
Produkty do makijażu, które hiszpański gigant odzieżowy wprowadza na rynek, odzwierciedlają odcienie używane przez brytyjską makijażystkę Pat McGarth w kampanii reklamowej marki na jesień i zimę 2018 i są inspirowane magią backstage.
Kolekcja Zary zawiera 12 szminek Ultimate, 8 matowych szminek w płynie, pomadki będą też dostępne w zestawach po trzy sztuki i w edycji limitowanej w postaci zestawu do ust. Wszystkie produkty mają być łatwe do użycia i długotrwałe. Kolekcja kosmetyków jest inspirowana kolorami, których używała brytyjska wizażystka uznana za najbardziej wpływową artystkę make-upu na świecie przez magazyn Vogue - Pat McGarth.
Sama McGarth niedawno wprowadziła na rynek swoją własną markę kosmetyków kolorowych "Pat McGrath’s Labs" i współpracowała z wieloma firmami, takimi jak Max Factor, CoverGirl, Prada, Dolce&Gabbana. Artystka zaprojektowała też linię kosmetyków dla Armaniego w 1999 roku.