StoryEditor
Producenci
16.05.2019 00:00

Zmysłowe makijaże NEO Make Up na pokazie Macieja Zienia

"Mojo”, czyli talent, dar czy urok, ale też magiczny talizman to nazwa najnowszej kolekcji Macieja Zienia, wielokrotnie odwołującej się do symbolicznych motywów. Tłem do jej kwietniowego pokazu było wyjątkowe wnętrze Pałacu na Wyspie w Łazienkach Królewskich w Warszawie.

Wszystkie makijaże na pokazie zostały wykonane profesjonalnymi kosmetykami partnera wydarzenia - marki NEO Make Up i powstały pod okiem jej Make Up Artist Adriana Świderskiego.

W nowej kolekcji Macieja Zienia na sezon jesień-zima 2019/20 pojawiło się trzydzieści pięć sylwetek nawiązujących do bogatych zbiorów malarstwa i rzeźb oraz do klasycystycznej architektury Pałacu na Wyspie. Na wybiegu mogliśmy podziwiać m.in. utrzymane w duchu „New Look” gorsetowe kreacje bez ramiączek, żakardową suknię ze zdobieniami w eklektycznym stylu chinoiserie a nawet luksusowe, jedwabne pidżamy i nonszalancki szlafrok z piór.

Wszystkie trzy odsłony kolekcji to hołd złożony kobiecości i klasycznemu pięknu, co odzwierciedlały nie tylko zaprezentowane kreacje, ale i makijaże modelek. Za ich koncepcję w całości był odpowiedzialny zespół marki NEO Make Up pod kierownictwem Adriana Świderskiego. Wizażyści marki NEO Make Up przygotowali dwie koncepcje makijażu.

W pierwszym looku postawiono na naturalność – makijaże 30 modelek zostały dopasowane intensywnością do ich indywidualnego stylu. O świetlistą, porcelanową cerę modelek zadbał głównie podkład nawilżający, uzupełniony korektorem pod oczy i perfekcyjnie wykończony pudrem transparentnym HD. W makijażu dodatkowo wykorzystano delikatne akcenty uzyskane dzięki palecie do konkurowania oraz różom – odcieniach dobieranych w zależności od typu urody modelki. Look uzupełniały oczy delikatnie podkreślone złotym cieniem na górne powiece. 

Drugi look to z kolei odważna i kreatywna propozycja, nawiązująca kolorystką do wybranych stylizacji zaprezentowanych podczas pokazu. Wyraziste połączenie makijażu oczu łączących się cieniem z policzkami podbijane przez intensywną, różową kolorystykę zostało osiągnięte m.in. dzięki pigmentom, kredkom do ust i oczu, a także pomadkom ombre.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 16:34
Jan Marini szkoli kosmetologów. Magdalena Lamparska ambasadorką amerykańskiej marki
Magdalena Lamparska, ambasadorka marki Jan Marini oraz Bronagh Collins i Ricardo Valenzuela, przedstawiciele globalni marki  fot. Jan Marini
Magdalena Lamparska, aktorka, została twarzą amerykańskiej marki Jan Marini. Wywodząca się z Kalifornii dermokosmetyczna marka uważa polski rynek za kluczowy dla swojego rozwoju w Europie. Na szkoleniu dla kosmetologów jej eksperci przekazali informacje o najnowszych procedurach zabiegowych marki.

Amerykańska marka Jan Marini Skin Research powstała w 1994 r. w Kalifornii. Jej nazwa pochodzi od twórczyni marki Jan Marini, znanej w branży beauty ze swojej pasji i uważanej za innowatorkę w zakresie pielęgnacji skóry.

Marka przedstawia się jako ta, która ma wyłączny patent na tymozynę beta 4 w pielęgnacji skóry oraz która jako pierwsza w historii opracowała antyoksydacyjny filtr przeciwsłoneczny oraz była pierwszą firmą kosmetyczną, która połączyła kwas glikolowy, salicylowy i azelainowy w jeden produkt wielofunkcyjny do stymulacji i odnowy skóry.

Jan Marini działa na 30 rynkach, ale polski uważa za wyjątkowo perspektywiczny – szybko się tu rozwija. Jej kosmetyki są stosowane w gabinetach kosmetycznych, mogą być uzupełnieniem procedur zabiegowych oraz mogą być stosowane w pielęgnacji domowej.

17 kwietnia 2024 r. w hotelu Bristol w Warszawie marka zorganizowała spotkanie i szkolenie dla współpracujących z nią kosmetologów. Rozpoczęło je przedstawienie ambasadorki marki, którą została Magdalena Lamparska, aktorka teatralna i filmowa, która dzieli swoje życie na dwa kraje – pracuje zarówno w Polsce, jak i w Stanach Zjednoczonych.

Na spotkanie przybyli globalni przedstawiciele marki Bronagh Collins i Ricardo Valenzuela. Magdalena Kaczanowicz, chemik i technolog kosmetyczny, znana jako @racjapielegnacja mówiła o tym, czy warto analizować INCI i czy po składzie jesteśmy w stanie ocenić, jak działa kosmetyk i czy jest skuteczny. Katarzyna Jaworska i Iga Radzikowska, trenerki Jan Marini omawiały zabiegi marki. Dr n med., kosmetolog, dietetyk, założycielka Scura, Alicja Śliwowska @dr_scura mówiła o łączeniu składników aktywnych odpowiednio do problemów skóry: witamina C i DMAE, antyoksydanty i ochrona przeciwsłoneczna, retinoidy, kwas glikolowy, salicylowy, azelainowy. Wskazówki dotyczące obsługi klienta, sprzedaży i marketingu w gabinecie przekazała Aleksandra Mazalon, trenerka miejsc beauty i założycielka Beauty Boss @beautybosspl. A konferencję zorganizowała internetowa drogeria Topestetic, dystrybutor marki w Polsce.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 10:11
Magda Popławska nową ambasadorką marki AA
Magda Popławska została nową twarzą serii Y Lift Supreme.AA
Magda Popławska, znana polska aktorka i ceniona osobowość sceniczna, została nową ambasadorką marki AA. Popławska będzie twarzą linii kosmetyków Y Lift Supreme, dedykowanej kobietom poszukującym skutecznych rozwiązań w pielęgnacji przeciwstarzeniowej.

Magda Popławska, renomowana polska aktorka, ogłosiła na swoim profilu na Instagramie, że została najnowszą ambasadorką marki AA. Choć szczegóły tej współpracy nie zostały jeszcze ujawnione, wiadomo już, że Popławska będzie twarzą linii przeciwstarzeniowej Y Lift Supreme. Ta informacja spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem fanów, zarówno aktorki, jak i marki.

Magdalena Popławska, urodzona w Polsce, jest uznawaną aktorką teatralną i filmową, absolwentką Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie. Znana z wyjątkowej umiejętności wcielania się w zróżnicowane role, Popławska zdobyła uznanie zarówno na dużym ekranie, jak i na scenie teatralnej. W jej bogatej filmografii znajdują się role w filmach takich jak "Body/Ciało" (2015), reżyserii Małgorzaty Szumowskiej, gdzie zagrała jedną z głównych ról, oraz "Cicha noc" (2017), gdzie jej kreacja przyniosła jej szereg pozytywnych recenzji. Popławska jest również znana z intensywnej działalności teatralnej, występując w wielu znaczących produkcjach scen warszawskich.

AA to polska marka kosmetyczna należąca do przedsiębiorstwa Oceanic S.A., założonego w 1982 roku. Marka specjalizuje się w produkcji dermokosmetyków hypoalergicznych, przeznaczonych dla osób z wrażliwą i skłonną do alergii skórą. Produkty AA są dostosowane do różnych potrzeb dermatologicznych, oferując linie kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. W asortymencie znajdują się m.in. serie anti-aging, preparaty nawilżające, a także kosmetyki dla skóry atopowej.

Czytaj także: Amelia Szczepaniak ambasadorką AA Wings of Color

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
29. kwiecień 2024 05:56