StoryEditor
Producenci
14.09.2015 00:00

Zostań naszym Partnerem i otwórz własną Drogerię Natura!

Podczas 18 lat funkcjonowania na rynku otworzyliśmy 265 drogerii, a już wkrótce będzie ich jeszcze więcej! Naszym strategicznym celem jest rozwój sieci na terenie całego kraju, dlatego intensywnie inwestujemy między innymi w rozbudowę systemu drogerii agencyjnych. Zapraszamy do współpracy wszystkich tych, którzy chcą prowadzić własny biznes w oparciu o nasz sprawdzony model – zarówno osoby bez doświadczenia w biznesie, jak i przedsiębiorców, którzy mają już własne sklepy i chcą się dalej rozwijać, a także naszych pracowników oraz ich rodziny.

Drogerie Natura oferują Partnerom nie tylko sprawdzony model biznesowy, ale przede wszystkim takie samo wsparcie całego zespołu operacyjnego, co drogeriom własnym, czyli pełne zatowarowanie, elementy komunikacji wizualnej, zaplecze IT (kasy fiskalne, sprzęt informatyczny), a także przejrzyste zasady współpracy, szybko policzalny system marżowy i niskie stawki ubezpieczeniowe obowiązujące w całej sieci, również wystrój drogerii Partnerskich nie różni się niczym od drogerii własnych Natury. Klient wchodząc do punktu agencyjnego nie czuje żadnej różnicy, ponieważ w naszej sieci Natura jest tylko jedna!

Bardzo dużo uwagi poświęcamy również rozwojowi jakościowemu naszej sieci, dlatego wprowadzamy nowoczesne udogodnienia dla naszych klientów, które mogą stać się udziałem także Twojej drogerii. Już wkrótce w każdym z punktów Natury będzie można zauważyć elementy rebrandingu. Zmiany jeszcze bardziej podkreślą kolorystykę naszej marki oraz ułatwią poruszanie się po sklepach. Otworzymy także Make Up Studia, w których nasze konsultantki będą udzielały klientkom porad z zakresu wizażu oraz zaproponują bezpłatny makijaż.
Od lipca klienci mogą odwiedzać nas również w sklepie internetowym i zamawiać produkty bezpośrednio do domu. Tutaj, podobnie, jak w naszych sklepach stacjonarnych, na klientów czeka wykwalifikowany konsultant. Zapytany o radę zarekomenduje właściwy zakup i pomoże w sfinalizowaniu transakcji. To właśnie wykwalifikowana kadra jest mocną stroną Drogerii Natura i tym, czym chcemy wyróżniać się najbardziej. Jest to kolejny szczególnie ważny obszar rozwoju naszej firmy.
Jeżeli chcesz poprowadzić własną drogerię w ramach dynamicznie rozwijającej się sieci Natura, prześlij swoje zgłoszenie na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Zapraszamy do współpracy!



ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
28.04.2025 15:39
Procter & Gamble planuje podwyżki cen w odpowiedzi na taryfy handlowe
Na zdj. siedziba Procter&Gamble.Shutterstock

Procter & Gamble (P&G) zapowiedziało możliwe podwyżki cen w związku z nowymi taryfami handlowymi wprowadzonymi przez prezydenta USA Donalda Trumpa. Koncern, właściciel takich marek jak Pampers, Olay czy Head & Shoulders, obniżył swoją prognozę sprzedaży na bieżący rok. Firma szacuje, że skutki wojny handlowej oraz spowolnienia konsumpcji z powodu niepewności gospodarczej mogą kosztować ją od 1 do 1,5 miliarda dolarów.

Jak poinformował dyrektor finansowy P&G, Andre Schulten, w rozmowie o wynikach finansowych za trzeci kwartał, przedsiębiorstwo będzie zmuszone sięgnąć po wszystkie dostępne środki, by ograniczyć wpływ taryf na strukturę kosztów i wynik finansowy. Najbardziej prawdopodobnymi działaniami są podwyżki cen oraz cięcia kosztów, choć rozważane jest również modyfikowanie składu produktów lub zmiana źródeł surowców spoza Chin. Schulten zaznaczył jednak, że zmiana dostawców będzie trudna do szybkiego wdrożenia.

Obecnie około 90 proc. produktów sprzedawanych przez P&G w Stanach Zjednoczonych jest wytwarzanych lokalnie, jednak firma importuje z Chin surowce, opakowania oraz część gotowych produktów. Mimo że Chiny odpowiadają za jedynie 10 proc. importu, P&G spodziewa się obciążenia kosztowego w wysokości 1,5 miliarda dolarów. Taryfy na towary eksportowane z Chin do USA sięgają nawet 145 proc. Dyrektor generalny P&G, Jon Moeller, przyznał w rozmowie z CNBC, że podwyżki cen będą zależały od konkretnej marki i mogą zostać wprowadzone w nowym roku fiskalnym rozpoczynającym się w lipcu.

image

Ceny perfum w USA wzrosną o 6-7 proc. – to odpowiedź Interparfums na cła Trumpa

W ciągu trzech miesięcy do marca 2025 roku sprzedaż netto P&G spadła o 2 proc. rok do roku, osiągając poziom 19,8 miliarda dolarów, co było poniżej oczekiwań analityków. Sprzedaż organiczna, wyłączająca wpływ kursów walut i zmian w portfelu marek, wzrosła o 1 proc., głównie dzięki wyższym cenom. Wzrost sprzedaży odnotowano w segmencie kosmetyków (2 proc.) oraz produktów do pielęgnacji osobistej (wysokie jednocyfrowe wzrosty), natomiast sprzedaż pielęgnacji skóry spadła o 3 proc., a sprzedaż produktów zdrowotnych o 4 proc. Pomimo trudnego otoczenia rynkowego, P&G utrzymuje inwestycje w innowacje i prognozuje, że roczna sprzedaż będzie na poziomie zbliżonym do wyniku z 2024 roku, podczas gdy wcześniej spodziewano się wzrostu o 2–4 proc.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
28.04.2025 14:39
Eurofragrance odnotowuje rekordowe wyniki – 180 mln euro przychodu w 2024 roku
CEO Eurofragrance, Laurent Mercier, chwali konsekwentne działania swojej firmy.Eurofragrance

Hiszpańska firma Eurofragrance zamknęła rok finansowy 2024 z przychodem na poziomie 180 milionów euro. Wzrost sprzedaży o 27 proc. w porównaniu do roku 2023 obejmował wszystkie regiony i kategorie produktowe, co firma przypisuje rosnącemu zainteresowaniu perfumami luksusowymi oraz ekspansji na rynkach Indii, Bliskiego Wschodu i Afryki.

W segmencie perfum luksusowych sprzedaż wzrosła aż o 28 proc., natomiast produkty do pielęgnacji domu i ciała zanotowały 20 proc. wzrostu. Jak podkreślił dyrektor finansowy Eurofragrance, Juan Ramón López Gil, osiągnięcie poziomu 180 milionów euro jest efektem zaangażowania zespołów oraz skutecznej realizacji przyjętych strategii finansowych i operacyjnych.

Największy wzrost firma zanotowała w regionach Indii, Bliskiego Wschodu i Afryki – o 30 proc., z najsilniejszymi wynikami w Zjednoczonych Emiratach Arabskich i Arabii Saudyjskiej. Eurofragrance korzysta tam z dynamicznego rozwoju sektora detalicznego produktów beauty, wspieranego przez znaczące inwestycje w regionie. Dodatkowo, rosnące dochody rozporządzalne w Indiach, Indonezji i Turcji napędzają dalsze wzrosty sprzedaży.

Prezes firmy, Laurent Mercier, podkreślił, że kluczowe znaczenie dla sukcesu miało konsekwentne podejście do rozwoju i strategiczne inwestycje. Zapowiedział też dalsze inwestycje w innowacje, które mają zapewnić Eurofragrance stabilny wzrost i utrzymanie pozycji wiodącego gracza na rynku perfumeryjnym w kolejnych latach.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
29. kwiecień 2025 00:19