StoryEditor
Producenci
16.05.2019 00:00

Zmysłowe makijaże NEO Make Up na pokazie Macieja Zienia

"Mojo”, czyli talent, dar czy urok, ale też magiczny talizman to nazwa najnowszej kolekcji Macieja Zienia, wielokrotnie odwołującej się do symbolicznych motywów. Tłem do jej kwietniowego pokazu było wyjątkowe wnętrze Pałacu na Wyspie w Łazienkach Królewskich w Warszawie.

Wszystkie makijaże na pokazie zostały wykonane profesjonalnymi kosmetykami partnera wydarzenia - marki NEO Make Up i powstały pod okiem jej Make Up Artist Adriana Świderskiego.

W nowej kolekcji Macieja Zienia na sezon jesień-zima 2019/20 pojawiło się trzydzieści pięć sylwetek nawiązujących do bogatych zbiorów malarstwa i rzeźb oraz do klasycystycznej architektury Pałacu na Wyspie. Na wybiegu mogliśmy podziwiać m.in. utrzymane w duchu „New Look” gorsetowe kreacje bez ramiączek, żakardową suknię ze zdobieniami w eklektycznym stylu chinoiserie a nawet luksusowe, jedwabne pidżamy i nonszalancki szlafrok z piór.

Wszystkie trzy odsłony kolekcji to hołd złożony kobiecości i klasycznemu pięknu, co odzwierciedlały nie tylko zaprezentowane kreacje, ale i makijaże modelek. Za ich koncepcję w całości był odpowiedzialny zespół marki NEO Make Up pod kierownictwem Adriana Świderskiego. Wizażyści marki NEO Make Up przygotowali dwie koncepcje makijażu.

W pierwszym looku postawiono na naturalność – makijaże 30 modelek zostały dopasowane intensywnością do ich indywidualnego stylu. O świetlistą, porcelanową cerę modelek zadbał głównie podkład nawilżający, uzupełniony korektorem pod oczy i perfekcyjnie wykończony pudrem transparentnym HD. W makijażu dodatkowo wykorzystano delikatne akcenty uzyskane dzięki palecie do konkurowania oraz różom – odcieniach dobieranych w zależności od typu urody modelki. Look uzupełniały oczy delikatnie podkreślone złotym cieniem na górne powiece. 

Drugi look to z kolei odważna i kreatywna propozycja, nawiązująca kolorystką do wybranych stylizacji zaprezentowanych podczas pokazu. Wyraziste połączenie makijażu oczu łączących się cieniem z policzkami podbijane przez intensywną, różową kolorystykę zostało osiągnięte m.in. dzięki pigmentom, kredkom do ust i oczu, a także pomadkom ombre.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
15.10.2025 13:28
LVMH utrzymuje stabilny wzrost w segmencie perfum i kosmetyków
Luksusowy konglomerat opublikował swoje wyniki.Wikimedia Commons

Dywizja Perfumes & Cosmetics koncernu LVMH odnotowała w trzecim kwartale 2025 roku 2-proc. wzrost organiczny, utrzymując stabilne przychody w ujęciu dziewięciomiesięcznym. Wynik ten wskazuje na odporność segmentu luksusowych perfum i kosmetyków w warunkach spowolnienia gospodarczego oraz wysokiej konkurencji w globalnym rynku beauty.

Wzrost w trzecim kwartale napędzały nowe premiery produktów i konsekwentnie realizowana strategia selektywnej dystrybucji. Najmocniejszym motorem wzrostu pozostają Parfums Christian Dior, które wprowadziły na rynek udane nowości, takie jak Miss Dior Essence, Dior Homme Parfum czy Rouge Dior On Stage. Flagowy zapach Sauvage utrzymał pozycję najlepiej sprzedającego się męskiego zapachu na świecie, umacniając dominację Diora w segmencie premium.

Drugim filarem wzrostu była marka Guerlain, której kolekcje Aqua Allegoria oraz L’Art & La Matière nadal zyskują popularność, przyciągając klientów poszukujących rzemieślniczych kompozycji zapachowych. Z kolei Parfums Givenchy rozszerzyły swoje portfolio o L’Interdit Parfum — nową, kwiatową odsłonę klasycznego zapachu marki, co pomogło umocnić jej pozycję w segmencie zapachów dla kobiet.

Pomimo trudnego otoczenia makroekonomicznego, dywizja LVMH utrzymała zrównoważony rozwój dzięki silnej marce, innowacjom produktowym i strategii koncentrującej się na segmencie prestige beauty. Stały popyt na luksusowe zapachy i kosmetyki, wspierany lojalnością klientów do marek Dior i Guerlain, pozwolił zrekompensować spowolnienie na niektórych rynkach.

2-proc. wzrost organiczny w trzecim kwartale potwierdza zdolność LVMH do utrzymania dynamiki w segmencie wysokiej klasy beauty. Koncern kontynuuje strategię opartą na innowacjach, jakości i silnej tożsamości marek, co stanowi fundament długoterminowej odporności biznesu i utrzymania pozycji lidera globalnego rynku luksusu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
15.10.2025 07:53
Unilever zdecydował o sprzedaży marki Kate Somerville. W czyje ręce trafi?
Transakcja przejęcia Kate Somerville przez Rare Beauty ma zostać sfinalizowana przed końcem 2025 rokuKate Somerville

Koncern Unilever poinformował o zamiarze sprzedaży marki Kate Somerville firmie Rare Beauty Brands. Kate Somerville to marka specjalizująca się w kosmetykach do pielęgnacji ciała, posiadająca również też obejmuje pielęgnację skóry, pielęgnację ciała oraz specjalistyczny salon piękności w Hollywood – przy Melrose Place.

W miarę jak marka wchodzi w nowy rozdział, uważamy, że jej dalszy wzrost i sukces będą najlepiej wspierane przez nowego właściciela, lepiej dopasowanego do zmieniających się potrzeb marki. Jesteśmy przekonani, że pod kierownictwem Chrisa Hobsona i zespołu Rare Beauty Brands, Kate Somerville ma przed sobą świetną przyszłość – mówi Mary Carmen Gasco-Buisson, dyrektor generalna Unilever Prestige podkreśla

Hobson, prezes i dyrektor generalny Rare Beauty Brands uważa, że akwizycja Kate Somerville stanie się kamieniem milowym dla jego firmy.

Od dawna podziwiamy ducha innowacji marki, jej zaangażowanie w pielęgnację skóry i nastawienie na efekty. To idealnie współgra z naszą misją tworzenia produktów, które zachwycają, społeczności, które wzmacniają, oraz marek, które inspirują – wyjaśnia Hobson. – Wierzymy, że Rare Beauty Brands stanie się idealnym miejscem dla Kate Somerville, z radością witamy jej oddany zespół w naszej rodzinie. Wspólnie mamy szansę na nowe możliwości rozwoju i dotarcia do jeszcze większej liczby konsumentów, zainteresowanych skuteczną i luksusową pielęgnacją skóry.

Transakcja przejęcia Kate Somerville przez Rare Beauty ma zostać sfinalizowana przed końcem tego roku (pod warunkiem uzyskania zgód regulacyjnych).

image

Selena Gomez zapowiada premierę pierwszych perfum swojej marki Rare Beauty

Unilever to międzynarodowy koncern, zatrudniający globalnie ponad 125 tys. pracowników, którego produkty są dostępne w ponad 190 krajach. W 2024 roku koncern osiągnął obrót na poziomie 60,8 mld euro, z czego 58 proc. przychodów pochodziło z rynków wschodzących.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
15. październik 2025 22:31