych w izraelskich centrach handlowych. Zgodnie z planem, przyszły nabywca miałby pełnić rolę wyłącznego dystrybutora produktów marki Sabon na rynku izraelskim. Na ten moment nie wiadomo, czy negocjacje zakończą się podpisaniem wiążącej umowy.

Zamknięcie izraelskich struktur obejmie 60 pracowników centrali, 104 osoby zatrudnione w fabryce, 16 pracowników logistyki oraz około 90 pracowników sklepów, których przyszłość zależy od powodzenia procesu sprzedaży. Firma uzasadnia swoją decyzję koniecznością redukcji kosztów i uproszczenia działalności poprzez likwidację dwóch równoległych ośrodków produkcyjnych – w Izraelu i we Francji.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. lipiec 2025 06:56