StoryEditor
Rynek i trendy
24.01.2025 14:32

Ewa Chodakowska wspiera WOŚP: do wygrania tydzień metamorfozy, zwycięzca będzie tylko jeden

Tydzień metamorfozy z Ewą Chodakowską – do wylicytowania podczas tegorocznego finału WOŚP / mat. prasowe

Zwycięzca aukcji Ewy Chodakowskiej dla fundacji WOŚP będzie mógł uczestniczyć w tygodniu metamorfozy w Zakopanem z udziałem trenerki. Licytacja na Allegro kończy się w poniedziałek, aktualnie cena przekroczyła 36 tys. zł.

Zwycięzca aukcji (wygrać może tylko jedna osoba!) będzie uczestniczyć w tygodniowej metamorfozie z udziałem Ewy Chodakowskiej. Z opisu aukcji na Allegro wynika, że wydarzenie zaplanowane jest na dni od 25 kwietnia do 1 maja 2025 roku w Nosalowym Dworze w Zakopanem. Przez cały ten czas Ewa Chodakowska będzie obecna na miejscu, a w programie są m.in. treningi pod jej doświadczonym okiem. 

Mam ogromną przyjemność przekazać na licytację jak co roku tydzień metamorfozy - jest to wspaniała okazja do spotkania się i zrobienia czegoś dla siebie. Podczas tego tygodnia trenujemy razem, zdrowo się odżywiamy i praktykujemy relaksacje. Jest to czas zatrzymania nie tylko dla ciała ale i dla duszy - czas głębokiej refleksji. Po takim tygodniu wrócisz do domu jak nowonarodzony! - zapowiada Ewa Chodakowska.

Pomagajmy - bo tylko pomaganie ma sens:) Nie mogę się doczekać, żeby podziękować Ci osobiście!" - dodaje Chodakowska.

33. Finał WOŚP odbędzie się już w najbliższą niedzielę 26 stycznia, a hasło tegorocznej Orkiestry to "Gramy dla onkologii i hematologii dziecięcej".

Czytaj też: Ewa Chodakowska wprowadza na rynek autorską linię perfum

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Rynek i trendy
11.02.2025 13:38
Poznaliśmy najważniejsze trendy beauty 2025 wg sieci Boots
Zdaniem Boots trendy wellness ewoluują, a konsumenci priorytetowo traktują sen i wieczorno-nocne rytuały pielęgnacyjne, co wynika z rosnącej świadomości rytmów pracy skóry oraz znaczenia snubootsUK

Brytyjska sieć drogeryjno-apteczna Boots zaprezentowała po raz piąty swój coroczny Beauty Trends Report. Przedstawiono w nim sześć najważniejszych trendów, które zdominują branżę kosmetyczną w bieżącym roku. Na topie kosmetyki koreańskie, rośnie też zainteresowanie produktami chińskich marek. Coraz większą wagę ma wellness oraz zdrowy sen.

Raport został stworzony na podstawie wniosków i spostrzeżeń ponad 16,9 mln członków programu lojalnościowego sieci - Boots Advantage Card. Zauważalny jest rosnący wpływ marek kosmetycznych, stawiających na digital, dalszy wzrost popularności kosmetyków związanych z nurtem wellness, a także zainteresowanie klientów luksusowymi produktami kosmetycznymi w przystępnych cenach. 

Niezmiennie rośnie wśród konsumentów popyt na produkty międzynarodowe – szczególnie koreańskie (tzw. K-Beauty). Jak szacuje Boots, sieć średnio co 30 sekund sprzedaje jeden produkt do pielęgnacji ciała, pochodzący z Korei Płd. Stanowi to obecnie ponad 10 proc. sprzedaży w kategorii kosmetyków do codziennej pielęgnacji ciała. 

Wykorzystując ten trend, sieć Boots wprowadziła w tym roku do oferty sześć nowych koreańskich marek z kosmetykami do pielęgnacji skóry. Wzrósł również gwałtownie popyt na chińskie produkty kosmetyczne, a eksport z Chin wzrósł o 32,5 proc. w pierwszej połowie 2024.

Czytaj też: Zyski Shiseido spadły o 73 proc. - winny wpływ Chin?

Jak zauważa Boots, coraz powszechniejsze jest zjawisko udzielania sobie “międzypokoleniowych” porad, dotyczących urody. Już 39 proc. rodziców przyznaje się, że takich rad, dotyczących pielęgnacji skóry, udzielają im przedstawiciele młodszego pokolenia. 

Rośnie także popyt na zaawansowane urządzenia kosmetyczne, np. sprzedaż przez Boots masek LED wzrosła w ubiegłym roku o 536 proc. 

Sieć odnotowała ponadto wzrost liczby mężczyzn, kupujących produkty kosmetyczne, a także rosnący trend self-care, związany z zapachami. Trendy wellness ewoluują, a konsumenci priorytetowo traktują sen i wieczorno-nocne rytuały pielęgnacyjne, co zdaniem Boots wynika z rosnącej świadomości rytmów pracy skóry oraz znaczenia snu.

Czytaj też: Trendy w chirurgii plastycznej: panowie coraz chętniej poprawiają urodę

Wyszukiwanie frazy „sen” na stronie Boots.com wzrosło o 81 proc. rok do roku. Sieć zamierza w ramach tego trendu wprowadzić usługę leczenia bezsenności, aby wspomóc klientów, zmagających się z problemami ze snem.

To niezwykle interesujący okres, jeśli chodzi o zakupy kosmetyczne. Branża ewoluuje szybko, a trendy pojawiają się w tempie, jakiego nigdy wcześniej nie doświadczyliśmy. W 2025 roku uroda to coś więcej, niż sama powierzchowność; teraz chodzi również o inwestowanie w nasze obecne i przyszłe ja, które spowoduje, że będziemy się czuć wewnątrz tak samo dobrze, jak wyglądamy na zewnątrz – skomentowała Grace Vernon, szefowa działu globalnych trendów w Boots. W ocenie dyrektora ds. urody w Boots, Paula Niezawitowskiego, raport Beauty Trends przynosi bezcenne informacje na temat sposobu, w jaki zmienia się krajobraz kosmetyczny.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
07.02.2025 14:12
Kolejna marka modowa wkracza do branży perfumiarskiej – tym razem Jacquemus
Umowa Jacquemus z L‘Oréal została podpisana w 2025 rokuIG jacquemus

Marka Jacquemus poinformowała, że dzięki współpracy z L’Oréal zacznie nowy rozdział swojej działalności. “Perfumy i piękno zawsze były częścią mojej wizji marki” – zadeklarował Simon Porte Jacquemus, twórca marki.

Jacquemus zaczyna nowy “rozdział piękna” – stwierdził Simon Porte Jacquemus, informując o podpisaniu ekskluzywnej, długoterminowej umowy o współpracy kosmetycznej z L’Oréal. Gigant branży kosmetycznej, inwestując w luksusową markę modową, zapowiedział wspieranie jej niezależności i rozwoju. 

Projektant Simon Porte Jacquemus założył firmę, którą nazwał swoim nazwiskiem, w 2009 roku. Marka szybko zdobyła uznanie i popularność dzięki kultowym już, miniaturowym torebkom Chiquito w pastelowych barwach. Marka zyskała również rzesze fanów dzięki swoim oryginalnym pokazom mody. 

Jak jednak podkreślił Jacquemus, zawsze marzył również o tym, by zajmować się nie tylko modą, ale i urodą. – Perfumy i piękno od zawsze były częścią mojej wizji marki. Już 15 lat temu, gdy zacząłem marzyć o marce Jacquemus i ją tworzyć  – podkreślił.

Już w 2021 roku Jacquemus planował nawiązanie współpracy z hiszpańskim koncernem kosmetycznym Puig. W tamtym czasie Puig nabył 10 proc. udziałów w spółce, ale plan finalnie nie został zrealizowany i Jacquemus w efekcie udziały te odkupił.

W październiku 2024 roku Jacquemus informował o podjęciu kroków w kierunku zyskania inwestora mniejszościowego, który pomógłby firmie rozwinąć się w USA, Europie i Azji, a także sfinansować ekspansję w sektorze kosmetycznym. Umowa z L‘Oréal została podpisana w 2025 roku.

Jesteśmy podekscytowani, mogąc powitać Jacquemus i razem uwolnić jego wyjątkowy potencjał luksusowego piękna. Dzięki wyjątkowemu pozycjonowaniu marki, napędzanemu przez niezwykłą kreatywność, Jacquemus doskonale uzupełni i umocni portfolio kultowych marek L‘Oréal Luxe – skomentował Cyril Chapuy, prezes L‘Oréal Luxe.

Jak napisał Jacquemus na Instagramie, jest on dumny, mogąc rozwijać swoje wieloletnie marzenie z razem z L’Oréal. – Jestem podekscytowany, aby zobaczyć, co przyniesie nam przyszłość – stwierdził projektant.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
11. luty 2025 13:52