StoryEditor
Producenci
24.03.2022 00:00

Zmiany na ważnym stanowisku w sieci Douglas

Vanessa Stützle, odpowiedzialna za obszar cyfrowy w Grupie Douglas zdecydowała się zmienić ścieżkę swojej kariery i objąć stanowisko dyrektora zarządzającego w firmie spoza branży kosmetycznej. Jej odejście nastąpi pod koniec lata. Do tego czasu będzie nadal wykonywać swoje obowiązki. Ciekawe kogo firma zatrudni na jej miejsce?

Vanessa Stützle ustąpi ze stanowiska CDO (chief digital oficer) Grupy Douglas, aby późnym latem objąć nową rolę dyrektora generalnego Grupy LUQOM. W opublikowanym oświadczeniu firma żegna się ze swoją dyrektor i dziękuję za jej wkład w rozwój sieci Douglas.

W ciągu ostatnich czterech lat pracy z nami była znaczącym motorem cyfrowej transformacji w Douglas. Teraz robi ważny krok w karierze! Vanessa będzie nadal kształtować rozwój Douglas aż do swojego odejścia. Chcielibyśmy jej już podziękować za tę znakomitą i udaną współpracę – czytamy.

Czas otworzyć nowy rozdział: we wrześniu zostanę dyrektorem generalnym LuQOM Group, wiodącej platformy oświetleniowej w Europie – pisze Vanessa Stützle na swoim profilu Linkedin

Stützle dodaje, że trudno jest jej opuścić sieć i dziękuje swojej przełożonej Tinie Müller, którą ocenia jako świetny wzór do naśladowania dla kobiecego przywództwa.

E-commerce Douglas to bardzo ważny i wciąż rosnący obszar. W minionym roku kalendarzowym firma jeszcze bardziej wzmocniła swoją silną pozycję na rynku e-commerce. Udział w Niemczech wzrósł o 1 punkt procentowy, a we Francji o 1,6 punktu procentowego. Udział sprzedaży wyniósł 33,5 proc. W całej Grupie średnia wartość koszyka zakupowego wzrosła do 67,50 EUR. Sieć podkreśla, że będzie nadal rozwijać ofertę online, a tym samym umacniać swoją wiodącą rolę na rynku.

Ostatnim ważnym projektem Vanessy Stützle było wdrożenie przejętej holenderskiej apteki internetowej disapo.de. Douglas połączy Disapo z własną platformą cyfrową, oferując w ten sposób milionom swoich klientów dostęp do apteki internetowej. Uruchomienie połączonych platform planowane jest na pierwszą połowę roku.

Przeczytaj również: Douglas wchodzi na rynek aptek internetowych

Ostatnio również sieć Sephora podjęła ważne decyzje personalne w obszarze digital i zatrudniła globalnego dyrektora ds. cyfrowych. Został nim Marc Abergel. Jest to zupełnie nowo utworzone stanowisko. Ten krok należącej do LVMH sieci świadczy o wielkim znaczeniu kanału cyfrowego dla rozwoju i przyszłości branży kosmetycznej.

Przeczytaj o tym tutaj: Sephora mianowała globalnego dyrektora ds. cyfrowych

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 16:34
Jan Marini szkoli kosmetologów. Magdalena Lamparska ambasadorką amerykańskiej marki
Magdalena Lamparska, ambasadorka marki Jan Marini oraz Bronagh Collins i Ricardo Valenzuela, przedstawiciele globalni marki  fot. Jan Marini
Magdalena Lamparska, aktorka, została twarzą amerykańskiej marki Jan Marini. Wywodząca się z Kalifornii dermokosmetyczna marka uważa polski rynek za kluczowy dla swojego rozwoju w Europie. Na szkoleniu dla kosmetologów jej eksperci przekazali informacje o najnowszych procedurach zabiegowych marki.

Amerykańska marka Jan Marini Skin Research powstała w 1994 r. w Kalifornii. Jej nazwa pochodzi od twórczyni marki Jan Marini, znanej w branży beauty ze swojej pasji i uważanej za innowatorkę w zakresie pielęgnacji skóry.

Marka przedstawia się jako ta, która ma wyłączny patent na tymozynę beta 4 w pielęgnacji skóry oraz która jako pierwsza w historii opracowała antyoksydacyjny filtr przeciwsłoneczny oraz była pierwszą firmą kosmetyczną, która połączyła kwas glikolowy, salicylowy i azelainowy w jeden produkt wielofunkcyjny do stymulacji i odnowy skóry.

Jan Marini działa na 30 rynkach, ale polski uważa za wyjątkowo perspektywiczny – szybko się tu rozwija. Jej kosmetyki są stosowane w gabinetach kosmetycznych, mogą być uzupełnieniem procedur zabiegowych oraz mogą być stosowane w pielęgnacji domowej.

17 kwietnia 2024 r. w hotelu Bristol w Warszawie marka zorganizowała spotkanie i szkolenie dla współpracujących z nią kosmetologów. Rozpoczęło je przedstawienie ambasadorki marki, którą została Magdalena Lamparska, aktorka teatralna i filmowa, która dzieli swoje życie na dwa kraje – pracuje zarówno w Polsce, jak i w Stanach Zjednoczonych.

Na spotkanie przybyli globalni przedstawiciele marki Bronagh Collins i Ricardo Valenzuela. Magdalena Kaczanowicz, chemik i technolog kosmetyczny, znana jako @racjapielegnacja mówiła o tym, czy warto analizować INCI i czy po składzie jesteśmy w stanie ocenić, jak działa kosmetyk i czy jest skuteczny. Katarzyna Jaworska i Iga Radzikowska, trenerki Jan Marini omawiały zabiegi marki. Dr n med., kosmetolog, dietetyk, założycielka Scura, Alicja Śliwowska @dr_scura mówiła o łączeniu składników aktywnych odpowiednio do problemów skóry: witamina C i DMAE, antyoksydanty i ochrona przeciwsłoneczna, retinoidy, kwas glikolowy, salicylowy, azelainowy. Wskazówki dotyczące obsługi klienta, sprzedaży i marketingu w gabinecie przekazała Aleksandra Mazalon, trenerka miejsc beauty i założycielka Beauty Boss @beautybosspl. A konferencję zorganizowała internetowa drogeria Topestetic, dystrybutor marki w Polsce.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 10:11
Magda Popławska nową ambasadorką marki AA
Magda Popławska została nową twarzą serii Y Lift Supreme.AA
Magda Popławska, znana polska aktorka i ceniona osobowość sceniczna, została nową ambasadorką marki AA. Popławska będzie twarzą linii kosmetyków Y Lift Supreme, dedykowanej kobietom poszukującym skutecznych rozwiązań w pielęgnacji przeciwstarzeniowej.

Magda Popławska, renomowana polska aktorka, ogłosiła na swoim profilu na Instagramie, że została najnowszą ambasadorką marki AA. Choć szczegóły tej współpracy nie zostały jeszcze ujawnione, wiadomo już, że Popławska będzie twarzą linii przeciwstarzeniowej Y Lift Supreme. Ta informacja spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem fanów, zarówno aktorki, jak i marki.

Magdalena Popławska, urodzona w Polsce, jest uznawaną aktorką teatralną i filmową, absolwentką Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie. Znana z wyjątkowej umiejętności wcielania się w zróżnicowane role, Popławska zdobyła uznanie zarówno na dużym ekranie, jak i na scenie teatralnej. W jej bogatej filmografii znajdują się role w filmach takich jak "Body/Ciało" (2015), reżyserii Małgorzaty Szumowskiej, gdzie zagrała jedną z głównych ról, oraz "Cicha noc" (2017), gdzie jej kreacja przyniosła jej szereg pozytywnych recenzji. Popławska jest również znana z intensywnej działalności teatralnej, występując w wielu znaczących produkcjach scen warszawskich.

AA to polska marka kosmetyczna należąca do przedsiębiorstwa Oceanic S.A., założonego w 1982 roku. Marka specjalizuje się w produkcji dermokosmetyków hypoalergicznych, przeznaczonych dla osób z wrażliwą i skłonną do alergii skórą. Produkty AA są dostosowane do różnych potrzeb dermatologicznych, oferując linie kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. W asortymencie znajdują się m.in. serie anti-aging, preparaty nawilżające, a także kosmetyki dla skóry atopowej.

Czytaj także: Amelia Szczepaniak ambasadorką AA Wings of Color

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
28. kwiecień 2024 23:29